Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την Ημέρα των Ευχαριστιών οι online αγορές έσπασαν ρεκόρ, φτάνοντας τα $4,2 δις στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στη διάρκεια της «Black Friday», οι Αμερικανοί καταναλωτές προχώρησαν σε ακόμα περισσότερες αγορές, σπάζοντας και πάλι ρεκόρ.

Σύμφωνα με την Adobe Analytics, οι καταναλωτές ξόδεψαν $7,4 δισεκατομμύρια αγοράζοντας προϊόντα online μέσω υπολογιστών, tablets και smartphones. Το παραπάνω νούμερο παρουσιάζεται αυξημένο κατά $1,2 δις σε σχέση με την περσινή «Black Friday», ωστόσο ήταν μικρότερο σε σχέση με την αρχική εκτίμηση της Adobe Analytics που ήταν $7,5 δις. Η Salesforce εντωμεταξύ ανακοίνωσε ότι στη διάρκεια της «Black Friday» οι καταναλωτές ξόδεψαν περίπου $7,2 δις. Ένας από τους λόγους που εξηγεί τη διαφορά ανάμεσα στην εκτίμηση της Adobe Analytics και στις αγορές που σημειώθηκαν, είναι ότι κάθε χρόνο οι προσφορές ξεκινούν όλο και νωρίτερα.

Ανάμεσα στα δημοφιλέστερα προϊόντα ξεχώρισαν παιχνίδια με θέμα τα Frozen 2, L.O.L Surprise και Paw Patrol ενώ τα βιντεοπαιχνίδια που σημείωσαν τις περισσότερες πωλήσεις ήταν τα FIFA 20 και Madden 20 και από τις κονσόλες το Nintendo Switch. Στις κορυφαίες προτιμήσεις των καταναλωτών επίσης βρίσκονταν φορητοί υπολογιστές της Apple, τα AirPods της ίδιας εταιρείας και οι έξυπνες τηλεοράσεις της Samsung.

Από τα $7,4 δισεκατομμύρια, τα $2,9 δις αφορούσαν αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω smartphones. Οι αγορές μέσω κινητών ολοένα και αυξάνονται, και από ότι φαίνεται δεν θα αργήσουμε να φτάσουμε στο σημείο που θα ξεπεράσουν τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω των υπολογιστών. «Με τα Χριστούγεννα να πλησιάζουν, οι καταναλωτές προτιμούν περισσότερο να προχωρούν σε αγορές μέσω των τηλεφώνων τους παρά να στέκονται στην ουρά» δήλωσε ο Taylor Schreiner, Διευθυντής του τμήματος Adobe Digital Insights. «Ακόμα και όταν οι καταναλωτές επισκέφτηκαν τελικά τα καταστήματα, προχωρούσαν σε ηλεκτρονικές αγορές, κατά 41% περισσότερο, προτού φτάσουν στα καταστήματα για να παραλάβουν» συμπλήρωσε.   

Καθώς όλο και περισσότεροι αγοράζουν διάφορα αγαθά και προϊόντα, προχωρούν σε αγορές όλο και ακριβότερων. Σύμφωνα με την Adobe Analytics, η μέση τιμή παραγγελίας (Average Order Value) ήταν $168 την «Black Friday», ποσό που είναι αυξημένο κατά 5,9% σε σχέση με πέρυσι. Όσον αφορά στην «Cyber Monday» αναμένεται οι αγορές να σπάσουν πάλι ρεκόρ, στα $9.4 δις σύμφωνα με εκτιμήσεις.

TechCrunch


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
Μόλις τώρα, bill89 είπε

Ο καταναλωτισμός στο μεγαλείο του... Αυτά καλό είναι να μην γίνονται.

Γιατί? Θα πάθουμε κάτι?

  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ.

Αυτα να τα βλεπουν τα δικα μας μαγαζια,να κανουν του χρονου κ καμια προσφορα της προκοπης..!!

  • Like 13
  • Confused 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, deukaleionas είπε

Αυτα να τα βλεπουν τα δικα μας μαγαζια,να κανουν του χρονου κ καμια προσφορα της προκοπης..!!

Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο ποτέ στην Ελλάδα. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

'' Στις κορυφαίες προτιμήσεις των καταναλωτών επίσης βρίσκονταν φορητοί υπολογιστές της Apple, τα AirPods της ίδιας εταιρείας '' 

Τυχαίο? 

 

Επεξ/σία από Kostasft
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Kostasft είπε

'' Στις κορυφαίες προτιμήσεις των καταναλωτών επίσης βρίσκονταν φορητοί υπολογιστές της Apple, τα AirPods της ίδιας εταιρείας '' 

Τυχαιο? 

Δεν είναι τυχαίο, γιατί γενικά σπάνια γίνονται προσφορές στην Apple ακόμα και στην Αμερική. 

Αλλά αν δούμε τί προσφορές όντως έγιναν Αμερική στα Apple products https://www.goodhousekeeping.com/life/money/a28775068/apple-black-friday-deals-2019/ θα καταλάβουμε το γιατί πραγματικά άξιζε κάποιος να πάρει την Black Friday αν όντως το ήθελε. 

Εν αντιθέσει με την Ελλάδα που προσφορές γίνονται καθαρά και μόνο για τα μάτια του κόσμου σε ΗΔΗ εκπτωτικά προϊόντα ή προϊόντα κράχτες (με 2-3 κομμάτια διαθεσιμότητα), εκεί οι προσφορές τη συγκεκριμένη μέρα όπώς και σήμερα Cyber Monday είναι όντως αξιόλογες. 

Εδώ Ελλάδα έχουμε τόσο μικρό περιθώριο κέρδους που δεν έχει κανένα νόημα για τον επιχειρηματία να κάνει τέτοιες εκπτώσεις σε προϊόντα που ούτως ή άλλως πουλάνε. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά εκτός απο το όργιο του καταναλωτισμού,όπως αναφέρθηκε πιο πάνω,εμείς είμαστε και πραγματικά μπροστά στήν κοροιδία με το ξεστοκάρισμα και τα προιόντα κράχτες σε τέτοιες εποχές... Εκτός απο την γενική κοροιδία με τις προσφορές που έχουμε πει σε άλλα τόπικς βλέπω για Cyber Mondey σε "γνωστά καταστήματα" να κρατάνε τα ίδια ακριβώς προιόντα,που είχαν σε προσφορά και απο την προηγούμενη εβδομάδα και να λένε μόνο για σήμερα !

Πραγματική προσφορά σε κάποια πράγματα ούτε καν δεν υπάρχει όταν ανοίξει το κατάστημα έχουν εξαφανιστεί ! Πήγα να πάρω ένα θερμοπομπό από τον "Κώτσο" που είδα σε προσφορά για Cyber Mondey Χθές βράδι παρακαλώ λίγο μετά τις 12¨00 και βλέπω να λέει εξαντλήθηκε ! δηλ ούτε για μισή ώρα δεν πρέπει να υπήρξε αν υπήρξε.. (μιλάμε απο Χθές το Βράδι,μόλις γύρισε η μέρα απο Κυριακή ! ούτε οι ίδιοι οι υπάλληλοι δεν θα το προλάβαιναν λέμε και μας το έβαλαν προσφορά Cyber monday και φυσικά μόνο αυτή ήταν "πραγματική" προσφορά ολά τα άλλα με πολύ λιγότερη έκπτωση..)😒

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 1
  • Thanks 5
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, polaki είπε

Δεν είναι τυχαίο, γιατί γενικά σπάνια γίνονται προσφορές στην Apple ακόμα και στην Αμερική. 

Δηλαδη το 12% off στα airpods με την ασυρματη θηκη(απο full price)θεωρειται προσφορα οταν στην Ελλαδα τα αντιστοιχα ακουστικα μπορει να τα παρει καποιος σχεδον στην μιση τιμη απο skroutz εκτος black friday?

https://www.skroutz.gr/s/17896293/Apple-AirPods-with-Wireless-Charging-Case-2019.html

Το ιδιο ισχυει και για αλλα προιοντα πχ βλεπε στα ipad.

18 λεπτά πριν, deukaleionas είπε

Αυτα να τα βλεπουν τα δικα μας μαγαζια,να κανουν του χρονου κ καμια προσφορα της προκοπης..!!

Εγω μια χαρα προσφορες της προκοπης ειδα σε ορισμενα προιοντα.Τωρα αν καποιοι περιμενετε 50% κατω σε οτι καινουργιο εχει κυκλοφορησει,καλυτερα να πατησετε στην πραγματικοτητα.

Επισης καλο ειναι να μην συγκρινετε την Αμερικανικη αγορα με την Ελληνικη,ειναι τελειως διαφορετικες αγορες στα παντα.

  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διότι εκεί κάνουν πραγματικές προσφορές και όχι απλά ξεστοκάρισμα προϊόντων σε τιμές ούτε καν δελεαστικές  - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι προϊόντα κόστους παραγωγής "χ ευρώ" να βγαίνουν αρχικά στην αγορά με τιμή "10χ ευρώ" (ζήτω το μαρκετινγκ) και σταδιακά αυτή να φθίνει, παρουσιάζοντάς το προϊόν σαν "προσφορά". Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

Επεξ/σία από TR-909
  • Like 2
Δημοσ.

Τώρα να κάνω μια χαζή ερώτηση? Ο πληθωρισμός λαμβάνεται υπόψη στις μετρήσεις? Δεν είναι λογικό να αυξάνεται η απόλυτη τιμή?

 

Δημοσ.

Δεν γινεται να συγκρίνουμε αγορες καν. Αλλο 10μυρια και αλλο 450, προφανως και οι γιγάντιες αλυσίδες εκεί θα παίξουν μπάλα με πολυ διαφορετικές προσφορές.

Το θεμα ειναι να εισαι ευαισθητοποιημένος καταναλωτής. Να μην αγοράζεις αλόγιστα και όταν έρχονται προσφορές, να έχεις κάνει την έρευνά σου και να μη τσιμπάς με ταμπέλες "-500" που φυτρωσαν επειδη η τιμή ανεβηκε απότομα μια εβδομάδα πριν.

Από εκεί και πέρα, οντως γίνονται και κάποιες καλές προσφορές και αξίζει να το ψάχνεις λιγάκι. Αλλα καμία σχέση με δεδομένα Αμερικής. Εδώ κ UK τα πράγματα ειναι πολυ πιο κοντά στην Ελληνική πραγματικότητα απότι στην Αμερικάνικη.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...