Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ainerone είπε

Εγώ πλέον απελπίστηκα,με πήραν σήμερα το μεσημέρι πάλι τηλέφωνο για να με ρωτήσουν για ποιο λόγο έβαλα χαμηλη αξιολόγηση έπειτα από επικοινωνία που είχα μαζί τους(γελάει ο κόσμος)εγώ φτάσει πλέον στην 9η ημέρα με εντολή ακύρωσης,η οποία ούτε αυτή μπορεί να υλοποιηθεί,η εξυπηρέτηση να μου λέει τα ίδια και τα ίδια,και επίσπευση,και προωθούμε σε ανώτερους,και εγώ δεν ξέρω τι, και φυσικά το EID του ρολογιού μου να είναι δεσμευμένο στο σύστημα τους,και να μην μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.Καλα θα πάει και αυτό.

Υπομονή μια από τα ίδια . Κάθε μέρα τους παίρνω τηλέφωνο και τους ζαλίζω από 2 φορές 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, billdanos είπε

Να ζητήσεις να σπάσεις το πακέτο όπως έκανα εγώ και να σου δώσουν νέα καλύτερη προσφορά και φυσικά χωρίς να πληρώσεις κάποια ποινή για αυτό μιας και δεν είχες ενημερωθεί πως θα υπάρχουν αυτές οι ασυμβατότητες με την υπηρεσία multisim. Τα ίδια είπαν και σε μένα πως πρέπει να πληρώσω 160-200 ευρώ για τη διακοπή του οικογενειακού πριν τη λήξη του αλλά όταν τους εξήγησα πως αρχικά δεν ευθύνομαι εγώ και επιπλέον δεν θέλω να φύγω και να αλλάξω πάροχο, επανήλθαν με μια πολύ καλή προσφορά και χωρίς προφανώς ρήτρες αποχώρησης κλπ. Είχα ετοιμαστεί πως αν δεν μου το έκαναν αυτό, θα έγραφα όλο το ιστορικό στην ΕΕΤΤ... 

Μήπως ήσουνα κοντά στη λήξη του συμβολαίου σου , γιατί εγώ έχω ακόμα ένα χρόνο και μου λένε δε γίνεται.

Αν είχα κανα τρίμηνο τετράμηνο για να λήξει το συμβόλαιο θα μου το κάνανε.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, jgk31 είπε

μην κάνεις ακόμα τίποτα, έχω το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο πρόγραμμα με εσένα  άλλαξα πρόγραμμα και πήγα στο gigamax unlimited αλλά όλα είναι κολλημένα στην αναμονή 

μετα απο αλλαγη απο gigamax family L σε gigamax unlimited απο 3/4 σημερα επιτελουσ ενεργοποιήθηκε η multisim

Δημοσ.
19 ώρες πριν, hab είπε

Μου ενεργοποιήθηκε και εμένα σήμερα σε εταιρικό πακέτο.

Δεν χρειάστηκε να πάω σε κατάστημα, απλά τηλεφώνησα στο 13818 την Τετάρτη ή την Πέμπτη, και το έφτιαξαν σήμερα.

Πήρα σήμερα στο 13818 για να ρωτησω για τη διαδικασία για εταιρικό νούμερο και μου είπαν ότι η προσφορά των 5.5 €/μήνα για τo apple watch ισχύει μόνο για τους οικιακούς χρήστες ενώ για τους εταιρικούς παραμένει 27.5 €!!! Θα ενημερώσει για το παράπονο που της εξέφρασα αλλά προς το παρόν ισχύει αυτό. Όσοι έχετε ενεργοποιήσει εταιρικό το επιβεβαιώνετε; Καλό είναι να καλούμε όλοι με εταιρικά  στο 13818 για να τους πρήξουμε μήπως αλλάξουν το τροπάριο σύντομα..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dream21 είπε

Υπομονή μια από τα ίδια . Κάθε μέρα τους παίρνω τηλέφωνο και τους ζαλίζω από 2 φορές 

Mε πήρε η υπεύθυνη βάρδιας,για να μου πει ότι και οι υπόλοιποι,να μου πει επίσης ότι θα το στείλει επείγον και προτεραιότητα και επίσης ότι τα διαχειρίζεται αυτά τα προβλήματα το τμήμα πληροφορικής το οποίο αντιμετωπίζει πρόβλημα,δεν ξέρει ποτέ θα ακυρωθεί και καταλήξαμε ότι όταν τακτοποιηθεί το πρόβλημα θα μου πιστώσουν και όσες μέρες είχα πρόβλημα στο λογαριασμό μου.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Giatros28 είπε

Μήπως ήσουνα κοντά στη λήξη του συμβολαίου σου , γιατί εγώ έχω ακόμα ένα χρόνο και μου λένε δε γίνεται.

Αν είχα κανα τρίμηνο τετράμηνο για να λήξει το συμβόλαιο θα μου το κάνανε.

Είχα έναν χρόνο και κάτι ακόμη για τη λήξη! Τους γκρινιάζεις πως δεν φταις εσύ για την αδυναμία τους να σου παρέχουν τη multisim και δεν είχες ενημερωθεί για αυτό. Και πες τους να σημειώσουν την πρόθεση σου για ακύρωση ώστε να σε καλέσει το αρμόδιο τμήμα και να το συζητήσετε. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Είχα έναν χρόνο και κάτι ακόμη για τη λήξη! Τους γκρινιάζεις πως δεν φταις εσύ για την αδυναμία τους να σου παρέχουν τη multisim και δεν είχες ενημερωθεί για αυτό. Και πες τους να σημειώσουν την πρόθεση σου για ακύρωση ώστε να σε καλέσει το αρμόδιο τμήμα και να το συζητήσετε. 

Κατάλαβα........... θα έχουμε νεύρα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Είχα έναν χρόνο και κάτι ακόμη για τη λήξη! Τους γκρινιάζεις πως δεν φταις εσύ για την αδυναμία τους να σου παρέχουν τη multisim και δεν είχες ενημερωθεί για αυτό. Και πες τους να σημειώσουν την πρόθεση σου για ακύρωση ώστε να σε καλέσει το αρμόδιο τμήμα και να το συζητήσετε. 

εσυ το ενεργοποιησες;
εμενα παιδια ευτυχως λυθηκε το προβλημα γιατι εχω τρομερη τιμη για το οικογενειακο και δεν υπηρχει περιπτωση να το σπασω.

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε

εσυ το ενεργοποιησες;
εμενα παιδια ευτυχως λυθηκε το προβλημα γιατι εχω τρομερη τιμη για το οικογενειακο και δεν υπηρχει περιπτωση να το σπασω.

Όχι γιατί ακόμη περιμένω να φανει επισήμως το νέο μου πρόγραμμα... Υποτίθεται πως θα γινόταν σήμερα αλλά όσο το είδατε εσείς άλλο τόσο το είδα και εγώ... 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, pwillis94 είπε

Άστο αδελφε μιλάμε τον ύπνο του δικαίου εκεί στην Vodafone. Μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους και κου είπαν ότι η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη (last week) και να πάω σε κατάστημα, πήγα και κου τα μασάγανε δεν ξέρουμε ακομα δεν λειτουργεί θα το δοκίμασουμε και θα σας ενημερώσουμε. Ξανάπαιρνω τηλεφωνο και ούτε καν ήξεραν τι ζητούσα!! Μου είπαν να επικοινωνήσω με την Apple! Εαν έχουν τον θεό τους! Η άλλη μου έλεγε εφόσον βάλατε esim, με χρέωση ετσι θα πρέπει να λειτουργεί όπως στο galaxy watch!! Σαν να σου λέει βάλε βενζίνη σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο!! Κανονικά πρέπει να αναβαθμίσουνε τα carrier settings διότι η Apple λέει μέσα στο watch app ότι η vf gr ΔΕΝ ΥΠΟΔΤΗΡΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, άρα μας δουλεύουν κανονικά! 

Σορρυ ξέχασα το καλυτερο οριστε

 

IMG_4112.png

Σίγουρα δεν ξέρουν τι τους γίνετε ρώτησα και εγώ και δεν είχαν ιδέα παντός δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα γίνει σύντομα μακάρι αλλά δεν το βλέπω πριν τον τέλος Ιουνίου! Εκτός τώρα που άλλαξε διοίκηση μπορεί να το επισπεύσει. Και δεν νομίζω να είναι τόσο δύσκολο να το κάνουν όταν σαν εταιρία το υποστηρίζουν σε άλλες χώρες σημαίνει ότι έχουν έτοιμα τα προγράμματα που πρέπει να τρέξουν,ποιο πιθανό βλέπω να περιμένουν να δουν τι ζήτηση θα έχει στην COSMOTE ώστε να  το ενεργοποιήσουν και να  Επωμιστούν το κόστος της υπηρεσίας αν υπάρχει.

Δημοσ.

Μόλις το έκανα κι εγώ σε Apple Watch 6 και είμαι σε φάση «Αναμονή…».

Θα δούμε πως θα πάει, δοκιμή ένα τρίμηνο και βλέπουμε μετά. 

Δημοσ.
18 hours ago, panosfyd said:

να ενεργοποιηθεί και σε μένα αν γίνεται βέβαια  στο ultra 2 που έχω.

ειμαι εκτος ευρωπαϊκης ένωσης.(χλωμό το κόβω ε )

πιθανολογώ το έχεις ήδη ενεργοποιήσει εκεί που είσαι.......ΗΠΑ είσαι?? όταν πας Ελλάδα τότε θα αασχοληθεις και μέχρι τότε θα έχει στρώσει η όλη διαδικασια

 

Δημοσ.

Και όμως παιδιά πρώτη το είχε η Vodafone το επονομαζόμενο onenumber μέσω cyta τωρα γιατί δεν το ανοίγουν και στην vf gr είναι άλλου νου παπά ευαγγελιο! Έχουν την υποδομή έχουν τα πάντα απλά σου λέει για να δούμε πόσοι θα μας πρήξουν ώστε να ζητάμε και εμείς λαγούς με πέτρα χείλια σαν την cosmote Nostra. Βεβαια εδώ Ελλαδιστάν κάνουν ότι θέλουν όπως θέλουν. Απορώ η ΕΕ γιατί δεν τους βάζει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...