Προς το περιεχόμενο

Κτεο και γυρισμένα χιλιόμετρα.


Droper88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν αξιζει και γιαυτο δεν το κανει κανεις και γιαυτο συνεχιζουν να τα γυρνανε. τα αμάξια χωρις γυρισμένα κοντερ στις μαντρες ειναι οσα και οι μονοκεροι στην παρνηθα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, giorgakis92 είπε

Ήρθε και μένα η ώρα μου λοιπόν να πάω να περάσω κτεοοοο. Τελευταία φορά ήταν το 19 πριν περαστεί ο νόμος και δεν είχα το  ιστορικό που βγαίνει πλέον σημερα. Σήμερα λοιπόν που πήγα μου λέει το παιδί από το ΚΤΕΟ όλα καλά με το αμάξι σου αλλά έχεις γυρισμένα χιλιόμετρα. Τι εννοείς του λέω. ( Αγορά αμαξιού το 2013 μοντέλο 2007) Να μην τα φουσκώνω το 2011 που τό αμάξι είχε περάσει ΚΤΕΟ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ( από μάντρα το πήρα ) είχε γράψει 136 χιλιάδες και το αμάξι αγοράστηκε με υποτιθέμενα 64 χιλιάδες 2 χρόνια μετά από αυτή την μέτρηση . Εν ολίγης ένα μέσο όρο 100 χιλιάδες χιλιόμετρα γυρισμένο κοντέρ γιατί σας βάζω αλλά 20-30 χιλιάδες σε αυτά τα 2 χρόνια από το 11 ως το 13 που δεν υπάρχει μετρηση  . Και όλα αυτά τα ανακάλυψα σήμερα 8 χρόνια μετά την αγορα.Το αστείο είναι ότι το αμάξι πριν αγοραστεί το είχα πάει στο γνωστό μου μηχανικό σε επίσημη αντιπροσωπεία και μου είχαν πει όλα καλά το είχα φισωσει και τα σχετικά. Σήμερα που τον πήρα τηλέφωνο μετά από τόσα χρόνια και του το είπα μου είπε ότι δεν έχει η εταιρία ηλεκτρονική online καταγραφή και τα χιλιόμετρα τότε μετριοντουσαν από τον εγκέφαλο που ως επί τον πληστον είχε πειραχτει για να μην φανούν τα πραγματικά χιλιόμετρα . Πραγματικά θέλω να πάω σε αυτόν τον μαντρά τώρα και να μπω με το αμάξι μέσα στην βιτρίνα. Αλλά το πιο βασικό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ασχοληθεί ποτέ κάποιος να τους κυνηγήσει νομικά και αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς ή θα μπεις μέσα οικονομικά με τους δικηγόρους και δεν θα κάνεις δουλειά .😑

Δεν αξίζει να ασχοληθείς , 8 χρόνια μετά την αγορά κιόλας , να πω ότι το πήρες "χτες" , είναι γνωστό τι γίνεται με τις μάντρες ,τουλάχιστον το αμάξι να μην έβγαλε βλάβες και να είναι εντάξει αυτό έχει σημασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, giorgakis92 είπε

Ήρθε και μένα η ώρα μου λοιπόν να πάω να περάσω κτεοοοο. Τελευταία φορά ήταν το 19 πριν περαστεί ο νόμος και δεν είχα το  ιστορικό που βγαίνει πλέον σημερα. Σήμερα λοιπόν που πήγα μου λέει το παιδί από το ΚΤΕΟ όλα καλά με το αμάξι σου αλλά έχεις γυρισμένα χιλιόμετρα. Τι εννοείς του λέω. ( Αγορά αμαξιού το 2013 μοντέλο 2007) Να μην τα φουσκώνω το 2011 που τό αμάξι είχε περάσει ΚΤΕΟ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ( από μάντρα το πήρα ) είχε γράψει 136 χιλιάδες και το αμάξι αγοράστηκε με υποτιθέμενα 64 χιλιάδες 2 χρόνια μετά από αυτή την μέτρηση . Εν ολίγης ένα μέσο όρο 100 χιλιάδες χιλιόμετρα γυρισμένο κοντέρ γιατί σας βάζω αλλά 20-30 χιλιάδες σε αυτά τα 2 χρόνια από το 11 ως το 13 που δεν υπάρχει μετρηση  . Και όλα αυτά τα ανακάλυψα σήμερα 8 χρόνια μετά την αγορα.Το αστείο είναι ότι το αμάξι πριν αγοραστεί το είχα πάει στο γνωστό μου μηχανικό σε επίσημη αντιπροσωπεία και μου είχαν πει όλα καλά το είχα φισωσει και τα σχετικά. Σήμερα που τον πήρα τηλέφωνο μετά από τόσα χρόνια και του το είπα μου είπε ότι δεν έχει η εταιρία ηλεκτρονική online καταγραφή και τα χιλιόμετρα τότε μετριοντουσαν από τον εγκέφαλο που ως επί τον πληστον είχε πειραχτει για να μην φανούν τα πραγματικά χιλιόμετρα . Πραγματικά θέλω να πάω σε αυτόν τον μαντρά τώρα και να μπω με το αμάξι μέσα στην βιτρίνα. Αλλά το πιο βασικό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ασχοληθεί ποτέ κάποιος να τους κυνηγήσει νομικά και αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς ή θα μπεις μέσα οικονομικά με τους δικηγόρους και δεν θα κάνεις δουλειά .😑

Εν μέρει έχει δίκιο ο μηχανικός σου . Και εγω σε Mazda 6 το είχαν γυρίσει και το είχα πάρει απο ιδιώτη .

Αμάξια μετά το 2010 , υπάρχει δυνατότητα να δεις μέσω διαγνωστικού , γιατι κράταει οτι γράφει το κοντέρ αλλά αμά βάλεις επίσημο διαγνωστικό μπορείς να δείς το εγκέφαλο του κινητήρα που εκεί δε μπορείς να πειράξεις χιλιόμετρα . 

Δέ θα βγάλεις άκρη , και το έχουν πάρει και χαμπάρι και ειδικά μετά απο τόσα χρόνιοα. Κάνε σωστή συντήρηση με ότι ορίζει ο κατασκευαστής και καλή ποιότητα λιπαντικού και εάν είναι σε καλή κατάσταση προχωράς .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φαινόμενο των γυρισμένων χιλιομέτρων δεν παίζει να εξαλειφθεί ποτέ, αλλά ίσως να μειωθεί αν σταματήσουμε να έχουμε τα χιλιόμετρα τόσο ψηλά στη λίστα των κριτηρίων όταν ψάχνουμε για μεταχειρισμένο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, giorgakis92 είπε

Αλλά το πιο βασικό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ασχοληθεί ποτέ κάποιος να τους κυνηγήσει νομικά και αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς ή θα μπεις μέσα οικονομικά με τους δικηγόρους και δεν θα κάνεις δουλειά .😑

Μετά απο 8 χρόνια τι ακριβώς περιμένεις?

Ακόμα και αν ασχοληθεί κάποιος, μερικούς μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου (με την προϋπόθεση πως έχει αγοράσει το αυτοκίνητο με πλήρη τιμολόγια και όχι με 20%  λεφτά μαύρα) το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να πάρει πίσω το αμάξι ο πωλητής και να του επιστρέψει τα χρήματα. Αυτό. 

Επίσης όπως έχουμε πει, εν μέρη δεν φταίνε οι πωλητές. Ένας να γυρίσει τα χιλιόμετρα, τότε όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές θα πηγαίνουν σε αυτόν. Τη ζητάει ο Έλληνας την κοροϊδία. Γουστάρει να νομίζει πως είναι τσάκαλος και έξυπνος και πέτυχε αυτός την ευκαιρία και όχι κανένας άλλος. Για να μην κλείσουν οι άλλοι μαντράδες λοιπόν, υποχρεώνονταν ΟΛΟΙ να γυρνάνε χιλιόμετρα. Γιατί αν πούλαγαν αμάξι με 150.000χμ, κανείς δεν θα πάταγε. 

Ποιος φταίει? ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις που το επέτρεπαν να γίνεται. Απο το 2010 μπορούσε να υπάρχει έτοιμο σύστημα ελέγχου χιλιομέτρων, αλλά στην Ελλάδα ο ψηφιακός μετασχηματισμός καθυστερεί αιώνες και τα συμφέροντα των διαπλεκομένων του χωρου είναι πολλά....

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, meletis_m είπε

Εν μέρει έχει δίκιο ο μηχανικός σου . Και εγω σε Mazda 6 το είχαν γυρίσει και το είχα πάρει απο ιδιώτη .

Αμάξια μετά το 2010 , υπάρχει δυνατότητα να δεις μέσω διαγνωστικού , γιατι κράταει οτι γράφει το κοντέρ αλλά αμά βάλεις επίσημο διαγνωστικό μπορείς να δείς το εγκέφαλο του κινητήρα που εκεί δε μπορείς να πειράξεις χιλιόμετρα . 

Δέ θα βγάλεις άκρη , και το έχουν πάρει και χαμπάρι και ειδικά μετά απο τόσα χρόνιοα. Κάνε σωστή συντήρηση με ότι ορίζει ο κατασκευαστής και καλή ποιότητα λιπαντικού και εάν είναι σε καλή κατάσταση προχωράς .

Τα πάντα αλλάζουν αν ξέρεις πως (απάντηση από αντιπροσωπεία).

Και όσοι ασχολούνται επαγγελματικά προφανώς ξέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
13 ώρες πριν, giorgakis92 είπε

Ήρθε και μένα η ώρα μου λοιπόν να πάω να περάσω κτεοοοο. Τελευταία φορά ήταν το 19 πριν περαστεί ο νόμος και δεν είχα το  ιστορικό που βγαίνει πλέον σημερα. Σήμερα λοιπόν που πήγα μου λέει το παιδί από το ΚΤΕΟ όλα καλά με το αμάξι σου αλλά έχεις γυρισμένα χιλιόμετρα. Τι εννοείς του λέω. ( Αγορά αμαξιού το 2013 μοντέλο 2007) Να μην τα φουσκώνω το 2011 που τό αμάξι είχε περάσει ΚΤΕΟ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ( από μάντρα το πήρα ) είχε γράψει 136 χιλιάδες και το αμάξι αγοράστηκε με υποτιθέμενα 64 χιλιάδες 2 χρόνια μετά από αυτή την μέτρηση . Εν ολίγης ένα μέσο όρο 100 χιλιάδες χιλιόμετρα γυρισμένο κοντέρ γιατί σας βάζω αλλά 20-30 χιλιάδες σε αυτά τα 2 χρόνια από το 11 ως το 13 που δεν υπάρχει μετρηση  . Και όλα αυτά τα ανακάλυψα σήμερα 8 χρόνια μετά την αγορα.Το αστείο είναι ότι το αμάξι πριν αγοραστεί το είχα πάει στο γνωστό μου μηχανικό σε επίσημη αντιπροσωπεία και μου είχαν πει όλα καλά το είχα φισωσει και τα σχετικά. Σήμερα που τον πήρα τηλέφωνο μετά από τόσα χρόνια και του το είπα μου είπε ότι δεν έχει η εταιρία ηλεκτρονική online καταγραφή και τα χιλιόμετρα τότε μετριοντουσαν από τον εγκέφαλο που ως επί τον πληστον είχε πειραχτει για να μην φανούν τα πραγματικά χιλιόμετρα . Πραγματικά θέλω να πάω σε αυτόν τον μαντρά τώρα και να μπω με το αμάξι μέσα στην βιτρίνα. Αλλά το πιο βασικό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ασχοληθεί ποτέ κάποιος να τους κυνηγήσει νομικά και αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς ή θα μπεις μέσα οικονομικά με τους δικηγόρους και δεν θα κάνεις δουλειά .😑

Χαμενος χρόνος και χρημα, την πατησες οπως την έχουν πατησει πολοι!!!!! το λέμε και το επαναλαμβανουμε μην εμπιστευεσται τους μαντραδες, ΚΑΛΟ και ΦΘΗΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι πως αν υπήρχε κάποια νομοθετική πρόβλεψη (τύπου "υποχρέωση υποβολής Υ.Δ. ιδιοκτητών με ακριβή καταγραφή χιλιομέτρων, πριν ή κατά την μεταβίβαση σε ιδιώτη ή παραχώρηση σε μάντρα, προς πώληση") να μαζευόταν κάπως το πράγμα. Προφανώς, αυτό θα έπρεπε και να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την πώληση/μεταβίβαση στον όποιο μελλοντικό αγοραστή.

Όλα αυτά βεβαίως, από μια χρονολογία και μετά, γιατί το θέμα αυτό δεν διορθώνεται καθόλου εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Φαντάζομαι πως αν υπήρχε κάποια νομοθετική πρόβλεψη (τύπου "υποχρέωση υποβολής Υ.Δ. ιδιοκτητών με ακριβή καταγραφή χιλιομέτρων, πριν ή κατά την μεταβίβαση σε ιδιώτη ή παραχώρηση σε μάντρα, προς πώληση") να μαζευόταν κάπως το πράγμα. Προφανώς, αυτό θα έπρεπε και να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την πώληση/μεταβίβαση στον όποιο μελλοντικό αγοραστή.

Όλα αυτά βεβαίως, από μια χρονολογία και μετά, γιατί το θέμα αυτό δεν διορθώνεται καθόλου εύκολα.

Σαφώς και θα μπορούσαν να αναγράφονται στη ΥΔ μεταβίβασης (που ούτος ή άλλως απαιτείται για την εφορία) όμως και εκεί αν δεν μιλάμε για καινούριο θα υπάρχει η καραμέλα οτι τα άλλαξε ο προηγούμενος (πριν γίνει υποχρεωτική ή αναγραφή) ενώ κάλλιστα θα μπορούσαν να βάλουν κάποιο "μεσίτη" (τύπου αυτοφοράκια) να δηλώσει ότι τους καπνίσει.

Καλά για εισαγωγή δεν το συζητάω καν οτι θα χάνεται πάλι η μπάλα.

Πιστεύω η οριστική λύση σε όλα αυτά θα έρθει όταν θα μπει το λεγόμενο μαύρο κουτί (που αναμένεται να έχουν όλα τα οχήματα αυτόματης οδήγησης) και θα είναι σφραγισμένο και κρυπτογραφημένο από την κατασκευάστρια ωστέ να μην μπορεί να το πειράξει ο καθένας.

Επίσης μια άλλη λύση (γιά τα πιό καινούρια οχήματα και πάλι) θα είναι να συγχρονίζει το αμάξι τα χιλιόμετρα του online με τους server της εταιρείας σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω του συστήματος infotainment όταν αυτό βλέπει δίκτυο (αυτόνομα ή μέσω κινητού τηλεφώνου).

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Πιστεύω η οριστική λύση σε όλα αυτά θα έρθει όταν θα μπει το λεγόμενο μαύρο κουτί (που αναμένεται να έχουν όλα τα οχήματα αυτόματης οδήγησης) και θα είναι σφραγισμένο και κρυπτογραφημένο από την κατασκευάστρια ωστέ να μην μπορεί να το πειράξει ο καθένας.

 

 

Οτι κρυπτογραφείται  αποκρυπτογραφείται ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, phanispal είπε

Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι αν γίνει όπως το λες, αν θέλουν να κάνουν λαμογιά δε θα μπορούν.

Ε πιό δύσκολα.

Ειδικά αν συνδυαστούν τα δύο παραπάνω θα είναι σχεδόν ακατώρθωτο τα γίνουν αλλαγές...

Εκτός αν υπάρχει ανοχή από τις κατασκευάστριες (ελπίζω όχι).

ΥΓ. Αν και αργότερα με τα ηλεκτρικα και μόνο να μετρήσεις την κατάσταση της μπαταρίας θα αρκεί για να υπολογίσεις τα πραγματικά χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, agnostos13 είπε

ΥΓ. Αν και αργότερα με τα ηλεκτρικα και μόνο να μετρήσεις την κατάσταση της μπαταρίας θα αρκεί για να υπολογίσεις τα πραγματικά χιλιόμετρα.

και εκεί μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία της μπαταρίας με αμφιβόλου ποιότητας και να δεις μεγάλη πτώση σε σύντομο χρονικό διάστημα, πιστεύω (και ελπίζω) οτι θα φαίνεται αν κάτι έχει αντικατασταθεί

Επίσης η μέτρηση-ένδειξη είναι ηλεκτρονική με ότι αυτό συνεπάγεται , βέβαια θα φανεί αν σου λέει υγεία 85% και βγάζει τα μισά χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/7/2021 στις 10:09 ΠΜ, sphinxgr είπε

Επίσης όπως έχουμε πει, εν μέρη δεν φταίνε οι πωλητές. Ένας να γυρίσει τα χιλιόμετρα, τότε όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές θα πηγαίνουν σε αυτόν. Τη ζητάει ο Έλληνας την κοροϊδία. Γουστάρει να νομίζει πως είναι τσάκαλος και έξυπνος και πέτυχε αυτός την ευκαιρία και όχι κανένας άλλος. Για να μην κλείσουν οι άλλοι μαντράδες λοιπόν, υποχρεώνονταν ΟΛΟΙ να γυρνάνε χιλιόμετρα. Γιατί αν πούλαγαν αμάξι με 150.000χμ, κανείς δεν θα πάταγε.

Διαφωνω καθετα σε αυτο. Ενα αμαξι με 150.000 ή 200.000 χλμ εχει αλλες απαιτησεις σερβις απο ενα αμαξι στα 50.000χλμ, οποτε θα επρεπε να πωλειται σε αλλη τιμη. Δεν ειναι λοξα ή εξυπναδα οτι πετυχες την ευκαιρια, στα μεγαλα χιλιομετρα βγαινουν οι ακριβες βλαβες που θα πρεπει να ακουμπησεις ενα σεβαστο ποσο για να τις φτιαξεις.

Να μην κλεισει λοιπον ο μαντρας, αλλα να μην πουλα ενα αμαξι με 200.000χλμ σαν να ηταν ενα με 50.000χλμ, απλο ειναι.

Επεξ/σία από asmilon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...