Προς το περιεχόμενο

Laptop Lenovo IdeaPad L340-17API 459 €


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακουστικά από το eshop που ήταν στην εγγύηση, σταμάτησε να ακούγεται το ένα ηχείο. Τα πήγαμε στο κατάστημα σε "άρτια εξωτερική κατάσταση" και μας είπαν ότι θα γίνει αντικατάσταση ή θα κοπή πιστωτικό. Mετά από λίγες μέρες παίρνουν τηλέφωνο και με ενημερώνει το παλικάρι του eshop "ότι τα ακουστικά δεν έχουν εγγύηση γιατί είναι κομμένα! Έτσι μου είπαν να σας πω από το service". Και τελικά τα παραλάβαμε σε χειρότερη μοίρα πίσω, κομμένα και διαλυμένα. Ήταν μικρής αξίας, μετά από τόσα χρόνια συνέβη πρώτη φορά το ατυχές περιστατικό, και το προσπέρασα. Έστειλα όμως ένα email στο service για το ποίος και γιατί τα κομμάτιασε, αλλά καμία απάντηση.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
17 ώρες πριν, odin81982 είπε

Ποια arvato φιλε μου?? Το σερβις της Λενοβο το έχει η CPI ,αν μη τι αλλο ειναι μια απο τις καλυτερες εταιρειες στον χωρο και σίγουρα καλύτερο σερβις απο του eshop,ο καθενας βεβαια με τα γουστα του!

Εχεις δικιο. Εκ παραδρομης γράφτηκε η arvato, αλλα δεν αλλάζει κάτι στο σκεπτικό μου. Τουλάχιστον σύμφωνα με την εμπειρία μου.

Θυμαμαι τελευταια φορα με την Fujitsu. Δεν θυμαμαι ποιος ήταν το σερβις. Η Αλμαν νομιζω.

Τα έπαιξε το dvd. Ηθελαν ντε και καλα να τους παω ολο το λαπτοπ απο εκει, να το κρατησουν ολοκληρο για 1 μηνα, μεχρι να ερθει το "ειδικο" dvd απο το εξωτερικό. Δεν δεχόντουσαν με κανεναν τρόπο να το παραγγειλουν και να παω να το βαλω. Εστω να τους παω το λαπτοπ, να βγαλουν το dvd και να παρω το υπολοιπο λαπτοπ πισω μέχρι να έρθει αυτό το "ειδικό" dvd. (ετσι ακριβως το ειπε! Ειδικό!)

Τελικά πήγα στο eshop, αγόρασα ένα dvd με 20€ και τελειώσα.

Αυτά είναι καταγκιοζιλίκια! Προτιμώ λοιπόν εγγύηση απο κατάστημα, και όχι να μπλέκω με την "πολεοδομία". Εχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω στην ζωή μου απο το να τσακώνομαι με "αντιπροσωπείες".

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Εχεις δικιο. Εκ παραδρομης γράφτηκε η arvato, αλλα δεν αλλάζει κάτι στο σκεπτικό μου. Τουλάχιστον σύμφωνα με την εμπειρία μου.

Θυμαμαι τελευταια φορα με την Fujitsu. Δεν θυμαμαι ποιος ήταν το σερβις. Η Αλμαν νομιζω.

Τα έπαιξε το dvd. Ηθελαν ντε και καλα να τους παω ολο το λαπτοπ απο εκει, να το κρατησουν ολοκληρο για 1 μηνα, μεχρι να ερθει το "ειδικο" dvd απο το εξωτερικό. Δεν δεχόντουσαν με κανεναν τρόπο να το παραγγειλουν και να παω να το βαλω. Εστω να τους παω το λαπτοπ, να βγαλουν το dvd και να παρω το υπολοιπο λαπτοπ πισω μέχρι να έρθει αυτό το "ειδικό" dvd. (ετσι ακριβως το ειπε! Ειδικό!)

Τελικά πήγα στο eshop, αγόρασα ένα dvd με 20€ και τελειώσα.

Αυτά είναι καταγκιοζιλίκια! Προτιμώ λοιπόν εγγύηση απο κατάστημα, και όχι να μπλέκω με την "πολεοδομία". Εχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω στην ζωή μου απο το να τσακώνομαι με "αντιπροσωπείες".

Ναι η ΑΛΜΑΝ ηταν ολιγον τι @@ρδελακι δεν μπορω να πω (εκλεισε περισυ,πηγα και ξεψαχνισα την αποθηκη τους και εβγαλα πολυ καλο μεροκαματο :P ) αλλα αλλο μια τρυπα οπως ηταν η ΑΛΜΑΝ και αλλο η CPI που ειναι μεγαλη εταιρεια,τωρα για το περιστατικο που λεει το παλικαρι απο πανω μου φαινεται και μενα καπως αλλα οπως ειπαν και οι αλλοι παιζει να γινανε πολλα και να μην φταιει η εταιρεια, σπασιμο στην μεταφορα,μέχρι και να του επεσε του τεχνικου να μην τον ειδε κανεις και επειδη θα το χρεωνοταν ο ιδιος να εκανε την παπια οπότε αυτο δεν ειναι κριτηριο. Και αυτο που μου λες ειναι οτι σε εγγυηση απο καταστημα δεν παιζει να αντιμετωπισεις ίδια προβλήματα,καθυστερησεις,δικαιολογιες και τα λοιπα? Ειδικα αν την εγγυηση την χρεωνονται εξολοκληρου αυτοί επειδή δεν έχουν καπου να πανε να κάνουν claim μετα?

Είπα και παραπάνω,υπάρχει μέλος εδω το οποίο πηρε λαπτοπ DELL απο το eshop,παει στο σπίτι το ανοιγει,πρωτο κρουσμα αμερικανικο βυσμα ο φορτιστης,το ψάχνει με το tag του και του βγαίνει Καναδάς προέλευση,επικοινωνει με την DELL και του λένε η εγγυηση σου δεν ισχύει εδώ αν θες πλήρωσε 150 ευρώ για μεταφορά της εγγυησης από τον Καναδα στην Ευρώπη,πάει στο eshop του λενε έχεις εγγυση απο μας,γυρνάει σπιτι ,το λαπτοπ μετα από εναν μηνα έχει πρόβλημα,το πάει στο eshop,αφηε το να το για ελεγχο,μετά απο 10 μέρες δεν εχει νέα ,παει ξανά του λένε δεν εχουμε παρει απάντηση απο το σέρβις,μια βδομαδα μετά του λένε πρέπει να το στείλουμε εξωτερικό(λαπτοπ 1300 ευρω ε),ποσο θα παρει? 2-3 βδομαδες,περνάει ενας μήνας και τιποτα,στην τελική ζήτησε τα λεφτα του πισω,του ειπαν να παει να πνιγει(οχι πραγματικα αλλα αυτο εννοουσαν) εβαλε δικηγορο,και πηρε τα λεφτα του μεσα σε 10 μερες! Για πες σε αυτον τον ανθρωπο τωρα εγγυηση eshop!

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, odin81982 είπε

Ναι η ΑΛΜΑΝ ηταν ολιγον τι @@ρδελακι δεν μπορω να πω (εκλεισε περισυ,πηγα και ξεψαχνισα την αποθηκη τους και εβγαλα πολυ καλο μεροκαματο :P ) αλλα αλλο μια τρυπα οπως ηταν η ΑΛΜΑΝ και αλλο η CPI που ειναι μεγαλη εταιρεια,τωρα για το περιστατικο που λεει το παλικαρι απο πανω μου φαινεται και μενα καπως αλλα οπως ειπαν και οι αλλοι παιζει να γινανε πολλα και να μην φταιει η εταιρεια, σπασιμο στην μεταφορα,μέχρι και να του επεσε του τεχνικου να μην τον ειδε κανεις και επειδη θα το χρεωνοταν ο ιδιος να εκανε την παπια οπότε αυτο δεν ειναι κριτηριο. Και αυτο που μου λες ειναι οτι σε εγγυηση απο καταστημα δεν παιζει να αντιμετωπισεις ίδια προβλήματα,καθυστερησεις,δικαιολογιες και τα λοιπα? Ειδικα αν την εγγυηση την χρεωνονται εξολοκληρου αυτοί επειδή δεν έχουν καπου να πανε να κάνουν claim μετα?

Είπα και παραπάνω,υπάρχει μέλος εδω το οποίο πηρε λαπτοπ DELL απο το eshop,παει στο σπίτι το ανοιγει,πρωτο κρουσμα αμερικανικο βυσμα ο φορτιστης,το ψάχνει με το tag του και του βγαίνει Καναδάς προέλευση,επικοινωνει με την DELL και του λένε η εγγυηση σου δεν ισχύει εδώ αν θες πλήρωσε 150 ευρώ για μεταφορά της εγγυησης από τον Καναδα στην Ευρώπη,πάει στο eshop του λενε έχεις εγγυση απο μας,γυρνάει σπιτι ,το λαπτοπ μετα από εναν μηνα έχει πρόβλημα,το πάει στο eshop,αφηε το να το για ελεγχο,μετά απο 10 μέρες δεν εχει νέα ,παει ξανά του λένε δεν εχουμε παρει απάντηση απο το σέρβις,μια βδομαδα μετά του λένε πρέπει να το στείλουμε εξωτερικό(λαπτοπ 1300 ευρω ε),ποσο θα παρει? 2-3 βδομαδες,περνάει ενας μήνας και τιποτα,στην τελική ζήτησε τα λεφτα του πισω,του ειπαν να παει να πνιγει(οχι πραγματικα αλλα αυτο εννοουσαν) εβαλε δικηγορο,και πηρε τα λεφτα του μεσα σε 10 μερες! Για πες σε αυτον τον ανθρωπο τωρα εγγυηση eshop!

Αν του επεσε του τεχνικου κατω , ευθυνη εχει η εταιρια. Δεν θα βρω τον τεχνικο εγω. Εκτός και αν το πήγα στον "Αντώνη" στην γωνία.

Εγω δεν εχω αντιμετωπίσει πρόβλημα τα τελευταια χρονια με το eshop και εξάλλου δεν ειπα οτι "δεν παιζει να αντιμετωπίσεις προβλήματα".
Τώρα δεν ξερω τι ακριβως εγινε με το DELL, τι ξερει και τι δεν ξερει ο φιλος σου, αλλα τουλαχιστον προσωπικά γνωρίζω και την νομοθεσία και τις υποχρεώσεις τους καθώς φυσικά και τις δικές μου υποχρεώσεις, και ακομα και αν δεν γινει με το καλο, δεν φανταζομαι οτι θελουν κανεναν στο Μενιδι να φωναζει.

Συνεπως επειδη μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, προτιμώ την συγκεκριμένη. Τώρα βέβαια το λαπτοπ που πήρα, έχει εγγύηση απο Lenovo... αλλά ελπίζω να μην τους χρειαστώ ποτέ.

 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Αν του επεσε του τεχνικου κατω , ευθυνη εχει η εταιρια. Δεν θα βρω τον τεχνικο εγω. Εκτός και αν το πήγα στον "Αντώνη" στην γωνία.

Εγω δεν εχω αντιμετωπίσει πρόβλημα τα τελευταια χρονια με το eshop και εξάλλου δεν ειπα οτι "δεν παιζει να αντιμετωπίσεις προβλήματα".
Τώρα δεν ξερω τι ακριβως εγινε με το DELL, τι ξερει και τι δεν ξερει ο φιλος σου, αλλα τουλαχιστον προσωπικά γνωρίζω και την νομοθεσία και τις υποχρεώσεις τους καθώς φυσικά και τις δικές μου υποχρεώσεις, και ακομα και αν δεν γινει με το καλο, δεν φανταζομαι οτι θελουν κανεναν στο Μενιδι να φωναζει.

Συνεπως επειδη μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, προτιμώ την συγκεκριμένη. Τώρα βέβαια το λαπτοπ που πήρα, έχει εγγύηση απο Lenovo... αλλά ελπίζω να μην τους χρειαστώ ποτέ.

Εγω δεν λεω οτι δεν ειναι ευθυνη της εταιρειας,ειναι αλλο ομως να κανει κατι ο τεχνικος οπως να του πεσει ας πουμε και να το κανει γαργαρα επειδη δεν τον ειδε κανεις και αλλο να ειναι παγια τακτικη της εταιρειας να κανει τετοιες λαλακιες στους πελατες! Και οσον αφορα το DELL επειδη ηξερε και την νομοθεσια και τις υποχρεωσεις τους πηρε τα λεφτα του πισω ,απλα αποφασισε αντι να το κανει από την αρχη να τους δειξει εμπιστοσυνη  και το πληρωσε με 2+ μηνες ταλαιπωρια και δικαιολογιες,μολις μπηκε στην μεση δικηγορος τον περνανε τηλεφωνο να παει να παρει τα λεφτα του!

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, odin81982 είπε

Εγω δεν λεω οτι δεν ειναι ευθυνη της εταιρειας,ειναι αλλο ομως να κανει κατι ο τεχνικος οπως να του πεσει ας πουμε και να το κανει γαργαρα επειδη δεν τον ειδε κανεις και αλλο να ειναι παγια τακτικη της εταιρειας να κανει τετοιες λαλακιες στους πελατες! Και οσον αφορα το DELL επειδη ηξερε και την νομοθεσια και τις υποχρεωσεις τους πηρε τα λεφτα του πισω ,απλα αποφασισε αντι να το κανει από την αρχη να τους δειξει εμπιστοσυνη  και το πληρωσε με 2+ μηνες ταλαιπωρια και δικαιολογιες,μολις μπηκε στην μεση δικηγορος τον περνανε τηλεφωνο να παει να παρει τα λεφτα του!

Συμφωνω. Αλλο το ενα και αλλο το άλλο. Ουτε εγω πιστευω οτι το εσπασαν το λαπτοπ για να μην το φτιαξουν. Το θεμα με τις υγρασιες παντως, εχει γινει παγια τακτικη. Ολα υγρασιες εχουν! χαχαχαχα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλή συζήτηση πάντως γίνεται για μια προσφορά που δεν κράτησε ούτε 8 ώρες και αυτές μεταμεσονύχτιες

Έψαχνα 17άρι και ήταν καλή περίπτωση αλλά ούτε 10 κομμάτια δε φαίνεται να ήταν για να εξαφανιστούν τόσο γρήγορα

Επεξ/σία από chiderboy
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, chiderboy είπε

Πόλυ συζήτηση πάντως γίνεται για μια προσφορά που δεν κράτησε ούτε 8 ώρες και αυτές μεταμεσονύχτιες

Έψαχνα 17άρι και ήταν καλή περίπτωση αλλά ούτε 10 κομμάτια δε φαίνεται να ήταν για να εξαφανιστούν τόσο γρήγορα

Για την ακριβεια κρατησε 3.5ωρες, μεχρι να αποφασισω στο refresh μου εβγαλε εξαντλημένο. Που να ηξερα και εγω οτι το στοκ τους θα ηταν 5 λαπτοπς :(

Δημοσ.

Επειδή λέτε οτι ακούγεται κάπως, που να δείτε πως ακούστηκε στον κάτοχο του όταν άκουσε πως το αψογο καινούριο λαπτοπ (ειχε δεν ειχε δουλέψει 10-15 μερες) ειναι σπασμένο!!! Και όποιος εχει αμφιβολίες ας ρωτήσει τον τεχνικό του MG Manager που ειδε το πρόβλημα και έμεινε και εκείνος κόκαλο οταν συζητήσαμε και του είπαμε τι εγινε, λεει πλακα κάνεις το μηχάνημα ηταν βιτρίνας, μπλέξατε λεει τωρα... Δεν με νοιάζει, ας το έριξε και η καθαρίστρια που λεει ο λογος, αλλα εγω επιμενω, οπως οι υγρασίες, και τα κομμένα ακουστικά, αν ειναι να τους βγει ο κούκος αηδόνι για την επισκευή άνετα κανουν την κουτσουκελα για να την γλυτώσουν, πολυεθνικές εταιρίες ειναι ολα να τα περιμένεις...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, flogerakos είπε

Επειδή λέτε οτι ακούγεται κάπως, που να δείτε πως ακούστηκε στον κάτοχο του όταν άκουσε πως το αψογο καινούριο λαπτοπ (ειχε δεν ειχε δουλέψει 10-15 μερες) ειναι σπασμένο!!! Και όποιος εχει αμφιβολίες ας ρωτήσει τον τεχνικό του MG Manager που ειδε το πρόβλημα και έμεινε και εκείνος κόκαλο οταν συζητήσαμε και του είπαμε τι εγινε, λεει πλακα κάνεις το μηχάνημα ηταν βιτρίνας, μπλέξατε λεει τωρα... Δεν με νοιάζει, ας το έριξε και η καθαρίστρια που λεει ο λογος, αλλα εγω επιμενω, οπως οι υγρασίες, και τα κομμένα ακουστικά, αν ειναι να τους βγει ο κούκος αηδόνι για την επισκευή άνετα κανουν την κουτσουκελα για να την γλυτώσουν, πολυεθνικές εταιρίες ειναι ολα να τα περιμένεις...

Αυτη την φορα θα την σχολιασω αυτή την αριστερίλα...

Αν ήταν πολυεθνικές όπως το λές θα σου έδιναν καινουργιο. Καφενεία της αριστερής ψωροκώσταινας είναι και όχι πολυεθνικές. Για αυτό συμβαίνουν αυτά.

Δεν είδα να ζηλεύουμε το after sales των μικρών πλην τίμων κρατικών εταιρίων της Κούβας και της Β. Κορέας. Το after sales των πολυεθνικών της καπιταλιστικής Αμερικής ζηλεύουμε, που το αγοράζεις, βγαίνεις στο πεζοδρόμιο, το σπάς με το σφυρί και σου δίνουν καινούργιο.

Στο υπολοιπo post δεν το αμφισβητώ. Πολύ πιθανά να έγινε ζημιά που κανείς δεν την γνωρίζει. Ενας courrier, μια καθαρίστρια... ένας ξέμπαρκος... καποιος το έριξε και έκανε τον κινέζο.

Επεξ/σία από andreaspA
Δημοσ.
15 ώρες πριν, andreaspA είπε

Αυτη την φορα θα την σχολιασω αυτή την αριστερίλα...

Αν ήταν πολυεθνικές όπως το λές θα σου έδιναν καινουργιο. Καφενεία της αριστερής ψωροκώσταινας είναι και όχι πολυεθνικές. Για αυτό συμβαίνουν αυτά.

Δεν είδα να ζηλεύουμε το after sales των μικρών πλην τίμων κρατικών εταιρίων της Κούβας και της Β. Κορέας. Το after sales των πολυεθνικών της καπιταλιστικής Αμερικής ζηλεύουμε, που το αγοράζεις, βγαίνεις στο πεζοδρόμιο, το σπάς με το σφυρί και σου δίνουν καινούργιο.

Στο υπολοιπo post δεν το αμφισβητώ. Πολύ πιθανά να έγινε ζημιά που κανείς δεν την γνωρίζει. Ενας courrier, μια καθαρίστρια... ένας ξέμπαρκος... καποιος το έριξε και έκανε τον κινέζο.

Φίλε Ανδρέα, με παρεξήγησες, το φταίξιμο είναι δικό μου γιατί το διατύπωσα λάθος. Δεν έχω καμία σχέση με την αριστερή ιδεολογία, είμαι αντίθετος γενικότερα την απεχθάνομαι. Εστιάζω ακριβώς σε αυτό που λες και εσυ. Οτι εδώ στην Ελλάδα κάνουν οτι θέλουν γιατι γενικώς είμαστε μια ζούγκλα, και υπάρχει και σε αυτόν τον τομέα δυστυχώς μεγάλο ξεχείλωμα όπως αναφέρω και σε άλλα μου σχόλια. Μιλάω αποκλειστικά και μόνο για την Ελλάδα, μακάρι να είχαμε το after sales των πολυεθνικών της Αμερικής έστω και στο ελάχιστο. Αυτό ειναι το παράπονο μου, οτι δεν τους αναγκάζει κανένας εδω στην Ελλάδα για τίποτα και παίζουν μπάλα οπως θέλουν...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαθέσιμο ξανά,  στα 499 ευρώ ( κατόπιν παραγγελίας )

 

edit, τέλος και πάλι!
Μας δουλεύουν μου φαίνεται στο eshop.
Πρόλαβα και έριξα μια παραγγελία, μου ήρθε και mail επιβεβαίωσης.
Το παρέλαβε κανείς με την αρχική προσφορά?

Επεξ/σία από hasiotis_john
Δημοσ.
Στις 3/12/2019 στις 8:51 ΠΜ, odin81982 είπε

Ναι η ΑΛΜΑΝ ηταν ολιγον τι @@ρδελακι δεν μπορω να πω (εκλεισε περισυ,πηγα και ξεψαχνισα την αποθηκη τους και εβγαλα πολυ καλο μεροκαματο :P ) αλλα αλλο μια τρυπα οπως ηταν η ΑΛΜΑΝ και αλλο η CPI που ειναι μεγαλη εταιρεια,τωρα για το περιστατικο που λεει το παλικαρι απο πανω μου φαινεται και μενα καπως αλλα οπως ειπαν και οι αλλοι παιζει να γινανε πολλα και να μην φταιει η εταιρεια, σπασιμο στην μεταφορα,μέχρι και να του επεσε του τεχνικου να μην τον ειδε κανεις και επειδη θα το χρεωνοταν ο ιδιος να εκανε την παπια οπότε αυτο δεν ειναι κριτηριο. Και αυτο που μου λες ειναι οτι σε εγγυηση απο καταστημα δεν παιζει να αντιμετωπισεις ίδια προβλήματα,καθυστερησεις,δικαιολογιες και τα λοιπα? Ειδικα αν την εγγυηση την χρεωνονται εξολοκληρου αυτοί επειδή δεν έχουν καπου να πανε να κάνουν claim μετα?

Είπα και παραπάνω,υπάρχει μέλος εδω το οποίο πηρε λαπτοπ DELL απο το eshop,παει στο σπίτι το ανοιγει,πρωτο κρουσμα αμερικανικο βυσμα ο φορτιστης,το ψάχνει με το tag του και του βγαίνει Καναδάς προέλευση,επικοινωνει με την DELL και του λένε η εγγυηση σου δεν ισχύει εδώ αν θες πλήρωσε 150 ευρώ για μεταφορά της εγγυησης από τον Καναδα στην Ευρώπη,πάει στο eshop του λενε έχεις εγγυση απο μας,γυρνάει σπιτι ,το λαπτοπ μετα από εναν μηνα έχει πρόβλημα,το πάει στο eshop,αφηε το να το για ελεγχο,μετά απο 10 μέρες δεν εχει νέα ,παει ξανά του λένε δεν εχουμε παρει απάντηση απο το σέρβις,μια βδομαδα μετά του λένε πρέπει να το στείλουμε εξωτερικό(λαπτοπ 1300 ευρω ε),ποσο θα παρει? 2-3 βδομαδες,περνάει ενας μήνας και τιποτα,στην τελική ζήτησε τα λεφτα του πισω,του ειπαν να παει να πνιγει(οχι πραγματικα αλλα αυτο εννοουσαν) εβαλε δικηγορο,και πηρε τα λεφτα του μεσα σε 10 μερες! Για πες σε αυτον τον ανθρωπο τωρα εγγυηση eshop!

Εντάξει αυτό είναι παραεισαγωγη από Πολωνία, δε θα ταξιδέψει και πολύ...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Kenshin_Himura είπε

Εντάξει αυτό είναι παραεισαγωγη από Πολωνία, δε θα ταξιδέψει και πολύ...

Ποια πολωνια ρε φιλαρακι δεν το διαβασες το Thread νομιζω, απο τον καναδα ηταν το λαπτοπ!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/12/2019 στις 12:05 ΠΜ, andreaspA είπε

Αυτη την φορα θα την σχολιασω αυτή την αριστερίλα...

Αν ήταν πολυεθνικές όπως το λές θα σου έδιναν καινουργιο. Καφενεία της αριστερής ψωροκώσταινας είναι και όχι πολυεθνικές. Για αυτό συμβαίνουν αυτά.

Δεν είδα να ζηλεύουμε το after sales των μικρών πλην τίμων κρατικών εταιρίων της Κούβας και της Β. Κορέας. Το after sales των πολυεθνικών της καπιταλιστικής Αμερικής ζηλεύουμε, που το αγοράζεις, βγαίνεις στο πεζοδρόμιο, το σπάς με το σφυρί και σου δίνουν καινούργιο.

Στο υπολοιπo post δεν το αμφισβητώ. Πολύ πιθανά να έγινε ζημιά που κανείς δεν την γνωρίζει. Ενας courrier, μια καθαρίστρια... ένας ξέμπαρκος... καποιος το έριξε και έκανε τον κινέζο.

Μάλλον εκεί που σε μάθανε να προπαγανδίζεις για αριστεριλες, ξέχασαν να σε ενημερώσουν ότι στις χώρες του "υπαρκτού σοσιαλισμού" τα εργοστάσια όταν κατασκεύαζαν ένα αντικείμενο το έπρατταν με απώτερο σκοπό τη μακροζωία και όχι να χαλάσει μέσα σε δύο χρόνια εντός ή εκτός εγγύησης για να πάρεις καινούργιο και να κινείται η αγορά. Η ημιμαθεια είναι κύριο χαρακτηριστικό σας.

3 λεπτά πριν, odin81982 είπε

Ποια πολωνια ρε φιλαρακι δεν το διαβασες το Thread νομιζω, απο τον καναδα ηταν το λαπτοπ!!

Από Πολωνία είναι του θέματος...

Επεξ/σία από Kenshin_Himura

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...