Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν λίγο μου χάλασε μια sony 55άρα, που αγοράστηκε από κοτσό, πριν 15 μήνες, δηλαδή είναι στην εγγύηση.

Η εγγύηση καλύπτει όλες τις βλάβες πλην ορατού σπασίματος με ευθύνη του χρήστη;

Για την ακρίβεια, κάπου πρέπει να ακούμπησε/να πιέστηκε ένα σημείο ή τμήμα της οθόνης και με το άνοιγμά της, πλέον η οθόνη (το δεξιό της μέρος) γέμισε γραμμώσεις και τώρα είναι μαύρο σκοτάδι!  Στην οθόνη δεν υπάρχει σημάδι χτυπήματος ή ξυσίματος.

Τι γίνεται (συνήθως) σε τέτοιες περιπτώσεις; Η ΣΌΝΥ δείχνει κατανόηση ή λέει: είναι από κακή χρήση, οπότε δεν καλύπτει;

Επισκευάζεται τέτοια βλάβη ή είναι πανάκριβη υπόθεση;

Επεξ/σία από testit
Δημοσ.
Στις 27/11/2019 στις 4:44 ΜΜ, bill2015 είπε

Στείλε φώτο να δούμε το πρόβλημα.

Αλλά συνήθως η σπασμένη οθόνη δεν την αναγνωρίζουν και δεν είναι οικονομικά φτηνό 

οκ την έστειλα για ανακύκλωση!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...