arma1 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στην παρέα, παρέλαβα πριν μια μέρα έναν αφρυγαντηρα morris ο οποίος έχει πρόβλημα, τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; αντικατάσταση ή επισκευή; ούτε ώρα δεν δούλεψε Η αγορά έγινε ηλεκτρονικά διότι δεν υπήρχε στο κατάστημα της περιοχής μου Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2019 από arma1
Xristaras12 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 να με συγχωρείς για το ακυρο της απάντησης αλλα τι ακριβώς είναι η προβολή που λες; εχω πάρει και εγώ πρόσφατα εναν morris και δεν ξέρω τι είναι αυτο που λες και ούτε πως μπορώ να το εντοπισω.
arma1 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Πρόβλημα ήθελα να γράψω φίλε, το διόρθωσα, το θέμα είναι ότι ο αισθητήρας υγρασίας γράφει ότι να ναι, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δείχνει υγρασία 20% και να μην δουλεύει
arma1 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Ισχύει σε όλα τα προϊόντα φίλε; με κότσο να επικοινωνήσω;
mpentenis Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 επικοινωνείς με κοτσο, πας για DOA, ειναι πιθανό να σου πουν να το πάς σε εξουσιοδοτημένο, εσυ το πάς απο εκει που το πήρες και ασε τους να λενε.... 1
arma1 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Επειδή έγινε ηλεκτρονικά η παραγγελία υπάρχει θέμα;
arma1 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δεν θα το δεχτώ φίλε, ούτε μια ώρα δεν δούλεψε
Ather Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Αντιγράφω "Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων,απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA)." 1
arma1 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Ας έρθουν να δούνε, το θέμα είναι να μην έρθουν μετά από κάνα μήνα, τεσπα, αύριο θα τους καλέσω και θα σας ενημερώσω, σας ευχαριστώ
DrLo Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 Συσκευή που δουλεύει αλλά έχει ένα πρόβλημα πχ σε κάποια λειτουργία της ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ DOA. Τώρα αν θα το χειριστεί το κατάστημα έτσι (ως DOA) είναι πιθανό και εξαρτάται πόσο θέλει να μη το κοκολογουν αδικαιολόγητα οι πελάτες του.
tz3s Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 Το οτι την εκανες ηλεκτρονικα ειναι ακομα καλυτερα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα