Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου ενεργοποιήθηκε και εμένα σήμερα σε εταιρικό πακέτο.

Δεν χρειάστηκε να πάω σε κατάστημα, απλά τηλεφώνησα στο 13818 την Τετάρτη ή την Πέμπτη, και το έφτιαξαν σήμερα.

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμείς που από 1η Απρίλη είμαστε ακόμα κολλημένοι στην αναμονή για ενεργοποίηση, μπορούμε να κάνουμε κάτι; Εννοείται ότι έτρεξα πάλι τη διαδικασία σεταρισματος (βάζοντας / βγάζοντας την sim και κάνοντας Restart όπως είχε υποδείξει ο @ramarg) και μου βγάζει ότι εκκρεμεί ήδη παραγγελία μου (την οποία μέσω του my COSMOTE app δεν τη βλέπω) και δεν με αφήνει να συνεχίσω. Αν πάρω στο 13888 και τους πω να μου την ακυρώσουν ή να μου σβήσουν το EID του ρολογιού θα καταλάβουν τίποτα άραγε; Και θα μπορέσω μετά να βγάλω άκρη; Ή θα σκαλώσει ο σέρβερ πάλι; Ή τελικά φταίει που έχω παλιό συμβόλαιο Gigamax Family L κ θα πρέπει να πάω να κάνω καινούριο σαν τον @billdanos??  Βαριέμαι να τρέχω να αλλάζω συμβόλαια πάλι.. άσε που λήγει τον Σεπτέμβριο κ δεν ξέρω τι μανίκι θα μου τραβήξουν.. 

Καμία ιδέα;;

Δημοσ.

Ευτυχώς εμείς στην Vodafone ακόμη περιμένουμε γιατί αν γίνετε αυτός ο χαμός στην COSMOTE σκέψου τι θα γίνει Vodafone ή ΝΟVA αν το βάλει αργότερα θα φτάσει το θέμα 200 σελίδες σε ένα 24ωρο 😂😂😂😂😂

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, taslikos είπε

να κοιτάξετε να πάρετε και το unlimited σε καλή τιμή. το έδωσαν σε φίλο 18€/μήνα (χωρίς φόρο, κάτω από 29)

Δεν είναι στο χέρι σας να πάρετε καλή τιμή (κουπόνι) στο Gigamax Unlimited. Όπως έχω ήδη πει,  ο πάροχος αποφασίζει σε ποιους/πότε δίνει τέτοιες προσφορές (για τους υπόλοιπους ισχύει το 41ευρώ/μήνα). Στο χέρι σας είναι να κατεβάσετε το πάγιο με τους εξής τρόπους:

  • -10% (αν έχετε σταθερό Cosmote)
  •  -5% για άλλο ενεργό συμβόλαιο κινητής Cosmote
  • Αν είσαι κάτω των 29 (με τις διατάξεις για ατέλεια στις υπηρεσίες κινητής)
  • Αν δεν υπάρχει άλλη προσφορά στο σύστημα, ο υπάλληλος που σας εξυπηρετεί δε μπορεί να σας κάνει καλύτερη τιμή (ακόμα και αν είναι γνωστός σας).
12 ώρες πριν, billdanos είπε

Εχεις 3 μήνες για να το τσεκάρεις. 

Επίσης κάτι που δεν έψαξα ακόμη, είναι το τι κάνεις σε περίπτωση που ενεργοποιήσεις την υπηρεσία και μετά χρειαστεί να αλλάξεις AppleWatch! :) 

Το σκεφτόμουν χθες και φρίκαρα στην ιδέα. Εφόσον μιλάμε για αύλη κάρτα, γνωρίζουμε ήδη την πολιτική της Cosmote (σύμφωνα με την οποία δεν υποστηρίζεται μεταφορά όπως στις eSIM). Επομένως σε περίπτωση αλλαγής ρολογιού μάλλον είναι υποχρεωτική η ακύρωση της υφιστάμενης (με την οποία κατοχυρώσαμε τα 5,50) και η καταχώριση νέας αίτησης. Αν μέχρι τότε καταργηθεί το promo -80% την κάτσαμε τη βάρκα.. Θα κρατήσουμε το Ultra 2 για μια ζωή για να μην χάσουμε το πάγιο 5,50. Τέλειο.? 😂 

9 ώρες πριν, gidi είπε

 Μόλις μίλησα με το chat support και μου έγραψαν επί λέξει το εξής: "Λογω της παραγγελίας της υπηρεσίας COSMOTE MultiSIM μέσω της digital ροής, επωφελείστε έκπτωσης 80% στο πάγιο της υπηρεσίας, διαμορφώνοντας την τιμή στα 5,5€/μήνα (αντί για 27,5/μήνα) μετά την ολοκλήρωση των δωρεάν 3 μηνών."

Οπότε θεωρώ το θέμα λήξαν.

Την ίδια απάντηση πήρα και εγώ και την έβαλα πριν μέρες εδώ στη συνομιλία. Άρα δεν πρόκειται για μεμονωμένες απαντήσεις του chat. Είναι η επίσημη εμπορική πολιτική η οποία έγινε γνωστή σε όλους τους υπαλλήλους. Το θέμα είναι αν θα ισχύει για πάντα αυτό το -80%.? Γιατί όπως λέει ο @billdanos θα έρθει η στιγμή να αλλάξουμε ρολόγια. Και αν θεωρήσουμε ότι το -80% είναι προσφορά γνωριμίας στο ξεκίνημα της υπηρεσίας, μετά θα έχουμε θέμα...

11 ώρες πριν, panos- είπε

Μπορείς να προσθέσεις και δεύτερη κάρτα (μάλλον όμως με 27,5€), ή καταργείς από το παλιό και επαναλαμβάνεις τη διαδικασία. Σε αυτή τη περίπτωση όμως μάλλον χάνεις το free trial 

Το trial ας χαθεί.. Τί γίνεται αν χαθεί το 5,50 μετά από λίγους μήνες... Εκεί θα έχουμε θέμα..

8 ώρες πριν, naeg15 είπε

Στα 22 ευρώ πως την πέτυχες αυτήν την έκπτωση; 

Υπήρχε ήδη ενεργό κουπόνι στο ΑΦΜ του απλώς δεν το εκμεταλλεύτηκε αμέσως. Αναλύσαμε πώς βγαίνουν αυτές οι προσφορές. Μπορείτε να ρωτήσετε και εσείς στην cosmote αν έχετε προσφορά για Gigamax Unlimited αλλά όπως ανέφερα δεν είναι συνηθισμένες αυτές οι προσφορές (τις στέλνουν επιλεκτικά σε όσους έχουν αρκετές συνδέσεις ή καρτοκινητά στα οποία κάνουν μεγάλες ανανεώσεις σε σταθερά χρονικά διαστήματα).

4 ώρες πριν, Giatros28 είπε

Καλησπέρα , μόλις μίλησα με το 13888 και μου είπαν ότι για το ultra2 δεν έχουν ακόμα διαθέσιμες κάρτες eSIM  θα έχουν από τις 11/04 όντως ισχύει αυτό?

Αναρωτιέμαι αν κατάλαβαν τί ζήτησες...

8 ώρες πριν, dis83 είπε

Σάββατο μεσημέρι τηλεφωνική αίτηση για unlimited από καρτοκινητό. Πριν 10 λεπτά ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα με την ίδια eSIM (αν και στην αίτηση έλεγε αναμονή για courier και παραλαβή εξοπλισμού που ίσως είναι αυτό το τυπικό στάδιο που έχουν αναφέρει και σε κάποιους άλλους) και αμέσως έκανα την αίτηση για multisim η οποία και ενεργοποιήθηκε μέσα σε 1 λεπτό από την αίτηση. 22,14€ το unlimited και 5,50€ η multisim.  Στην περίπτωση μου εξαιρετικά τα πήγε η Cosmote…

Ήσουν πολύ τυχερός να ξέρεις.! Και ευτυχώς δεν χάθηκε το κουπόνι όσο το είχες σε αναμονή... Αν σου έλεγαν ότι έφυγε η προσφορά θα το είχες μετανιώσει φουλ..

2 ώρες πριν, hab είπε

Μου ενεργοποιήθηκε και εμένα σήμερα σε εταιρικό πακέτο.Δεν χρειάστηκε να πάω σε κατάστημα, απλά τηλεφώνησα στο 13818 την Τετάρτη ή την Πέμπτη, και το έφτιαξαν σήμερα.

Επομένως για εταιρικούς πελάτες αρκεί και η τηλεφωνική ταυτοποίηση (του νόμιμου εκπροσώπου που αιτείται MultiSIM).

1 ώρα πριν, Konstantinossssssss είπε

Εμείς που από 1η Απρίλη είμαστε ακόμα κολλημένοι στην αναμονή για ενεργοποίηση, μπορούμε να κάνουμε κάτι; Εννοείται ότι έτρεξα πάλι τη διαδικασία σεταρισματος (βάζοντας / βγάζοντας την sim και κάνοντας Restart όπως είχε υποδείξει ο @ramarg) και μου βγάζει ότι εκκρεμεί ήδη παραγγελία μου (την οποία μέσω του my COSMOTE app δεν τη βλέπω) και δεν με αφήνει να συνεχίσω. Αν πάρω στο 13888 και τους πω να μου την ακυρώσουν ή να μου σβήσουν το EID του ρολογιού θα καταλάβουν τίποτα άραγε; Και θα μπορέσω μετά να βγάλω άκρη; Ή θα σκαλώσει ο σέρβερ πάλι; Ή τελικά φταίει που έχω παλιό συμβόλαιο Gigamax Family L κ θα πρέπει να πάω να κάνω καινούριο σαν τον @billdanos??  Βαριέμαι να τρέχω να αλλάζω συμβόλαια πάλι.. άσε που λήγει τον Σεπτέμβριο κ δεν ξέρω τι μανίκι θα μου τραβήξουν.. 

Καμία ιδέα;;

Αδερφέ μου εγώ δεν ανέφερα πουθενά τέτοιες δοκιμές ως λύση μάλλον με μπέρδεψες με τον @ppmarkos. Αυτός το έκανε με επιτυχία ρώτησε τον λεπτομέρειες. Προσωπική μου γνώμη είναι πως αυτό δεν βοηθά. Πρέπει να σταθείς τυχερός απλά μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή που θα ανταποκριθεί ο server και θα διεκπεραιώσει το μηδένισμα της παλιάς αίτησης & την ολοκλήρωση της νέας. Επίσης αν έχεις οικογενειακό πακέτο με καλό πάγιο θα σου πρότεινα να μην το σπάσεις γιατί απ'ότι φαίνεται η υπηρεσία θα υποστηριχθεί και στα μη εμπορικά προγράμματα. Ο Μάρκος έχει οικογενειακό και ενεργοποίησε κανονικά. 

40 λεπτά πριν, panosk111178 είπε

Ευτυχώς εμείς στην Vodafone ακόμη περιμένουμε γιατί αν γίνετε αυτός ο χαμός στην COSMOTE σκέψου τι θα γίνει Vodafone ή ΝΟVA αν το βάλει αργότερα θα φτάσει το θέμα 200 σελίδες σε ένα 24ωρο 😂😂😂😂😂

  • Η Vodafone έδωσε και αυτή το παρόν χθες. Μου ήρθε SMS για τον αναθεωρημένο πίνακα τιμολόγησης των υπηρεσιών τους. Μάλλον προσπαθούν να μαζέψουν λεφτά για τον εξοπλισμό που χρειάζεται η υπηρεσία !
  • Για την WIND τι να πει κανείς.. Αρνούμαι να την αποκαλέσω Nova. Και επειδή έχουν μείνει κολλημένοι σε άλλες εποχές, σε λίγο θα τους αποκαλώ TIM και γιατί όχι TELESTET. Η παρουσία τους στο χώρο με γυρίζει ΠΙΣΩ σε χρόνια νοσταλγίας & παιδικής αθωότηταςς...ΖΗΤΩ Η ΕΞΕΛΙΞΗ - ΖΗΤΩ ΤΟ 2G - ΖΗΤΩ ΤΟ SMS - ΖΗΤΩ ΤΑ MMS - ΖΗΤΩ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΚΥΨΕΛΕΣ 😂

Screenshot 2025-04-08 at 00.52.43.png

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, panosfyd said:

σε εμάς στο εξωτερικό ξέρει κάποιος αν γίνεται και πως??

 

που είσαι και τι θέλεις να κανείς????

Επεξ/σία από kostasbm
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Konstantinossssssss είπε

Εμείς που από 1η Απρίλη είμαστε ακόμα κολλημένοι στην αναμονή για ενεργοποίηση, μπορούμε να κάνουμε κάτι; Εννοείται ότι έτρεξα πάλι τη διαδικασία σεταρισματος (βάζοντας / βγάζοντας την sim και κάνοντας Restart όπως είχε υποδείξει ο @ramarg) και μου βγάζει ότι εκκρεμεί ήδη παραγγελία μου (την οποία μέσω του my COSMOTE app δεν τη βλέπω) και δεν με αφήνει να συνεχίσω. Αν πάρω στο 13888 και τους πω να μου την ακυρώσουν ή να μου σβήσουν το EID του ρολογιού θα καταλάβουν τίποτα άραγε; Και θα μπορέσω μετά να βγάλω άκρη; Ή θα σκαλώσει ο σέρβερ πάλι; Ή τελικά φταίει που έχω παλιό συμβόλαιο Gigamax Family L κ θα πρέπει να πάω να κάνω καινούριο σαν τον @billdanos??  Βαριέμαι να τρέχω να αλλάζω συμβόλαια πάλι.. άσε που λήγει τον Σεπτέμβριο κ δεν ξέρω τι μανίκι θα μου τραβήξουν.. 

Καμία ιδέα;;

μην κάνεις ακόμα τίποτα, έχω το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο πρόγραμμα με εσένα  άλλαξα πρόγραμμα και πήγα στο gigamax unlimited αλλά όλα είναι κολλημένα στην αναμονή 

  • Sad 1
Δημοσ.
7 hours ago, ramarg said:

Την ίδια απάντηση πήρα και εγώ και την έβαλα πριν μέρες εδώ στη συνομιλία. Άρα δεν πρόκειται για μεμονωμένες απαντήσεις του chat. Είναι η επίσημη εμπορική πολιτική η οποία έγινε γνωστή σε όλους τους υπαλλήλους. Το θέμα είναι αν θα ισχύει για πάντα αυτό το -80%.? Γιατί όπως λέει ο @billdanos θα έρθει η στιγμή να αλλάξουμε ρολόγια. Και αν θεωρήσουμε ότι το -80% είναι προσφορά γνωριμίας στο ξεκίνημα της υπηρεσίας, μετά θα έχουμε θέμα...

Το trial ας χαθεί.. Τί γίνεται αν χαθεί το 5,50 μετά από λίγους μήνες... Εκεί θα έχουμε θέμα..

 

Εγω ημουν πολυ προβληματισμενος αν επρεπε να παω σε gigamax 20gb η στο unlimited .... Πηγα στο unlimited αλλα τωρα με αγχωνει η κατασταση του apple watch .  Οπως ειπες πολυ σωστα οσο εχουμε το apple watch ultra 2 ειμαστε οκ , τι γινεται ομως με την αλλαγη συσκευης ...? Ισως επρεπε τελικα να παω στα 20gb , διοτι αν αλλαξει κατι και παει στα 27,5 το παγιο της multisim την κατσαμε την βαρκα ....Επισης οκ μας εδωσαν σε προσφορα την υπηρεσια  στο apple watch στα 5,5 ευρω , η προσφορα ομως ποσο διαρκει ? Οσο ειναι στην ιδια συσκευη ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Konstantinossssssss είπε

Εμείς που από 1η Απρίλη είμαστε ακόμα κολλημένοι στην αναμονή για ενεργοποίηση, μπορούμε να κάνουμε κάτι; Εννοείται ότι έτρεξα πάλι τη διαδικασία σεταρισματος (βάζοντας / βγάζοντας την sim και κάνοντας Restart όπως είχε υποδείξει ο @ramarg) και μου βγάζει ότι εκκρεμεί ήδη παραγγελία μου (την οποία μέσω του my COSMOTE app δεν τη βλέπω) και δεν με αφήνει να συνεχίσω. Αν πάρω στο 13888 και τους πω να μου την ακυρώσουν ή να μου σβήσουν το EID του ρολογιού θα καταλάβουν τίποτα άραγε; Και θα μπορέσω μετά να βγάλω άκρη; Ή θα σκαλώσει ο σέρβερ πάλι; Ή τελικά φταίει που έχω παλιό συμβόλαιο Gigamax Family L κ θα πρέπει να πάω να κάνω καινούριο σαν τον @billdanos??  Βαριέμαι να τρέχω να αλλάζω συμβόλαια πάλι.. άσε που λήγει τον Σεπτέμβριο κ δεν ξέρω τι μανίκι θα μου τραβήξουν.. 

Καμία ιδέα;;

13788 τηλέφωνο να κάνεις αίτημα όπως έκανα και εγώ και το έχουν προωθήσει επείγον και αναμένω να το φτιάξουν. Και εμένα υπάρχει παραγγελία σε εξέλιξη που εάν δεν την ακυρώσουν δεν προχωράει τίποτα.. Βασικά για να στο θέσω διαφορετικά εάν πας σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και πας να κάνεις οτιδήποτε μεταβολή στο συμβόλαιο σου δεν μπορεί να γίνει εάν δεν φύγει το αίτημα παραγγελίας που έχεις… Είναι συστημικό πρόβλημα και εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορούν να το λύσουν ούτε σε εμένα.Τους έχω αναφέρει μέχρι και το EID του ρολογιού να σβήσουν και σε ακούν σαν εξωγήινο.. Τι είναι αυτό το EID; 😂

Επεξ/σία από dream21
  • Haha 1
Δημοσ.

Καλημέρα! Εχθές Δευτέρα 7/4/2025 ενεργοποιήθηκε και σε εμένα. Είχε κολλήσει στο "Cosmote Αναμονή...". Απλά κάποια στιγμή είδα μου έκοψε το δίκτυο στο κινητό και μου ήρθε ένα SMS ότι ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία. Έκανα restart το κινητό και είδα ότι μου είχε έρθει και το σχετικό email, στο οποίο αναφέρει ότι για κάρτες MultiSIM σε Apple Watch δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια. Θα επανέλθω μόλις το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες.

image.png.9460955f06fe8ba3587756d94acd5a01.png

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, kostasbm είπε

που είσαι και τι θέλεις να κανείς????

να ενεργοποιηθεί και σε μένα αν γίνεται βέβαια  στο ultra 2 που έχω.

ειμαι εκτος ευρωπαϊκης ένωσης.(χλωμό το κόβω ε )

Δημοσ.
10 ώρες πριν, panosk111178 είπε

Ευτυχώς εμείς στην Vodafone ακόμη περιμένουμε γιατί αν γίνετε αυτός ο χαμός στην COSMOTE σκέψου τι θα γίνει Vodafone ή ΝΟVA αν το βάλει αργότερα θα φτάσει το θέμα 200 σελίδες σε ένα 24ωρο 😂😂😂😂😂

Άστο αδελφε μιλάμε τον ύπνο του δικαίου εκεί στην Vodafone. Μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους και κου είπαν ότι η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη (last week) και να πάω σε κατάστημα, πήγα και κου τα μασάγανε δεν ξέρουμε ακομα δεν λειτουργεί θα το δοκίμασουμε και θα σας ενημερώσουμε. Ξανάπαιρνω τηλεφωνο και ούτε καν ήξεραν τι ζητούσα!! Μου είπαν να επικοινωνήσω με την Apple! Εαν έχουν τον θεό τους! Η άλλη μου έλεγε εφόσον βάλατε esim, με χρέωση ετσι θα πρέπει να λειτουργεί όπως στο galaxy watch!! Σαν να σου λέει βάλε βενζίνη σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο!! Κανονικά πρέπει να αναβαθμίσουνε τα carrier settings διότι η Apple λέει μέσα στο watch app ότι η vf gr ΔΕΝ ΥΠΟΔΤΗΡΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, άρα μας δουλεύουν κανονικά! 

Σορρυ ξέχασα το καλυτερο οριστε

 

IMG_4112.png

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα ,  το πρόβλημα μου  ειναι το εξής  , έχω πακέτο family από το οποίο δεν είμαι ο leader  του πακέτου ,  είναι το κινητό της κόρης μου leader  , εγώ είμαι member και μου είπανε ότι δεν γίνεται να ενεργοποιηθεί σε member παρά μόνο στο leader  ή multisim, αλλιώς  μου ζήτησε να σπάσει το πακέτο το οποίο είναι ασύμφορο τώρα , έχει ακόμα ένα χρόνο για τον leader και 6 μήνες για τους member . 
Εχει κανείς άποψη επι τούτο ή κάτι που μπορώ να κάνω ;

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Giatros28 είπε

Καλησπέρα ,  το πρόβλημα μου  ειναι το εξής  , έχω πακέτο family από το οποίο δεν είμαι ο leader  του πακέτου ,  είναι το κινητό της κόρης μου leader  , εγώ είμαι member και μου είπανε ότι δεν γίνεται να ενεργοποιηθεί σε member παρά μόνο στο leader  ή multisim, αλλιώς  μου ζήτησε να σπάσει το πακέτο το οποίο είναι ασύμφορο τώρα , έχει ακόμα ένα χρόνο για τον leader και 6 μήνες για τους member . 
Εχει κανείς άποψη επι τούτο ή κάτι που μπορώ να κάνω ;

 

Να ζητήσεις να σπάσεις το πακέτο όπως έκανα εγώ και να σου δώσουν νέα καλύτερη προσφορά και φυσικά χωρίς να πληρώσεις κάποια ποινή για αυτό μιας και δεν είχες ενημερωθεί πως θα υπάρχουν αυτές οι ασυμβατότητες με την υπηρεσία multisim. Τα ίδια είπαν και σε μένα πως πρέπει να πληρώσω 160-200 ευρώ για τη διακοπή του οικογενειακού πριν τη λήξη του αλλά όταν τους εξήγησα πως αρχικά δεν ευθύνομαι εγώ και επιπλέον δεν θέλω να φύγω και να αλλάξω πάροχο, επανήλθαν με μια πολύ καλή προσφορά και χωρίς προφανώς ρήτρες αποχώρησης κλπ. Είχα ετοιμαστεί πως αν δεν μου το έκαναν αυτό, θα έγραφα όλο το ιστορικό στην ΕΕΤΤ... 

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πλέον απελπίστηκα,με πήραν σήμερα το μεσημέρι πάλι τηλέφωνο για να με ρωτήσουν για ποιο λόγο έβαλα χαμηλη αξιολόγηση έπειτα από επικοινωνία που είχα μαζί τους(γελάει ο κόσμος)εγώ φτάσει πλέον στην 9η ημέρα με εντολή ακύρωσης,η οποία ούτε αυτή μπορεί να υλοποιηθεί,η εξυπηρέτηση να μου λέει τα ίδια και τα ίδια,και επίσπευση,και προωθούμε σε ανώτερους,και εγώ δεν ξέρω τι, και φυσικά το EID του ρολογιού μου να είναι δεσμευμένο στο σύστημα τους,και να μην μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.Καλα θα πάει και αυτό.

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...