flogerakos Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Παιδιά βοήθεια. Δεν θα σας κουράσω θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Αρχικά γράφω εκ μέρους συγγενικού προσώπου. Πριν περίπου 2 μήνες αγοράστηκε από το MG Manager καινούριο λαπτοπ Lenovo V110. Εξ αρχής το λαπτοπ ειχε πρόβλημα, δεν είχε φωτεινότητα η οθόνη (δεν έδινε ο inverter, δεν ήταν θέμα λειτουργικού), παρά μόνο οταν την ανοιγοκλείνεις και την άφηνες σε συγκεκριμένη θέση. Το πρόβλημα δυστυχώς δεν έγινε αντιληπτό από την αρχή γιατι όπως είπα σε συγκεκριμενες θέσεις έδειχνε κανονικά και η κοπέλα είναι λίγο άσχετη και νόμιζε οτι ηταν θέμα των Windows. Μετα απο μέρες η φωτεινότητα σταματούσε και στα καλά καθούμενα και έπρεπε να κουνήσεις ξανα λίγο πάνω κάτω την οθόνη μέχρι να βρεις το σημείο να δείξει κανονικά. Με επικοινωνία που είχαμε με το κατάστημα τους είπαν να το στέλνουνε πίσω στο κατάστημα και ετσι έγινε. Το στείλανε, το είδε ο "τεχνικός" και τους είπε οτι δεν είναι τίποτα ήθελε αναβάθμιση κτλ κ τους το έστειλε πίσω γιατί δεν έγινε καλή συνεννόηση για το ποιο ήταν το πρόβλημα και προφανώς όταν το ειδε ο τεχνικός έπιασε μια σωστή θέση και δεν φάνηκε το πρόβλημα. Σε αυτο το σημείο έρχομαι εγώ. Μιλάω με την lenovo και ανοίγω case. Σώζω αρχεία, βγάζω πολλές φώτο υψηλής ανάλυσης που δείχνουν οτι το μηχάνημα είναι καινούριο σε υπέρ άριστη κατάσταση χωρίς το παραμικρό, το πακετάρω στην αρχική του συσκευασία όπως αγοράστηκε, και αναμένω τον κουριερ για παραλαβή όπως μου υπέδειξε η lenovo. Το παραλαμβάνει ο κουριερ, και μετα απο μια μερα παίρνει τηλ μια εταιρία CPI και μας ενημερώνει οτι δήθεν το λαπτοπ έχει πεσει κάτω και εχει σπάσει η οθόνη!!! Ρε παιδιά τι λετε το μηχάνημα ειναι καινούριο δεν εχει ούτε γρατζουνιά ετσι αγοράστηκε. Οχι λέει το έχετε ριξει κατω και έσπασε η οθόνη είναι φως φανάρι. Εγκεφαλικό... Λεμε να μας στείλετε φωτογραφίες. Μας λενε βεβαίως. Και μας στέλνουν! Το ρίξανε κάτω και στο σπάσανε εκείνοι!! Και μας χρεώνουν εμάς το φταίξιμο! Σας το ορκίζομαι το λαπτοπ δεν έπεσε ποτέ δεν ειχε την παραμικρή γρατζουνιά ηταν ολοκαίνουριο. Αυτο ειναι τουλάχιστον εγκληματικό, σπάσανε το λαπτοπ εσκεμμένα για να μην χρεωθούν το πρόβλημα! Σας παραθέτω 2 απο τις δικες μου φώτο και αυτες που μοας στείλανε. Τι γίνεται σε αυτη την περίπτωση καινούριο μηχάνημα γιατί? Ευχαριστώ.
Fotis_Greece Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Χλωμο να το ριξανε αυτοι. Παντως ο inverter δεν ειναι ακριβο για αντικατάσταση
flogerakos Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Fotis_Greece είπε Χλωμο να το ριξανε αυτοι. Παντως ο inverter δεν ειναι ακριβο για αντικατάσταση Αυτοί το ρίξανε, δεν υπάρχει το παραμικρό ψέμα σε οτι έγραψα, άσχετα αν είναι ακριβό η οχι, εχει εγγύηση καινούριο μηχάνημα, και τωρα πλέον σπασμένο...
Fotis_Greece Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Εκτυπωσε τις φωτο σου και πήγαινε απο εκει ο ίδιος. Με ωραιο τροπο θα τα βρειτε.
flogerakos Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, Fotis_Greece είπε Εκτυπωσε τις φωτο σου και πήγαινε απο εκει ο ίδιος. Με ωραιο τροπο θα τα βρειτε. Βρίσκομαι Νάουσα Ημαθίας, δεν υπάρχει δυνατότητα να παω εκει περα.
bill27 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Κάνε καταγγελία σε προστασία καταναλωτή, συνήγορο του καταναλωτή καί όπου αλλού μπορείς
dimitris_sal Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) -Κύριοι,εχω φωτογραφίες που αποδεικνύουν την κατάσταση του laptop οταν συσκεύαστηκε. Ενημερώστε με αν θα το φτιάξετε ή αλλιώς να τις στείλω σε προστασία/συνήγορο καταναλωτή κλπ μαζι με καταγγελία (ενημερώνοντας παράλληλα την μαμά lenovo) για να μας λύσουν την διαφωνία! Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2019 από dimitris_sal
Coppermine Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 14 ώρες πριν, flogerakos είπε δεν έδινε ο inverter, Ναι το 2007 και πίσω σε led οθόνες δεν υπάρχει το εξάρτημα που λές, επίσης αν σε συγκεκριμένες θέσεις είναι φυσιολογική η φωτεινότητα και σε άλλες όχι μπορεί κάλλιστα να φταίει η καλωδιοταινία της οθόνης. Στις φωτό που ανέβασες δεν βλέπω ΄τίποτα που να υποδεικνύει σπασμένο panel αλλά cosmetic wears ΕΑΝ αυτό είναι λόγος για να σε βγάλουν εκτός εγγύησης τότε να βάλουν και οδηγίες στο κουτί που να αναφέρει ότι ο φορητός υπολογιστής μετά την αγορά του πρέπει να τοποθετηθεί σε προθήκη μουσείου και επίσης να μην εργάζεσαι κοντά σε αυτόν κρυωμένος...... Εφ' όσον έχεις φωτογραφίες του λάπτοπ σε καλή κατάσταση όταν το συσκεύασες (προφανώς δεν χωρούν αμφισβήτηση αφού το ψηφιακό αρχείο έχει όλη την πληροφορία που χρειάζεται) αρχίζεις με ΓΓΚ, και αν δεν ικανοποιηθείς προχωράς σε μύνηση, πληροφοριακά τα χρήματα του λαπτοπ και το ίδιο φυσικά τα θεωρείς προς το παρόν χαμένα και θα αναγκαστείς να αγοράσεις άλλο για να κάνεις την δουλειά σου, όμως θα αποζημιωθείς μελλοντικά αφού μπορείς να αποδείξεις την ορθότητα των ισχυρισμών σου Πληροφοριακά η CPI είναι αντιπροσωπεία και για τους dell επίσης...
dpolal Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 32 λεπτά πριν, Coppermine είπε Ναι το 2007 και πίσω σε led οθόνες δεν υπάρχει το εξάρτημα που λές, επίσης αν σε συγκεκριμένες θέσεις είναι φυσιολογική η φωτεινότητα και σε άλλες όχι μπορεί κάλλιστα να φταίει η καλωδιοταινία της οθόνης. Στις φωτό που ανέβασες δεν βλέπω ΄τίποτα που να υποδεικνύει σπασμένο panel αλλά cosmetic wears ΕΑΝ αυτό είναι λόγος για να σε βγάλουν εκτός εγγύησης τότε να βάλουν και οδηγίες στο κουτί που να αναφέρει ότι ο φορητός υπολογιστής μετά την αγορά του πρέπει να τοποθετηθεί σε προθήκη μουσείου και επίσης να μην εργάζεσαι κοντά σε αυτόν κρυωμένος...... Εφ' όσον έχεις φωτογραφίες του λάπτοπ σε καλή κατάσταση όταν το συσκεύασες (προφανώς δεν χωρούν αμφισβήτηση αφού το ψηφιακό αρχείο έχει όλη την πληροφορία που χρειάζεται) αρχίζεις με ΓΓΚ, και αν δεν ικανοποιηθείς προχωράς σε μύνηση, πληροφοριακά τα χρήματα του λαπτοπ και το ίδιο φυσικά τα θεωρείς προς το παρόν χαμένα και θα αναγκαστείς να αγοράσεις άλλο για να κάνεις την δουλειά σου, όμως θα αποζημιωθείς μελλοντικά αφού μπορείς να αποδείξεις την ορθότητα των ισχυρισμών σου Πληροφοριακά η CPI είναι αντιπροσωπεία και για τους dell επίσης... Υπάρχει και η πιθανότητα η ζημιά να έγινε κατά την μεταφορά από το courier και θα έπρεπε να έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή από το service.
Coppermine Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Φυσικά αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα του πελάτη και ούτε και τον απασχολεί φυσικά, αφού ( όπως γράφει έχει φωτογραφίες όταν το συσκεύασε) κάθε φωτό έχει την πληροφορία της ημερομηνίας και της ώρας λήψης, και από το δελτίο παραλαβής φαίνεται και η ημερομηνία τουλάχιστον που παρέλαβε ο κούριερ από εκεί και πέρα τι έγινε και ποιός έσπασε τι δεν ενδιαφέρει τον πελάτη και προχωρά κανονικά σε καταγγελία
flogerakos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Λοιπόν παιδιά μετά απο επικοινωνία με την Lenovo, μας είπανε να τα βρούμε με το service και αν δεν βρούμε άκρη να ξαναμιλήσουμε με αυτούς. Με έναν φίλο δικηγόρο συντάξαμε ένα ωραίο μαιλ το οποίο το στείλαμε μαζί με τις φώτο κτλ κ περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στην πορεία. Δυστυχώς παιδιά μόνο στην Ελλαδιτσα μας υπάρχει αυτό το ξεχείλωμα. Ενας φίλος σε σχεδόν καινούριο κινητό Xiaomi σταμάτησε να δουλεύει η αφή, 2 μήνες κινητό άψογο το πρόσεχε σαν τα μάτια του, το πήγε στην cosmote που το αγόρασε να το στείλουν για επισκευή/αντικατάσταση , και επέστρεψε μετά απο καμια 20αρια ήμερες ανεπισκευαστο με την δικιαολογια "βρέθηκε υγρασία". Πηρα μια οθόνη με 20 ευρω και το έφτιαξα καινούριο. Οι εγγυήσεις στην Ελλάδα ειναι στις περισσότερες περιπτώσεις παραμύθια. Εχω κανει καταγγελίες ολα αυτα τα χρόνια πανω απο 5-6 φορές για παρόμοια θέματα, εφτυχως εχω δικαιωθεί, αλλα ειναι το γαμώτο, πρέπει να κανεις καταγγελίες, να φθείρεσαι ψυχολογικά, να περιμένεις κτλ. Δυστυχώς... Σας ανεβάζω και το μαιλ που στείλαμε. Γεια σας, Ονομάζομαι ******** ******** και επικοινωνώ μαζί σας μετά από εξουσιοδότηση από τον κ ******* ******* με με κωδικό επισκευής *********. (Συνημμένη εξουσιοδότηση συμπεριλαμβάνεται) Ο παραπάνω κάτοχος του μοντέλου Lenovo V110-15AST με σειριακό αριθμό ********* αντιμετώπισε σχεδόν αμέσως από την αγορά του το παρακάτω πρόβλημα εντός εγγύησης. Στην οθόνη υπήρχε φωτεινότητα/απεικόνιση μόνο σε συγκεκριμένες γωνίες τις οθόνης και στις περισσότερες περιπτώσεις η οθόνη αναβόσβηνε από μόνη της χωρίς δυνατότητα επαναφοράς. Μετά από επικοινωνία του κ ******* με το κατάστημα MG Manager που προμηθεύτηκε το συγκεκριμένο μηχάνημα, τον καθοδήγησαν να τους το στείλει για να το ελέγξουν. Στις 19/11/2019 το παρέλαβε ο τεχνικός του καταστήματος, έλεγξε το μηχάνημα ως προς την άριστη εμφανισιακά αλλά και σε όλους τους τομείς κατάσταση του, και μετά από ρύθμιση/αναβάθμιση του μηχανήματος το απέστειλε πίσω στον ιδιοκτήτη του. Το πρόβλημα δυστυχώς όμως παρέμεινε δίχως να έχει διορθωθεί. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα και με βάση τις οδηγίες τους, επικοινώνησα σε 2ο στάδιο με την μητρική εταιρία Lenovo Greece. Μετά από άψογη επικοινωνία με τον υπάλληλο της εταιρίας, δημιουργήθηκε το αίτημα εξυπηρέτησης με κωδικό επισκευής ******** . Με βάση τις οδηγίες του υπαλλήλου αλλά και του συνοδευτικού email έβγαλα σε κοντινή απόσταση φωτογραφίες που αποδεικνύουν σε κάθε σημείο την άψογη κατάσταση του μηχανήματος, συσκευάστηκε στην αρχική του συσκευασία, και την επόμενη το πρωί 26/11 το παρέλαβε ο υπάλληλος των ταχυμεταφορών. Στις 27/11 ο κ ********* δέχτηκε τηλεφώνημα από την εταιρία CPI , πως το λάπτοπ έχει παραληφθεί από τεχνικό της εταιρίας, και μετά από έλεγχο διαπιστώθηκε πως το πρόβλημα που αναφέρεται, οφείλεται σε πέσιμο/σπάσιμο του μηχανήματος στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης. Μετά από απαίτηση μου, έλαβα μέσω ηλ. ταχυδρομίου φωτογραφίες που όντως αποδεικνύουν τα λεγόμενα του τεχνικού, εν συνεχεία το μηχάνημα βγαίνει εκτός εγγύησης και πως θα αποσταλεί προσφορά για την επισκευή του. Εν συντομία αναφέρω πως το μηχάνημα ήταν σε άριστη/άρτια κατάσταση βιτρίνας όταν συσκευάστηκε, την κατάσταση του την επιβεβαιώνουν εκτός από τις φωτογραφίες που δείχνουν την άψογη κατάσταση του σημείου που υπονοείται ότι υπάρχει σπάσιμο, και ο τεχνικός του καταστήματος MG Manager που το έλεγξε, και σε καμία περίπτωση δεν θα είχα στείλει το μηχάνημα αν ήταν σπασμένο με απαίτηση την επισκευή του εντός εγγύησης. Το μηχάνημα το έστειλα καθώς ήταν σε άψογη κατάσταση , εντός τα πλαίσια της εγγύησης του κατασκευαστή και η κ ******* ******** επιβεβαίωσε πως η συσκευασία ήταν άψογη όταν παρελήφθη. Σε κάθε περίπτωση, αφού η συσκευασία ήταν άψογη και το πακέτο έγινε αποδεκτό από το service της εταιρίας, το σπάσιμο που αναφέρετε είτε είναι αποτέλεσμα απροσεξίας του τεχνικού και υπήρξε πτώση του μηχανήματος, είτε κατά την αποσυναρμολόγηση του μηχανήματος πάλι λόγω απροσεξίας προκλήθηκε η ζημιά, είτε η φωτογραφίες που έχουν αποσταλεί δεν προέρχονται από το συγκεκριμένο μηχάνημα, είτε πρόκειται για κοινή τεχνική του συγκεκριμένου service να προκαλείται η ζημιά με απώτερο σκοπό να χαθεί η εγγύηση του μηχανήματος ώστε να χρεωθεί ο ιδιοκτήτης το κόστος επισκευής του. Διαμαρτύρομαι για τους παραπάνω λόγους για την υπαίτια και σε κάθε περίπτωση αντισυναλλακτική συμπεριφορά σας. Δηλώνω μάλιστα ότι μετά την άπρακτη πάροδο οκτώ (8) εργάσιμων ημερών, θα αποταθώ νομίμως στην Προστασία του Καταναλωτή και στον Συνήγορο του Καταναλωτή καταθέτοντας ταυτόχρονα μήνυση για απάτη. Δεδομένου ότι η καθυστέρησή σας να αποκατασταθεί η βλάβη ή να αντικατασταθεί η συσκευή, μου έχει επιφέρει έξοδα και δαπάνες, περιττή δε ταλαιπωρία και καθυστέρηση στην πρόοδο της εργασίας μου για την παράδοση της οποίας εχει προθεσμία δήλη ημέρα από τον Καθηγητή μου, θα αποταθώ μετά βεβαιότητας στα αρμόδια Δικαστήρια για την αναζήτηση αποζημίωσης από αδικοπραξία και για την αποκατάσταση της ηθικής μου βλάβης. Επιφυλάσσομαι εν γένει παντός νόμιμου δικαιώματός μου. Το περιεχόμενο του συγκεκριμένου email κοινοποιείται ταυτόχρονα στις εταιρίες Lenovo Greece , CPI A.E. και την μητρική αντιπροσωπία στα κεντρικά της Ευρώπης. Ευχαριστώ πολύ. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2019 από flogerakos
andreaspA Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Για τις υγρασιες που αναφερεις, φανταζομαι μιλας για την Arvato στην Καβαλας? Μιλαμε οτι ολα τα τηλεφωνα συμφωνα με αυτους εχουν υγρασιες. Θυμαμαι πριν πολλα χρονια, πηρα ενα Sonyericsson c905 με επιδοτηση απο wind, σφραγισμενο, ζελατινες, ταινιες ασφαλειας. Το κράτησα μεσα στο κουτί κάτι λιγότερο απο 2 μηνες σφραγισμενο για να το πουλησω. Το ανοιγω τελικα και εχει προβλημα το πληκτρολογιο. Το παω στη Wind σε συννενοηση με στελεχος της Wind τοτε. Το κινητο παει στην arvato στην καβαλας. Η απαντηση τους ? - Το κινητο ειναι ανοιγμενο και εχει υγρασιες. Στο μονταρισμα δεν εβαλαν σωστα ουτε το σιδερακι που επαιρνε το sim. Τοσο αχρηστοι ανθρωποι. εεε το τι επακολουθησε το φανταζεστε φανταζομαι... εφυγαν email μεχρι και στον Σουηδο που ηταν τοτε υπευθυνος της Sonyericsson στην Ελλαδα. Το τηλεφωνο εγινε αντικατασταση απο την wind, και επι 6 μηνες με επαιρναν τηλεφωνο να με ρωτανε το IMEI του καινουργιου τηλεφωνου. Γυρευε το πως το εκαναν τελικα αντικατασταση....
flogerakos Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Είναι κοινές τακτικές όλων τον service και γενικότερα όλων των αφεντικών του ιδιωτικού τομέα να πράττουν τα πάντα με σκοπό το κέρδος και να αποφύγουν την κάθε είδους ζημιά. Γενικότερα ολο αυτό στην Ελλάδα εχει ξεχειλώσει πολύ, δεν υπάρχει σχεδόν καμία προστασία για τον Ελληνα καταναλωτή. Μια απο τις τακτικές ειναι αυτές, σου λένε υγρασία, σου βρέχουν και το χαρτάκι να γίνεται ροζ και παπαλα η εγγύηση, παρόλο που ολοι μας την έχουμε πληρωμένη με το καπέλο που υπάρχει στις τιμές. Για την ARVATO έχουν ακουστεί τα χειρότερα δυστυχώς είναι κ αυτή μια από αυτές τις εταιρίες. Αλλα θα σου πω την δικιά μου εμπειρία με την ARVATO. Πριν 2-3 χρόνια έστειλα το LUMIA 930 μου το οποίο ειχε καμένα τα 3 απο τα 5 μικρόφωνα του εντός εγγύησης και μου το επισκεύασαν άμεσα και μου το έστειλαν έτοιμο! Ίσως ευθύνεται το γεγονός οτι ηταν κοινό πρόβλημα σχεδόν σε ολα τα 930 τότε και έδειξα οτι ήταν εις γνώση μου. Ευτυχώς στην δικιά μου περίπτωση μόνο θετικότατη μπορώ να πω πως ηταν η εμπειρία μου. Πάντως και του φίλου μου το XIAOMI το είχαν κουμπώσει πολύ πρόχειρα που ηταν σχεδόν ανοικτό σε κάποια σημεία.
di maria kun Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Sorry για το οφτοπικ αλλά το διαβάζω αυτό κάι δεν μπορώ να το προσπεράσω. Πως γίνεται μιά συσκευή που λειτουργει με θερμότητα μονίμως. Να ζεσταίνεται εσωτερικά και να αυξομειώνει την θερμοκρασία δεκάδες εκατοντάδες φορες την μέρα να έχει προβλήματα υγρασίας??? Να μου δώσουν μια ραντομ φθορά, μια αστοχία σε χαρντγουερ η σοφτγοθερ κάτι να το δεχθω. Υγρασία πως???? Δηλ για φόρτιση να το βάλω θα ζεσταθεί.Και δεν ζούμε στα Ιμαλάια στην Ελλάδα ζούμε
andreaspA Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 30/11/2019 στις 6:47 ΜΜ, flogerakos είπε Οι εγγυήσεις στην Ελλάδα ειναι στις περισσότερες περιπτώσεις παραμύθια. Εχω κανει καταγγελίες ολα αυτα τα χρόνια πανω απο 5-6 φορές για παρόμοια θέματα, εφτυχως εχω δικαιωθεί, αλλα ειναι το γαμώτο, πρέπει να κανεις καταγγελίες, να φθείρεσαι ψυχολογικά, να περιμένεις κτλ. Δυστυχώς... Οι καλύτερες εγγύησεις ειναι μεγάλων καταστημάτων. Κανένας δεν θελει δυσαρεστημένο πελάτη που θα κάνει τσαμπουκά μέσα στο μαγαζί του. Οπότε, για αυτό και προτιμώ eshop -το οποιο εχει βελτιωθεί απίστευτα στο after sales απο την κρίση που πέρασε- καθώς και Πλαισιο, public κλπ. Τώρα για μία lenovo με μια arvato δεν εχω και μεγαλο καημο. Να πας να πλακωθεις , μονο τα ΚΤΕΛ θα σε ακουσουν, αλλα τέλος πάντων αν ξέρεις τι σου γίνεται και δεν είσαι παράλογος, βγάζεις άκρη, έστω και με ταλαιπωρία. Αυτή η Arvato πάντως δεν ξέρω πως επιβεβαιώνει. Δεν έχω ακούσει ευχαριστημένο άνθρωπο απο δάυτους. Εχει με διαφορά τα περισσότερα αρνητικά σχόλια απο οποιαδήποτε άλλη εταιρία. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2019 από andreaspA 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα