Επισκέπτης Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Όλα καλά όπως τα περιγράφεις αλλά το να βάζεις έναν τέτοιο υπερβολικό, γραφικό clickbait style τίτλο δεν κάνει περισσότερο αξιόπιστα αυτά που γράφεις. Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι.
flogerakos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Παιδιά δέχτηκα σήμερα το παρακάτω mail: Αγαπητέ Κε ***************, Σας ενημερώνουμε ότι το Laptop Lenovo V110-15AST με σειριακό αριθμό *********** παρελήφθη στην κατάσταση που σας πληροφορήσαμε επισυνάπτοντας και τις αντίστοιχες φωτογραφίες. Σημειωτέον ότι τα συμπτώματα που αναφέρθηκαν στο κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης της LENOVO και έχουν καταγραφεί στην εντολή εισαγωγής που μας δόθηκε, πριν την αποστολή του μηχανήματος στο επισκευαστικό μας κέντρο, αφορούν τη συγκεκριμένη περιοχή που υπάρχει η φθορά του. Οι βλάβες τέτοιου είδους (σπασίματα) δεν καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή διότι δεν αφορούν κατασκευαστικό πρόβλημα ή αστοχία υλικού. Ως εκ τούτου η αποκατάσταση του μηχανήματος βαρύνει τον ιδιοκτήτη του μηχανήματος. Παρακαλώ ενημερώστε μας εάν αποδέχεστε την προσφορά μας για την αποκατάσταση της λειτουργίας του Laptop ή να σας επιστραφεί ανεπισκεύαστο. Ευχαριστώ, Μπορώ να το ζητήσω πίσω και να προχωρήσω σε καταγγελίες η πρέπει να το αφήσω εκεί πέρα για να γίνουν αποδέκτες? Ευχαριστώ.
andreaspA Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, flogerakos είπε Παιδιά δέχτηκα σήμερα το παρακάτω mail: Αγαπητέ Κε ***************, Σας ενημερώνουμε ότι το Laptop Lenovo V110-15AST με σειριακό αριθμό *********** παρελήφθη στην κατάσταση που σας πληροφορήσαμε επισυνάπτοντας και τις αντίστοιχες φωτογραφίες. Σημειωτέον ότι τα συμπτώματα που αναφέρθηκαν στο κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης της LENOVO και έχουν καταγραφεί στην εντολή εισαγωγής που μας δόθηκε, πριν την αποστολή του μηχανήματος στο επισκευαστικό μας κέντρο, αφορούν τη συγκεκριμένη περιοχή που υπάρχει η φθορά του. Οι βλάβες τέτοιου είδους (σπασίματα) δεν καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή διότι δεν αφορούν κατασκευαστικό πρόβλημα ή αστοχία υλικού. Ως εκ τούτου η αποκατάσταση του μηχανήματος βαρύνει τον ιδιοκτήτη του μηχανήματος. Παρακαλώ ενημερώστε μας εάν αποδέχεστε την προσφορά μας για την αποκατάσταση της λειτουργίας του Laptop ή να σας επιστραφεί ανεπισκεύαστο. Ευχαριστώ, Μπορώ να το ζητήσω πίσω και να προχωρήσω σε καταγγελίες η πρέπει να το αφήσω εκεί πέρα για να γίνουν αποδέκτες? Ευχαριστώ. Καλύτερα να το αφησεις εκει, αλλα δεν παιζει και ιδιαιτερο λογο. Δεν νομιζω οτι υπαρχει να κανεις κατι περα απο δικαστικη διεκδικηση αποζημιωσης. Κατα την οποια αν δεν εχεις συμβολαιο Νομικής προστασίας, δεν σε συμφέρει να το κάνεις. Μόνο για το γινάτι αν το κάνεις. Σε κάθε περίπτωση κάνε μια καταγγελία σε έναν συνήγορο του καταναλωτή, αλλά απο όσο καταλαβαίνω είναι ο λόγος σου εναντίον του λόγου σου. Οι φωτογραφίες σου αποδεικνύουν το πότε τραβήχτηκαν? Τραβήχτηκαν όταν το πήρες? 2 λεπτά πριν το στείλεις με courrier? Παίζει να γύρισε απο το mgmanager χτυπημένο και να μην το πήρες μυρωδιά όπως το συσκεύαζες? Υ.γ Για αυτό δεν μου αρεσει να στέλνω σερβις με courrier. Χερι με χερι. Επιτοπου παράδοση face to face. Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2019 από andreaspA
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Στις 30/11/2019 στις 6:47 ΜΜ, flogerakos είπε Λοιπόν παιδιά μετά απο επικοινωνία με την Lenovo, μας είπανε να τα βρούμε με το service και αν δεν βρούμε άκρη να ξαναμιλήσουμε με αυτούς.
flogerakos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, Xacti είπε Στις 30/11/2019 στις 6:47 ΜΜ, flogerakos είπε Λοιπόν παιδιά μετά απο επικοινωνία με την Lenovo, μας είπανε να τα βρούμε με το service και αν δεν βρούμε άκρη να ξαναμιλήσουμε με αυτούς. Μίλησα με την Lenovo και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι πλέον εκείνοι, οτι ενέργειες θα κάνω θα πρέπει να απευθυνθώ αποκλειστικά στην CPI .
Kenshin_Himura Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, flogerakos είπε Μίλησα με την Lenovo και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι πλέον εκείνοι, οτι ενέργειες θα κάνω θα πρέπει να απευθυνθώ αποκλειστικά στην CPI . Ρε κάνε καταγγελία στο συνήγορο και τρεξτους μπας και στρώσουν, εάν όντως έχεις δίκιο θα δικαιωθείς. Στείλε όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, στειλε και τελεσίγραφο στη Lenovo αναφέροντας ότι προχωράς ή προχωρησες σε καταγγελία και όλα θα μπουν στο δρόμο τους. Μην περιμένεις από τη lenovo και την κάθε lenovo να σε δικαιώσει. Εγώ σε λάπτοπ είχα θέμα που έκανε από μόνο του shutdown και μετά δεν άνοιγε και ήθελε λίγο χρόνο, του άλλαξα τροφοδοτικό τίποτα. Το πάω εντός εγγύησης, το πσιρνουν, το στέλνουν λενοβο, μετά από κάνα μήνα και πολύ ταλαιπωρία γιατί η διαδικασία είχε μείνει στάσιμη και προχώρησε μόνο όταν επικοινώνησα μαζί τους με πληροφορούν ότι δήθεν έχει θέμα στ μητρική και το τροφοδοτικό και κοστίζει 250 η επισκευή... Λέω ευχαριστώ στείλτε το πίσω. Πάω να παραλάβω από cosmote και μου ζητούν 40 ευρώ για τον έλεγχο του προϊόντος... Τους λέω εγώ ποτέ δεν πληροφορήθηκα ότι θα κοστίσει κάτι ο έλεγχος ενώ είμαι εντός εγγύησης, μου λένε δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι... Εντάξει λέω... Αμέσως email στην cosmote, αναφέρω όλο το ιστορικό, ότι δεν πληροφορήθηκα ποτέ για τη χρέωση και ότι εάν δε μου επιστραφεί το λάπτοπ αζημιως θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για αθέμιτες τακτικές κερδοφορίας και μη τήρηση της εγγύησης. Μέσα σε τρεις μέρες λαμβάνω τηλεφώνημα, συγγνώμη για την ταλαιπωρία μπορείτε να παραλάβετε το λάπτοπ από το κατάστημα χωρίς χρέωση... Τελικά το λάπτοπ είχε κάποια αστοχία στο format που του είχα κάνει όταν του έβαλα windows 7 και έκλεινε, γιατί έκτοτε έχω βάλει Debian και πάει τρένο. Από αυτό και μόνο κατανοείς ότι δεν έκαναν ΚΑΝΈΝΑ ΈΛΕΓΧΟ στο μηχάνημα και από πάνω είχαν το θράσος να μου αναφέρουν ψεύδος ότι έχει πρόβλημα στη μητρική και το τροφοδοτικό και σαν κερασάκι να μου ζητάνε να πληρώσω από πάνω. Γι αυτό λοιπόν εφόσον έχεις γνωστό, φίλο ή ότι είναι δικηγόρο, απλά γαμ*** τους και μη γράφεις άλλο εδώ. Καλό υπόλοιπο και καλή συνέχεια στην όλη διαδικασία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα