testit Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πριν λίγο μου χάλασε μια sony 55άρα, που αγοράστηκε από κοτσό, πριν 15 μήνες, δηλαδή είναι στην εγγύηση. Η εγγύηση καλύπτει όλες τις βλάβες πλην ορατού σπασίματος με ευθύνη του χρήστη; Για την ακρίβεια, κάπου πρέπει να ακούμπησε/να πιέστηκε ένα σημείο ή τμήμα της οθόνης και με το άνοιγμά της, πλέον η οθόνη (το δεξιό της μέρος) γέμισε γραμμώσεις και τώρα είναι μαύρο σκοτάδι! Στην οθόνη δεν υπάρχει σημάδι χτυπήματος ή ξυσίματος. Τι γίνεται (συνήθως) σε τέτοιες περιπτώσεις; Η ΣΌΝΥ δείχνει κατανόηση ή λέει: είναι από κακή χρήση, οπότε δεν καλύπτει; Επισκευάζεται τέτοια βλάβη ή είναι πανάκριβη υπόθεση; Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2019 από testit
bill2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2019 Στείλε φώτο να δούμε το πρόβλημα. Αλλά συνήθως η σπασμένη οθόνη δεν την αναγνωρίζουν και δεν είναι οικονομικά φτηνό
testit Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2019 Στις 27/11/2019 στις 4:44 ΜΜ, bill2015 είπε Στείλε φώτο να δούμε το πρόβλημα. Αλλά συνήθως η σπασμένη οθόνη δεν την αναγνωρίζουν και δεν είναι οικονομικά φτηνό οκ την έστειλα για ανακύκλωση!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα