bioentre Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Στις 17/3/2022 στις 11:02 ΠΜ, iPodclassic είπε Σκεφτείτε ότι τα επίσημα καταστήματα δεν πουλάνε καν cellular έκδοση….οπότε θα πάρει αρκετό καιρό υποθέτω…. τα επίσημα καταστήματα δεν έχουν καν στοκ σε iphone και macbook pro max. Είναι εντελώς απαράδεκτη η αντιπροσωπεία istorm - infoquest
iPodclassic Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 47 λεπτά πριν, bioentre είπε τα επίσημα καταστήματα δεν έχουν καν στοκ σε iphone και macbook pro max. Είναι εντελώς απαράδεκτη η αντιπροσωπεία istorm - infoquest Δεν μίλησα γι αυτά τα καταστήματα που αναφέρεις αλλά μίλησα γενικά.Στο Istorm προσωπικά έχω εξυπηρετηθεί άψογα όσες φορές πήγα.Δεν νομίζω πάντως να χουν στοκ κ να μην τα δίνουν, σίγουρα να πουλήσουν θέλουν. Επίσης εγώ εάν δν βρίσκω κάτι διαθέσιμο σε ένα κατάστημα ψάχνω και αλλού.
alexiosdimitriadis Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Στις 17/3/2022 στις 11:02 ΠΜ, iPodclassic είπε Σκεφτείτε ότι τα επίσημα καταστήματα δεν πουλάνε καν cellular έκδοση….οπότε θα πάρει αρκετό καιρό υποθέτω…. Μέχρι το 2055 όπως είπε και ο συνάδελφος παραπάνω.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 1 hour ago, alexiosdimitriadis said: Μέχρι το 2055 όπως είπε και ο συνάδελφος παραπάνω. Δεν έχει να κάνει με την Apple ούτε με την istorm η μη πώληση των cellular μοντέλων. Η Apple για να το διαθέσει σε μια χώρα θα πρέπει να υποστηρίζεται από τουλάχιστον 2 providers και αυτή τη στιγμή κανείς δεν το έχει ξεκινήσει μέχρι τώρα σαν υπηρεσία... 1
alexiosdimitriadis Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, billdanos είπε Δεν έχει να κάνει με την Apple ούτε με την istorm η μη πώληση των cellular μοντέλων. Η Apple για να το διαθέσει σε μια χώρα θα πρέπει να υποστηρίζεται από τουλάχιστον 2 providers και αυτή τη στιγμή κανείς δεν το έχει ξεκινήσει μέχρι τώρα σαν υπηρεσία... esim δεν υποστηρίζουν οι cosmote και vodafone; 2 providers. https://support.apple.com/el-gr/HT209096 Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2022 από alexiosdimitriadis
bioentre Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 8 ώρες πριν, iPodclassic είπε Δεν μίλησα γι αυτά τα καταστήματα που αναφέρεις αλλά μίλησα γενικά.Στο Istorm προσωπικά έχω εξυπηρετηθεί άψογα όσες φορές πήγα.Δεν νομίζω πάντως να χουν στοκ κ να μην τα δίνουν, σίγουρα να πουλήσουν θέλουν. Επίσης εγώ εάν δν βρίσκω κάτι διαθέσιμο σε ένα κατάστημα ψάχνω και αλλού. Καιρό τώρα τα φέρνουμε από εξωτερικό και άμαζον, γιατί η ιστορμ έχει απαράδεκτη συμπεριφορά σε πολλά πράγματα. Είναι η αγένεια και η κοροιδία στο μεγαλείο της. Έχω δώσει τετραψήφιο μέσα σε εξάμηνο και έχω βιώσει χείριστη συμπεριφορά σε πολλά πράγματα, όπως και αρκετοί αλλοί. Φαίνεται βέβαια αυτό και στις αξιολογήσεις τους στο διαδίκτυο και δεν έχει φυσικά να κάνει με τι πόσο δαπανά ο καθένας στον εξοπλισμό του, απλά το αναφέρω. Πέρα από μηχανήματα bto, δεν υπάρχει λόγος να πάρει κανείς από την ελληνική εισαγωγή, αφού τα βρίσκει εύκολα στο άμαζον και στο σκρούτζ 100 και 200 ευρώ φτηνότερα τις ναυαρχίδες... Όσο για ταπεινά μοντέλα όπως SE 1st generation 128 gb ο απαράδεκτος αντιπρόσωπος istorm δεν το έφερε ποτέ.... και αντίστοιχα δεν έχει φέρει polishing cloth, που όποιος γουστάρει του το φέρνω τέλος του μήνα με απόδειξη από media markt ή πραγματικού premium reseller εξωτερικού... Για να μην σας λένε ότι το polishing cloth είναι μόνο διαθέσιμο στο apple.com και δεν το φέρνουν οι resellers... έχουν βασικές ελλείψεις δυστυχώς εδώ πέρα και στα προιόντα και στις υπηρεσίες που παρέχουν. 1
iPodclassic Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Και ότι δεν έφερε το 1st gen του 2016 128 gb σημαίνει ότι είναι απαράδεκτο κατάστημα; Η το polishing cloth, το οποίο προσωπικά θεωρώ κοροϊδία ως αγορά.Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι…Ο καθένας μπορει να ψωνίσει από όπου θέλει Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2022 από iPodclassic
bioentre Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, iPodclassic είπε Και ότι δεν έφερε το 1st gen του 2016 128 gb σημαίνει ότι είναι απαράδεκτο κατάστημα; Η το polishing cloth, το οποίο προσωπικά θεωρώ κοροϊδία ως αγορά.Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι…Ο καθένας μπορει να ψωνίσει από όπου θέλει Καλά εντάξει, κάνε και μπε. Είναι η αντιπροσωπεία και δεν φέρνει τα βασικά... Όσο για το αν είναι καλό κατάστημα ή όχι κρίντε το εσείς. Δεν αναφέρω καν δικές μου περιπτώσεις, από αγένεια υπαλλήλων, γρατζουνισμένα μηχανήματα που μου έστελναν μέχρι και θέμα προσωπικών δεδομένων το οποίο τελικά θα τους κοστίσει ακριβά όπως φαίνεται, απλά αφήνω εδώ εμπειρίες άλλων μελών Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2022 από bioentre
ramarg Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Παρακολουθώ αυτό το νήμα πάνω από 3 χρόνια... Αν και δεν μπήκα όλο αυτό το διάστημα να σχολιάσω δηλώνω και εγώ με τη σειρά μου απογοητευμένος που δεν έχει γίνει καμία κίνηση από τους παρόχους για τις e-sim στο Apple Watch. Έχω μιλήσει άπειρες φορές με το αρμόδιο τεχνικό τμήμα κινητής της Cosmote για το θέμα. Και για να ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάμε ας δώσουμε στην υπηρεσία ένα όνομα (γιατί περί υπηρεσίας πρόκειται).. Δεν πρόκειται για Twin Sim όπως οι περισσότεροι νομίζουν αλλά για την ExtraSim (η οποία όταν χρησιμοποιείται δεν σου νεκρώνει τις κλήσεις στην [κύρια sim ή όπως την λένε στο τεχνικό τμήμα MasterSim]. Η ExtraSIM παρέχεται και τα υποκαταστήματα γνωρίζουν γι'αυτήν αλλά δεν έχουν σχεδόν ποτέ διαθέσιμους φακέλους. Ακόμα και αν βρεις διαθέσιμη extraSΙΜ σε κάποιο υποκατάστημα, υπάρχουν 3 περιορισμοί (από πλευράς παρόχου) που σε εμποδίζουν να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία σε ένα AppleWatch Cellular. Συστημικά νοείται μία extra sim (φυσική δηλαδή πλαστική). ΔEN νοείται όμως καν μία Extra e-SIM. H υπηρεσία αν και παρέχεται ακόμη, δεν βρίσκεις πληροφορίες στην ιστοσελίδα γι'αυτήν. Όσοι παρακολουθούσαν τις εξελίξεις θα θυμούνται ότι η υπηρεσία αυτή παρέχεται ΜΟΝΟ σε προγράμματα συμβολαίου. Με λίγα λόγια αν έχεις ένας πρόγραμμα της τάξης των 30€ οι παροχές σε λεπτά/δεδομένα θα ήταν αστείες για να σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις την κάρτα σε watch. Με βάση λοιπόν τις παροχές των προγραμμάτων σήμερα, θα χρειαζόσουν οπωσδήποτε ένα τσιμπημένο συμβόλαιο με επαρκείς καλύψεις. Ακόμα και αν παρέχοταν σήμερα μία Extra eSIM με συμβατότητα στο Watch οι χρήστες καρτοκινητής και καρτοσυμβολαίων θα έμεναν εκτός (συμπεριλαμβανομένου και εμού - για κάποιο λόγο τα καρτοσυμβόλαια δεν τα θεωρούν συμβόλαια παρά το γεγονός ότι πληρώνεις σταθερά ποσά μηνιαίως). Ακόμα και αν είσαι συνδρομητής συμβολαίου, η κάρτα δεν θα παρέχονταν δωρεάν. Στην παρούσα φάση μία φυσική ExtraSIM έχει τη μορφή συνδρομής με έξτρα κόστος 5€ το μήνα (και εννοείται δεν θα σου την χαρίσουν ακόμα και αν πληρώνεις συμβόλαιο της τάξης των 150€). Όταν και αν κυκλοφορήσει μία Extra eSIM με watch cellular compability το κόστος συνδρομής της θα είναι κατ' ελάχιστον 7-10€ κρίνοντας από τη χρέωση της υπηρεσίας στο εξωτερικό. Όλα όσα γράφω παραπάνω ξέρω είναι τραγελαφικά.. Έχουν περάσει από 5 χρόνια από την κυκλοφορία του AppleWatch 3 Cellular και δεν έχει γίνει καμία κίνηση σε αυτό τον τομέα. Φέραμε την eSIM το 2018 και σταματήσαμε εκεί (και πάλι από την αρχή της κυκλοφορίας της εξαιρούνταν ρητά το iPhone - ήμουν από αυτούς που πήραν με ''γνωριμία'' τις πρώτες eSim πριν ανακοινωθεί η κυκλοφορία τους και εν τέλει αποδείχθηκε ότι λειτουργούσε χωρίς προβλήματα στην πλειοψηφία των iPhone). Ας μη γελιόμαστε δεν είναι πυρηνική φυσική. Εφόσον υπάρχει η eSIM & η ExtraSIM είναι ζήτημα μερικής αναβάθμισης των συστημάτων τους. Ακόμα και για την ίδια την eSIM που κυκλοφορεί από το 2018 δεν έχουμε δει καμία σοβαρή εξέλιξη στην αντικατάσταση της μέσω εφαρμογής κτλ. Η διαδικασία ταυτοποίησης και έκδοσης νέας eSIM θα έπρεπε να είναι παιχνιδάκι και παρ'όλα αυτά παραμένει μία τεράστια ταλαιπωρία που σε βάζει στην ουρά να περιμένεις, εαν αλλάζεις συσκευή κάθε χρόνο την πληρώνεις ξανά και ξανά χωρίς να υπάρχει απώλεια, στην καλύτερη περίπτωση θα βρεις άμεσα eSIM φάκελο στο κοντινότερο κατάστημα και θα μείνεις 1-2 μέρες χωρίς τηλέφωνο μέχρι να συγχρονιστεί το σύστημα τους, και εαν δεν υπάρχει φάκελος θα μείνεις 3-4 μέρες χωρίς τηλέφωνο μέχρι να επεξεργαστούν το αίτημα και να λάβεις με email την eSIM.... Αν πραγματικά θέλουν να εκσυγχρονιστούν και ενδιαφέρονται για το περιβάλλον καιρός είναι να κόψουν την περιττή χαρτούρα και να κάνουν τη διαδικασία ηλεκτρονική ή έστω να μην αχρηστεύεται η επιστολή με το eSIM QR. Θα σκεφτείτε βέβαια γιατί τα γράφω όλα αυτά.. Τα προβλήματα που αναφέρω αφορούν τις eSIM άρα και το Watch Cellular (όταν υποστηριχθεί).Αυτός είναι ο ''γολγοθάς'' του μέσου συνδρομητή για διαδικασίες που θα έπρεπε να διαρκούν μερικά λεπτά και χωρίς καμία χρέωση. Εαν δεν είναι σε θέση να βελτιώσουν το σύστημα έκδοσης eSIM από το 2018, μάλλον πρέπει να κάνουμε την απαισιόδοξη εκτίμηση ότι δεν θα δούμε σύντομα υποστήριξη για Apple Watch Cellular. Η Apple μπορεί να θέτει όρους για τη λειτουργία ενός υγιούς ανταγωνισμού αλλά αυτός δεν υφίσταται στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει πρόθεση εκσυγχρονισμού ή κοινής συνεργασίας για να προάγουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν (και είναι εμφανές). Όλα γίνονται υπό συνθήκες πίεσης και η πλειοψηφία των εργαζομένων αρνείται να ενημερωθεί/εναρμονιστεί με τις εξελίξεις. Υπάρχει η τεχνογνωσία, τα μέσα και απλώς δεν αξιοποιούνται. Δείτε τους ρυθμούς με τους οποίους υιοθετήθηκε το Apple Pay και θα βρείτε εύκολα την αναλογία (από το 2016 που παρουσιάστηκε είμαστε στο 2022 και ακόμα δεν υποστηρίζεται σωστά από όλες τις κάρτες των συστημικών τραπεζών)... Ας μην αναφερθώ στην άγνοια/υποτίμηση με την οποία σε αντιμετώπιζαν οι υπάλληλοι όταν τους ρωτούσες για κάτι που ξεπερνά τις γνώσεις τους.. ''. ''Κατεβάστε την εφαρμογή μας έλεγαν τότε οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι μίας συγκεκριμένης τράπεζας ή ποιος ξέρει τί είναι αυτό το Apple Pay και αν είναι ασφαλές...μάλλον για απάτη πρόκειται''' και άλλα πολλά μαργαριτάρια... Και ο επίλογος μου σε όλα αυτά? Κουνηθείτε εκεί στην Cosmote & την Vodafone... Κρατάμε τα πανάρχαια watch μας και δεν τα αναβαθμίζουμε εξαιτίας σας... Πόσο ακόμα να κρατήσω το Apple Watch 2.....??? Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2022 από ramarg 4 2
iPodclassic Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 7 ώρες πριν, bioentre είπε Καλά εντάξει, κάνε και μπε. Είναι η αντιπροσωπεία και δεν φέρνει τα βασικά... Όσο για το αν είναι καλό κατάστημα ή όχι κρίντε το εσείς. Δεν αναφέρω καν δικές μου περιπτώσεις, από αγένεια υπαλλήλων, γρατζουνισμένα μηχανήματα που μου έστελναν μέχρι και θέμα προσωπικών δεδομένων το οποίο τελικά θα τους κοστίσει ακριβά όπως φαίνεται, απλά αφήνω εδώ εμπειρίες άλλων μελών Ωραίος τρόπος....δεν ήξερα ότι δεν μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας.... 1
gianso Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 15 ώρες πριν, ramarg είπε Παρακολουθώ αυτό το νήμα πάνω από 3 χρόνια... Αν και δεν μπήκα όλο αυτό το διάστημα να σχολιάσω δηλώνω και εγώ με τη σειρά μου απογοητευμένος που δεν έχει γίνει καμία κίνηση από τους παρόχους για τις e-sim στο Apple Watch. Έχω μιλήσει άπειρες φορές με το αρμόδιο τεχνικό τμήμα κινητής της Cosmote για το θέμα. Και για να ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάμε ας δώσουμε στην υπηρεσία ένα όνομα (γιατί περί υπηρεσίας πρόκειται).. Δεν πρόκειται για Twin Sim όπως οι περισσότεροι νομίζουν αλλά για την ExtraSim (η οποία όταν χρησιμοποιείται δεν σου νεκρώνει τις κλήσεις στην [κύρια sim ή όπως την λένε στο τεχνικό τμήμα MasterSim]. Η ExtraSIM παρέχεται και τα υποκαταστήματα γνωρίζουν γι'αυτήν αλλά δεν έχουν σχεδόν ποτέ διαθέσιμους φακέλους. Ακόμα και αν βρεις διαθέσιμη extraSΙΜ σε κάποιο υποκατάστημα, υπάρχουν 3 περιορισμοί (από πλευράς παρόχου) που σε εμποδίζουν να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία σε ένα AppleWatch Cellular. Συστημικά νοείται μία extra sim (φυσική δηλαδή πλαστική). ΔEN νοείται όμως καν μία Extra e-SIM. H υπηρεσία αν και παρέχεται ακόμη, δεν βρίσκεις πληροφορίες στην ιστοσελίδα γι'αυτήν. Όσοι παρακολουθούσαν τις εξελίξεις θα θυμούνται ότι η υπηρεσία αυτή παρέχεται ΜΟΝΟ σε προγράμματα συμβολαίου. Με λίγα λόγια αν έχεις ένας πρόγραμμα της τάξης των 30€ οι παροχές σε λεπτά/δεδομένα θα ήταν αστείες για να σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις την κάρτα σε watch. Με βάση λοιπόν τις παροχές των προγραμμάτων σήμερα, θα χρειαζόσουν οπωσδήποτε ένα τσιμπημένο συμβόλαιο με επαρκείς καλύψεις. Ακόμα και αν παρέχοταν σήμερα μία Extra eSIM με συμβατότητα στο Watch οι χρήστες καρτοκινητής και καρτοσυμβολαίων θα έμεναν εκτός (συμπεριλαμβανομένου και εμού - για κάποιο λόγο τα καρτοσυμβόλαια δεν τα θεωρούν συμβόλαια παρά το γεγονός ότι πληρώνεις σταθερά ποσά μηνιαίως). Ακόμα και αν είσαι συνδρομητής συμβολαίου, η κάρτα δεν θα παρέχονταν δωρεάν. Στην παρούσα φάση μία φυσική ExtraSIM έχει τη μορφή συνδρομής με έξτρα κόστος 5€ το μήνα (και εννοείται δεν θα σου την χαρίσουν ακόμα και αν πληρώνεις συμβόλαιο της τάξης των 150€). Όταν και αν κυκλοφορήσει μία Extra eSIM με watch cellular compability το κόστος συνδρομής της θα είναι κατ' ελάχιστον 7-10€ κρίνοντας από τη χρέωση της υπηρεσίας στο εξωτερικό. Όλα όσα γράφω παραπάνω ξέρω είναι τραγελαφικά.. Έχουν περάσει από 5 χρόνια από την κυκλοφορία του AppleWatch 3 Cellular και δεν έχει γίνει καμία κίνηση σε αυτό τον τομέα. Φέραμε την eSIM το 2018 και σταματήσαμε εκεί (και πάλι από την αρχή της κυκλοφορίας της εξαιρούνταν ρητά το iPhone - ήμουν από αυτούς που πήραν με ''γνωριμία'' τις πρώτες eSim πριν ανακοινωθεί η κυκλοφορία τους και εν τέλει αποδείχθηκε ότι λειτουργούσε χωρίς προβλήματα στην πλειοψηφία των iPhone). Ας μη γελιόμαστε δεν είναι πυρηνική φυσική. Εφόσον υπάρχει η eSIM & η ExtraSIM είναι ζήτημα μερικής αναβάθμισης των συστημάτων τους. Ακόμα και για την ίδια την eSIM που κυκλοφορεί από το 2018 δεν έχουμε δει καμία σοβαρή εξέλιξη στην αντικατάσταση της μέσω εφαρμογής κτλ. Η διαδικασία ταυτοποίησης και έκδοσης νέας eSIM θα έπρεπε να είναι παιχνιδάκι και παρ'όλα αυτά παραμένει μία τεράστια ταλαιπωρία που σε βάζει στην ουρά να περιμένεις, εαν αλλάζεις συσκευή κάθε χρόνο την πληρώνεις ξανά και ξανά χωρίς να υπάρχει απώλεια, στην καλύτερη περίπτωση θα βρεις άμεσα eSIM φάκελο στο κοντινότερο κατάστημα και θα μείνεις 1-2 μέρες χωρίς τηλέφωνο μέχρι να συγχρονιστεί το σύστημα τους, και εαν δεν υπάρχει φάκελος θα μείνεις 3-4 μέρες χωρίς τηλέφωνο μέχρι να επεξεργαστούν το αίτημα και να λάβεις με email την eSIM.... Αν πραγματικά θέλουν να εκσυγχρονιστούν και ενδιαφέρονται για το περιβάλλον καιρός είναι να κόψουν την περιττή χαρτούρα και να κάνουν τη διαδικασία ηλεκτρονική ή έστω να μην αχρηστεύεται η επιστολή με το eSIM QR. Θα σκεφτείτε βέβαια γιατί τα γράφω όλα αυτά.. Τα προβλήματα που αναφέρω αφορούν τις eSIM άρα και το Watch Cellular (όταν υποστηριχθεί).Αυτός είναι ο ''γολγοθάς'' του μέσου συνδρομητή για διαδικασίες που θα έπρεπε να διαρκούν μερικά λεπτά και χωρίς καμία χρέωση. Εαν δεν είναι σε θέση να βελτιώσουν το σύστημα έκδοσης eSIM από το 2018, μάλλον πρέπει να κάνουμε την απαισιόδοξη εκτίμηση ότι δεν θα δούμε σύντομα υποστήριξη για Apple Watch Cellular. Η Apple μπορεί να θέτει όρους για τη λειτουργία ενός υγιούς ανταγωνισμού αλλά αυτός δεν υφίσταται στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει πρόθεση εκσυγχρονισμού ή κοινής συνεργασίας για να προάγουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν (και είναι εμφανές). Όλα γίνονται υπό συνθήκες πίεσης και η πλειοψηφία των εργαζομένων αρνείται να ενημερωθεί/εναρμονιστεί με τις εξελίξεις. Υπάρχει η τεχνογνωσία, τα μέσα και απλώς δεν αξιοποιούνται. Δείτε τους ρυθμούς με τους οποίους υιοθετήθηκε το Apple Pay και θα βρείτε εύκολα την αναλογία (από το 2016 που παρουσιάστηκε είμαστε στο 2022 και ακόμα δεν υποστηρίζεται σωστά από όλες τις κάρτες των συστημικών τραπεζών)... Ας μην αναφερθώ στην άγνοια/υποτίμηση με την οποία σε αντιμετώπιζαν οι υπάλληλοι όταν τους ρωτούσες για κάτι που ξεπερνά τις γνώσεις τους.. ''. ''Κατεβάστε την εφαρμογή μας έλεγαν τότε οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι μίας συγκεκριμένης τράπεζας ή ποιος ξέρει τί είναι αυτό το Apple Pay και αν είναι ασφαλές...μάλλον για απάτη πρόκειται''' και άλλα πολλά μαργαριτάρια... Και ο επίλογος μου σε όλα αυτά? Κουνηθείτε εκεί στην Cosmote & την Vodafone... Κρατάμε τα πανάρχαια watch μας και δεν τα αναβαθμίζουμε εξαιτίας σας... Πόσο ακόμα να κρατήσω το Apple Watch 2.....??? Με πονο καρδιας το διαβασα ολο αρχηγε και τι να πω .... Ελπιζουμε σε κανενα θαυμα !!! 1
alexiosdimitriadis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 15 ώρες πριν, ramarg είπε Εαν δεν είναι σε θέση να βελτιώσουν το σύστημα έκδοσης eSIM από το 2018, μάλλον πρέπει να κάνουμε την απαισιόδοξη εκτίμηση ότι δεν θα δούμε σύντομα υποστήριξη για Apple Watch Cellular. Το έχει πει και ο συνάδελφος πιο πάνω, από το 2ο τρίμηνο του 2055 θα λειτουργεί. Θα γίνει καλή δουλειά όμως είναι της λεπτομέρειας εκεί στη κοσμοτε!
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 16 ώρες πριν, ramarg είπε Παρακολουθώ αυτό το νήμα πάνω από 3 χρόνια... Αν και δεν μπήκα όλο αυτό το διάστημα να σχολιάσω δηλώνω και εγώ με τη σειρά μου απογοητευμένος που δεν έχει γίνει καμία κίνηση από τους παρόχους για τις e-sim στο Apple Watch. Έχω μιλήσει άπειρες φορές με το αρμόδιο τεχνικό τμήμα κινητής της Cosmote για το θέμα. Και για να ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάμε ας δώσουμε στην υπηρεσία ένα όνομα (γιατί περί υπηρεσίας πρόκειται).. Δεν πρόκειται για Twin Sim όπως οι περισσότεροι νομίζουν αλλά για την ExtraSim (η οποία όταν χρησιμοποιείται δεν σου νεκρώνει τις κλήσεις στην [κύρια sim ή όπως την λένε στο τεχνικό τμήμα MasterSim]. Η ExtraSIM παρέχεται και τα υποκαταστήματα γνωρίζουν γι'αυτήν αλλά δεν έχουν σχεδόν ποτέ διαθέσιμους φακέλους. Ακόμα και αν βρεις διαθέσιμη extraSΙΜ σε κάποιο υποκατάστημα, υπάρχουν 3 περιορισμοί (από πλευράς παρόχου) που σε εμποδίζουν να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία σε ένα AppleWatch Cellular. Συστημικά νοείται μία extra sim (φυσική δηλαδή πλαστική). ΔEN νοείται όμως καν μία Extra e-SIM. H υπηρεσία αν και παρέχεται ακόμη, δεν βρίσκεις πληροφορίες στην ιστοσελίδα γι'αυτήν. Όσοι παρακολουθούσαν τις εξελίξεις θα θυμούνται ότι η υπηρεσία αυτή παρέχεται ΜΟΝΟ σε προγράμματα συμβολαίου. Με λίγα λόγια αν έχεις ένας πρόγραμμα της τάξης των 30€ οι παροχές σε λεπτά/δεδομένα θα ήταν αστείες για να σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις την κάρτα σε watch. Με βάση λοιπόν τις παροχές των προγραμμάτων σήμερα, θα χρειαζόσουν οπωσδήποτε ένα τσιμπημένο συμβόλαιο με επαρκείς καλύψεις. Ακόμα και αν παρέχοταν σήμερα μία Extra eSIM με συμβατότητα στο Watch οι χρήστες καρτοκινητής και καρτοσυμβολαίων θα έμεναν εκτός (συμπεριλαμβανομένου και εμού - για κάποιο λόγο τα καρτοσυμβόλαια δεν τα θεωρούν συμβόλαια παρά το γεγονός ότι πληρώνεις σταθερά ποσά μηνιαίως). Ακόμα και αν είσαι συνδρομητής συμβολαίου, η κάρτα δεν θα παρέχονταν δωρεάν. Στην παρούσα φάση μία φυσική ExtraSIM έχει τη μορφή συνδρομής με έξτρα κόστος 5€ το μήνα (και εννοείται δεν θα σου την χαρίσουν ακόμα και αν πληρώνεις συμβόλαιο της τάξης των 150€). Όταν και αν κυκλοφορήσει μία Extra eSIM με watch cellular compability το κόστος συνδρομής της θα είναι κατ' ελάχιστον 7-10€ κρίνοντας από τη χρέωση της υπηρεσίας στο εξωτερικό. Όλα όσα γράφω παραπάνω ξέρω είναι τραγελαφικά.. Έχουν περάσει από 5 χρόνια από την κυκλοφορία του AppleWatch 3 Cellular και δεν έχει γίνει καμία κίνηση σε αυτό τον τομέα. Φέραμε την eSIM το 2018 και σταματήσαμε εκεί (και πάλι από την αρχή της κυκλοφορίας της εξαιρούνταν ρητά το iPhone - ήμουν από αυτούς που πήραν με ''γνωριμία'' τις πρώτες eSim πριν ανακοινωθεί η κυκλοφορία τους και εν τέλει αποδείχθηκε ότι λειτουργούσε χωρίς προβλήματα στην πλειοψηφία των iPhone). Ας μη γελιόμαστε δεν είναι πυρηνική φυσική. Εφόσον υπάρχει η eSIM & η ExtraSIM είναι ζήτημα μερικής αναβάθμισης των συστημάτων τους. Ακόμα και για την ίδια την eSIM που κυκλοφορεί από το 2018 δεν έχουμε δει καμία σοβαρή εξέλιξη στην αντικατάσταση της μέσω εφαρμογής κτλ. Η διαδικασία ταυτοποίησης και έκδοσης νέας eSIM θα έπρεπε να είναι παιχνιδάκι και παρ'όλα αυτά παραμένει μία τεράστια ταλαιπωρία που σε βάζει στην ουρά να περιμένεις, εαν αλλάζεις συσκευή κάθε χρόνο την πληρώνεις ξανά και ξανά χωρίς να υπάρχει απώλεια, στην καλύτερη περίπτωση θα βρεις άμεσα eSIM φάκελο στο κοντινότερο κατάστημα και θα μείνεις 1-2 μέρες χωρίς τηλέφωνο μέχρι να συγχρονιστεί το σύστημα τους, και εαν δεν υπάρχει φάκελος θα μείνεις 3-4 μέρες χωρίς τηλέφωνο μέχρι να επεξεργαστούν το αίτημα και να λάβεις με email την eSIM.... Αν πραγματικά θέλουν να εκσυγχρονιστούν και ενδιαφέρονται για το περιβάλλον καιρός είναι να κόψουν την περιττή χαρτούρα και να κάνουν τη διαδικασία ηλεκτρονική ή έστω να μην αχρηστεύεται η επιστολή με το eSIM QR. Θα σκεφτείτε βέβαια γιατί τα γράφω όλα αυτά.. Τα προβλήματα που αναφέρω αφορούν τις eSIM άρα και το Watch Cellular (όταν υποστηριχθεί).Αυτός είναι ο ''γολγοθάς'' του μέσου συνδρομητή για διαδικασίες που θα έπρεπε να διαρκούν μερικά λεπτά και χωρίς καμία χρέωση. Εαν δεν είναι σε θέση να βελτιώσουν το σύστημα έκδοσης eSIM από το 2018, μάλλον πρέπει να κάνουμε την απαισιόδοξη εκτίμηση ότι δεν θα δούμε σύντομα υποστήριξη για Apple Watch Cellular. Η Apple μπορεί να θέτει όρους για τη λειτουργία ενός υγιούς ανταγωνισμού αλλά αυτός δεν υφίσταται στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει πρόθεση εκσυγχρονισμού ή κοινής συνεργασίας για να προάγουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν (και είναι εμφανές). Όλα γίνονται υπό συνθήκες πίεσης και η πλειοψηφία των εργαζομένων αρνείται να ενημερωθεί/εναρμονιστεί με τις εξελίξεις. Υπάρχει η τεχνογνωσία, τα μέσα και απλώς δεν αξιοποιούνται. Δείτε τους ρυθμούς με τους οποίους υιοθετήθηκε το Apple Pay και θα βρείτε εύκολα την αναλογία (από το 2016 που παρουσιάστηκε είμαστε στο 2022 και ακόμα δεν υποστηρίζεται σωστά από όλες τις κάρτες των συστημικών τραπεζών)... Ας μην αναφερθώ στην άγνοια/υποτίμηση με την οποία σε αντιμετώπιζαν οι υπάλληλοι όταν τους ρωτούσες για κάτι που ξεπερνά τις γνώσεις τους.. ''. ''Κατεβάστε την εφαρμογή μας έλεγαν τότε οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι μίας συγκεκριμένης τράπεζας ή ποιος ξέρει τί είναι αυτό το Apple Pay και αν είναι ασφαλές...μάλλον για απάτη πρόκειται''' και άλλα πολλά μαργαριτάρια... Και ο επίλογος μου σε όλα αυτά? Κουνηθείτε εκεί στην Cosmote & την Vodafone... Κρατάμε τα πανάρχαια watch μας και δεν τα αναβαθμίζουμε εξαιτίας σας... Πόσο ακόμα να κρατήσω το Apple Watch 2.....??? ξεχναμε οτι η Ελλαδα ειναι μια μικρη αγορα με ανυπαρκτο ανταγωνισμο. Οι πιθανοι χρήστες τις συγκεκριμενης υπηρεσιας ειναι πολυ λίγοι. Ηταν εις γνώση σας οτι η υπηρεσια δεν υποστηριζετε στην Ελλαδα.
alexiosdimitriadis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, costas1973 είπε Ηταν εις γνώση σας οτι η υπηρεσια δεν υποστηριζετε στην Ελλαδα. Το προσέξαμε όταν πήγαμε στην iStorm να αγοράσουμε το Cellular Apple Watch S03 το 2017 και μας είπαν δεν το φέρνουμε καν, είναι πολύ λίγοι οι πιθανοί χρήστες της συγκεκριμένης υπηρεσίας. 1
ramarg Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, gianso είπε Με πονο καρδιας το διαβασα ολο αρχηγε και τι να πω .... Ελπιζουμε σε κανενα θαυμα !!! Τί να κάνω έγραψα πολλά αλλά είναι όσα μπόρεσα να μάθω αυτά τα χρόνια ρωτώντας και ψάχνοντας. Τουλάχιστον να δώσουμε ένα όνομα σε αυτό που ζητάμε. Extra eSIM με υποστήριξη για Apple Watch Cellular... Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι θα δούμε υποστήριξη εντός 2 ετών αλλά όχι νωρίτερα. 12 ώρες πριν, costas1973 είπε ξεχναμε οτι η Ελλαδα ειναι μια μικρη αγορα με ανυπαρκτο ανταγωνισμο. Οι πιθανοι χρήστες τις συγκεκριμενης υπηρεσιας ειναι πολυ λίγοι. Ηταν εις γνώση σας οτι η υπηρεσια δεν υποστηριζετε στην Ελλαδα. Έτσι όπως θα το διατυπώσω θα ακουστεί σαν προσωπική επίθεση αλλά σε καμία περίπτωση δεν πάει σε σένα φίλε Κώστα. Το πρόβλημα αφορά όλη αυτή τη λογική πίσω από ελλείψεις που υπάρχουν στη χώρα μας (για τις οποίες προσπαθούμε να δώσουμε γελοίες εξηγήσεις ενώ η πραγματική αιτία είναι η αδιαφορία για εξέλιξη όπως ανέλυσα παραπάνω). Προσωπικά έχω κουραστεί με την καραμέλα περί μικρής αγοράς... Δεν είναι η απάντηση και η αιτία πίσω από τις ελλείψεις που έχουμε σαν χώρα. Υπάρχει μία απάθεια, μία πλήρης άγνοια, και εκεί που υπάρχει γνώση υπάρχει απαξίωση για τις εξελίξεις. Ναι είμαστε μικρή αγορά (σε σχέση με την Γερμανία ας πούμε) αλλά αυτό διευκολύνει την εναρμόνιση με τις εξελίξεις. Οι μικρές αγορές απαιτούν μικρές επενδύσεις. Και μάλιστα θα έπρεπε να τους προβληματίζει περισσότερο η επέκταση σε αγορές όπου η παρουσία τους δεν είναι ισχυρή. Αν εξαιρέσουμε όλη τη σειρά προϊόντων και εστιάσουμε μόνο στα iPhone, έχει περάσει μία δεκαετία και η βάση χρηστών στη χώρα μας σίγουρα δεν είναι μικρή. Υπάρχει μία σειρά προϊόντων υπηρεσιών που απουσιάζουν από τη χώρα μας χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο. Και συνήθως από λόγους άσχετους με την apple (δυστοκία των παρόχων στις εξελίξεις, των τραπεζών κοκ). Σε κάθε περίπτωση είτε πρόκειται για περιορισμούς της Apple είτε όχι, εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε μία σειρά από παράδοξα. Πάροχοι να έχουν επενδύσει στις eSIM και να αρνούνται να υποστηρίξουν το watch με μία extra eSIM (επειδή το εκάστοτε σύστημα δεν το επιτρέπει για κάποιον αόριστο λόγο)...Αντικειμενικά εφόσον το δίκτυο τους λειτουργεί (χωρίς κανένα πρόβλημα) από το 2018 με eSIM έπρεπε να είχαν εξελίξει συνολικά το σύστημα (γιατί το πρόβλημα δεν είναι μόνο το Apple Watch αλλά και όλη η λογική αντικατάστασης που εν τέλει κάνει κακό στην υπομονή μας, στην τσέπη μας και στο περιβάλλον)... Και για να μιλήσουμε με νούμερα της αγοράς. Αν το Apple Watch αφορά μία μικρή μερίδα χρηστών (όπως υποθέτουμε) τότε με ποιο σκεπτικό η eSIM της Cosmote υποστηρίζει τα Galaxy/Garmin Watch? Εκεί μιλάμε για πραγματική μηδαμινή μερίδα χρηστών κι όμως ενδιαφέρθηκαν να υποστηρίξουν αυτή την περιορισμένη μερίδα χρηστών που θα επέλεγε ένα Smartwatch Galaxy/Garmin για συγκεκριμένους λόγους. Ακόμα και στον τομέα των Watch η Apple έχει ηγετική θέση. Αντιπροσωπεύει ποσοστό της τάξης του 80% στο σύνολο των πωλήσεων SmartWatch παγκοσμίως. Εν προκειμένω φαίνεται να βολεύει τους παρόχους να παρέχουν υπηρεσίες μονοπωλιακά παρά να συνεργαστούν σε τομείς που θα φέρουν στη χώρα μας προιόντα/υπηρεσίες που απουσιάζουν για χρόνια. ______________________________________________________________________________________________________ Το κατεστημένο των παρόχων δείχνει να αγαπά παράφορα τις φυσικές - πλαστικές SIM. Και αυτό το λέω με πλήρη βεβαιότητα. Και θα δώσω ως παράδειγμα μία ακόμη απογοητευτική εμπειρία μου πάνω στο θέμα.Όποιος έχει όρεξη ας το διαβάσει. Έκανα φορητότητα έναν αριθμό από κάποιον πάροχο προς την Cosmote. Αν εξαιρέσουμε την τυπική ταλαιπωρία με την ταυτοποίηση και τις αιτήσεις (που κρατά 2-3 μέρες μέχρι την υπογραφή της σύμβασης φορητότητας) η ταλαιπωρία δεν τελειώνει εδώ. Η φορητότητα μου κράτησε μήνες (μέχρι να φτάσω στην έκδοση μίας eSIM). Γιατί? Ο λόγος είναι απλός... Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας φορητότητας ο νέος πάροχος σου εκδίδει δική του (νέα κάρτα sim).Για κάποιο λόγο το σύστημα ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ να γίνει η έκδοση απευθείας σε eSIM....!! Πρώτα σου εκδίδουν μία φυσική/πλαστική SIM έναντι 5€ + υποχρεωτική ανανέωση χρόνου ομιλίας (minimum 12€). Εν συνεχεία η μεταφορά της σύνδεσης στο νέο πάροχο και η ενεργοποίηση του αριθμού στην νέα MasterSIM δεν γίνεται άμεσα γιατί η διαδικασία χρειάζεται περίπου 12-24 ώρες (διάστημα στο οποίο θα μείνεις χωρίς κινητό γιατί ακυρώνεται η παλιά κάρτα sim). Επομένως μετά από μία εβδομάδα ταλαιπωρίας φεύγεις απλά με μία φυσική SIM. Εαν όλα πάνε καλά και ενεργοποιηθεί η φυσική SIM την άλλη μέρα πρέπει να περάσεις ξανά από τον πάροχο (για να αχρηστεύσεις την φυσική SIM η οποία εκδόθηκε απλά για μία μέρα και να περάσεις σε eSIM). Αν είσαι τυχερός θα έχουν φάκελο και θα τον παραλάβεις πληρώνοντας πάλι 10€ γιατί συστημικά φαίνεται ότι ζητάς αντικατάσταση (παρόλο που το σύστημα χθες δεν σου επέτρεψε να εκδώσεις εξαρχής eSIM - δεν σου χαρίζουν όμως και το κόστος της φυσικής SIM που αναγκαστικά εξέδωσες/πλήρωσες για να περάσει ο αριθμός στον νέο πάροχο). Για να μην τα πολυλογούμε αν βρεις φάκελο εντός 12-24 ωρών θεωρητικά θα ενεργοποιηθεί η eSIM διαφορετικά θα περιμένεις περίπου 1-3 μέρες να έρθει η eSIM με email (ενώ θα μπορούσε να έρχεται ηλεκτρονικά εξαρχής). Αν είσαι αρκετά άτυχος η διαδικασία θα κολλήσει στην ενεργοποίηση της φυσικής SIM (ναι καλά ακούσατε). Υπάρχουν περιπτώσεις που η διαδικασία θα κολλήσει για εβδομάδες ή μήνες χωρίς να μπορεί να λυθεί από κανέναν (απλά δηλώνεις τη βλάβη και περιμένεις να την κοιτάξει το τεχνικό τμήμα)... Προσωπικά η ταλαιπωρία που έχω ζήσει με την πιο πρόσφατη φορητότητα που έκανα διήρκεσε 3 μήνες (περιττό να αναφέρω πόση αναμονή/υπομονή/επισκέψεις χρειάστηκαν κοκ). ____________________________________________________________________________________________________ 10 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε Το προσέξαμε όταν πήγαμε στην iStorm να αγοράσουμε το Cellular Apple Watch S03 το 2017 και μας είπαν δεν το φέρνουμε καν, είναι πολύ λίγοι οι πιθανοί χρήστες της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Ας μην σχολιάσουμε την συγκεκριμένη αλυσίδα καλύτερα. Καλή η εξυπηρέτηση αλλά δεν θα ευλογούμε και τα γένια μας για ελλείψεις που οφείλονται σε δική τους απροθυμία... Έχουμε καταντήσει επαίτες της τεχνολογίας. Παρουσιάζεται κάτι καινούριο και ρωτάμε με ντροπή αν σκοπεύουν να το φέρουν ποτέ. Αν υπήρχε βούληση να εισάγουν συγκεκριμένα προϊόντα θα το έκαναν... Δεν μπορούμε να βαδίζουμε με αόριστες υποθέσεις ζήτησης αν δεν δούμε στην πράξη πώς κινείται το προϊόν στην αγορά. Τα ίδια ακούγαμε από κάποιους έξυπνους το 2008 όταν κυκλοφόρησε το iPhone 2G και δεν το εισήγαγαν ποτέ... Δεν θεώρησαν ότι αξίζει να το εισάγουν γιατί δεν θα πουλούσε... Και το προϊόν κατέληξε να είναι δυσεύτερο λες και αγόραζες αρχαιολογικό εύρημα από τη μαύρη αγορά... Τα ίδια κάνουν και τώρα και μάλιστα δίνουν ηλίθιες δικαιολογίες... Τρανό παράδειγμα το HomePOD... Προσωπικά ρωτούσα για χρόνια αν σκοπεύουν να το εισάγουν και η απάντηση είναι όχι... Η Siri δε μιλάει ελληνικά έλεγαν και δεν θα το αγόραζε κανείς (δεν έχει νόημα)... Ναι αλλά εμείς μιλάμε ΚΑΙ αγγλικά... Τί είδους λογική είναι αυτή... Και αν πάλι ήταν ρίσκο να εισάγουν ένα προιόν με κόστος 350€ τώρα που βγήκε το HomePod Mini με 100+€ κόστος πάλι δεν το εισάγουν... Και αν πάλι το ρίσκο να σου μείνουν απούλητα είναι μεγάλο, τί να πούν και τα μαγαζάκια στο Skroutz που τα διαθέτουν εξαρχής... Ρίσκο ή όχι, όταν μιλάμε για Αλυσίδα Καταστημάτων Premium Reseller (με τον επίσημο εισαγωγέα από πίσω) δεν μπορείς να λες αυτά τα πράγματα. Οφείλεις να προσφέρεις όλη τη σειρά προιόντων έστω και σε μικρό απόθεμα... Και αν πάλι διστάζουν υπερβολικά ας προσθέσουν τα προιόντα στη σελίδα με ένδειξη ''κατόπιν παραγγελίας''. Διαφορετικά να υιοθετήσουμε οριζόντια αυτή τη λογική και να σταματήσουμε να εισάγουμε ακριβά αυτοκίνητα αφού έχουν χαμηλή ζήτηση στο σύνολο του πληθυσμού και ας εστιάσουμε μόνο σε low budget cars που ενδιαφέρουν την πλειοψηφία... Ας μην δεχόμαστε φθηνές δικαιολογίες και ας δείξουμε αγοραστικά την απογοήτευση μας προτιμώντας και άλλες επιχειρήσεις για τις αγορές μας. * Προσωπικά έχω αφήσει τεράστια ποσά σε αγορές στην συγκεκριμένη αλυσίδα και το αντίκρυσμα είναι μηδαμινό. Το loyalty program τους ειδικά υποτιμά τη νοημοσύνη του μέσου καταναλωτή (όποιος ενδιαφέρεται να συλλέγει πόντους ξέρει τί εννοώ). Οι όροι χρήσης έχουν αλλάξει/προσαρμοστεί με τρόπο που δεν πρόκειται ποτέ να ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ να κερδίσεις ΚΑΤΙ για την προτίμηση σου (τη στιγμή που ο Κωτσόβολος για παράδειγμα μοιράζει 30άρες δωροεπιταγές με μεγάλη ευκολία)... Ακόμα και η διαθεσιμότητα δεν είναι δικαιολογία μιας και οι APR δεν βλέπω να εξασφαλίζουν ικανοποιητικά αποθέματα/χρόνους παράδοσης πλέον. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2022 από ramarg 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα