Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές για μεταπτυχιακα προγράμματα.


GengWlf

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι προπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολογων Μηχανικών ΤΕ, και ενδιαφέρομαι να κάνω μεταπτυχιακό στο City college στο τμήμα Software Development with Industry Placement - Msc. Η αλήθεια είναι πως ο βαθμός πτυχίου μου είναι αρκετά χαμηλός (γύρω στο 6), Γεγονός που οφείλεται σε σημαντικά προβλήματα που αντιμετώπισα σαν φοιτητής (έμεινα ορφανός και αντιμετώπιζα σοβαρά οικονομικά προβλήματα). Επιπροσθέτως έχω αποκτήσει μέχρι στιγμής 5 επικυρωμένα πιστοποιητικά (data science/ machine learning / data analytics / Big data analysis/introduction to the development of A.I. ) απο τα πανεπιστήμια MIT - Harvard και από την IBM. Και εδώ έρχομαι να κάνω ερωτήσεις και να δεχτώ τις συμβουλές και τις γνώμες σας.
Λαμβάνοντας υπόψιν τον χαμηλό βαθμό πτυχίου, έχω πιθανότητες περάσω την επιλογή υποψηφίων και να με καλέσουν για συνέντευξη; Εαν όχι, τότε πως θα μου προτείνετε να κινηθώ ώστε να συνεχίσω τις σπουδές μου πάνω στο αντικείμενο το οποίο με ενδιαφέρει; π.χ. Αν θα έκανα ένα μεταπτυχιακο data science 1 έτους σε κάποιο άλλο κολλέγιο, και καταφέρω να έχω έναν αρκετά καλό βαθμό, είναι δυνατόν να αυξήσει τις πιθανότητες μου ώστε να γίνω δεκτος στο μεταπτυχιακό του City college; 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που αφιερώσατε.
 
Επεξ/σία από GengWlf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GengWlf είπε

Ναι τα έχω. 

κι εγω πηρα το πτυχιο μου σε παρομοιο βαθμο με εσενα γυρο στο 6. Εβαλα κατω τα πραγματα και ειδα οτι ενα ακομα χαρτι και 2 χρονια επιπλεον διαβασμα και εργασιες δεν θα μου προσφερουν κατι. Η αλληθεια ειναι οτι τα 5 χρονια στη σχολη ηταν πααααρα πολλα, τοσα πολλα που εγινα μαστερ στο να φτιαχνω φραπεδες, να παιζω pc games και να γινω απο τους καλυτερους ταβλαδορους στο τμημα. Επισης ειχα βαρεθει να τρωω τα λεφτα των γονιων μου.