Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, alexiosdimitriadis said:

Αυτό που λέω είναι ότι το επιχείρημα "δεν βλέπουν κέρδος" δεν στέκει.

Μια χαρά στέκει! 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

μπορείς να το εξηγήσεις αυτό;

Φυσικά, κάθε πάροχος κάνει το business plan και σύμφωνα με τον προϋπολογισμό βλέπει εάν μια υπηρεσία θα είναι κερδοφόρα ή όχι! Σχετικά με την Κύπρο, ρώτα τους;

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε

γιατί πιστεύεις ότι δεν θα υπάρξει ποτέ; Ούτε καν σε 20 χρόνια;

Κάνε έναν κόπο και διάβασε αρκετές σελίδες πίσω με τις ίδιες συζητήσεις και θα καταλάβεις τις απόψεις του. Το αν θα τις θεωρήσεις αξιόπιστες, είναι καθαρά δικό σου θέμα! :) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, kostasbm είπε

ναι αλλά αυτοί που αγοράζουν το προϊόν θέλουν και να απολαμβάνουν τις δυνατότητες του οπόυ και να βρίσκονται πράγμα το οποίο δε γίνεται παρά μόνο σε συγκεκριμένες χώρες...και μια φωτό να δώσω χρώμα ...

Καλά και εμείς 2 χρόνια αυτό συζητάμε (δεοντολογικά καθαρά --> το τί θα έπρεπε να γίνει). Αλλά απ'ότι φαίνεται ζούμε στην γνωστή La La Land / χώρα της ουτοπίας.

8 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε

Η Κύπρος είναι πολύ μικρότερη χώρα από την Ελλάδα, εκεί πως βγάζουν κέρδος;

Νομίζω το έχουμε ξεφτιλίσει το θέμα με την υπηρεσία (και το λέω με την έννοια ότι όλη αυτή η χρόνια αναμονή μας έχει κάνει να το βλέπουμε ως κάτι πολύ περίπλοκο). Είναι απλά μία ειδική εκδοχή της eSIM η οποία είναι συμβατή ειδικά με το AW, η οποία όπως έχω αναφέρει λειτουργεί παράλληλα με την MasterSIM (κύρια) = πρακτικά δηλαδή είναι μία MultiSIM (όπως την ονομάζει η Cosmote και υπάρχει ΗΔΗ το αναγκαίο σύστημα που θα υποστηρίξει τεχνικά την έκδοση/λειτουργικότητα της ---> δεν θα στήσουν κάτι από το 0). Και φυσικά η υπηρεσία έχει ξεκάθαρο οικονομικό όφελος/κέρδος για τον πάροχο  (καθώς σε αντίθεση με το εφάπαξ κόστος έκδοσης μιας απλής eSIM, αυτή παρέχεται ως υπηρεσία έναντι μηνιαίου κόστος | πιθανότατα υψηλού). Εφόσον λοιπόν υπάρχει ο αναγκαίος εξοπλισμός/υποδομή για την έκδοση & ενεργοποίηση & αντιστοίχηση/assign αριθμών με διάφορες μορφές SIM καρτών, αρχίζω να πιστεύω πως δεν τίθεται καν ζήτημα επένδυσης σε εξοπλισμό αλλά σε royalties που ζητά η Apple για να υπάρξει συμφωνία & αδειοδοτημένο άνοιγμα της υπηρεσίας (προφανώς απαιτεί και διάφορα standards ασφάλειας/απορρήτου που δεν πληρούν τα συστήματα τους και θα πρέπει να ελεγχθούν γι'αυτό). Το να υπάρχουν αδικαιολόγητοι περιορισμοί του τύπου '' ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ EXTRA SIM σε μορφή eSIM ==> ΕΝΩ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΝΑΠΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ '' προφανώς και με παραπέμπει σε περιορισμούς εμπορικής πολιτικής που κακώς τέθηκαν όταν στήθηκε το όλο σύστημα/πρόγραμμα διαχείρισης καρτών eSIM. Πρακτικά οι eSIM γι'αυτό φτιάχτηκαν για να αντικαταστήσουν συνολικά και οριζόντια τις φυσικές κάρτες, δεν εισάγουν περιορισμούς και μόνο προνόμια έχουν να προσφέρουν. Όταν ακούτε λοιπόν για ''τεχνικές δυσκολίες/εμπόδια'' μην φαντάζεστε τίποτα εξωφρενικά συστήματα κεραιών... Πιθανότατα απαιτείται κάποιου είδους αναδόμηση του συστήματος/προγράμματος απονομής & αντιστοίχησης συνδέσεων με κάρτες eSIM και βαριούνται να ασχοληθούν παραπάνω....

Το σίγουρο ωστόσο είναι το κέρδος που μπορούν να αποκομίσουν από την υπηρεσία. Για έναν πάροχο που αρέσκεται στο να μας αρμέγει οικονομικά (για το αυτονόητο αίτημα μεταφοράς αριθμού από συσκευή σε συσκευή / μαζεύοντας εδώ και χρόνια 10άρικα και τάλιρα για να σου στείλει απλά ένα email με το eSIM QR Code) έχει και παραέχει λογική η κυκλοφορία μιας υπηρεσία από την οποία θα έχουν μηνιαίο όφελος (καθώς θα αυξάνει τον τελικό λογαριασμό του εκάστοτε συμβολαίου). Απλώς είναι αδιάφοροι στο να ακολουθήσουν τις διεθνείς εξελίξεις, και φυσικά άσχετοι/ανίδεοι/αδύναμοι στο να ανταποκριθούν στα διεθνή υλικοτεχνικά πρότυπα που απαιτούνται για την παροχή τέτοιων υπηρεσιών. Τί παράξενο για την Ελλάδα...

12 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Δηλαδή οι σχολιαστές του thread που φοβούνται να βγουν ανοιχτά στην θάλασσα λόγω έλλειψης cellular κάλυψης για το Apple Watch, εάν ποτέ υπάρξει αυτή η υπηρεσία (που δεν πρόκειται) απλά δεν θα έχουν σήμα, ούτε στην θάλασσα ούτε στα βουνά……

Νομίζω απάντησα σε αυτό στην προηγούμενη σελίδα. Πρακτικά ναι δεν τους υποχρεώνει κανείς αλλά το σκεπτικό είναι απλό και ξεκάθαρο νομίζω. Βάζω κομμάτι της απάντησης μου σε αυτό:

Αναφορά σε κείμενο

Και όχι, το Ultra δεν το εισήγαγαν επειδή έβγαινε μόνο σε Cellular έκδοση, αλλά γιατί απευθύνεται σε ένα άλλο πελατειακό κοινό (που θα σκάσει το 1000άρικο για ένα premium smart ρολόι) και προφανώς δεν ήθελαν να χάσουν τον τζίρο... Αν ήταν σωστοί σε αυτό που κάνουν δε θα έπρεπε να εισάγουν ποτέ το Ultra εφόσον δεν σκοπεύουν να το υποστηρίξουν (όπως τόσα χρόνια δεν εισήγαγαν όλα τα Ceramic/Steel/Titanium ρολόγια που έβγαιναν με Cellular). Εμείς θα βρίσκαμε τρόπο να το αγοράσουμε από το εξωτερικό δια της πλαγίας οδού (και εν γνώση μας θα ξέραμε ότι δεν θα υποστηριχθεί και δεν θα συζητούσαμε τίποτα αυτή τη στιγμή). Το ότι κυκλοφόρησαν το Ultra με την επίσημη οδό εισαγωγής & προώθησης, λειτουργεί και σαν υπόσχεση/δέσμευση ότι θα υποστηριχθεί (ακόμα και αν σφυρίζουν κλέφτικα και παριστάνουν πως δεν καταλαβαίνουν). 

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 2
Δημοσ.

Εκτός από κατοίκους χώρας μην ξεχνάμε ότι 25+  μυρια τουρίστες περνάνε από Ελλάδα κάθε χρόνο , και κάθε δίκτυο κάθε είδους βγάζει κέρδος με roaming από τουρίστες εκτός EE .. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, levank είπε

Εκτός από κατοίκους χώρας μην ξεχνάμε ότι 25+  μυρια τουρίστες περνάνε από Ελλάδα κάθε χρόνο , και κάθε δίκτυο κάθε είδους βγάζει κέρδος με roaming από τουρίστες εκτός EE .. 

 

Δεν τους ενδιαφέρει το περιστασιακό κέρδος. Οι κανόνες που έχει θέσει η ΕΕ στο roaming έχει εξασφαλίσει τις μικρότερες δυνατές χρέωσεις και κατ'επέκταση χαμηλό περιθώριο κέρδους για τους παρόχους. Αυτούς τους ενδιαφέρει να μεταφέρουν κόσμο στα συμβόλαια (ούτε καν στα καρτο-συμβόλαιο) γιατί από αυτές τις συμβάσεις έχουν ένα υψηλό, σταθερό, προβλεπόμενο & αναμενόμενο κέρδος. Στον αντίποδα οι συνδέσεις καρτοκινητής ναι μεν σε υποχρεώνουν να κάνεις ανανέωση ανά Χ χρονικό διάστημα αλλά αυτό είναι ένα minimum κόστος για να διατηρήσεις τη σύνδεση ενεργή (δεν τους αρκεί αυτό). Γι'αυτό και η υπηρεσία που ζητάμε ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα αφορά τα κανονικά συμβόλαια κινητής (ούτε καν τα καρτοσυμβόλαια --> ρίξτε μία ματιά στην εμπορική πολιτική της MultiSIM και θα καταλάβετε).

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.
9 minutes ago, ramarg said:

Δεν τους ενδιαφέρει το περιστασιακό κέρδος. Οι κανόνες που έχει θέσει η ΕΕ στο roaming έχει εξασφαλίσει τις μικρότερες δυνατές χρέωσεις και κατ'επέκταση χαμηλό περιθώριο κέρδους για τους παρόχους. Αυτούς τους ενδιαφέρει να μεταφέρουν κόσμο στα συμβόλαια (ούτε καν στα καρτο-συμβόλαιο) γιατί από αυτές τις συμβάσεις έχουν σταθερό προβλεπόμενο & αναμενόμενο κέρδος. Στον αντίποδα οι συνδέσεις καρτοκινητής ναι μεν σε υποχρεώνουν να κάνεις ανανέωση ανά Χ αλλά αυτό είναι ένα minimum κόστος για να διατηρήσεις τη σύνδεση ενεργή (δεν τους αρκεί αυτό). Γι'αυτό και η υπηρεσία που ζητάμε ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα αφορά τα κανονικά συμβόλαια κινητής (ούτε καν τα καρτοσυμβόλαια --> ρίξτε μία ματιά στην εμπορική πολιτική της MultiSIM και θα καταλάβετε).

Περιγράφεις ακριβώς ένα κομμάτι κατόχων. Έχω Apple Watch από την εποχή του series 0, ·πόλους από τους σχολιαστές του φόρουμ δεν ήξεραν τότε τι είναι apple), και το Ultra από όταν πρωτοκυκλοφόρησε, το cellular δεν ήταν ο λόγος που το αγόρασα, και ούτε το βλέπω σαν must υπηρεσία διότι δεν συντρέχουν ποτέ οι λόγοι που θα μου είναι απαραίτητο! Από την δουλειά έχω απεριόριστο, και ομιλία και data, με έξτρα data sim για το iPad. Τον προσωπικό αριθμό τον έχω με κάρτα και eSIM μόνο και μόνο για να μην τον χάσω! Καταλαβαίνω απόλυτα τους παρόχους που δεν θέλουν να επενδύσουν σε αυτή την υπηρεσία! Πραγματικά κάτι παραπάνω ξέρουν από τους «ειδήμονες» του φόρουμ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Περιγράφεις ακριβώς ένα κομμάτι κατόχων. Έχω Apple Watch από την εποχή του series 0, ·πόλους από τους σχολιαστές του φόρουμ δεν ήξεραν τότε τι είναι apple), και το Ultra από όταν πρωτοκυκλοφόρησε, το cellular δεν ήταν ο λόγος που το αγόρασα, και ούτε το βλέπω σαν must υπηρεσία διότι δεν συντρέχουν ποτέ οι λόγοι που θα μου είναι απαραίτητο! Από την δουλειά έχω απεριόριστο, και ομιλία και data, με έξτρα data sim για το iPad. Τον προσωπικό αριθμό τον έχω με κάρτα και eSIM μόνο και μόνο για να μην τον χάσω! Καταλαβαίνω απόλυτα τους παρόχους που δεν θέλουν να επενδύσουν σε αυτή την υπηρεσία! Πραγματικά κάτι παραπάνω ξέρουν από τους «ειδήμονες» του φόρουμ!

Καταλαβαίνω τον τρόπο που το λες αλλά εντάξει ας μην είμαστε απόλυτοι. Και εγώ δίνω το παρόν από το Series 0, παρακολουθώ ανελλιπώς τις εξελίξεις σε νέα προϊόντα/τεχνολογίες από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και ποτέ δε με ενδιέφερε να επιβάλλω τις δικές μου υποκειμενικές απόψεις. Εάν κάποιος δεν ενδιαφέρεται για Celullar AW δεν ενδιαφέρεται και τέλος (δεν οφελεί να αλλάξουμε γνώμη σε κανέναν). Η ουσία όσων γράφουμε είναι να γίνει ένας υγιής διάλογος & ανταλλαγή απόψεων γύρω από αντικειμενικά γεγονότα. Ακόμα και αν αφήσουμε στην άκρη την υπηρεσία αυτή που ζητάμε, η ρίζα του προβλήματος είναι γενικότερη και ευρύτερη (απάθεια & απαρχαιομένη λογική των παρόχων για τα προβλήματα δικτύου-υπηρεσιών,  δυσανάλογα περιοριστικές εμπορικές πολιτικές, τεχνικοί περιορισμοί άνευ λόγου,  χρεώσεις άνευ λόγου, αδυναμία να κατανοήσουν & συμβαδίσουν με την εξέλιξη κλπ κλπ). Απλώς το εν λόγω thread έχει εξαρχής εξειδικευμένο θέμα και αναγκαστικά περιφερόμαστε γύρω από αυτό (προφανώς και η υπηρεσία δεν αφορά εκατομμύρια χρήστες --> αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα αποκτήσει κιόλας).

Η έλλειψη υποστήριξης οδήγησε στην απουσία ενδιαφερομένων & στην απουσία cellular AW στην αγορά (και όχι το αντίθετο). Αν υπήρχε υποστήριξη των CellularAW επί Series 3, προφανώς και το κοινό της υπηρεσίας θα είχε κορυφωθεί. Δεν μπορούν οι πάροχοι να χρησιμοποιούν ως δικαιολογία κάτι το οποίο οι ίδιοι προκάλεσαν. Διότι κατ' αναλογία αδιαφορούν για την ανάπτυξη του δικτύου Fiber στην επαρχία και ο κόσμος αποχώρησε μαζικά για άλλες λύσεις τύπου Starlink. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει ανάγκη να επεκταθεί το δίκτυο οπτικών ινών στην επαρχία.? Ή αντίστοιχα το γεγονός ότι από το 2020 όλοι αγοράζουν 5G phones αυτό σημαίνει πως πρέπει να σταματήσουμε να αναπτύσσουμε την κάλυψη του 4G δικτύου (που ακόμα δεν έχει τελειοποιηθεί & θα μας δημιουργήσει τεράστια προβλήματα μόλις αφήσουμε οριστικά το 2G) ;

Εγώ μία σημείωση έχω να αφήσω σε όσα λες. Έχω μιλήσει με εκατοντάδες ανθρώπους που ζήτησαν τη γνώμη μου για αγορά AW. Ουδείς γνώριζε ότι στο εξωτερικό υπάρχει Cellular έκδοση αλλά σε όσους εξήγησα τη διαφορά ήθελαν ξεκάθαρα την Cellular έκδοση. Τα οφέλη και η αποδέσμευση στην επικοινωνία είναι ξεκάθαρα. Εξίσου άχρηστα με τα GPS only ρολόγια θεωρώ και τα WiFi only iPads..

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.

Σε περίπτωση  έκτακτης ανάγκης ξέροντας ότι έχω πρόσβαση από AW CELLULAR σε αριθμό 112 χωρίς να έχω καν eSIM με καλύπτει 100% . 
Όλα τα υπόλοιπα αλλά λόγια να αγαπιόμαστε :) :) :)  

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, levank είπε

Σε περίπτωση  έκτακτης ανάγκης ξέροντας ότι έχω πρόσβαση από AW CELLULAR σε αριθμό 112 χωρίς να έχω καν eSIM με καλύπτει 100% . 
Όλα τα υπόλοιπα αλλά λόγια να αγαπιόμαστε :) :) :)  

Ισχύει αυτό.? Νόμιζα ότι διεκπεραιώνει την κλήση μέσω του iPhone (όταν είναι κοντά) αλλά όχι αυτόνομα..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχει κοντά iPhone ναι , αν δεν έχει βγαίνει μόνο του σε πρώτο διαθέσιμο δίκτυο και  καλεί 112 . 

Επεξ/σία από levank
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, levank είπε

Αν έχει κοντά iPhone ναι , αν δεν έχει βγαίνει μόνο του σε πρώτο διαθέσιμο δίκτυο και  καλεί 112 . 

Αχρείαστο να είναι αλλά ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα. 

Δημοσ.

Νομίζω ότι δεν παίζει ούτε το 112 αυτή τη στιγμή. 

Αλλά επίσης νομίζω ότι ως το Πάσχα θα παίζει η υπηρεσία κανονικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...