Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 14/4/2025 στις 5:20 ΜΜ, billdanos είπε

Εγώ εδώ κλασικά, συνεχίζω τις γνωριμίες μου με τους υπαλλήλους του call center... "Θα σας ειδοποιήσουμε, το δώσαμε με προτεραιότητα" είναι η απάντηση κάθε φορά.

Εκτιμώ πως πρέπει να καθίσω και να γράψω όλες τις εμπειρίες μου μαζί τους από την 1η Απριλιου και να τις στείλω στην ΕΕΤΤ γιατί βαρέθηκα... 

OMG, ακόμη τραβιέσαι; 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για αυτό το έχουν 3 μήνες δωρεάν για να μην έχουν και καταγγελίες εφόσον δεν το χρεώνουν. Εγώ πιστεύω ότι δεν θέλει να αγχωνόμαστε όλα θα τα φτιάξουν πιστεύω μέσα σε αυτό το τρίμηνο.

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 14/4/2025 στις 5:20 ΜΜ, billdanos είπε

Εγώ εδώ κλασικά, συνεχίζω τις γνωριμίες μου με τους υπαλλήλους του call center... "Θα σας ειδοποιήσουμε, το δώσαμε με προτεραιότητα" είναι η απάντηση κάθε φορά.

Εκτιμώ πως πρέπει να καθίσω και να γράψω όλες τις εμπειρίες μου μαζί τους από την 1η Απριλιου και να τις στείλω στην ΕΕΤΤ γιατί βαρέθηκα... 

Εδώ και 10 μέρες περιμένω να ενεργοποιηθεί η  σύνδεση στο Apple Watch Ultra και επικαλούνται συστεμικό  πρόβλημα ! Μόλις συνδεθώ με το COSMOTE ID εμφανίζει μήνυμα σφαλματος. Κάθε μέρα μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών χωρίς αποτέλεσμα .

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 14/4/2025 στις 5:55 ΜΜ, billdanos είπε

Welcome... Ξεκίνα να μας διαβάζεις ανάποδα προς τα πίσω...

Εγώ ακόμα δεν κατάλαβα αν όντως φταίνε τα οικογενειακά gigamax... Ο @ppmarkos έχει οικογενειακό και ενεργοποίησε την υπηρεσία κανονικά..

  Στις 14/4/2025 στις 6:12 ΜΜ, alejsalonica είπε

Άμα δεν θέλουν αυτοί μια εγώ δεν θέλω 10. Δεν θα τους παρακαλέσω κιόλας. Θα τους πάρω αύριο κι αν το βρούμε ΟΚ

Δεν στο είπε γιατί πρέπει να παρακαλέσεις... Αλλά γιατί έχουν απαντηθεί αυτά στις προηγούμενες σελίδες...

  Στις 14/4/2025 στις 6:59 ΜΜ, gidi είπε

OMG, ακόμη τραβιέσαι; 

Επιστροφή στο ξεμάτιασμα και θα έρθει η λύση 😂

  Στις 14/4/2025 στις 8:49 ΜΜ, panosk111178 είπε

Για αυτό το έχουν 3 μήνες δωρεάν για να μην έχουν και καταγγελίες εφόσον δεν το χρεώνουν. Εγώ πιστεύω ότι δεν θέλει να αγχωνόμαστε όλα θα τα φτιάξουν πιστεύω μέσα σε αυτό το τρίμηνο.

Ναι απλά είναι εκνευριστικό σε κάποιους να ενεργοποιείται με την 1η και άλλοι να παιδεύονται εδώ και 15-20 μέρες... Και εγώ θα τα είχα πάρει άσχημα (γιατί πληρώνω αρκετά για τα προγράμματα κινητής κάθε μήνα και περιμένω να δουλεύουν όλα ρολόι ΑΚΟΜΑ και στο ρολόι)...

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 1
Δημοσ.

Μίλησα σήμερα με την υποστήριξη για ενεργοποίηση σε εταιρική γραμμή. Μου είπε ότι το κόστος άλλαξε και θα είναι 5,5€ ευρώ μετά τους 3 δωρεάν μήνες 💥

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

Η «κατάρα» του οικογενειακού συμβολαίου χτύπησε και μένα. Σχεδόν 20 ημέρες διαβουλεύσεις με σχετικούς και άσχετους υπαλλήλους στην Cosmote, δεν βγάλαμε άκρη, μου πρότειναν τελικά να «σπάσω» το συμβόλαιο μου χωρίς βέβαια τις ανάλογες εκπτώσεις που έχω εξασφαλίσει τόσα χρόνια ως πελάτης. Προφανώς αρνήθηκα το καλοκαίρι λήγουν τα συμβόλαια που έχουμε (κινητά, σταθερά &internet) θα κοιτάξω προς άλλο πάροχο και είμαι σίγουρος ότι ξαφνικά θα ξεκλειδώσουν όλες οι προσφορές  (όπως γίνεται κάθε φορά στην επέτειο των συμβολαίων)
Κρίμα το Ελλαδιστάν καλά κρατεί.

Καλό Πάσχα παιδιά τόσα χρόνια χωρίς apple watch cellular επιβιώσαμε… Θα τα καταφέρουμε μερικούς μήνες ακόμη και χωρίς αυτό
 

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.
  Στις 15/4/2025 στις 7:29 ΠΜ, francisunderwood είπε

Καλημέρα σε όλους,

Η «κατάρα» του οικογενειακού συμβολαίου χτύπησε και μένα. Σχεδόν 20 ημέρες διαβουλεύσεις με σχετικούς και άσχετους υπαλλήλους στην Cosmote, δεν βγάλαμε άκρη, μου πρότειναν τελικά να «σπάσω» το συμβόλαιο μου χωρίς βέβαια τις ανάλογες εκπτώσεις που έχω εξασφαλίσει τόσα χρόνια ως πελάτης. Προφανώς αρνήθηκα το καλοκαίρι λήγουν τα συμβόλαια που έχουμε (κινητά, σταθερά &internet) θα κοιτάξω προς άλλο πάροχο και είμαι σίγουρος ότι ξαφνικά θα ξεκλειδώσουν όλες οι προσφορές  (όπως γίνεται κάθε φορά στην επέτειο των συμβολαίων)
Κρίμα το Ελλαδιστάν καλά κρατεί.

Καλό Πάσχα παιδιά τόσα χρόνια χωρίς apple watch cellular επιβιώσαμε… Θα τα καταφέρουμε μερικούς μήνες ακόμη και χωρίς αυτό
 

Επέκταση  

Ενώ εγώ που τα έσπασα (σε καλύτερη τιμή ευτυχώς) νομίζεις πως είδα προκοπή? 😛 

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.

Και εγώ με  οικογενειακό η προσφορά που μου κάνανε δεν αντιστοιχεί σε αυτήν που έχω,  επομένως πάμε για του χρόνου που λήγει .

Αλλά το έβαλα για πούλημα τελικά , ξαναγυρνάω σε Garmin και βλέπουμε του χρόνου πάλι 

Δημοσ.
  Στις 14/4/2025 στις 5:20 ΜΜ, billdanos είπε

Εγώ εδώ κλασικά, συνεχίζω τις γνωριμίες μου με τους υπαλλήλους του call center... "Θα σας ειδοποιήσουμε, το δώσαμε με προτεραιότητα" είναι η απάντηση κάθε φορά.

Εκτιμώ πως πρέπει να καθίσω και να γράψω όλες τις εμπειρίες μου μαζί τους από την 1η Απριλιου και να τις στείλω στην ΕΕΤΤ γιατί βαρέθηκα... 

Και εγω σκέφτομαι να στείλω κανενα γράμμα στην ΕΕΤΤ διότι απο 1 Απριλιου μου λένε τα ιδια και τα ίδια

Δημοσ.

Από όλους εσάς που έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία, είναι όλα ομαλά; τρέχει χωρίς προβλήματα; Δεν αναφέρει κανείς κάτι. Ας αρχίσουμε με τα προβλήματα. Και οι συνδέσεις κάποια στιγμή θα έρθουν.  

Δημοσ.
  Στις 15/4/2025 στις 11:19 ΠΜ, axidousgr είπε

εδω με ultra 1 ολα καλα , απλα με την νεα εκδοση χανω αρκετα σε διαρκεια μπαταριας 

Capacity.? Πόσες ώρες σου βγάζει μόνο με 4G ?

Δημοσ.
  Στις 15/4/2025 στις 7:29 ΠΜ, francisunderwood είπε

Καλημέρα σε όλους,

Η «κατάρα» του οικογενειακού συμβολαίου χτύπησε και μένα. Σχεδόν 20 ημέρες διαβουλεύσεις με σχετικούς και άσχετους υπαλλήλους στην Cosmote, δεν βγάλαμε άκρη, μου πρότειναν τελικά να «σπάσω» το συμβόλαιο μου χωρίς βέβαια τις ανάλογες εκπτώσεις που έχω εξασφαλίσει τόσα χρόνια ως πελάτης. Προφανώς αρνήθηκα το καλοκαίρι λήγουν τα συμβόλαια που έχουμε (κινητά, σταθερά &internet) θα κοιτάξω προς άλλο πάροχο και είμαι σίγουρος ότι ξαφνικά θα ξεκλειδώσουν όλες οι προσφορές  (όπως γίνεται κάθε φορά στην επέτειο των συμβολαίων)
Κρίμα το Ελλαδιστάν καλά κρατεί.

Καλό Πάσχα παιδιά τόσα χρόνια χωρίς apple watch cellular επιβιώσαμε… Θα τα καταφέρουμε μερικούς μήνες ακόμη και χωρίς αυτό
 

Επέκταση  

Από το 6 περιμένω δεν θα σκάσω κιόλας. Από ότι κατάλαβα με family δεν θα γίνει. Δεν πειράζει, αυτοί χάνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 15/4/2025 στις 11:26 ΠΜ, alejsalonica είπε

Από το 6 περιμένω δεν θα σκάσω κιόλας. Από ότι κατάλαβα με family δεν θα γίνει. Δεν πειράζει, αυτοί χάνουν.

Γιατί επιμένουμε στο οικογενειακό όταν ο @ppmarkos ενεργοποίησε την υπηρεσία κανονικά, και ο @billdanos που έσπασε το οικογενειακό πάλι δεν μπορεί να ενεργοποιήσει... Το πρόβλημα είναι στον Server των MultiSIM και όχι στα προγράμματα σας (γι' αυτό οι ενεργοποιήσεις γίνονται χωρίς ικανότητα πρόβλεψης)... Άλλωστε και στους όρους των Multi εξαιρούνται μόνο τα προγράμματα καρτοκινητής & συμβολαίου (δεν γίνεται αναφορά στα οικογενειακά)... Κερδίζουν χρόνο στην εξυπηρέτηση επειδή δεν ξέρουν τί να σας πουν για το πρόβλημα, και ταυτόχρονα το εκμεταλλεύονται για να σπάσετε τα συμβόλαια (στα οποία εξασφαλίσατε καλές τιμές) για να υπογράψετε νέες 24μηνες συμβάσεις (ίσως όχι σε τόσο καλή τιμή όσο πριν)...

  • Like 3
Δημοσ.
  Στις 15/4/2025 στις 11:19 ΠΜ, axidousgr είπε

εδω με ultra 1 ολα καλα , απλα με την νεα εκδοση χανω αρκετα σε διαρκεια μπαταριας 

 

 

λογω 18.4...και εμενα επεσε η μπαταρια σε σχεση με πριν

  Στις 15/4/2025 στις 11:21 ΠΜ, ramarg είπε

Capacity.? Πόσες ώρες σου βγάζει μόνο με 4G ?

ρολοι 6 μηνων καινουριο...η 18.4 φταιει

  Στις 15/4/2025 στις 11:26 ΠΜ, alejsalonica είπε

Από το 6 περιμένω δεν θα σκάσω κιόλας. Από ότι κατάλαβα με family δεν θα γίνει. Δεν πειράζει, αυτοί χάνουν.

και εγω family και το εκανα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...