zerga Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Χαίρεται, Γράφω για πρώτη φορα εδώ και θα ήθελα να θέσω ένα θέμα που πιστεύω θα έχουν πάθει και άλλοι. Χθες πήγα να παραλάβω από ένα κατάστημα ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ μια τηλεόραση LG OLED C9 την οποία είχα παραγγείλει στην αρχή της εβδομάδας. Πήγα, με βοήθησε ενας υπάλληλος να τη βάλουμε στ αμάξι, τη βάλαμε και έφυγα. Μετά από 3,4 ώρες που την ανέβασα σπίτι και πήγα να την ανοίξω, διαπίστωσα οτι το κουτί φαίνονταν κάπως ταλαιπωρημένο ή τελοσπάντων όχι τόσο εργοστασιακό. Σε κάθε περίπτωση, λέω ιδέα μου είναι και συνέχισα το unboxing. Η συσκευασία της συγκεκριμένης τηλεόρασης είναι συρταρωτή που σημαίνει ότι την είχα ορθια και καθώς αφαιρούσα το κουτί, έπεσε η βάση της τηλεόρασης, πράγμα το οποίο με παραξένεψε πάρα πολύ. Τα εργοστασιακά είναι καλύτερα τοποθετημένα. Κατευθείαν ήθελα να κοιτάξω το πάνελ να δω οτι υπάρχει η ζελατίνα που έχει κάθε καινούργια OLED και διαπίστωσα ότι έλειπε και η ζελατίνα καθώς και τα αυτοκόλλητα. Αμέσως την πακετάρησα και την επέστρεψα στο κατάστημα όπου ο υπεύθυνος καθώς και ο υπάλληλος που με είχε βοηθήσει να τη βάλουμε στο αμάξι, επέμεναν οτι έτσι είναι τα καινούργια και οτι δεν έχουν ζελατίνα. Προφανώς μετά τη δίμηνη έρευνα που είχα κάνει και τα 50 βιντεάκια unboxing που είχα δει, τους είπα ότι είναι απαράδεκτο σε αγορά 1500 ευρώ να μου λένε ότι είναι έτσι τα καινούργια και οτι η τηλεόραση ήταν κανονικά συσκευασμένη. Με τα πολλά, τη δέχτηκαν πίσω και θα παραγγείλουν καινούργια την οποία ευελπιστώ να παραλάβω την άλλη βδομάδα. Ανεξάρτητα απο τι θα γίνει όταν την πάρω, που δεν πιστεύω οτι θα προσπαθήσουν να μου ξαναδώσουν εκθεσιακό προϊόν για καινούργιο, δε θα ήθελα να το αφήσω έτσι καθώς το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο να συμπεριφέρονται έτσι σε καταναλωτή. Υπάρχει κάποια ανάλογη περίπτωση? Επίσης κάποια συμβουλή για το πώς θα έπρεπε να το χειριστώ ? Ευχαριστώ
billiboo Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 κατευθειαν καταγγελια σε συνηγορο καταναλωτη.
adsl2+ Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Την Πεμπτη πήγα και πήρα από Κωτσο Μεταμόρφωσης μια 50άραTV, κατά την παραλαβή τους ζήτησα να μου την ανοίξουν για ΈΛΕΓΧΟ του ΠΆΝΕΛ [σπασίματα ,γδαρσίματα] ,το έκαναν πρόθυμα αν και γινόταν ένας πανικός στο κατάστημα , το αναφέρω για να υπενθυμίσω πως πρέπει να αγοράζουμε τις τηλεοράσεις τουλάχιστον !! 3
zerga Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Γεια χαρά, εννοείται πως και εγώ αυτό θα κάνω όταν θα πάω να την πάρω. Θα ζητήσω να την ανοίξουν να ελέγξω πρώτα. Απλά πέρα από την εμπιστοσύνη που έχει χαθεί πλήρως για το κατάστημα, θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά των υπευθύνων να προσπαθούν να με πείσουν την πρώτη μέρα ότι έτσι είναι τα εργοστασιακά προϊόντα. Για αυτό το λόγο θα κάνω και καταγγελία. Μια ερώτηση, ένας γνωστός μου είπε ότι πρέπει να κάνω καταγγελία και στον Κωτσοβολο και στην LG. Ισχύει κάτι τέτοιο ? Ευχαριστώ
vagk1973 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Ποσες τετοιες θα πουληθηκαν και δεν το χουν παρει χαμπαρι οι αγοραστες... 2 1
billiboo Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Στις 30/11/2019 στις 1:33 ΜΜ, zerga είπε Γεια χαρά, εννοείται πως και εγώ αυτό θα κάνω όταν θα πάω να την πάρω. Θα ζητήσω να την ανοίξουν να ελέγξω πρώτα. Απλά πέρα από την εμπιστοσύνη που έχει χαθεί πλήρως για το κατάστημα, θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά των υπευθύνων να προσπαθούν να με πείσουν την πρώτη μέρα ότι έτσι είναι τα εργοστασιακά προϊόντα. Για αυτό το λόγο θα κάνω και καταγγελία. Μια ερώτηση, ένας γνωστός μου είπε ότι πρέπει να κάνω καταγγελία και στον Κωτσοβολο και στην LG. Ισχύει κάτι τέτοιο ? Ευχαριστώ στην lg να κανεις σιγουρα. στον κωτσο δεν νομιζω να βοηθησει μιας και δεν νομιζω να ειναι μεμωνομενο περιστατικο
listener Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Στις 30/11/2019 στις 1:33 ΜΜ, zerga είπε Γεια χαρά, εννοείται πως και εγώ αυτό θα κάνω όταν θα πάω να την πάρω. Θα ζητήσω να την ανοίξουν να ελέγξω πρώτα. Απλά πέρα από την εμπιστοσύνη που έχει χαθεί πλήρως για το κατάστημα, θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά των υπευθύνων να προσπαθούν να με πείσουν την πρώτη μέρα ότι έτσι είναι τα εργοστασιακά προϊόντα. Η ευθύνη για αυτήν την συμπεριφορά είναι το κατάστημα μιας και δικό της είναι το προϊόν και όχι η LG. Αν ήταν εκθεσιακή φαίνεται κι από τις ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης μέσα από το service menu. Το "χειρότερο" που μπορείς να κάνεις είναι η δημοσιότητα του περιστατικού.
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Μπορεί να μην ήταν εκθεσιακή αλλά επιστροφή. Αλλά δεν έχει σημασία, όταν αγοράζεις καινούριο τότε είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν καινούριο, με τις ζελατίνες και όλα του
asdfaster Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Βασικά για να δεις αν όντως είναι μοντέλο δουλεμένο. Απλά πας στο κρυφό μενού. Και βλέπεις πόσες ώρες και μέρες και ότι λεπτομέρεια θες. Νομίζω δεν γίνεται να το πειραξουν. Θα έχεις αποδεικτικό. Θα δεις ότι λεπτομέρεια θες εκεί μέσα. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2019 από asdfaster
kostasbm Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2019 παρε πρωτα την αλλη και μετα κανε και μια καταγγελια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα