Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, M A T R I X είπε

Το έχεις δοκιμάσει στο χέρι σου; 

Όχι άλλα γενικά το σχήμα του και ότι είναι πιο minimal το design πιστεύω;

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, TasosGoudas είπε

Όχι άλλα γενικά το σχήμα του και ότι είναι πιο minimal το design πιστεύω;

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρότεινα να πας σε μία αλυσίδα να το δοκιμάσεις ή σε μεταπωλητή τύπου istorm που το έχουν έξω. Όλοι μεταπωλητές είναι.

Επεξ/σία από M A T R I X
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, TasosGoudas said:

Δε θεωρώ ότι είναι απωθητική η εμφάνιση του, απλά θα ήθελα να είναι κομψό, ποιο φαίνεται περισσότερο;

Το SS δεν το έχω δει από κοντά. Είχα το 1, 3, 4, 7 και τώρα το ultra 2. Σαφώς πιο ποιοτικό από τα προηγούμενα που είχα, και δεν πρόκειται να ξαναπάω σε μικρό.

Επεξ/σία από oykas2001
Δημοσ.
1 ώρα πριν, M A T R I X είπε

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρότεινα να πας σε μία αλυσίδα να το δοκιμάσεις ή σε μεταπωλητή τύπου istorm που το έχουν έξω. Όλοι μεταπωλητές είναι.

Βρίσκομαι σε νησί του Ιονίου και δυστυχώς δεν βρίσκω πουθενά το Ultra 2.

43 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

Το SS δεν το έχω δει από κοντά. Είχα το 1, 3, 4, 7 και τώρα το ultra 2. Σαφώς πιο ποιοτικό από τα προηγούμενα που είχα, και δεν πρόκειται να ξαναπάω σε μικρό.

Ναι σε καταλαβαίνω, αλλά δεν το θεωρώ το ίδιο ευέλικτο εμφανισιακά.

  • Super Moderators
Δημοσ.
6 ώρες πριν, TasosGoudas είπε

Και εγώ εκεί κλίνω, γιατί όχι ultra 2?

 

5 ώρες πριν, Makis38 είπε

Έχεις άδικο, ναι 😀. Δεν είναι πολύ μεγάλο, ακόμη και σε μέτριους καρπούς. Σε σχέση με κάτι ούζο μάρκες τρέχα-γύρευε, είναι πολύ μικρότερο και φυσικά πολύ ομορφότερο...

 

4 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Μέτριος καρπός εδώ, αγόρασα το ultra 2 και ανησυχούσα κι εγώ για το μέγεθος. Τώρα δεν μπορώ να πάω στο απλό με τίποτα, δεν πα να έχει και χρυσό... Μόνο και μόνο η μπαταρία του που τη φορτίζω κάθε 3η μετά, φτάνει...

Και ‘γώ σε ultra 2 πέρασα μετά από χρόνια με τα 44 και 45mm series και αν και έχω μικρό καρπό (πάντα τα small λουράκια φορούσα), δεν μπορώ να πω πως μου φάνηκε τελικά τεράστιο όπως φοβόμουν. Υπάρχει όμως και κόσμος που δεν τρελαίνεται με τα μεγάλα ρολόγια όποτε μπορώ να το καταλάβω! Πάντως κι εγώ δε νομίζω πως θα επιστρέψω πλέον στα μικρότερα και λεπτότερα μοντέλα. Λίγο η διπλάσια αυτονομία, λίγο η πιο χορταστική οθόνη, λίγο η εμφάνιση της πρεσβυωπίας (δε θέλω σχόλια), νομιζω πως η απόφαση ήταν εύκολη! :) 

IMG_0054.jpeg

  • Like 6
Δημοσ.

Χαιρετώ την ομάδα.
Απλά σαν επιβεβαίωση για να είμαι 100% σίγουρος, μιας και θέλω να αγοράσω κινητό apple watch cellular.

Σήμερα, ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ cellular από κανέναν φορέα κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.
 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Dragunez είπε

Χαιρετώ την ομάδα.
Απλά σαν επιβεβαίωση για να είμαι 100% σίγουρος, μιας και θέλω να αγοράσω κινητό apple watch cellular.

Σήμερα, ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ cellular από κανέναν φορέα κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.
 

Ναι σωστα δεν υπαρχει. Βεβαια το ULTRA εχει standard cellular. Τα απλα εχεις επιλογη. Μεταπωληση θα εχει καλυτερη το cellular.

Δημοσ.
17 hours ago, billdanos said:

 

 

Και ‘γώ σε ultra 2 πέρασα μετά από χρόνια με τα 44 και 45mm series και αν και έχω μικρό καρπό (πάντα τα small λουράκια φορούσα), δεν μπορώ να πω πως μου φάνηκε τελικά τεράστιο όπως φοβόμουν. Υπάρχει όμως και κόσμος που δεν τρελαίνεται με τα μεγάλα ρολόγια όποτε μπορώ να το καταλάβω! Πάντως κι εγώ δε νομίζω πως θα επιστρέψω πλέον στα μικρότερα και λεπτότερα μοντέλα. Λίγο η διπλάσια αυτονομία, λίγο η πιο χορταστική οθόνη, λίγο η εμφάνιση της πρεσβυωπίας (δε θέλω σχόλια), νομιζω πως η απόφαση ήταν εύκολη! :) 

IMG_0054.jpeg

 

IMG_2249.jpeg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως διαβάζοντας λίγο την παραπάνω κουβέντα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο τίθεται θέμα συνδρομητικού κόστους και νέας υπηρεσίας και εκπαίδευση προσωπικού.
 

Για παράδειγμα όταν είχα το Samsung Galaxy watch 6 classic LTE απλά είχω κάνει τη σύνδεση μου να έχει multi sim και μπορούσα να δουλεύω τον αριθμό μου και στο ρολόι και στην συσκευή ταυτόχρονα .
 

Γιατί δηλαδή με το Apple watch θα πρέπει για να το υποστηρίξει η Cosmote στο δίκτυο της να βγάλει ειδικά συνδρομητικά πακέτα και ένα σωρό άλλες μπούρδες και να πληρώνουμε βλακείες;
 

Δηλαδή εγώ το βλέπω ως εξής:

Πουλάνε στα μαγαζιά τους επίσημα Apple watch ultra, όπου κι αν κοιτάξεις στα μαγαζιά τους είναι γεμάτα διαφημίσεις, οθόνες, φυλλάδια,  μπάνερς ότι ελάτε στα καταστήματα  Cosmote και πάρτε αυτό το ρολόι, πουθενά όμως δεν γράφει ότι δεν το υποστηρίζουν στο δίκτυο τους. Πάει λοιπόν ο κόσμος στο μαγαζί τους αγοράζει ένα ρολόι που κοστίζει 900€ και δεν μπορεί να το συνδέσει στο δίκτυο τους.
 

Δεν είναι κανονικά αυτό για καταγγελία;  Μόνο εγώ το βλέπω έτσι;  Έχουν δηλαδή την υποδομή και τον εξοπλισμό να το στηρίξουν και αντί να πουν και ευχαριστώ που δεν τους τρέχουμε θα πρέπει δηλαδή να περιμένουμε να λανσάρουν κάτι για να μας χρεώσουν για να μπορούμε να δουλέψουμε ένα προϊόν που πουλάνε επίσημα δύο χρόνια και δε το υποστηρίζουν;  Τι ασυδοσία δηλαδή είναι αυτή πάλι; 

Συγγνώμη αλλά μόνο εγώ το βλέπω έτσι;  Σε όλους τους άλλους όλα αυτά φαίνονται νορμάλ;  

Επεξ/σία από Mitsaras29
  • Like 3
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Mitsaras29 είπε

Εγώ πάντως διαβάζοντας λίγο την παραπάνω κουβέντα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο τίθεται θέμα συνδρομητικού κόστους και νέας υπηρεσίας και εκπαίδευση προσωπικού.
 

Για παράδειγμα όταν είχα το Samsung Galaxy watch 6 classic LTE απλά είχω κάνει τη σύνδεση μου να έχει multi sim και μπορούσα να δουλεύω τον αριθμό μου και στο ρολόι και στην συσκευή ταυτόχρονα .
 

Γιατί δηλαδή με το Apple watch θα πρέπει για να το υποστηρίξει η Cosmote στο δίκτυο της να βγάλει ειδικά συνδρομητικά πακέτα και ένα σωρό άλλες μπούρδες και να πληρώνουμε βλακείες;
 

Δηλαδή εγώ το βλέπω ως εξής:

Πουλάνε στα μαγαζιά τους επίσημα Apple watch ultra, όπου κι αν κοιτάξεις στα μαγαζιά τους είναι γεμάτα διαφημίσεις, οθόνες, φυλλάδια,  μπάνερς ότι ελάτε στα καταστήματα  Cosmote και πάρτε αυτό το ρολόι, πουθενά όμως δεν γράφει ότι δεν το υποστηρίζουν στο δίκτυο τους. Πάει λοιπόν ο κόσμος στο μαγαζί τους αγοράζει ένα ρολόι που κοστίζει 900€ και δεν μπορεί να το συνδέσει στο δίκτυο τους.
 

Δεν είναι κανονικά αυτό για καταγγελία;  Μόνο εγώ το βλέπω έτσι;  Έχουν δηλαδή την υποδομή και τον εξοπλισμό να το στηρίξουν και αντί να πουν και ευχαριστώ που δεν τους τρέχουμε θα πρέπει δηλαδή να περιμένουμε να λανσάρουν κάτι για να μας χρεώσουν για να μπορούμε να δουλέψουμε ένα προϊόν που πουλάνε επίσημα δύο χρόνια και δε το υποστηρίζουν;  Τι ασυδοσία δηλαδή είναι αυτή πάλι; 

Συγγνώμη αλλά μόνο εγώ το βλέπω έτσι;  Σε όλους τους άλλους όλα αυτά φαίνονται νορμάλ;  

το cellular ειναι μια απο τις δυνατοτητες του Ultra. Εαν στην χωρα δεν υπηρχε 5G network δεν θα επρεπε να πουλανε 5G κινητα;

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, KX7 είπε

το cellular ειναι μια απο τις δυνατοτητες του Ultra. Εαν στην χωρα δεν υπηρχε 5G network δεν θα επρεπε να πουλανε 5G κινητα;

Το πληρώνεις, δεν είναι τσάμπα το Cellular και το χρειάζεται κάποιος που παίρνει το ρολόι επειδή ξέρει τι χρειάζεται και όχι επειδή έχει μήλο πάνω. Φυσικά δεν είπα αυτό εγώ όμως. Εγώ είπα ότι θα έπρεπε να γράφουν και να λένε στον κόσμο ότι δεν το υποστηρίζουν το Cellular σαν δίκτυο και ας αποφασίσει ο πελάτης μετά εάν αξίζει να το πάρει ή να προτιμήσει μια άλλη εταιρεία. Αλλά αυτοί δεν το αναφέρουν πουθενά και η πλειοψηφία των πωλητών στα καταστήματα και στην εξυπηρέτηση πελατών δεν έχουν καν ιδέα ότι δεν το υποστηρίζουν. 

Φαντάσου πήγα σε μαγαζί να αλλάξω qr code στην esim μου και από το galaxy watch 6 να την βάλω στο Apple watch, η κοπέλα με ρώτησε τι ρολόι έχω μίλησε με 3 διαφορετικούς συναδέλφους της στα κεντρικά πως θα κάνει την αλλαγή, οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους ρώτησαν τι ρολόι έχω και μόλις ολοκληρώθηκε η διαδικασία αλλαγής πήγα να βάλω την esim και πήρα μήνυμα στο ρολόι ότι το δίκτυο της Cosmote δεν υποστηρίζει το ρολόι.

Το βλέπει η κοπέλα μένει με το στόμα ανοιχτό, παίρνω στην εξυπηρέτηση με βάζουν σε αναμονή να το ψάξουν γιατί τους φάνηκε παράξενο εφόσον πουλάνε επίσημα το ρολόι να μην έχουν υποστήριξη στο δίκτυο.

Και δεν με πειράζουν όλα αυτά αλλά δεν μπορεί να πουλάς κάτι δύο χρόνια, να μη αναφέρεις ότι δεν το υποστηρίζει το δίκτυο σου, να μην έχεις ενημερώσει το προσωπικό σου και να μαθαίνουμε ότι έχεις υποδομή και είναι έτοιμο το δίκτυο απλά περιμένεις να δεις πως και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή στην αγορά να μας λανσαρεις νέο add on με κάποια έξτρα χρέωση για το ρολόι ενώ της Samsung ας πούμε δουλεύει μια χαρά με multi sim και δεν χρειάζεται να έχω ιδιαίτερο πακέτο και υπηρεσίες να πληρώνω ή κάποια έξτρα χρέωση πέραν από αυτή της multi.

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Mitsaras29 είπε

Το πληρώνεις, δεν είναι τσάμπα το Cellular και το χρειάζεται κάποιος που παίρνει το ρολόι επειδή ξέρει τι χρειάζεται και όχι επειδή έχει μήλο πάνω. Φυσικά δεν είπα αυτό εγώ όμως. Εγώ είπα ότι θα έπρεπε να γράφουν και να λένε στον κόσμο ότι δεν το υποστηρίζουν το Cellular σαν δίκτυο και ας αποφασίσει ο πελάτης μετά εάν αξίζει να το πάρει ή να προτιμήσει μια άλλη εταιρεία. Αλλά αυτοί δεν το αναφέρουν πουθενά και η πλειοψηφία των πωλητών στα καταστήματα και στην εξυπηρέτηση πελατών δεν έχουν καν ιδέα ότι δεν το υποστηρίζουν. 

Φαντάσου πήγα σε μαγαζί να αλλάξω qr code στην esim μου και από το galaxy watch 6 να την βάλω στο Apple watch, η κοπέλα με ρώτησε τι ρολόι έχω μίλησε με 3 διαφορετικούς συναδέλφους της στα κεντρικά πως θα κάνει την αλλαγή, οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους ρώτησαν τι ρολόι έχω και μόλις ολοκληρώθηκε η διαδικασία αλλαγής πήγα να βάλω την esim και πήρα μήνυμα στο ρολόι ότι το δίκτυο της Cosmote δεν υποστηρίζει το ρολόι.

Το βλέπει η κοπέλα μένει με το στόμα ανοιχτό, παίρνω στην εξυπηρέτηση με βάζουν σε αναμονή να το ψάξουν γιατί τους φάνηκε παράξενο εφόσον πουλάνε επίσημα το ρολόι να μην έχουν υποστήριξη στο δίκτυο.

Και δεν με πειράζουν όλα αυτά αλλά δεν μπορεί να πουλάς κάτι δύο χρόνια, να μη αναφέρεις ότι δεν το υποστηρίζει το δίκτυο σου, να μην έχεις ενημερώσει το προσωπικό σου και να μαθαίνουμε ότι έχεις υποδομή και είναι έτοιμο το δίκτυο απλά περιμένεις να δεις πως και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή στην αγορά να μας λανσαρεις νέο add on με κάποια έξτρα χρέωση για το ρολόι ενώ της Samsung ας πούμε δουλεύει μια χαρά με multi sim και δεν χρειάζεται να έχω ιδιαίτερο πακέτο και υπηρεσίες να πληρώνω ή κάποια έξτρα χρέωση πέραν από αυτή της multi.

Μα και η υπηρεσία multiSim που περιγράφεις, έχει χρέωση 5ευρώ/μήνα ανά sim! Επίσης από το site της Cosmote:

"Η υπηρεσία COSMOTE MULTISIM είναι συμβατή με όλες τις συσκευές που υποστηρίζουν κάρτα SIM ή eSIM.
Δεν είναι συμβατή με WiFi Tablets και WiFi ή Bluetooth Smartwatches. Δεν είναι συμβατή με τα Αpple Smartwatches."

Screenshot 2023-10-19 at 15.10.27.png

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mitsaras29 είπε

Το πληρώνεις, δεν είναι τσάμπα το Cellular και το χρειάζεται κάποιος που παίρνει το ρολόι επειδή ξέρει τι χρειάζεται και όχι επειδή έχει μήλο πάνω. Φυσικά δεν είπα αυτό εγώ όμως. Εγώ είπα ότι θα έπρεπε να γράφουν και να λένε στον κόσμο ότι δεν το υποστηρίζουν το Cellular σαν δίκτυο και ας αποφασίσει ο πελάτης μετά εάν αξίζει να το πάρει ή να προτιμήσει μια άλλη εταιρεία. Αλλά αυτοί δεν το αναφέρουν πουθενά και η πλειοψηφία των πωλητών στα καταστήματα και στην εξυπηρέτηση πελατών δεν έχουν καν ιδέα ότι δεν το υποστηρίζουν. 

Φαντάσου πήγα σε μαγαζί να αλλάξω qr code στην esim μου και από το galaxy watch 6 να την βάλω στο Apple watch, η κοπέλα με ρώτησε τι ρολόι έχω μίλησε με 3 διαφορετικούς συναδέλφους της στα κεντρικά πως θα κάνει την αλλαγή, οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους ρώτησαν τι ρολόι έχω και μόλις ολοκληρώθηκε η διαδικασία αλλαγής πήγα να βάλω την esim και πήρα μήνυμα στο ρολόι ότι το δίκτυο της Cosmote δεν υποστηρίζει το ρολόι.

Το βλέπει η κοπέλα μένει με το στόμα ανοιχτό, παίρνω στην εξυπηρέτηση με βάζουν σε αναμονή να το ψάξουν γιατί τους φάνηκε παράξενο εφόσον πουλάνε επίσημα το ρολόι να μην έχουν υποστήριξη στο δίκτυο.

Και δεν με πειράζουν όλα αυτά αλλά δεν μπορεί να πουλάς κάτι δύο χρόνια, να μη αναφέρεις ότι δεν το υποστηρίζει το δίκτυο σου, να μην έχεις ενημερώσει το προσωπικό σου και να μαθαίνουμε ότι έχεις υποδομή και είναι έτοιμο το δίκτυο απλά περιμένεις να δεις πως και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή στην αγορά να μας λανσαρεις νέο add on με κάποια έξτρα χρέωση για το ρολόι ενώ της Samsung ας πούμε δουλεύει μια χαρά με multi sim και δεν χρειάζεται να έχω ιδιαίτερο πακέτο και υπηρεσίες να πληρώνω ή κάποια έξτρα χρέωση πέραν από αυτή της multi.

Μάλλον τα έχετε μπερδεμένα στο μυαλό σας. Δεν σας ανάγκασε να αγοράσετε κανένας το apple watch! Όπως δεν σας ανάγκασε κανένας να αγοράσετε κάτι για το οποίο στην χώρα δεν δουλεύουν όλα τα function. Τώρα γιατί δημιουργείτε θέμα για το συγκεκριμένο εσείς ξέρετε. Όπως ανέφερα πωλούν 5G κινητά όταν δεν υποστηρίζετε παντού το 5G. Φαντάζομαι έχετε διαμαρτυρηθεί και γιαυτο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...