Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Αφού είσαι άσχετος  όπως λες δεν το αφήνεις το αμαξάκι στην ησυχία του και να το συμμαζέψεις στα πραγματικά αναγκαία πράγματα;

 

1 ώρα πριν, turbat0s είπε

Και γω είμαι της γνώμης να μην ρίξεις λεφτά για να καλωπίσεις το τζετα.

Κράτα τα για συντήρηση και τυχόν βλάβες που ίσως προκύψουν.

 

1 ώρα πριν, donblunts είπε

Φτιάξε τα λειτουργικά πρώτα και αν σου μείνει φράγκο το σενιάρεις και αισθητικά.

Πάνω απ'όλα η ασφάλεια σου και όσων βάζεις μέσα.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τους παραπάνω.Φτιάξε τα βασικά βάλε και κανένα τάσι στις ζάντες να ομορφύνει λίγο τα οποία να πιάσεις με ταιράπ γιατί φεύγουν και άστο όπως είναι.

Ότι και να του βάλεις τζετα θα παραμείνει.Στα ηλεκτρικά γενικά τα Γερμανικά όχι τίποτε σοβαρό αλλά μετά την 10ετία βγάζουν προβληματάκια.Έχω το vectra του 2005 και το ξέρω αλλά μην τους δίνεις σημασία.Κατά άλλα μηχανικά είναι σκυλιά , 293.000 χιλιόμετρα το δικό  μου , ζάντες σιδερένιες χωρίς τάσια , με υγραέριο από τα 128.000  μηχανή σκυλί λέμε. Και εγώ έχω πρόβλημα με το πορτμπαγκάζ (θέλει γερό κοπάνημα να κλείσει) τα ηχητικά (φλάς -  πόρτες) έχουν σιωπήσει :P όταν κλείσω τον αέρα από το αιρκοντίσιον βαράει στιγμιαία το κλαπέτο από μέσα γιατί δεν κλείνει καλά αλλά σκασίλα μου.

Έχω συνηθίσει και δε με πειράζει καθόλου.Εξάλλου μηδενίζουν όλα στο πρατήριο όταν μου κοστίζει τα μισά λεφτά με το υγραέριο από όσα θα πλήρωνα για βενζίνη για αυτό δεν το αλλάζω με τίποτε.

Επεξ/σία από papoys1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και δεν θα έδινα λεφτά αν επιμένεις θα έκανα τα εξής:

Αμορτισέρ σίγουρα θα θέλουν αλλαγή ακόμα και να τα είχε αλλάξει ο πατέρας σου κάποια στιγμή ήδη έχεις 300.000χλμ. Βάλε τα koni str.t (πορτοκαλι) με ελατήρια χαμηλώματος eibach pro kit. Γύρω στο 500αρι με τα περαστικά, δες και σε τι κατάσταση είναι τα top mounts και ρουλεμάν αν αλλάξεις αμορτισέρ γτ ίσως πρέπει να αλλαχτούν και αυτά μιας και είναι φθηνά. Η ανάρτηση θα είναι πιο σκληρή από μαμά οπότε θα κοπαναει λίγο αλλά χαμήλωμα με μαμά αμορτισέρ είναι ότι χειρότερο γιατί δεν ειναι σχεδιασμένα για ελατήρια χαμηλώματος.

Ζάντες μπορείς κάλλιστα να βάλεις 17αρες στο jetta. Ψάξε στο car για μεταχειρισμένες JR οι οποίες είναι σχετικα φθηνές και μουρατες. 99% το καρέ σου είναι 5χ112. Πλάτος 8" και λογικά et40. Μπορείς να βρεις ζαντολαστιχα με κάνα 500αρι με λάστιχα καλά, αλλιώς υπολόγισε και αλλαγή ελαστικών.

Οπωσδήποτε όμως πρώτη προτεραιότητα ειναι τα λειτουργικά και τα θέματα ασφάλειας όπως το φλας κλπ. Κάντο και ένα γερό σέρβις και θα είναι σαν να πήρες άλλο αμάξι. Χοντρικά όλα αυτά θα σου πάνε γύρω στο 1.5χιλιαρικο άντε και λίγο παραπάνω. Τα υπόλοιπα στην άκρη για να περνάς και να έχεις μια καβατζα. Μπορείς να ρωτήσεις και έναν φανοποιο αν μπορεί να σου ψιλό μαζέψει γρατζουνιες και χτυπήματα αλλά ολικό βάψιμο για κανένα λόγο.

Αυτά από μένα.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το 90% των αυτοκινητων ειναι με σιδερενιες ζαντες δεν εγινε και τιποτα να παραμεινεις με αυτες. Αν θελεις να αναβαθμισεις την εμφανιση των ζαντων με 30-40-50€ μπορεις να βρεις πολυ ωραια τασια και μοντερνα οπως αυτα https://cityscar.car.gr/parts/view/12286688/

Προτιμοτερο ειναι  να αρχισεις να ξοδευεις τα χρηματα σου σε ουσιαστικα πραγματα που χρειαζεται το  αυτοκινητο και να λυσεις τα μηχανικα, ηλεκτρολογικα θεματα που εχεις, αυτα εχουν προτεραιοτητα...Επειδη δεν ξερεις (ουτε και κανεις) που θα καταληξει το οικονομικο, ξεκινας απο αυτα και αναλογως τι θα σου μεινει κοιτας και για δευτεροντα πραγματα. Και να μην το χαμηλωσεις και να μεινεις με τα μαμα ελατηρια αλλα με καινουρια αμορτισερ. Αυτοι που προβαινουν συνηθως σε χαμηλωμα το συνδιαζουν και με μια συνολικη εξωτερικη (και εσωτερικη πολλες φορες) αισθητικη αναβαθμιση για να δενει στο μάτι καλυτερα το ολο συνολο.

Φτιαξε τα βαθουλωματα και τα  τυχον σπασιματα στους προφυλακτηρες. Για το βαψεις ολοκληρο θες πανω απο 1000€ και οτι πληρωσεις θα παρεις. Αν πας και για αλλαγη χρωματος αυτο θα πρεπει να δηλωθει και στο υπουργειο συγκοινωνιων και να αλλαχθει  η αδεια κυκλοφοριας οπου θα αναγραφει το νεο χρωμα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 27/11/2019 στις 12:43 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Τον μόνο που ξέρω με τζετα ήταν στο πρώτο Fast & Furious .

Φτιάξε τα σημαντικά και άσε τα αισθητικά για όταν.............

ΤΟ αμάξι είναι κουβάς δίχως πάτο ,οσα λεφτά και να ρίξεις χάνονται.

   Να κρατήσω το μεράκι ναι , ειπώθηκαν ήδη πολλά και σωστά , ΟΚ κρατάω το μεράκι και προχωράω .

  Πριν συζητήσουμε για αισθητικές και όχι μόνον μετατροπές , αυτό που εύχομαι να είναι αντιληπτό , είναι πως πρόκειται για ένα Golf παλαιάς κοπής , σαν εμένα 😂😂😂 ...... με πορτμπαγκάζ .

  Οι εποχή του έχει περάσει ανεπιστρεπτί με ότι αυτό συνεπάγεται , φυσικά αν βεβαιωθειτε ότι το λέει η καρδιά σας και είστε αποφασισμένος να συνεχίσετε θα το πείτε .

 Τώρα για την ιστορία , το πρώτο βήμα είναι να υπάρχει η 100% βεβαιότητα πως το σύνολο είναι σε καλή μηχανική κατάσταση δλδ να μπορεί να πατάει σωστά στο δρόμο , αλλιώς ισχύουν τα γραπτά από τους προλαλησαντες .

  Για να βρούμε στεφάνια χρωμιωμενα για τις σιδερένιες ζάντες του , κάτι για μένα πολύ όμορφο αισθητικά το ξεχνάω ήδη αφού στο τελευταίο ψάξιμο είχα αποτυχία .

  Οι γνήσιες σιδερένιες με τις τρύπες είναι οι πρώτες ενδεδειγμένες χωρίς να αποκλείουμε τις ATS , αν τις βρούμε , οι οποίες αισθητικά ήταν η αμέσως επόμενη ενδεδειγμένη επιλογή .

  Θα συνεχίσω .........

  

  • Thanks 1
Δημοσ.

Βάλε ένα καλό σύστημα με Apple Car Play/Android Auto που θα το χρησιμοποιείς κάθε μέρα, πιθανώς μια κάμερα οπισθοπορείας μιας που αποκλείεται να βλέπεις ακριβώς πίσω σε σεντάν, μάζεψε το μηχανικά να μην έχει καμία βλάβη κι αν το αντέχει κάνε το υγραέριο να πέσεις στα μισά λεφτά στα καύσιμα. Καγκουρομετατροπές τύπου 18άρες ζάντες σε Jetta δε θα σου προσφέρουν τίποτα θετικό εκτός απο "κουλ" φωτογραφίες, χειρότερη οδηγική συμπεριφορά και χειρότερη ποιότητα κύλισης. Το σκαρί του αυτοκινήτου σου είναι γερό, ρίξε τα λεφτά σωστά και θα φτάσει 500,000 χλμ...

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Βάλε ένα καλό σύστημα με Apple Car Play/Android Auto που θα το χρησιμοποιείς κάθε μέρα, πιθανώς μια κάμερα οπισθοπορείας μιας που αποκλείεται να βλέπεις ακριβώς πίσω σε σεντάν, μάζεψε το μηχανικά να μην έχει καμία βλάβη κι αν το αντέχει κάνε το υγραέριο να πέσεις στα μισά λεφτά στα καύσιμα. Καγκουρομετατροπές τύπου 18άρες ζάντες σε Jetta δε θα σου προσφέρουν τίποτα θετικό εκτός απο "κουλ" φωτογραφίες, χειρότερη οδηγική συμπεριφορά και χειρότερη ποιότητα κύλισης. Το σκαρί του αυτοκινήτου σου είναι γερό, ρίξε τα λεφτά σωστά και θα φτάσει 500,000 χλμ...

Εχει ηδη αεριο και το 2021 νομιζω κλεινει 10ετια.. στο καυσιμο γλιτωνω λεφτα.. μηχανικα ειναι αψογο, ισως να χρειαστει μπαταρία γιατι καποιες φορες δεν παιρνει με την πρωτη μπρος.. κατα τ αλλα τιποτε το ανησυχητικό.. αλλα πιστευω οθονη χρειαζομαι 100%.. και για καμερα οπισθοπορειας με εβαλες σε σκεψεις.. πολλες φορες ενω χωραω, δεν παρκαρω επειδη δεν ξερω που ακριβως ειναι ο κωλος.. εχετε να προτεινετε καμια καλη κι οικονομική  vfm οθονη; πακετο και μια καμερα οπισθοπορειας.. Ευχαριστώ!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...