Προς το περιεχόμενο

Κτεο και γυρισμένα χιλιόμετρα.


Droper88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, kage είπε

Εμενα με εμπλεξαν τα ιδια τα γιδια του κτεο...εγραψαν λαθος κμ μια προηγ.φορα... τραβανε φωτο τα km ή μονο τα καταγραφουν με το pda?

Τα ιδια επαθα και εγω. Ειχαν γραψει καποια στιγμη τα χιλιομετρα απο το trip και οχι τα κανονικα.

Το αποτελεσμα ειναι να φαινεται οτι η μηχανη μου εχει 70.000 χιλιομετρα λιγοτερα απ'οτι εχει κανονικα εκεινη την χρονια.

Και δυο χρονια μετα που ξαναεγραψαν, φαινεται σαν να εχω διανυσει μεσα σε μια διετια 100.000 χιλιομετρα. Το οποιο ειναι αστειο γιατι δεν εχω κανει καν ταξιδια, ειναι ολο μεσα στην Αθηνα!

Τωρα που θελω να την πουλησω κιολας, απο 120.000, επρεπε να παω να μου γυρισουν το κοντερ στα 190.000.

Φυσικα ακρη δεν βγαζεις για κατι που εγινε πριν 4 χρονια, οποτε οπως καταλαβαινετε θα την πουλησω πολυ φθηνοτερα απο το κανονικο.

Τωρα η μλκια εγινε, αλλα απο εδω και περα παντα θα προσεχω τι γραφουν σε καθε ελεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλημέρα σας. Επαναφέρω το θέμε διότι βρίσκομαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου. 

Από το ιστορικό κτέο ενός αυτοκινήτου μπορείς να μάθεις αξιόπιστα αν το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, episkeptis100 είπε

Από το ιστορικό κτέο ενός αυτοκινήτου μπορείς να μάθεις αξιόπιστα αν το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα;

Γενικά ΟΧΙ. Μόνο υπό προϋποθέσεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, episkeptis100 είπε

Καλημέρα σας. Επαναφέρω το θέμε διότι βρίσκομαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου. 

Από το ιστορικό κτέο ενός αυτοκινήτου μπορείς να μάθεις αξιόπιστα αν το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα;

Από το ιστορικό κτεο μπορείς να μάθεις πόσα ακριβώς χιλιόμετρα είχε στους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στο παρελθόν.

Σε μερικές περιπτώσεις η πληροφορία αυτή σε βοηθάει να διαπιστώσεις αν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα, σε άλλες όμως όχι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δημιουργία ενος μητρώου που θα ακολουθει το οχημα σε ολη τη διαρκεια ζωης του, θα ειναι read-only εκτος της επισημης αντιπροσωπειας και θα περιέχει τα πάντα για το οχημα ωστε να τα βλέπεις πριν αγοράσεις ειναι ισως σιγα σιγα ενα must. Απευθειας καταγραφη απο ecu μέσω canbus

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν καταλαβαινω γιατι πατε και αγοραζετε αυτοκινητα απο μαντραδες. το εχουμε πει χιλιες φορες. ολα σχεδον εχουν γυρισμενα χιλιομετρα. τα τρακαρισμενα ειναι επιμελως επισκευασμενα. εσεις εκει. μαντρα. και δεν φτανει αυτο. παιρνεις αυτοκινητο. πριν το αγορασεις αν δεις οτι σου κανει πηγαινε και περασε το απο ενα κτεο της αρεσκειας σου. εκει βγαινουν διαμαντια. δινετε ενα καρο χρηματα για αυτοκινητο και τσιγκουνευεστε τα 45€ του κτεο. και μετα βαζετε τα κλαματα. ε καλα να παθετε. 

την επομενη λοιπον αυτοκινητο απο ιδιωτη και περασμα απο κτεο οταν αποφασισετε οτι αυτο θελετε. τοσο απλα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ τον τουρμπάτο και τον τζέσουα που μου απάντησαν με σαφήνεια στην πολύ συγκεκριμένη ερώτηση που έκανα. 

Υποθετικό σενάριο: Στο μεσοδιάστημα των δύο κτεο, το αυτοκίνητο διανύει 40.000χλμ αλλά έπειτα ο κάτοχος μειώνει τα χιλιόμετρα στο κοντέρ κατά 30.000χλμ, ώστε όταν ερθει η ώρα του κτέο να δείχνει ότι έκανε μόλις 10.000χλμ παραπάνω σε σχέση με το προηγούμενο κτεο.

Αυτό το γεγονός, δηλαδή οτι κάποιος παρενέβη στο κοντέρ και γύρισε χιλιόμετρα, θα αποκαλυφθεί με έλεγχο κτέο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, episkeptis100 είπε

Ευχαριστώ τον τουρμπάτο και τον τζέσουα που μου απάντησαν με σαφήνεια στην πολύ συγκεκριμένη ερώτηση που έκανα. 

Υποθετικό σενάριο: Στο μεσοδιάστημα των δύο κτεο, το αυτοκίνητο διανύει 40.000χλμ αλλά έπειτα ο κάτοχος μειώνει τα χιλιόμετρα στο κοντέρ κατά 30.000χλμ, ώστε όταν ερθει η ώρα του κτέο να δείχνει ότι έκανε μόλις 10.000χλμ παραπάνω σε σχέση με το προηγούμενο κτεο.

Αυτό το γεγονός, δηλαδή οτι κάποιος παρενέβη στο κοντέρ και γύρισε χιλιόμετρα, θα αποκαλυφθεί με έλεγχο κτέο;

Μπορεί να τύχει στο μεσοδιάστημα των ΚΤΕΟ να αλλάξει και μοτέρ . Οπότε δέν ξέρεις και σίγουρα .

Έτυχε σε εμένα , μου το είπε ο πωλητής . Το αμάξι εννοείται οτι ξεψαχνίστηκε και ήταν καθαρό , αλλά εγω ήμουν 3ο χέρι . Ο 1ος ιδιοκτήτης πολύ πιθανόν τα είχε γυρίσει όταν το πούλησε  κατά 60,000 χιλιόμετρα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, episkeptis100 είπε

Ευχαριστώ τον τουρμπάτο και τον τζέσουα που μου απάντησαν με σαφήνεια στην πολύ συγκεκριμένη ερώτηση που έκανα. 

Υποθετικό σενάριο: Στο μεσοδιάστημα των δύο κτεο, το αυτοκίνητο διανύει 40.000χλμ αλλά έπειτα ο κάτοχος μειώνει τα χιλιόμετρα στο κοντέρ κατά 30.000χλμ, ώστε όταν ερθει η ώρα του κτέο να δείχνει ότι έκανε μόλις 10.000χλμ παραπάνω σε σχέση με το προηγούμενο κτεο.

Αυτό το γεγονός, δηλαδή οτι κάποιος παρενέβη στο κοντέρ και γύρισε χιλιόμετρα, θα αποκαλυφθεί με έλεγχο κτέο;

Όχι βέβαια, το μόνο σχετικό που κάνει το ΚΤΕΟ είναι να καταγράφει την ένδειξη του οδόμετρου, ούτε μπορεί ούτε προβλέπεται να κάνει κάτι περισσότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας κύριοι. Το σίγουρο είναι πως θα επανέλθω σε νέο θρεντ σχετικά με τη μεταβίβαση, όταν καταλήξω στο αυτοκίνητο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ,
Για να μην ανοιγω νεο θεμα.

Μετα απο μια βλαβη στο δυναμό του αμαξιου ειχα καποια προβληματα με κατι σφαλματα.
Μετα απο απο μια ερευνα σε ηλεκτρολογο , με εστειλε σε ενα τεχνικο που προγραμματιζει εγκεφαλους , κανει χαρτογραφησεις και δε ξερω τι αλλο. Αφου εντοπισε το προβλημα στην πλακετα της ασφαλειοθηκης , ειπε να δοκιμασουμε μια αλλη απο ιδιο μοντελο. Εκει που προσπαθουσε να την κανει να δουλευει με τον εγκεφαλο του αμαξιου , διαπιστωσε λεει οτι δεν κανει για αυτο το μοντελο και σταματησε τη διαδικασια.
Ελα ομως που οταν τοποθετησε την δικια μου ασφαλειοθηκη , καταφερε να κανει το κοντερ να δειχνει , τα χιλιομετρα της δευτερης , (δε ξερω πως γινεται αυτο) και απο
100000+ χιλιομετρα που εδειχνε το αμαξι , ξαφνικα τωρα δειχνει 280000. Τσακωθηκα μαζι του γιατι δεν ηξερε προφανως να το επαναφερει , οτι πρωτη φορα γινεται κλπ
Και ερχομαι στο ερωτημα.
Υπαρχει καποιος τροπος που καποιος μαστορας να μπορει να ξερει ακριβως τα χιλιομετρα που εχει διανυσει κανονικα το αμαξι και οχι αυτα που δειχνει στο καντραν , ωστε να γινει σωστα η διορθωση αν γινεται δηλαδη κιολας;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ippokampos είπε

Καλησπέρα ,
Για να μην ανοιγω νεο θεμα.

Μετα απο μια βλαβη στο δυναμό του αμαξιου ειχα καποια προβληματα με κατι σφαλματα.
Μετα απο απο μια ερευνα σε ηλεκτρολογο , με εστειλε σε ενα τεχνικο που προγραμματιζει εγκεφαλους , κανει χαρτογραφησεις και δε ξερω τι αλλο. Αφου εντοπισε το προβλημα στην πλακετα της ασφαλειοθηκης , ειπε να δοκιμασουμε μια αλλη απο ιδιο μοντελο. Εκει που προσπαθουσε να την κανει να δουλευει με τον εγκεφαλο του αμαξιου , διαπιστωσε λεει οτι δεν κανει για αυτο το μοντελο και σταματησε τη διαδικασια.
Ελα ομως που οταν τοποθετησε την δικια μου ασφαλειοθηκη , καταφερε να κανει το κοντερ να δειχνει , τα χιλιομετρα της δευτερης , (δε ξερω πως γινεται αυτο) και απο
100000+ χιλιομετρα που εδειχνε το αμαξι , ξαφνικα τωρα δειχνει 280000. Τσακωθηκα μαζι του γιατι δεν ηξερε προφανως να το επαναφερει , οτι πρωτη φορα γινεται κλπ
Και ερχομαι στο ερωτημα.
Υπαρχει καποιος τροπος που καποιος μαστορας να μπορει να ξερει ακριβως τα χιλιομετρα που εχει διανυσει κανονικα το αμαξι και οχι αυτα που δειχνει στο καντραν , ωστε να γινει σωστα η διορθωση αν γινεται δηλαδη κιολας;

 

Θα πας σε αυτούς που επιδιορθώνουν κοντερ ταχογράφους για φορτηγα και ταξί. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ippokampos είπε

Καλησπέρα ,
Για να μην ανοιγω νεο θεμα.

Μετα απο μια βλαβη στο δυναμό του αμαξιου ειχα καποια προβληματα με κατι σφαλματα.
Μετα απο απο μια ερευνα σε ηλεκτρολογο , με εστειλε σε ενα τεχνικο που προγραμματιζει εγκεφαλους , κανει χαρτογραφησεις και δε ξερω τι αλλο. Αφου εντοπισε το προβλημα στην πλακετα της ασφαλειοθηκης , ειπε να δοκιμασουμε μια αλλη απο ιδιο μοντελο. Εκει που προσπαθουσε να την κανει να δουλευει με τον εγκεφαλο του αμαξιου , διαπιστωσε λεει οτι δεν κανει για αυτο το μοντελο και σταματησε τη διαδικασια.
Ελα ομως που οταν τοποθετησε την δικια μου ασφαλειοθηκη , καταφερε να κανει το κοντερ να δειχνει , τα χιλιομετρα της δευτερης , (δε ξερω πως γινεται αυτο) και απο
100000+ χιλιομετρα που εδειχνε το αμαξι , ξαφνικα τωρα δειχνει 280000. Τσακωθηκα μαζι του γιατι δεν ηξερε προφανως να το επαναφερει , οτι πρωτη φορα γινεται κλπ
Και ερχομαι στο ερωτημα.
Υπαρχει καποιος τροπος που καποιος μαστορας να μπορει να ξερει ακριβως τα χιλιομετρα που εχει διανυσει κανονικα το αμαξι και οχι αυτα που δειχνει στο καντραν , ωστε να γινει σωστα η διορθωση αν γινεται δηλαδη κιολας;

 

 

7 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Θα πας σε αυτούς που επιδιορθώνουν κοντερ ταχογράφους για φορτηγα και ταξί. 

Τη διόρθωση θα την κάνει όπως είπε ο φίλος, συνεργείο που ασχολείται με ταχογράφους.

Το να ξέρει κάποιος να σου πει τα πραγματικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, δεν έχει απάντηση. Κύριο ρόλο παίζει τι μάρκα είναι το αμάξι και που καταγράφει τα χιλιόμετρα αυτή η μάρκα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! επαναφέρω το θέμα , πήρα σήμερα σε ένα ιδιωτικό κτέο να ρωτήσω αν μπορεί να γίνει έλεγχος του ιστορικού χιλιομέτρων ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και μου απάντησαν οτι με τον κλασσικό έλεγχο δεν μπορούν να δουν το ιστορικό του μόνο αν το αμάξι ξαναπεράσει κτεο εκείνη την στιγμή θα φανούν τα χιλιόμετρα όλων των προηγούμενων ετών. Οπότε πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου θα πρέπει να πάει ο ενδιαφερόμενος με τον ιδιοκτήτη ( μαντράς ή ιδιώτης ) και να περάσει το αυτοκίνητο κτέο κάτι που δεν νομίζω να συφμωνήσουν οι περισσότεροι μαντράδες αλλά και ιδιώτες . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...