Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα, παρέλαβα πριν μια μέρα έναν αφρυγαντηρα morris ο οποίος έχει πρόβλημα, τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; αντικατάσταση ή επισκευή; ούτε ώρα δεν δούλεψε 

Η αγορά έγινε ηλεκτρονικά διότι δεν υπήρχε στο κατάστημα της περιοχής μου

Επεξ/σία από arma1
Δημοσ.

να με συγχωρείς για το ακυρο της απάντησης αλλα τι ακριβώς είναι η προβολή που λες;

εχω πάρει και εγώ πρόσφατα εναν morris και δεν ξέρω τι είναι αυτο που λες και ούτε πως μπορώ να το εντοπισω.

Δημοσ.

Πρόβλημα ήθελα να γράψω φίλε, το διόρθωσα, το θέμα είναι ότι ο αισθητήρας υγρασίας γράφει ότι να ναι, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δείχνει υγρασία 20% και να μην δουλεύει 

Δημοσ.

επικοινωνείς με κοτσο, πας για DOA, ειναι πιθανό να σου πουν να το πάς σε εξουσιοδοτημένο, εσυ το πάς απο εκει που το πήρες και ασε τους να λενε....

  • Like 1
Δημοσ.

Αντιγράφω "Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων,απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA)."

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ας έρθουν να δούνε, το θέμα είναι να μην έρθουν μετά από κάνα μήνα, τεσπα, αύριο θα τους καλέσω και θα σας ενημερώσω, σας ευχαριστώ 

Δημοσ.

Συσκευή που δουλεύει αλλά έχει ένα πρόβλημα πχ σε κάποια λειτουργία της ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ DOA.

Τώρα αν θα το χειριστεί το κατάστημα έτσι (ως DOA) είναι πιθανό και εξαρτάται πόσο θέλει να μη το κοκολογουν αδικαιολόγητα οι πελάτες του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...