Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκανε κανείς την αναβάθμιση σε iOS 18.4.1 ?

Φοβάμαι να προβώ μήπως χαθεί η συνδεσιμότητα με την multisim 

Ρε μπελάδες που βάλαμε ....🤣
 

Υ.Γ edit . Την έκανα και όλα κομπλέ 

Επεξ/σία από naeg15
  • Like 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 16/4/2025 στις 6:57 ΜΜ, georpapas είπε

 παιδια για βονταφον εχουμε κανα νεο ή κοσμοτε ανταγωνισμό δεν θα έχει γενικα οπως παει η φαση

Εύχομαι νωρίτερα μέχρι το καλοκαίρι αλλά όπως τους βλέπω μάλλον θα την φέρει ο άγιος Βασίλης 😂😂και εγώ Vodafone έχω θα πήγαινα COSMOTE αλλά τα οικογενειακά λήγουν Σεπτέμβρη και δεν θέλω να πληρώσω κανένα 200€ τζάμπα. Βέβαια μου είπαν για τέσσερης αριθμούς οικογενειακό θέλουν 400€ εγγύηση και τους είπα πάτε καλά σας χρωστάω κάτι και λένε όχι αλλά είναι η πολιτική της εταιρείας μου είπαν τώρα εγώ 400€ αέρα δεν τα δίνω πάντως. 

Επεξ/σία από panosk111178
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 16/4/2025 στις 7:19 ΜΜ, naeg15 είπε

Εκανε κανείς την αναβάθμιση σε iOS 18.4.1 ?

Φοβάμαι να προβώ μήπως χαθεί η συνδεσιμότητα με την multisim 

Ρε μπελάδες που βάλαμε ....🤣

Πραγματικά...με τους χαζους που έχουμε μπλέξει...

Αν κάποιος κσνει το update ας μας ενημερώσει 

Επεξ/σία από arxontas2323
  • Haha 1
Δημοσ.
  Στις 16/4/2025 στις 8:22 ΜΜ, arxontas2323 είπε

Πραγματικά...με τους χαζους που έχουμε μπλέξει...

Αν κάποιος κσνει το update ας μας ενημερώσει 

Την έκανα τελικά και όλα κομπλέ 

Προχώρα άφοβα .

  • Like 1
Δημοσ.

εγω ελπιζω στο να βγει κανενα πιο low cost πακετο γτ με 30 αρι το μηνα κοσμοτε δεν βγαινουμε μονο για κινητο.... ας ελπισουμε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 15/4/2025 στις 1:17 ΜΜ, gmantakis είπε

Σε κατάσταση "Waiting" εδώ και μία εβδομάδα.

Ξέρω θα σου φανεί υπερβολικό, αλλά πήγαινε πίσω από την σελίδα 95 και μετά και διάβασε μέχρι την 117. Θα δεις πώς όσα προβλήματα αντιμετωπίζεις τα έχουν οι περισσότεροι από 1 Απριλίου... Έχουμε άτομα που το κυνήγησαν φουλ με αλλεπάλληλες επικοινωνίες, δηλώσεις βλαβών, επισκέψεις στο κατάστημα, αλλαγές συμβολαίων, και ακόμα λύση δεν δόθηκε.. Διάβασε τις προηγούμενες σελίδες δεν χάνεις τίποτα, ίσως μάλιστα να βοηθηθείς και να το ξεκολλήσεις (μερικοί το κατάφεραν).

  Στις 15/4/2025 στις 2:19 ΜΜ, dream21 είπε

Aκριβως το ιδιο και σε εμενα . Εντωμεταξει εβαλα αλλη sim με αλλο unlimited που εχω και προχωρει η διαδικασια κανονικα. εχει φαει σκαλωμα ο server της Cosmote με το τηλεφωνικο μου αριθμο και βλεπει το συστημα οτι εκκρεμει αιτηση για multisim ενω δεν υπαρχει..

Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι πώς να το ξεκολλήσουν. Αυτό συμβαίνει.. Είναι ξεκάθαρο πρόβλημα του server που διαχειρίζεται/ενεργοποιεί τις άυλες κάρτες (τα έχω αναλύσει σε υπερβολικό βαθμό από την σελίδα 95 και μετά).

  Στις 15/4/2025 στις 2:26 ΜΜ, gmantakis είπε

Τι εννοείς με άλλη sim ακριβώς; Έχεις βάλει άλλη sim με διαφορετικό αριθμό και παρόλα αυτά είναι σε κατάσταση “Waiting"?? Αναρωτιέμαι άραγε αν αυτό το τεχνικό πρόβλημα που δεν μπορούν να μου το λύσουν και πραγματικά η τελευταία τους απάντηση να περιμένω και να περάσει το Πάσχα με εξόργισε… αν μου επιτρέπει να προχωρήσω σε καταγγελία σύμβασης με την Cosmote λόγο μη επίλυσης προβλήματος.

Λογικό να εξοργιστείς. Αλλά καταγγελία της σύμβασης στην κύρια σύνδεση δεν μπορείς να κάνεις, επειδή μία πρόσθετη υπηρεσία (εκτός του συμβολαίου) δεν λειτουργεί. Συν τοις άλλοις δόθηκε δωρεάν για 3 μήνες και δεν χρεώθηκες κάτι για να  ζητήσεις επιστροφή ούτε έχεις δυσλειτουργία στην κύρια σύνδεση για να γλιτώσεις την ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Περιμένετε μετά το Πάσχα να το κοιτάξουν (τώρα δε νομίζω να ασχοληθεί κανείς).

  Στις 16/4/2025 στις 12:14 ΠΜ, kostasbm είπε

μια μέρα πριν επιστρέψω στα πάτρια εδάφη 4 ex demo ultra 2 έπεσαν ηρωικά μαχόμενα στα χέρια της παλιοπαρέας .....το καλό ήταν ότι είχαμε τη πληροφορία και περιμέναμε με το δάκτυλο στη σκανδάλη.....άντε να δούμε πως και ποτέ θα ενεργοποιηθεί .....Πάσχα η Χριστούγεννα....εδώ όλα τα προγράμματα υποστηρίζουν το AW..είτε είναι με συμβόλαιο είτε με προπληρωμένο αρκεί να είναι στην ίδια εταιρεία......καλές γιορτές

Το σωστό είναι να ισχύει αυτό καθολικά (μπορεί να έχω συμβόλαιο αλλά δε βρίσκω λογικό τον αποκλεισμό χρηστών από μία τόσο χρήσιμη υπηρεσία επειδή έχουν καρτοκινητό/καρτοσυμβόλαιο). Σε τελική ανάλυση κάποιος που έχει περιορισμένο όγκο χρήσης στα πακέτα που πληρώνει, θα μοιράζεται τον ίδιο όγκο στο ρολόι. Δεν τίθεται θέμα κινδύνου/κατάχρησης του δικτύου για συνδέσεις που έχουν  1 2 5 10 άντε 20 gb...
 

  Στις 15/4/2025 στις 2:38 ΜΜ, bigballon είπε

Συνδέετε κανονικά με το δίκτυο; Συνδέετε κανονικά με τα έρποντας;  Ακούς τον ήχο κλήσης στα ακουστικά. Χάνετε η σύνδεση μετά από λίγο η παραμένει;. Αυτά είναι τα ερωτήματα. Η μπαταριά είναι πλέον μια μέρα με τη χρήση του ρολογιού.

Θα σου απαντήσω για τη δική μου εμπειρία. Ναι συνδέεται με το κινητό δίκτυο (μόλις φύγω μακριά από το κινητό ή το απενεργοποιήσω). Τα AirPods συνδέονται, αλλά δεν ακούω ήχο στις κλήσεις όσο χρησιμοποιώ Cellular Connectivity (άρα επιβεβαιώνω και εγώ το πρόβλημα). Η σύνδεση παραμένει stable, δεν βγαίνει εκτός υπηρεσίας καθόλου (το πολύ πολύ σε κλειστό χώρο να πέσει η μπάρα του σήματος). Η μπαταρία τα πάει καλά, γιατί το ρολόι κάνει σωστή διαχείριση και εναλλαγή σε 4G μόνο όταν πρέπει... Αμιγώς σε 4G αναφέρθηκα πριν μέρες σε περίπτωση που έτυχε να φύγω με 15% μπαταρία από το σπίτι, και με low power mode & 4G όλα ανοιχτά, μου έβγαλε 3 περίπου ώρες καλής χρήσης (χωρίς μείωση φωτεινότητας, χωρίς να μου κόψει ειδοποιήσεις, αλλά και χωρίς καταγραφή προπόνησης). Αγχωνόμουν όσο το έβλεπα να πέφτει 10 8 6 4 αλλά σίγουρα αξιοποιούσε σωστά το ελάχιστο απόθεμα ενέργειας (εντυπωσιάστηκα). Αν φύγεις με 100% γεμάτο ρολόι το πρωί, δεν υπάρχει περίπτωση να σε προδώσει μέσα στη μέσα, εκτός αν λείπεις πάνω από 12 ώρες από το σπίτι... 

  Στις 16/4/2025 στις 3:52 ΜΜ, alejsalonica είπε

Μήπως παίζει ρόλο το γεγονός ότι στο κινητό η κάρτα sim είναι φυσική ενώ στο watch eSIM?

Όχι δεν παίζει κανένα ρόλο (παρόλο που η υποστήριξη λέει το αντίθετο --> ενόσω διαρκεί το σφάλμα μην αλλάξετε κάρτες θα τα κάνετε χειρότερα).

  Στις 16/4/2025 στις 6:57 ΜΜ, georpapas είπε

 παιδια για βονταφον εχουμε κανα νεο ή κοσμοτε ανταγωνισμό δεν θα έχει γενικα οπως παει η φαση

Η δική μου εκτίμηση (δεσμεύτηκε η Vodafone να το λανσάρει εντός 3 μηνών). Άλλωστε η Apple για λόγους ανταγωνισμού θέλει 2 εταιρίες στο παιχνίδι της υπηρεσίας. Επομένως μόλις θα περάσει η δοκιμαστική περίοδος και αρχίσει η Cosmote να χρεώνει την υπηρεσία σε μηνιαία βάση, τότε θα μπει στο παιχνίδι η VF. Για την ώρα έμειναν πίσω στην εξέλιξη τεχνικών υποδομών που χρειάζονται για να υποστηριχθεί η υπηρεσία... Επίσης είναι πιθανό να πάρει αναβολή το όλο εγχείρημα μέχρι το τέλος του χρόνου (αν δεν τους βγει τόσο γρήγορα όσο υπολογίζουν).

  Στις 16/4/2025 στις 9:11 ΜΜ, georpapas είπε

εγω ελπιζω στο να βγει κανενα πιο low cost πακετο γτ με 30 αρι το μηνα κοσμοτε δεν βγαινουμε μονο για κινητο.... ας ελπισουμε 

Για το συμβόλαιο που πληρώνεις το λες ή για το κόστος της υπηρεσίας στο ρολόι ?

  Στις 16/4/2025 στις 8:14 ΜΜ, panosk111178 είπε

Εύχομαι νωρίτερα μέχρι το καλοκαίρι αλλά όπως τους βλέπω μάλλον θα την φέρει ο άγιος Βασίλης 😂😂και εγώ Vodafone έχω θα πήγαινα COSMOTE αλλά τα οικογενειακά λήγουν Σεπτέμβρη και δεν θέλω να πληρώσω κανένα 200€ τζάμπα. Βέβαια μου είπαν για τέσσερης αριθμούς οικογενειακό θέλουν 400€ εγγύηση και τους είπα πάτε καλά σας χρωστάω κάτι και λένε όχι αλλά είναι η πολιτική της εταιρείας μου είπαν τώρα εγώ 400€ αέρα δεν τα δίνω πάντως. 

Εγγύηση,? Γιατί.? Πρώτη φορά το ακούω αυτό...

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 16/4/2025 στις 9:57 ΜΜ, ramarg είπε

Τα AirPods συνδέονται, αλλά δεν ακούω ήχο στις κλήσεις όσο χρησιμοποιώ Cellular Connectivity (άρα επιβεβαιώνω και εγώ το πρόβλημα).

 

Τα ακουστικά είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα. Χωρίς αυτά δεν μπορεί να γίνει σωστή χρήση του ρολογιού όταν λειτουργεί ανεξάρτητα από το τηλέφωνο. Ενώ η μουσική στριμαρει άψογα ο ήχος κλήσης όχι. Παρατήρησα πως αν βγάλεις τα ακουστικά από τα αυτιά τα τοποθετήσεις στην θήκη και ξανά στο αυτιά λειτουργούν πάλι κανονικά αλλά όχι για πολύ. Οι εντολές της σιρι για κλήση ακούγονται αλλά όχι ο ήχος. Κάπου διάβασα ότι το ρολόι δεν μπορεί να κάνει σωστή διαχείριση μλουτουθ (τα ακουστικά είναι δυο συνδέσεις) όταν έχεις πολλές συσκευές και ίσως εκεί είναι το θέμα. Αλλά το ποστ ήταν σχετικά παλιό και στον δρόμο έχω μονό αυτά.  Για το αν λειτουργεί σε περιαγωγή θα γνωρίζω πολύ σύντομα. Καλό Πάσχα σε όλους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ με AirPods 4 ANC δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο θέμα με τις κλήσεις.

Καλώ  κανονικά , απαντάω κανονικά με το ρολόι .

Επεξ/σία από naeg15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 17/4/2025 στις 7:02 ΠΜ, naeg15 είπε

Εγώ με AirPods 4 ANC δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο θέμα με τις κλήσεις.

Παιρνω κανονικά , απαντάω κανονικά με το ρολόι .

  Αirpods pro 2 με θήκη type C και  ultra 1 υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Θα το δοκιμάσω όταν βρω λίγο χρόνο και με τα παλιά ακουστικά για να δω.

Επεξ/σία από bigballon
Δημοσ.
  Στις 14/4/2025 στις 5:20 ΜΜ, billdanos είπε

Εγώ εδώ κλασικά, συνεχίζω τις γνωριμίες μου με τους υπαλλήλους του call center... "Θα σας ειδοποιήσουμε, το δώσαμε με προτεραιότητα" είναι η απάντηση κάθε φορά.

Εκτιμώ πως πρέπει να καθίσω και να γράψω όλες τις εμπειρίες μου μαζί τους από την 1η Απριλιου και να τις στείλω στην ΕΕΤΤ γιατί βαρέθηκα... 

τα ιδια και εγω , απο 1/4 περιμενω , εκανα ακυρωση της αρχικης αιτησης και περιμένω τωρα 2 μερεσ να ακυρωθει προκειμενου να κανω καινουρια...καθε μερα επικοινωνω και το βλέπουν με "προτεραιοτητα"

  • Sad 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
  Στις 17/4/2025 στις 11:00 ΠΜ, nd89889 είπε

τα ιδια και εγω , απο 1/4 περιμενω , εκανα ακυρωση της αρχικης αιτησης και περιμένω τωρα 2 μερεσ να ακυρωθει προκειμενου να κανω καινουρια...καθε μερα επικοινωνω και το βλέπουν με "προτεραιοτητα"

Απλά σήμερα τους πήρα τηλέφωνο για να μου δώσουν τον αριθμό πρωτοκολλου για το θέμα μου ώστε να μπορώ να συμπληρώσω και ολο το ιστορικό στη φόρμα της ΕΕΤΤ. Ενώ μιλάμε από την 1/4 και αφου σπασαμε το οικογενειακό, δοκίμασα και μετά στις 9/4 τη διαδικασία με το ίδιο αποτέλεσμα (waiting). Παρόλα αυτά και ενώ απο τις 9 και μετά μιλάμε κάθε  μέρα που το στέλνουν με "προτεραιότητα", μου είπαν σήμερα που ζήτησα τον αριθμό αιτήματος πως αυτό ανοίχτηκε στις ...15/4...

Δημοσ.
  Στις 17/4/2025 στις 7:09 ΠΜ, bigballon είπε

  Αirpods pro 2 με θήκη type C και  ultra 1 υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Θα το δοκιμάσω όταν βρω λίγο χρόνο και με τα παλιά ακουστικά για να δω.

Τα ίδια AirPods Pro έχω και εγώ (Gen 2 Type C) αλλά με Ultra 2 (το πρόβλημα παραμένει)...

  Στις 17/4/2025 στις 12:45 ΜΜ, michkal91 είπε

Παιδιά και εγώ μόλις ανέφερα εεττ λύθηκε μέσα σε 3 ώρες. Τραγικό 

Περίεργο μου φαίνεται.. Δε νομίζω να έχουν λύση και να μην την δίνουν... Μάλλον από σύμπτωση ξεμπλόκαρε..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...