Προς το περιεχόμενο

Apple Watch CELLULAR στην Ελλάδα


Nikos3648

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, alexiosdimitriadis είπε

δεν το βλέπεις μόνο εσύ, αλλά αυτό το site πληρώνεται από την εν λόγω εταιρία οπότε ύπαρχει συμφέρον να μην προωθούνται πολύ οι αντίθετες απόψεις γιαυτό και θα δεις σε αυτό το thread πολλά σχόλια που την υπερασπίζονται (όπως το παραπάνω) και συντονισμένη προσπάθεια να ελεχθεί το τι περνάει προς τα έξω. Το θετικό είναι ότι αρχίζει να αλλάζει, ευτυχώς. 

Welcome to the club.

Βασικά είναι διαστροφή να είσαι σε μια κοινότητα που δεν σε καλύπτει και ταυτόχρονα να μας προσβάλλεις κιόλας λέγοντας μπούρδες…

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 970
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, billdanos είπε

Μα και η υπηρεσία multiSim που περιγράφεις, έχει χρέωση 5ευρώ/μήνα ανά sim! Επίσης από το site της Cosmote:

"Η υπηρεσία COSMOTE MULTISIM είναι συμβατή με όλες τις συσκευές που υποστηρίζουν κάρτα SIM ή eSIM.
Δεν είναι συμβατή με WiFi Tablets και WiFi ή Bluetooth Smartwatches. Δεν είναι συμβατή με τα Αpple Smartwatches."

Screenshot 2023-10-19 at 15.10.27.png

Ξέρω τι έχω. Δούλευα στην κινητή τηλεφωνία για λογαριασμό της  Vodafone και της Cosmote 11 χρόνια. Η multi sim μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αλλού όχι μόνο σε ρολόι. Η υπηρεσία της multi sim είναι παλιά και δεν χρειάζεται κάποια έξτρα εκπαίδευση πωλητών. Οπότε δεν καταλαβαίνω την ένσταση σου στο αρχικό μου ποστ; Ποια είναι η διαφωνία σου ακριβώς με αυτά που είπα παραπάνω;

Εγώ εύλογα αναρωτιέμαι οτι αφού υπάρχει έτοιμη η υποδομή και υπάρχει και η multi sim που ναι είναι χρεώσιμη υπηρεσία ήδη γιατί δεν ξεκινάει η υποστήριξη του Cellular Apple watch;  

Να σου πω εγώ τι πιστεύω, ότι περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να βγάλουν ειδικά πακέτα με κόστος τουλάχιστον στα 10€-15€ και να τα λανσάρουν σαν stand-alone ή και σε οικογενειακά πακέτα σαν ξεχωριστή γραμμή, το 5€ που ήδη κοστίζει η multi sim δεν τους φτάνει.

Επίσης δεν είπα να μην πουλάνε τα Apple watches, που ναι για να πω την αλήθεια, για εμένα είναι φάουλ να πουλάνε κάτι που δεν υποστηρίζουν στο δίκτυο τους και ειδικά όταν κάνει 900€. Είπα όμως ότι τα πουλάνε και δεν αναφέρει πουθενά στις διαφημίσεις τους και οι πωλητές τους δεν γνωρίζουν ότι προς το παρόν τουλάχιστο το Cellular κομμάτι του ρολογιού δεν δουλεύει στο δίκτυο της Cosmote (και για τη Vodafone και τη Nova τα ίδια ισχύουν απλά λέω για την Cosmote γιατί τώρα είμαι συνδρομητής της).

Όσο για την παράθεση που έκανες, δεν είναι μόνο μη συμβατό το δίκτυο στο κομμάτι της multi sim αλλά γενικά, δεν μπορώ να πάρω ένα νέο αριθμό σε esim και να τον βάλω στο ρολόι της Apple ενώ σε ρολόι Samsung μπορώ για παράδειγμα.

2 ώρες πριν, KX7 είπε

Μάλλον τα έχετε μπερδεμένα στο μυαλό σας. Δεν σας ανάγκασε να αγοράσετε κανένας το apple watch! Όπως δεν σας ανάγκασε κανένας να αγοράσετε κάτι για το οποίο στην χώρα δεν δουλεύουν όλα τα function. Τώρα γιατί δημιουργείτε θέμα για το συγκεκριμένο εσείς ξέρετε. Όπως ανέφερα πωλούν 5G κινητά όταν δεν υποστηρίζετε παντού το 5G. Φαντάζομαι έχετε διαμαρτυρηθεί και γιαυτο;

Ελπίζω να κάνεις πλάκα. Προφανώς δεν με υποχρέωσε αλλά τι λογική είναι αυτή;  Δηλαδή εάν έχουμε ένα πρόβλημα ή παράπονο να μην το πούμε γιατί κανείς δεν με υποχρέωσε; Πλήρωσα κάτι και είμαι πελάτης και απαιτώ να δουλεύει όπως πρέπει αλλιώς όταν το διαφημίζεις πρέπει να γράφεις ότι δεν υποστηρίζουμε την τάδε λειτουργία και να αποφασίσει ο πελάτης μετά εάν θα το πάρει ή όχι αλλιώς είναι απάτη. Εγώ όπου και να είμαι σχεδόν έχω 5G οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη, εδώ δεν μιλάμε για σήμα αλλά για μια λειτουργία ενός ρολογιού που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εφόσον είναι ρολόι για extreme sports και καταστάσεις. Όταν πάω πολύ μέσα στη θαλλασα με το εν λόγω ρολόι ή στο βουνό ή για δραστηριότητες που δεν μπορώ να έχω πάνω μου τη συσκευή μου θα πρέπει να μπορώ να έχω σήμα. Εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν ξύπνησα ένα πρωί και είπα να εκνευριστώ με τους παροχους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 ώρες πριν, Mitsaras29 είπε

Ξέρω τι έχω. Δούλευα στην κινητή τηλεφωνία για λογαριασμό της  Vodafone και της Cosmote 11 χρόνια. Η multi sim μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αλλού όχι μόνο σε ρολόι. Η υπηρεσία της multi sim είναι παλιά και δεν χρειάζεται κάποια έξτρα εκπαίδευση πωλητών. Οπότε δεν καταλαβαίνω την ένσταση σου στο αρχικό μου ποστ; Ποια είναι η διαφωνία σου ακριβώς με αυτά που είπα παραπάνω;

Εγώ εύλογα αναρωτιέμαι οτι αφού υπάρχει έτοιμη η υποδομή και υπάρχει και η multi sim που ναι είναι χρεώσιμη υπηρεσία ήδη γιατί δεν ξεκινάει η υποστήριξη του Cellular Apple watch;  

Να σου πω εγώ τι πιστεύω, ότι περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να βγάλουν ειδικά πακέτα με κόστος τουλάχιστον στα 10€-15€ και να τα λανσάρουν σαν stand-alone ή και σε οικογενειακά πακέτα σαν ξεχωριστή γραμμή, το 5€ που ήδη κοστίζει η multi sim δεν τους φτάνει.

Επίσης δεν είπα να μην πουλάνε τα Apple watches, που ναι για να πω την αλήθεια, για εμένα είναι φάουλ να πουλάνε κάτι που δεν υποστηρίζουν στο δίκτυο τους και ειδικά όταν κάνει 900€. Είπα όμως ότι τα πουλάνε και δεν αναφέρει πουθενά στις διαφημίσεις τους και οι πωλητές τους δεν γνωρίζουν ότι προς το παρόν τουλάχιστο το Cellular κομμάτι του ρολογιού δεν δουλεύει στο δίκτυο της Cosmote (και για τη Vodafone και τη Nova τα ίδια ισχύουν απλά λέω για την Cosmote γιατί τώρα είμαι συνδρομητής της).

Όσο για την παράθεση που έκανες, δεν είναι μόνο μη συμβατό το δίκτυο στο κομμάτι της multi sim αλλά γενικά, δεν μπορώ να πάρω ένα νέο αριθμό σε esim και να τον βάλω στο ρολόι της Apple ενώ σε ρολόι Samsung μπορώ για παράδειγμα.

Ελπίζω να κάνεις πλάκα. Προφανώς δεν με υποχρέωσε αλλά τι λογική είναι αυτή;  Δηλαδή εάν έχουμε ένα πρόβλημα ή παράπονο να μην το πούμε γιατί κανείς δεν με υποχρέωσε; Πλήρωσα κάτι και είμαι πελάτης και απαιτώ να δουλεύει όπως πρέπει αλλιώς όταν το διαφημίζεις πρέπει να γράφεις ότι δεν υποστηρίζουμε την τάδε λειτουργία και να αποφασίσει ο πελάτης μετά εάν θα το πάρει ή όχι αλλιώς είναι απάτη. Εγώ όπου και να είμαι σχεδόν έχω 5G οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη, εδώ δεν μιλάμε για σήμα αλλά για μια λειτουργία ενός ρολογιού που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εφόσον είναι ρολόι για extreme sports και καταστάσεις. Όταν πάω πολύ μέσα στη θαλλασα με το εν λόγω ρολόι ή στο βουνό ή για δραστηριότητες που δεν μπορώ να έχω πάνω μου τη συσκευή μου θα πρέπει να μπορώ να έχω σήμα. Εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν ξύπνησα ένα πρωί και είπα να εκνευριστώ με τους παροχους.

Πάμε πάλι γιατί κάτι δεν καταλάβατε! 
 

Καταρχάς εγώ πρώτος «κράζω» την Cosmote και τους καλώ 2 φορές τη βδομάδα ρωτώντας για το πως μπορώ να ενεργοποιήσω το ultra μου…
 

Απο κει και πέρα όμως, τα Apple Watches ΔΕΝ λειτουργούν με μια multi sim απλά όπως τα Samsung κλπ αλλά απαιτείται επιπλέον hardware και software που πρέπει να εγκαταστήσει ένας provider για να λειτουργήσει. Αυτά λοιπόν δεν τα είχε η cosmote μέχρι το καλοκαίρι που μας πέρασε, από το οποίο και μετά ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ πως το έκανε μιας και ξεκίνησε η υποστήριξη μέσω roaming όσων έρχονται από εξωτερικό και είχαν πρόγραμμα lte στα Apple Watches (μέχρι τον Ιούνιο, οποίος ερχόταν από το εξωτερικό με Apple Watch που είχε ενεργοποιημένη eSIM στη χώρα του, ΔΕΝ μπορούσε να το λειτουργήσει στην Ελλάδα σε κανένα δίκτυο). 
 

Αυτός είναι ο λόγος που παντού στον κόσμο σε κάθε δίκτυο που υποστηρίζει τα Apple Watches, υπάρχει μηνιαία συνδρομή και ΔΕΝ είναι δωρεάν. 
 

Οπως επίσης σου είπα πως και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, αν ζητήσω μια multi sim από την cosmote για τον αριθμό που έχω στο κινητό μου, θα μου κοστίσει 5 ευρώ παραπάνω το μήνα στο πάγιο μου! 
 

Διαφωνώ απλά μαζί σου στο συμπέρασμα που έβγαλες πως αν ένας πάροχος έχει υπηρεσία multi eSIM, μπορεί αυτόματα να υποστηρίξει το Apple Watch. Κάτι που δεν ισχύει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, billdanos είπε

Πάμε πάλι γιατί κάτι δεν καταλάβατε! 
 

Καταρχάς εγώ πρώτος «κράζω» την Cosmote και τους καλώ 2 φορές τη βδομάδα ρωτώντας για το πως μπορώ να ενεργοποιήσω το ultra μου…
 

Απο κει και πέρα όμως, τα Apple Watches ΔΕΝ λειτουργούν με μια multi sim απλά όπως τα Samsung κλπ αλλά απαιτείται επιπλέον hardware και software που πρέπει να εγκαταστήσει ένας provider για να λειτουργήσει. Αυτά λοιπόν δεν τα είχε η cosmote μέχρι το καλοκαίρι που μας πέρασε, από το οποίο και μετά ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ πως το έκανε μιας και ξεκίνησε η υποστήριξη μέσω roaming όσων έρχονται από εξωτερικό και είχαν πρόγραμμα lte στα Apple Watches (μέχρι τον Ιούνιο, οποίος ερχόταν από το εξωτερικό με Apple Watch που είχε ενεργοποιημένη eSIM στη χώρα του, ΔΕΝ μπορούσε να το λειτουργήσει στην Ελλάδα σε κανένα δίκτυο). 
 

Αυτός είναι ο λόγος που παντού στον κόσμο σε κάθε δίκτυο που υποστηρίζει τα Apple Watches, υπάρχει μηνιαία συνδρομή και ΔΕΝ είναι δωρεάν. 
 

Οπως επίσης σου είπα πως και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, αν ζητήσω μια multi sim από την cosmote για τον αριθμό που έχω στο κινητό μου, θα μου κοστίσει 5 ευρώ παραπάνω το μήνα στο πάγιο μου! 
 

Διαφωνώ απλά μαζί σου στο συμπέρασμα που έβγαλες πως αν ένας πάροχος έχει υπηρεσία multi eSIM, μπορεί αυτόματα να υποστηρίξει το Apple Watch. Κάτι που δεν ισχύει. 

Ωραία τότε εφόσον έχει ξεπεραστεί το πρόβλημα. Τι θεωρείς ότι περιμένουν για να δούμε αυτή τη λειτουργία του ρολογιού;  Έχουν απαντήσει εαν θα είναι μέσα στο 2023;

Επίσης αυτό με την υποστήριξη και ότι δεν γίνεται έτσι απλά να δουλέψει με μια esim  το ξέρουμε από έγκυρη πηγή, συμβαίνει και στο εξωτερικό  ή το υποθέτουμε επειδή δεν δούλευαν ούτε όσων ερχόντουσαν από το εξωτερικό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Mitsaras29 είπε

Ωραία τότε εφόσον έχει ξεπεραστεί το πρόβλημα. Τι θεωρείς ότι περιμένουν για να δούμε αυτή τη λειτουργία του ρολογιού;  Έχουν απαντήσει εαν θα είναι μέσα στο 2023;

Επίσης αυτό με την υποστήριξη και ότι δεν γίνεται έτσι απλά να δουλέψει με μια esim  το ξέρουμε από έγκυρη πηγή, συμβαίνει και στο εξωτερικό  ή το υποθέτουμε επειδή δεν δούλευαν ούτε όσων ερχόντουσαν από το εξωτερικό; 

Εγώ νομίζω η διαφορα είναι τεχνικής άποψης, από τη μια πλευρά την eSIM που έχουμε στην Ελλάδα την αγοράζεις από τις εταιρίες και στην δίνουν με τη μορφή qr ή email. Ενώ από την άλλη θα πρέπει να στην σεταρουν στην γραμμή που ήδη έχεις μέσα στο iPhone και το κινητό θα την συγχρονίσει στο ρολόι. Όποτε σίγουρα θέλει κάποια εξειδίκευση στο κομμάτι του παρόχου. Σχετικά με το μοίρασμα των γραμμών που αναφέρθηκε δεν καταλαβαίνω με ποια λογική θα μπορούσε να συμβεί αυτό, θα μπορούσε κάποιος να πουλάει ρολά για σεταρισμενα στο λογαριασμό του και iCloud και κινητής και ποσά; Εδώ κλείδωσαν ολόκληρο Netflix. Φανταζομαι το κινητό με το ρολόι έχουν καθημερινή επαφή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, Mitsaras29 είπε

Ωραία τότε εφόσον έχει ξεπεραστεί το πρόβλημα. Τι θεωρείς ότι περιμένουν για να δούμε αυτή τη λειτουργία του ρολογιού;  Έχουν απαντήσει εαν θα είναι μέσα στο 2023;

Επίσης αυτό με την υποστήριξη και ότι δεν γίνεται έτσι απλά να δουλέψει με μια esim  το ξέρουμε από έγκυρη πηγή, συμβαίνει και στο εξωτερικό  ή το υποθέτουμε επειδή δεν δούλευαν ούτε όσων ερχόντουσαν από το εξωτερικό; 

Συγγνώμη τώρα, αλλά έχουμε γεμίσει τόσες σελίδες που τα έχουμε γράψει όλα από 10 φορές και θα τα αναλύσουμε για άλλη μια φορά από την αρχή;

Τοποθέτηση επίσημη από την εταιρεία δεν έχουμε. Ρωτάμε γνωστούς μας μέσα και έξω από την cosmote και μας μεταφέρουν πως τεχνικά είναι πλέον έτοιμοι και πρέπει να οργανώσουν το λανσάρισμα της υπηρεσίας, να ετοιμάσουν τα πακέτα, να ενημερωθούν τα συστήματα τους για νεες τιμολογήσεις, να δωθουν οδηγίες για τεχνική υποστήριξη, κλπ κλπ. Και μέσα σε όλα θα πρέπει να δουν αν από όλα αυτά θα έχουν να κερδίσουν κάτι, πέρα από τη χαρά του BillDanou που είναι ένα σιχαμενο fanboy και δεν τον απασχολεί τίποτα άλλο, πέρα από το να δει την ένδειξη LTE στο Apple Watch του!   :)

Επίσης, μιας και δεν έχει ειπωθεί απολύτως τίποτα επισήμως, μπορεί και όλα αυτά που μαθαίνουμε να είναι απλά μπούρδες και να μην ισχύει τίποτα…

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει το ενδεχόμενο η Apple να χρεώνει τους παρόχους για την σύνδεση του iw και για αυτό η cosmote και ίσως και οι άλλοι 2 να περιμένουν να αυξηθούν οι δυνητικοί πελάτες για να αξίζει η επένδυση;

Ρωτάω γιατί όσα χρόνια ξέρω την apple δεν δίνει του αγγέλου της νερό χωρίς κέρδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Cosmote & κάθε εταιρεία έχει υποχρεώσεις απέναντι στην Apple. Απορώ πως έχει αργήσει τόσο. Ίσως οι ρήτρες είναι ακόμα χαμηλές.

Η apple είναι κολοσσός αλλά αυτό σημαίνει ότι ναι μεν παίρνει αυτό που θέλει αλλά πρέπει να του δώσει και τη σημασία που του πρέπει. Όσο στην αγορά δεν υπήρχε επίσημη πώληση Apple Watch με δυνατότητα κλήσεων δεν την απασχολούσε και τόσο. Τώρα αναγκαστικά πρέπει και θα το κάνει, θα πιέσει όσο χρειάζεται για να γίνει.

Οσο για την Cosmote παίζει μόνη της ανάμεσα σε τυφλούς, δεν χρειάζεται να προσπαθήσει ιδιαίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
10 ώρες πριν, M A T R I X είπε

Έχουμε καμία εξέλιξη; 

προς απάντηση μερικοί στίχοι του ποιητή ...... εάν είναι να έρθει, θα έρθει αλλιώς θα προσπεράσει !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 μήνες μετά την παρουσίαση του Ultra 2 που έχει τη δυνατότητα cellular και κυκλοφορεί κανονικ στη χώρα μας, ουτε φωνή ουτε ακρόαση για την υποστήριξη της συγκεκριμένης λειτουργίας … Πάμε για του χρόνου παλι …

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, enlightened είπε

2 μήνες μετά την παρουσίαση του Ultra 2 που έχει τη δυνατότητα cellular και κυκλοφορεί κανονικ στη χώρα μας, ουτε φωνή ουτε ακρόαση για την υποστήριξη της συγκεκριμένης λειτουργίας … Πάμε για του χρόνου παλι …

δεν υπάρχει ultra χωρίς Cellular, όποτε η κυκλοφορία του στην χώρα δεν προϋποθέτει τίποτα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, KX7 said:

δεν υπάρχει ultra χωρίς Cellular, όποτε η κυκλοφορία του στην χώρα δεν προϋποθέτει τίποτα.....

Παμε για 7η χρόνια παγκόσμια με λειτουργία cellular και ακομα τίποτα … νομιζω λεει πολλά αυτο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, KX7 είπε

δεν υπάρχει ultra χωρίς Cellular, όποτε η κυκλοφορία του στην χώρα δεν προϋποθέτει τίποτα.....

Τα ίδια λένε και από την Vodafone, ότι είναι για εμπορικούς λόγους. Πως φέρνεις κάτι όταν η υπηρεσία που υποτίθεται ότι έπρεπε να παρέχεις, δεν υποστηρίζεται καν; Τα Stainless Steel γιατί δεν τα έβγαλαν ποτέ που είναι στην ίδια τιμή και βγαίνουν μόνο ως cellular; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 minutes ago, M A T R I X said:

Τα ίδια λένε και από την Vodafone, ότι είναι για εμπορικούς λόγους. Πως φέρνεις κάτι όταν η υπηρεσία που υποτίθεται ότι έπρεπε να παρέχεις, δεν υποστηρίζεται καν; Τα Stainless Steel γιατί δεν τα έβγαλαν ποτέ που είναι στην ίδια τιμή και βγαίνουν μόνο ως cellular; 

Πολύ καλές ερωτήσεις! Ας μας απαντήσουν σε αυτό οι ειδικοί και οι admin στο insomnia να μας λυθούν οι απορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...