Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ramarg είπε

* Προσωπικά έχω αφήσει τεράστια ποσά σε αγορές στην συγκεκριμένη αλυσίδα και το αντίκρυσμα είναι μηδαμινό. Το loyalty program τους ειδικά υποτιμά τη νοημοσύνη του μέσου καταναλωτή (όποιος ενδιαφέρεται να συλλέγει πόντους ξέρει τί εννοώ). Οι όροι χρήσης έχουν αλλάξει/προσαρμοστεί με τρόπο που δεν πρόκειται ποτέ να ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ να κερδίσεις ΚΑΤΙ για την προτίμηση σου (τη στιγμή που ο Κωτσόβολος για παράδειγμα μοιράζει 30άρες δωροεπιταγές με μεγάλη ευκολία)... Ακόμα και η διαθεσιμότητα δεν είναι δικαιολογία μιας και οι APR δεν βλέπω να εξασφαλίζουν ικανοποιητικά αποθέματα/χρόνους παράδοσης πλέον.

Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε τι παίζει με την αντιπροσωπεία εδώ και το istorm, μιας και βργήκαν άνθρωποι να τη στηρίξουνε και έτυχε και εσύ να αναφερθείς στο loyalty program πόντων που έχει η εταιρεία για να επιβραβεύσει τους καλούς πελάτες της.

Το τελευταίο χρόνο έδωσα τετραψήφιο στη συγκεκριμένη εταιρεία και ως αποτέλεσμα πήρα μία από αυτές τις δωροεπιταγές, που όπως λες δεν έχουν αξία γιατί ουσιαστικά πρέπει να ξοδέψεις 4ψήφιο μέσα σε ένα έτος για να πάρεις κάποια ουσιαστική έκπτωση... Ε ήμουν από αυτούς που το ξόδεψαν και την πήρα.

Πάω istorm εξαργυρώνω τη δωροεπιταγή και παίρνω μια θήκη. Την άλλη μέρα την πάω για επιστροφή και μου λέει ο διευθυντής καταστήματος πως δεν γίνεται επιστροφή λόγω δωροεπιταγής. Είχε και λίγο ύφος από αυτό που κάποιοι έχετε διαπιστώσει οπότε δεν μπήκα στη διαδικασία να τον αμφισβητίσω. Ξαναπερνάω άλλη και μια άλλη κοπέλα μου κάνει την αλλαγή κανονικά γιατί προφανώς δεν ίσχυαν όσα ήθελε να μου περάσει ο διευθυντής και το σύστημα δέχτηκε την αλλαγή.

3 μέρες μετά με παίρνουν τηλέφωνο και μου κάνουν σκηνή τηλεφωνικά που πήγα και έκανα αλλαγή, ενώ ο διευθυντής έλεγε πως δεν γίνεται και μου είπαν συγκεκριμένα πως δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω και ό,τι μου λένε αυτοί ισχύει. Έψαξα λοιπόν αυτούς τους φοβερούς όρους στην εφαρμογή loyalty, οπού αναγραφόταν πωσ μπορεί να γίνει αλλαγή με προιόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Ε τους έτρεξα, μου έχουν κάνει έκπτωση 400 ευρώ σε ένα bto μηχάνημα, τους το έχω αφήσει σουβενίρ 2 μήνες τώρα και είναι και μεγάλο κουτί σταθερό, τους έχω βάλει να το πηγαινοφέρνουν και από μαγαζί σε μαγαζί και για να πάω να το πάρω θα ζητήσω άλλα 400 έκπτωση γιατί τώρα είναι καταργημένο ιντελ μηχάνημα και δεν καίγομαι και να το πάρω, ακόμα και αν χάσω την προκαταβολή. Οπότε για να δούμε αν θα γίνει ό,τι θέλουν αυτοί και δεν θα μπορούμε δηλαδή ουτέ τα βασικά δικαιώματα να διεκδικήσουμε.

Είναι απλά κατάντια η αντιπροσωπεία εδώ και νομίζουν πως είναι κάποιοι ενώ είναι απλά ένας διανομέας-κουριέρ (acs) και ούτε ένα σέρβις δεν μπορούν να κάνουν. Δυο τεχνικούς είχαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και αυτοί καιρό τώρα έχουν δικό τους μαγαζί που πας και λύνεις το θέμα τους ενώ istorm σου λένε είναι vintage/obsolete γιατί δεν ξέρουν καν να τα ανοίξουν (σε άλλους τα στέλνουν έτσι και αλλιώς για αυτό δεν γίνεται και μέσα στην ημέρα όπως isystem)

Επεξ/σία από bioentre
  • Like 3
  • Απαντ. 972
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bioentre είπε

Ε τους έτρεξα, μου έχουν κάνει έκπτωση 400 ευρώ σε ένα bto μηχάνημα, τους το έχω αφήσει σουβενίρ 2 μήνες τώρα και είναι και μεγάλο κουτί σταθερό, τους έχω βάλει να το πηγαινοφέρνουν και από μαγαζί σε μαγαζί και για να πάω να το πάρω θα ζητήσω άλλα 400 έκπτωση γιατί τώρα είναι καταργημένο ιντελ μηχάνημα και δεν καίγομαι και να το πάρω, ακόμα και αν χάσω την προκαταβολή. Οπότε για να δούμε αν θα γίνει ό,τι θέλουν αυτοί και δεν θα μπορούμε δηλαδή ουτέ τα βασικά δικαιώματα να διεκδικήσουμε.

Πόσο μεγάλη είναι η προκαταβολή; 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, natural_sgf είπε

Πόσο μεγάλη είναι η προκαταβολή; 

Είναι μεγάλη δυστυχώς, αλλά και το υπόλοιπο είναι όσο χρειάζεσαι για τη νέα Studio Display την οποιά ζαχαρώνω (fan boy :P)

Δημοσ.

έχω esim και 2η sim ενεργοποιημενη απο vodafone sto 13pro max

κόστισε 10 ευρω και μου πηρε 10 λεπτά να το κάνω, μέσω της εφαρμογής της vodafone, ενεργοποιήθηκε σε 12 ώρες ακριβώς

τελικά εν ετει 2022 έχει καμια αξία να αγοράσουμε την LTE Version - έχει καμια διαφορά εκτός - απ τα ...λουράκια? κάνει και κάτι άλλο?

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 23/3/2022 στις 2:23 ΜΜ, bioentre είπε

Είναι μεγάλη δυστυχώς, αλλά και το υπόλοιπο είναι όσο χρειάζεσαι για τη νέα Studio Display την οποιά ζαχαρώνω (fan boy :P)

Not worth it η νέα studio display...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, jamiraquai είπε

έχω esim και 2η sim ενεργοποιημενη απο vodafone sto 13pro max

κόστισε 10 ευρω και μου πηρε 10 λεπτά να το κάνω, μέσω της εφαρμογής της vodafone, ενεργοποιήθηκε σε 12 ώρες ακριβώς

τελικά εν ετει 2022 έχει καμια αξία να αγοράσουμε την LTE Version - έχει καμια διαφορά εκτός - απ τα ...λουράκια? κάνει και κάτι άλλο?

Έχει μεγάλη διαφορά κατά τη γνώμη μου γιαυτό και κοστίζει ελαφρώς παραπάνω. Το ρολόι κάνει σχεδόν τα πάντα χωρίς να απαιτεί την παρουσία του iPhone αρκεί να έχει σύνδεση στο ίντερνετ. Μπορείς να κάνεις και να δέχεσαι κλήσεις κανονικά όπως στο iPhone μέσω των AirPods, να στέλνεις μηνύματα, να ακούς μουσική, να πληρώνεις στα μαγαζιά, να πας για τρέξιμο, να μεταβείς εύκολα στον προορισμό σου σε μια άγνωστη πόλη και επίσης μπορεί να ειδοποιήσει αυτόματα τις αρχές αν σου συμβεί κάτι. Είναι περίπου σαν να έχεις ένα iPhone στον καρπό. Τα καλά της τεχνολογίας χωρίς τα ενοχλητικά distractions των υπόλοιπων εφαρμογών. (Facebook κλπ).

 

Επεξ/σία από alexiosdimitriadis
Δημοσ.

ναι αλλά αυτα τα κάνει και η κανονικη έκδοση σωστά? εφόσον εχει τη δυνατότητα σύνδεσης σε wifi και μέσω του iphone, δεν είναι ανάγκη να πας στην LTE έκδοση..

Σύνδεση στο internet μπορει να έχει και έκδοση χωρις το LTE σωστα?

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jamiraquai είπε

ναι αλλά αυτα τα κάνει και η κανονικη έκδοση σωστά? εφόσον εχει τη δυνατότητα σύνδεσης σε wifi και μέσω του iphone, δεν είναι ανάγκη να πας στην LTE έκδοση..

Σύνδεση στο internet μπορει να έχει και έκδοση χωρις το LTE σωστα?

σωστά. Είναι για περιπτώσεις που δεν θέλεις ή δεν μπορείς να έχεις μαζί σου το iPhone και δεν υπάρχει κοντά wifi.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/3/2022 στις 2:03 ΠΜ, natural_sgf είπε

Not worth it η νέα studio display...

Προσωπικά που την είδα από κοντά μου άρεσε. Βέβαια είναι ακριβή.

και το γεγονός ότι στην Ελλάδα για κάτι τέτοιο ακριβό εξαρτάσαι στο σέρβις από σαπιομάγαζα τύπου ιστορμ, την κάνει όντως ίσως και να μην αξίζει όπως λες. Αλλά πιστεύω πως εξωτερικό θα πουλήσει αρκετά. Ίσως και εδώ με καμιά έμπτωση στο 1,5 μέσω άμαζον όταν την έχουν διαθέσιμη και εκεί.

Επεξ/σία από bioentre
Δημοσ.
10 ώρες πριν, bioentre είπε

Προσωπικά που την είδα από κοντά μου άρεσε. Βέβαια είναι ακριβή.

και το γεγονός ότι στην Ελλάδα για κάτι τέτοιο ακριβό εξαρτάσαι στο σέρβις από σαπιομάγαζα τύπου ιστορμ, την κάνει όντως ίσως και να μην αξίζει όπως λες. Αλλά πιστεύω πως εξωτερικό θα πουλήσει αρκετά. Ίσως και εδώ με καμιά έμπτωση στο 1,5 μέσω άμαζον όταν την έχουν διαθέσιμη και εκεί.

Όταν βγαίνει ο mkbhd και λέει δεν αξίζει, φαντάσου. Τεσπά, γούστα και ανάγκες είναι αυτά. Good luck!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/3/2022 στις 4:23 ΠΜ, bioentre είπε

Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε τι παίζει με την αντιπροσωπεία εδώ και το istorm, μιας και βργήκαν άνθρωποι να τη στηρίξουνε και έτυχε και εσύ να αναφερθείς στο loyalty program πόντων που έχει η εταιρεία για να επιβραβεύσει τους καλούς πελάτες της.

Το τελευταίο χρόνο έδωσα τετραψήφιο στη συγκεκριμένη εταιρεία και ως αποτέλεσμα πήρα μία από αυτές τις δωροεπιταγές, που όπως λες δεν έχουν αξία γιατί ουσιαστικά πρέπει να ξοδέψεις 4ψήφιο μέσα σε ένα έτος για να πάρεις κάποια ουσιαστική έκπτωση... Ε ήμουν από αυτούς που το ξόδεψαν και την πήρα.

Πάω istorm εξαργυρώνω τη δωροεπιταγή και παίρνω μια θήκη. Την άλλη μέρα την πάω για επιστροφή και μου λέει ο διευθυντής καταστήματος πως δεν γίνεται επιστροφή λόγω δωροεπιταγής. Είχε και λίγο ύφος από αυτό που κάποιοι έχετε διαπιστώσει οπότε δεν μπήκα στη διαδικασία να τον αμφισβητίσω. Ξαναπερνάω άλλη και μια άλλη κοπέλα μου κάνει την αλλαγή κανονικά γιατί προφανώς δεν ίσχυαν όσα ήθελε να μου περάσει ο διευθυντής και το σύστημα δέχτηκε την αλλαγή.

3 μέρες μετά με παίρνουν τηλέφωνο και μου κάνουν σκηνή τηλεφωνικά που πήγα και έκανα αλλαγή, ενώ ο διευθυντής έλεγε πως δεν γίνεται και μου είπαν συγκεκριμένα πως δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω και ό,τι μου λένε αυτοί ισχύει. Έψαξα λοιπόν αυτούς τους φοβερούς όρους στην εφαρμογή loyalty, οπού αναγραφόταν πωσ μπορεί να γίνει αλλαγή με προιόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Ε τους έτρεξα, μου έχουν κάνει έκπτωση 400 ευρώ σε ένα bto μηχάνημα, τους το έχω αφήσει σουβενίρ 2 μήνες τώρα και είναι και μεγάλο κουτί σταθερό, τους έχω βάλει να το πηγαινοφέρνουν και από μαγαζί σε μαγαζί και για να πάω να το πάρω θα ζητήσω άλλα 400 έκπτωση γιατί τώρα είναι καταργημένο ιντελ μηχάνημα και δεν καίγομαι και να το πάρω, ακόμα και αν χάσω την προκαταβολή. Οπότε για να δούμε αν θα γίνει ό,τι θέλουν αυτοί και δεν θα μπορούμε δηλαδή ουτέ τα βασικά δικαιώματα να διεκδικήσουμε.

Είναι απλά κατάντια η αντιπροσωπεία εδώ και νομίζουν πως είναι κάποιοι ενώ είναι απλά ένας διανομέας-κουριέρ (acs) και ούτε ένα σέρβις δεν μπορούν να κάνουν. Δυο τεχνικούς είχαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και αυτοί καιρό τώρα έχουν δικό τους μαγαζί που πας και λύνεις το θέμα τους ενώ istorm σου λένε είναι vintage/obsolete γιατί δεν ξέρουν καν να τα ανοίξουν (σε άλλους τα στέλνουν έτσι και αλλιώς για αυτό δεν γίνεται και μέσα στην ημέρα όπως isystem)

Πραγματικά δεν θέλω να ασχοληθώ παραπάνω με τη συγκεκριμένη εταιρία. Πέρα από την στοιχειώδη καλή εξυπηρέτηση που θα προσφέρουν οι υπάλληλοι (σε έναν άσχετο χρήστη που δεν ξέρει να διαλέξει τη σωστή θήκη για το iPhone που έχει) η περαιτέρω εμπειρία μαζί τους δεν είναι επιπέδου Apple. Από τη στιγμή που διαφημίζεις με υπερηφάνεια ότι είσαι ένας εγκεκριμένος από την Apple Reseller και Service Provider στην Ελλάδα, θα πρέπει οι υπηρεσίες που προσφέρεις και η συμπεριφορά που χρησιμοποιείς απέναντι στους πελάτες σου να είναι αντάξια με αυτή της Apple στο εξωτερικό (κατά το δυνατόν)... Προφανώς δεν τους ενδιαφέρει γιατί απλώς παίζουν το ρόλο του μεσάζοντα στην Ελλάδα... Εισάγουν και μεταπωλούν... Ωστόσο υπάρχει μία σημαντική λεπτομέρεια. Και άλλοι κάνουν το ίδιο (λιγότερο σημαντικά μαγαζιά) αλλά στον τομέα του after sales support και συμπεριφοράς δεν πιάνονται (η μέρα με τη νύχτα). Σε κάθε περίπτωση δεν τιμά κανέναν μας η αποδοχή αντιμετώπισης προβάτου. Η καλή συμπεριφορά δεν θα πρέπει να σταματά αμέσως μόλις πληρώσεις και απομακρυνθείς από το ταμείο.Η περίπτωση που αναφέρεις πιο πάνω με τη θήκη είναι ενδεικτική..

Εν προκειμένω θα αναφερθώ μόνο στο loyalty program τους το οποίο είναι μία πραγματική κοροιδία. Αν εξαιρέσουμε τα πρώτα επίπεδα εξαργύρωσης με γελοία δώρα του τύπου (10-20% έκπτωση σε third party ήδη υπερκοστολογημένα αξεσουάρ) τα πραγματικά επίπεδα εξαργύρωσης σε Δωροεπιταγές (€) είναι απλησίαστα (όχι γιατί δεν έχεις τα χρήματα αλλά γιατί οι όροι χρήσης καθιστούν την εξαργύρωση αδύνατη). Αν σκεφτούμε λοιπόν ότι τα επίπεδα εξαργύρωσης  (σε €) αφορούν μία μικρή μερίδα πελατών που θα ξοδέψει τεράστια ποσά σε 1 χρόνο, από αυτούς ακόμα πιο λίγοι θα ενδιαφερθούν για την αδιάφορη αυτή χρηματική επιστροφή... Μέχρι και τα προγράμματα επιβράβευσης των τραπεζών δίνουν καλύτερα ποσοστά επιστροφής και χωρίς συγκεκριμένα πλαφόν (ΧΩΡΙΣ να σε αναγκάζουν να κάνεις συγκεκριμένο ύψος αγορών σε ένα ΣΥΝΤΟΜΟ χρονικό διάστημα για να προλάβεις την εξαργύρωση).  Ποιος ο λόγος λοιπόν να προσπαθήσεις τόσο για τις απλησίαστες αυτές δωροεπιταγές? Και όλα αυτά τη στιγμή που αλυσίδες όπως ο Κωτσόβολος σου δίνουν δωροεπιταγές 30€ με ασήμαντες αφορμές. Για όσους δεν γνωρίζουν η επιβράβευση έχει ως εξής:

Για Δωροεπιταγή 45€ απαιτούνται 2000 πόντοι που αντιστοιχούν σε αγορά 4000€ σε 1 ΧΡΟΝΟ (επιστροφή 1,13%)
Για Δωροεπιταγή 75€ απαιτούνται 3000 πόντοι που αντιστοιχούν σε αγορά 6000€ σε 1 ΧΡΟΝΟ (επιστροφή 1,25%)
Για Δωροεπιταγή 150€ απαιτούνται 5000 πόντοι που αντιστοιχούν σε αγορά 10000€ σε 1 ΧΡΟΝΟ (επιστροφή 1,5%)
__________________________________________________________________
Πάμε τώρα στα προβλήματα του προγράμματος συλλογής πόντων
__________________________________________________________________

1) Οι όροι χρήσης υπάρχουν και πρέπει να τηρούνται δεκτό. Αλλά η καλή πίστη & η συναλλακτική καλή πίστη επιτάσσουν η συμπεριφορά του ενός μέρους να μην αιφνιδιάζει το άλλο. Οι δωροεπιταγές δεν είναι απλησίαστες από οικονομικής άποψης αλλά και από την πρακτική άποψη ότι οι πόντοι σου δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένοι. Δυστυχώς γι'αυτούς κάποιοι  είμαστε αρκετά παλιοί πελάτες ώστε να θυμόμαστε αλυσίδες καταστημάτων και υπηρεσίες που προηγήθηκαν. Εν προκειμένω επειδή ασχολούμαι με τα loyalty προγράμματα γενικότερα θεωρώ πως έχω καλύτερη εικόνα από κάποιον που θα κάνει σήμερα εγγραφή και θα δεχτεί τα πράγματα ως έχουν...  Προσωπικά έχω χάσει πόντους που αντιστοιχούσαν σε δωροεπιταγή των 150€ και αυτό γιατί άλλαξαν οι όροι χρήσης χωρίς προειδοποίηση. Δε γίνεται να αιφνιδιάζεις έτσι τον πελάτη σου... Το minimum που μπορούμε να ζητήσουμε είναι να εμφανίζεται ένα pop up με τους νέους όρους χρήσης έτσι ώστε να μπορούμε να τους διαβάσουμε, να ενημερωθούμε για τις αλλαγές, την έναρξη ισχύος και να πράξουμε ανάλογα. Εν μία νυχτί έχασα πόντους γιατί αποφάσισαν να κάνουν τους πόντους να λήγουν από 2 έτη σε 1. Και εννοείται πως μετά από επικοινωνία μαζί τους λάμβανα απαντήσεις τύπου bot (σαν να μην ενδιαφέρονται να διαβάσουν τι γράφεις). ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΟΙ - ΓΕΙΑ ΣΑΣ. Και όλα αυτά τη στιγμή που εταιρίες κολλοσοί αφενός τροποιποιούν τους όρους χρήσης αφετέρου όμως σε ενημερώνουν με κάθε δυνατό τρόπο για τις αλλαγές (γι'αυτό άλλωστε δίνουμε τόσα στοιχεία επικοινωνίας όχι μόνο για το newsletter). Πόντοι που συλλέχθηκαν με το παλιό καθεστώς θα έπρεπε να υπάγονται σε ειδική πρόβλεψη. Λυπάμαι κύριοι αλλά δεν θα στρατοπαιδεύουμε στην άθλια εφαρμογής σας για να βλέπουμε αν άλλαξε κάτι στους όρους. 

2) Η εμμονή τους στην αναφορά των όρων χρήσης θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως αντεπιχείρημα στις δικαιολογίες τους... Όταν επιμένεις σε όρους χρήσης που δεν εφαρμόζονται στο σύνολο τους πολύ απλά ''με κοροιδεύεις''. Αν είχε κάποιος την όρεξη να το ψάξει νομικά σίγουρα θα έβρισκε πολλά παραπτώματα. Το συμφέρον του καταναλωτή είναι μία αόριστη νομική έννοια αλλά όχι και ουτοπία. Ενδεικτικά θα αναφερθώ στο ότι όσες φορές προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους για το θέμα της λήξης των πόντων επέμεναν ότι η εφαρμογή σε ενημερώνει για τις αλλαγές στους όρους/για τη λήξη των πόντων κάτι το οποίο δεν ισχύει.

3) Μεταξύ πολλών άλλων ελαττωμάτων οι τρόποι απόδοσης πόντων που διαφημίζονται απλώς δεν λειτουργούν. Και ρωτώντας άπαντες θα λάβεις ως απάντηση ηλίθες δικαιολογίες. Ενδεικτικά το check in που σου έδινε 10 πόντους (κάθε φορά που βρισκόσουν στο κατάστημα) λειτούργησε μερικούς μήνες και το κατήργησαν. Όποιος είναι παλιός θα το θυμάται.  Σε καμία περίπτωση δεν μπορούσες να κερδίσεις καμία επιβράβευση με αυτή την ασήμαντη επιβράβευση απλώς σε διευκόλυνε σε περιπτώσεις που ήθελες λίγους πόντους για να πιάσεις τη δωροεπιταγή. Αν ρωτήσεις τί συμβαίνει θα σου πουν ανοιχτά ότι δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια το σύστημα, εν τούτοις όμως το διαφημίζουν κανονικά στην εφαρμογή. Με τους όρους χρήσης που ίσχυαν πάντως (όταν λειτουργούσε το check in 10points) και πάλι δεν μπορούσες να κερδίσεις πολλά γιατί υπήρχε ένα συγκεκριμένο όριο check in 4-6 φορές μέσα στο μήνα (δε θυμάμαι ακριβώς). Δηλαδή από κάποιο σημείο και μετά έκανες check in αλλά στους πόντους έλεγε (-). Μέχρι σήμερα δεν λειτουργεί. Και απ'ότι πληροφορήθηκα μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό check in δεν δίνει πόντους (πρόβλεψη η οποία ΔΕΝ αναφερόταν πουθενά στους περιβόητους όρους χρήσης). Όλα αυτά πριν από αρκετά χρόνια που λειτούργησε αυτό το χαρακτηριστικό. 

4) Εν μία νυκτί εξαφάνισαν το ιστορικό συλλογής πόντων (με τρόπο που να μην έχεις να αποδείξεις τίποτα). Θα έπρεπε να έχεις κρατήσει screenshot και αντίγραφο των παλιών όρων χρήσης. Προσωπικά είχα αλλά δεν οφέλησε κάπου. Μετά από επικοινωνία μαζί τους ενώ διαπίστωναν πως όσα έλεγαν ήταν έξω από τα πλαίσια των όρων χρήσης και της κοινής λογικής απλώς δεν απαντούσαν στα μηνύματα. Από τα screenshots μάλιστα είχα διαπιστώσει πως ακόμα ένας τρόπος απόδοσης δεν λειτουργούσε για χρόνια (η απόδοση 50 πόντων στα γενέθλια)... Φυσικά δε μπορούσα να αποδείξω σε βάθος χρόνου πόσοι πόντοι ΔΕΝ αποδόθηκαν αλλά μόλις το ανέφερα έτρεξαν να το διορθώσουν στην εφαρμογή... Σε κάθε περίπτωση οι όροι δεν τηρούνταν από τη πλευρά τους. Άσχετα αν εσύ έχασες δωροεπιταγές από πόντους που δεν σου αποδόθηκαν (όταν έπρεπε - κατά παράβαση των όρων) εν τούτοις πρέπει να αποδεχτείς την λήξη πόντων που αποφασίστηκε αιφνιδιαστικά (χωρίς καμία ενημέρωση εντός ή εκτός εφαρμογής για την αλλαγή στους όρους). 

5) Δεδομένου λοιπόν του γεγονότος ότι το δύσκολο αυτό πρόγραμμα επιβράβευσης αφορά περιορισμένη μερίδα πελατών που ξοδεύουν πραγματικά μεγάλα ποσά, θα καταλήξω στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη εταιρία παρατηρεί στενά όσους ασχολούνται με τη συλλογή πόντων. Από μία οπτική δεν αυτό δεν είναι κακό καθώς σίγουρα ενδέχεται να υπάρξει κατάχρηση του προγράμματος και οικονομική χασούρα για την εταιρία. Από την άλλη οπτική όμως τα προβλήματα της εφαρμογής στην απόδοση των πόντων, οι απροειδοποίητες αλλαγές των όρων, η λήξη πόντων χωρίς ενημέρωση κτλ παραπέμπτουν σε τακτικές απομάκρυνσης από όσα πραγματικά δικαιούσαι.

6) Το site τους έχει επίσης σοβαρά προβλήματα (δεν ξέρω αν πρέπει να τα χαρακτηρίσω τυχαία). Η πιο πρόφατη εμπειρία μου είναι και πάλι απώλεια μίας ακόμα δωροεπιταγής των 75€. Και αυτό στην περίοδο της πανδημίας (όταν όλα τα υποκαταστήματα τους ήταν κλειστά, η μετακίνηση εκτός νομού αδύνατη κοκ). Ο μόνος τρόπος εξαργύρωσης ήταν στο site τους και μετά από διαπίστωση επικείμενης λήξης πόντων αδυνατούσα να εξαργυρώσω γιατί δεν λειτουργούσε η σελίδα τους.... Χρησιμοποιώ πάνω από 7 χρόνια τον ίδιο κωδικό σύνδεσης στη σελίδα τους (τον οποίο μάλιστα συμπλήρωνα με iCloud Keychain Autofill) επομένως δεν υπήρχε ούτε κατ' ελάχιστον το ενδεχόμενο λάθους. Αδυνατούσα να συνδεθώ για να παραγγείλω και να εξαργυρώσω πόντους και χαρακτηριστικά θυμάμαι ήταν Πάσχα (χωρίς καμία προοπτική να εξυπηρετηθείς για να σώσεις το ΔΩΡΟ σου).... Λίγο έλλειψε να ρίξουν την ευθύνη στο iCloud Keychain της Apple παρά να παραδεχτούν ότι η σελίδα τους είχε πρόβλημα...

Αυτά και άλλα πολλά σε οδηγούν να τους αντιμετωπίζεις ακριβώς όπως αυτοί συμπεριφέρονται στους πελάτες τους. Μπορεί να είμαστε μικρή αγορά, ασήμαντοι για τα δικά τους κριτήρια αλλά η δική μας μερίδα χρηστών στηρίζει την ύπαρξη όλων αυτών των καταστημάτων... Δυστυχώς έχω βγει offtopic με όλα αυτά προ πολλού αλλά κάποια θέματα είναι πραγματικό ''αγκάθι''. Η απουσία της Apple από τη χώρα μας είναι ένα από αυτά... Αν και όταν αποφασίσουν να έρθουν εδώ με κάποιο επίσημο Apple Store θα προτιμήσω να πληρώσω έξοδα μετακίνησης μέχρι την Αθήνα για να εξυπηρετηθώ όπως αρμόζει - παρά να (χρυσο)πληρώνω υπηρεσίες σε εταιρίες που δεν δείχνουν στοιχειώδη σεβασμό στο μακροχρόνιο & πιστό πελατολόγιο τους.

Επεξ/σία από ramarg
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ramarg : Αρχικά,χαρά στο κουράγιο σου με το σεντόνι...Μαντεύω οτί είσαι βόρεια,οπότε έχεις κάτσει στο παγωτό, με την έννοια οτί (και μιλώ καθαρά από άποψη service,ΦΥΣΙΚΑ και δεν ψώνισα τίποτε μηλοειδές μέσω επίσημου διανομέα...) τουλάχιστον Αττική παίζουν και Document - iSystem να χρυσώνουν κάπως το χάπι (InfoQuest είναι απλά ο ίδιος όμιλος με iStorm οπότε δεν μπαίνει εξίσωση...)

Όσον αφορά την i-"καταιγίδα", απλά ασχολίαστο το όλο εγχείρημα (με δεδομένο οτί είναι και το τελευταίο χρονικά service από τα άλλα τρία που πήρε επίσημη πιστοποίηση). Χωρίς να θέλω να σε συμπεριλάβω (αναπόφευκτο;) θεωρώ ασύλληπτο κοροιδο τον άνθρωπο που θα περάσει το κατώφλι τους,και μένουμε εκεί (τα υπόλοιπα σε pm αν θες...)

On topic, έχει υπαραναλυθεί νομίζω το οτί ο συνδυασμός αδιαφορίας Apple-παρόχων οδηγεί σε διάφορες απαντήσεις αμφιβόλου ποιότητος για το Cellular και τυχον δυνατότητες του στη χώρα.Για μία ακόμη φορά, οι carriers ώς γνωστοί "κρυφοπολέμιοι" του Μήλου ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΑΝ-ΒΓΑΖΟΥΝ-ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ iPhone ότι από άλλους manufacturers,μπλοκάρουν τα πάντα ή δεν ασχολούνται...

Κανείς Apple user που σέβεται τον εαυτό του δεν ξεχνά το οτί επίσημα, service των iPhone για πολλά χρόνια το είχαν ΜΟΝΟ πάροχοι (οι Apple Authorized Service Providers στη χώρα αρχικά αναλάμβαναν μόνο Mac-iPod και αργότερα iPad) με ασύλληπτες ιστορίες για διήγηση...

Επεξ/σία από ChrisOnceMore
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Lotof είπε

Έχουμε κάνα νέο για Cosmote και esim στο Apple Watch ?

Δεν προβλεπετε. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ υπάρχει πλεον esim και στην Ελλάδα από Vodafone και Cosmote, δεν υποστηρίζουν το apple watch και γενικά οποιαδήποτε συσκευή!;!; Ειλικρινά, δεν το αντιλαμβάνομαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...