dream21 Δημοσ. Σάββατο στις 11:08 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:08 πμ (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, ppmarkos είπε Από Dubai το δικό μου. Δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο. Το είχα ψάξει τότε ήταν ο ίδιος κωδικός συσκευής με αυτόν που πωλούσαν κι Ελλάδα. Οχι δεν εχεις θεμα και εμένα ultra 2 απο Dubai. Oσο αναφορα το θεμα μου: Συνεχεια με το ticket που εχει ανοιχτει εδω και 4 ημερες το προβλημα συνεχιζεται. Λεω το πρωι ας παω να αλλαξω την φυσικη SIM σε e-SIM παω γερμανο μολις παει η κοπελα να περασει την αλλαγη μου λέει δυστηχως δεν γινετε διοτι στο νουμερο σας εκρεμει μια παραγγελια και δεν μπορω στο συστημα να περασω την αλλαγη εαν δεν ολοκληρωθει η προηγουμενη παραγγελια... Κοιταω οθονη υπολογιστη και οντως ολα ΓΚΡΙ δεν μπορεις να κανεις τιποτα ουτε ανανεωση ουτε φορητοτητα τιποτα οτιδηποτε εχει να κανει με μεταβολη στοιχειων και προγραμματος στο νουμερο μου κτλπ... Στα δια ταυτα οποιος παει να περασει multi sim και του λεει μηνυμα υπαρχει ηδη παραγγελια ας το τσεκαρει σημερα η απο δευτερα για να δει οτι το νουμερο του ειναι απενργοποιημενο στο συστημα της cosmote. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:16 πμ από dream21
gkat2829 Δημοσ. Σάββατο στις 11:23 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:23 πμ 5 λεπτά πριν, levank είπε AW 9 από USA δουλεύει σωστά Ευχαριστω Πολυ. Απο τα 8αρια και πισω υπαρχει το προβλημα με την USA. Αλλαζουν τα MODEL NUMBER απο εκει και πισω και δυστυχως δεν παιζουν στην Ελλαδα. Θα πρπει απο τα 8αρια και πισω να εχουν αγοραστει απο την ΕΥΡΩΠΗ.
ppmarkos Δημοσ. Σάββατο στις 11:23 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:23 πμ (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, dream21 είπε Οχι δεν εχεις θεμα και εμένα ultra 2 απο Dubai. Oσο αναφορα το θεμα μου: Συνεχεια με το ticket που εχει ανοιχτει εδω και 4 ημερες το προβλημα συνεχιζεται. Λεω το πρωι ας παω να αλλαξω την φυσικη SIM σε e-SIM παω γερμανο μολις παει η κοπελα να περασει την αλλαγη μου λέει δυστηχως δεν γινετε διοτι στο νουμερο σας εκρεμει μια παραγγελια και δεν μπορω στο συστημα να περασω την αλλαγη εαν δεν ολοκληρωθει η προηγουμενη παραγγελια... Κοιταω οθονη υπολογιστη και οντως ολα ΓΚΡΙ δεν μπορεις να κανεις τιποτα ουτε ανανεωση ουτε φορητοτητα τιποτα οτιδηποτε εχει να κανει με μεταβολη στοιχειων και προγραμματος στο νουμερο μου κτλπ... Στα δια ταυτα οποιος παει να περασει multi sim και του λεει μηνυμα υπαρχει ηδη παραγγελια ας το τσεκαρει σημερα η απο δευτερα για να δει οτι το νουμερο του ειναι απενργοποιημενο στο συστημα της cosmote. Επιμένω ότι αν βγάλεις την κάρτα sim από το κινητό, το ανοίξεις χωρίς κάρτα και το ξανά κλείσεις για να το ανοίξεις με κάρτα η παραγγελία σβήνεται από το σύστημα. Τουλάχιστον έτσι έγινε σε εμένα. Πάτησα πολλές φορές πριν αφαίρεση προγράμματος εκεί που έλεγε COSMOTE αναμονή. Μου πέταγε μήνυμα ότι δεν μπορεί να αφαιρεθεί το πρόγραμμα. Μετά έκανα αυτό που αναφέρω. Απλά σε εμένα δεν χρειάστηκε να βγάλω κάρτα. Έχω διακόπτη λόγω 2 σιμ. Όταν την ξανά τοποθετήσεις και το ανοίξεις με κάρτα καταλαβαίνεις ότι έχει χάσει ρυθμισεις επειδή ζητάει ενεργοποίηση iMessage πάλι. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:24 πμ από ppmarkos
dream21 Δημοσ. Σάββατο στις 11:54 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:54 πμ (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, ppmarkos είπε Επιμένω ότι αν βγάλεις την κάρτα sim από το κινητό, το ανοίξεις χωρίς κάρτα και το ξανά κλείσεις για να το ανοίξεις με κάρτα η παραγγελία σβήνεται από το σύστημα. Τουλάχιστον έτσι έγινε σε εμένα. Πάτησα πολλές φορές πριν αφαίρεση προγράμματος εκεί που έλεγε COSMOTE αναμονή. Μου πέταγε μήνυμα ότι δεν μπορεί να αφαιρεθεί το πρόγραμμα. Μετά έκανα αυτό που αναφέρω. Απλά σε εμένα δεν χρειάστηκε να βγάλω κάρτα. Έχω διακόπτη λόγω 2 σιμ. Όταν την ξανά τοποθετήσεις και το ανοίξεις με κάρτα καταλαβαίνεις ότι έχει χάσει ρυθμισεις επειδή ζητάει ενεργοποίηση iMessage πάλι. μιλησα με lvl 2 σημερα στο τεχνικο και μου ειπαν εχει κολλυση η παραγγελια και το εχουν δωσει ποιο πανω και μεχρι τριτη θα εχει ολοκληρωθει.. αλλωστε οπως σου ειπα και σε προηγουμενο ποστ μου και να βγαλω και να βαλω καρτα φευγει το cosmote "ANAMONH" και οταν πας να περασεις ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ μου λεει οτι εκρεμει αλλη παραγγελια , και αυτο να μην κανω και να βαλω βγαλω και να φυγει το cosmote "ΑΝΑΜΟΝΗ"¨ χωρις να κανω κατι ενεργοποιηται μονο του και μενει στο COSMOTE "ΑΝΑΜΟΝΗ" .. Spoiler Spoiler Spoiler Επεξ/σία Σάββατο στις 11:57 πμ από dream21
ppmarkos Δημοσ. Σάββατο στις 12:04 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:04 μμ Αυτό βγάζει πλέον που είναι ενεργή η υπηρεσία.
dream21 Δημοσ. Σάββατο στις 12:09 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:09 μμ 4 λεπτά πριν, ppmarkos είπε Αυτό βγάζει πλέον που είναι ενεργή η υπηρεσία. Ναι το γνωριζω ετσι εγινε και σε εμενα οταν ενεργοποιηθηκε και απο λαθος μου που δεν εβλεπα 4G στο ρολοι νομιζα οτι ηταν λαθος μπηκα ακυρωσα την παραγγελια ηρθε μηνυμα ακυρωσης και οταν μετα απο 5 λεπτα πηγα να ξανα περασψ αιτηση πηρα τα π@π@ρι@ μου 2
Angeldust Δημοσ. Σάββατο στις 01:35 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:35 μμ 20 λεπτά πριν, jimis98 είπε με κάρτα δεν μπορείς να το έχεις? Οχι, έχει αναφερθεί ήδη οτι αφορά μόνο προγράμματα συμβολαίου
gkat2829 Δημοσ. Σάββατο στις 01:36 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:36 μμ 19 λεπτά πριν, jimis98 είπε με κάρτα δεν μπορείς να το έχεις? Στην COSMOTE ενεργοποιηθηκε μονο για τα συμβολαια. Μονο εκει δινεται η MULTISIM υπηρεσια απο την πρωτη μερα πριν 2 χρονια. Στην VODAFONE ισως ενεργοποιηθει και με καρτα διοτι θα ειναι αλλη η μεθοδος.
ramarg Δημοσ. Σάββατο στις 03:25 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:25 μμ (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, axidousgr είπε καλημερα. ΘΑ ηθελα να βρω εναν αυτοματισμο που να εχω το cellular στο ρολοι απενεργοποιημενο οσο ειναι κοντα στο κινητο και με το που χανει την επικοινωνια να ενεργοποιειτε το cellular. Δηλαδη να ειναι κλειστος ο διακοπτης , και οταν φευγει απο την εμβελεια του κινητου να ανοιγει. Για το θεμα αυξησης της αυτονομιας του ρολογιου του θελω Το έχουμε εξηγήσει αυτό. Αν έχεις υπομονή γύρισε πίσω στην σελίδα 90 και διάβασε τα όλα μέχρι την 117 😂 Προφανώς κάνω πλάκα, & επειδή είμαι καλός άνθρωπος θα στο κάνω παράθεση για να μην ψάχνεις: Στις 1/4/2025 στις 3:16 ΜΜ, ramarg είπε Να σημειώσουμε φυσικά ότι επειδή το Apple Watch κάνει εξαιρετική διαχείριση ενέργειας, ακόμα και αν ενεργοποιήσετε τα δεδομένα το ρολόι δεν θα χρησιμοποιεί το κινητό δίκτυο όσο είστε κοντά στο κινητό (είτε με WiFi είτε με Bluetooth είτε σε απόσταση UWB). Έκανα δοκιμές σε όλα τα σενάρια χρήσης. Η ενεργοποίηση της κεραίας μπορεί να είναι μόνιμη χωρίς να τρώει τρομερά την μπαταρία (καθώς η σύνδεση στο κινητό δίκτυο είναι σε αδράνεια (Idle) και το σύμβολο της κεραίας παραμένει γκριζαρισμένο/λευκό. Η ενεργοποίηση εδώ δρα με την λογική του [backup / what happens if...]. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο διακοπεί η σύνδεση με το κινητό, θα είσαι σίγουρος ότι θα συνεχίσεις να λαμβάνεις κλήσεις/μηνύματα/δεδομένα εφαρμογών. Μόλις το κινητό απενεργοποιηθεί πχ από μπαταρία ή φύγεις μακριά από τη συσκευή, το ρολόι κάνει αυτόματη εναλλαγή σε 4G και εξυπηρετεί όλη τη χρήση από εκεί (το εικονίδιο κεραίας γίνεται πράσινο & το control center σας δείχνει το σήμα που πιάνει το ρολόι).. Επεξ/σία Σάββατο στις 03:41 μμ από ramarg
Super Moderators billdanos Δημοσ. Σάββατο στις 03:31 μμ Super Moderators Δημοσ. Σάββατο στις 03:31 μμ Καινούργιο μήνυμα! 😛 Βέβαια δεν έγινε ακόμη η αλλαγή από το family στο νέο unlimited…
ramarg Δημοσ. Σάββατο στις 03:31 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:31 μμ (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, gkat2829 είπε Καλημερα παιδια. Θα ηθελα να ρωτησω εχει προχωρησει κανενας απο εδω μεσα σε ενεργοποιηση ULTRA πρωτης Γενιας ή 9αρι ή 8αρι? Η COSMOTE γραφει στο site οτι θα υποστηριχθουν προς το παρον τα ULTRA 2 τα 10αρια και τα SE προς το παρον. Αυτοί αναφέρουν αυτά που κυκλοφορούν τώρα στην αγορά (γιατί αυτά πουλάνε αυτά ξέρουν). Προφανώς και υποστηρίζονται όλα τα AW Cellular από Series 6 και μετά (καθώς υποστηρίζουν watchOS 11 και έλαβαν το νεότερο update). Το ερώτημα είναι αν κάποιος που έχει Series 3 4 5 Cellular (αγορασμένο εντός ΕΕ) αν κατάφερε να το ενεργοποιήσει, δεδομένου του γεγονότος ότι έχουν μείνει σε παλιές εκδόσεις watchOS και ΜΑΛΛΟΝ δεν λαμβάνουν ούτε απλές ενημερώσεις ασφαλείας. 6 ώρες πριν, axidousgr είπε Αυτο που αναφερω εγω αφορα τα cellular . Με ενεργο τον διακοπτη ασχετως αν ειναι κοντα στο τηλεφωνο η μακρια τρωει πολυ μπαταρια σε εμενα σε ultra 1 Για αυτο ρωταω Capacity μπαταρίας.? 5 ώρες πριν, djuan1988 είπε Σε όποιον έχει τύχει "συστημικό" πρόβλημα στην Cosmote ξέρει ήδη ότι είναι ένα τεράστιο χαμαιτυπείο και για να βγάλεις άκρη πρέπει να έχεις τεράστια τύχη ή μέσο μέσα στην εταιρεία. Ελπίζω επειδή είναι σημαντικό το ζήτημα και αφορά πολλούς να το λύσουν μόνοι τους. Στα του ρολογιού τώρα, AW Ultra 2. Φόρτιση εχθές στις 13:00. Μια ώρα καταγραφή γυμναστική, μισή ώρα τρέξιμο έξω, 15 λεπτά κλήση, σύνολο 2 ώρες σε 4G και όλα ανοιχτά την υπόλοιπη ημέρα μαζί με το κινητό. Η μπαταρία τώρα σχεδόν 24 ώρες είναι στο 49%, ενώ χωρίς 4G συνήθως ήταν στο 65-70%. Από τις 3 γεμάτες μέρες δηλαδή έπεσα στις <2. Και εγώ σε παρόμοια χρήση μέχρι τώρα αντιλήφθηκα ακριβώς αυτό. Πτώση 12-15% περισσότερο από,τι συνήθως.. 4 ώρες πριν, ppmarkos είπε Επιμένω ότι αν βγάλεις την κάρτα sim από το κινητό, το ανοίξεις χωρίς κάρτα και το ξανά κλείσεις για να το ανοίξεις με κάρτα η παραγγελία σβήνεται από το σύστημα. Τουλάχιστον έτσι έγινε σε εμένα. Πάτησα πολλές φορές πριν αφαίρεση προγράμματος εκεί που έλεγε COSMOTE αναμονή. Μου πέταγε μήνυμα ότι δεν μπορεί να αφαιρεθεί το πρόγραμμα. Μετά έκανα αυτό που αναφέρω. Απλά σε εμένα δεν χρειάστηκε να βγάλω κάρτα. Έχω διακόπτη λόγω 2 σιμ. Όταν την ξανά τοποθετήσεις και το ανοίξεις με κάρτα καταλαβαίνεις ότι έχει χάσει ρυθμισεις επειδή ζητάει ενεργοποίηση iMessage πάλι. Κάτι παίζει όντως με την ενεργοποίηση του Facetime & iMessage στο σύστημα τους, γιατί από τότε που ενεργοποίησα την MultiSIM συνέχεια μου πετάει PopUP ενημέρωσης για αυτά & για το iCloud (ότι αν τα ενεργοποιήσω μπορεί να έχω χρεώσεις). Επεξ/σία Σάββατο στις 03:41 μμ από ramarg
Super Moderators billdanos Δημοσ. Σάββατο στις 03:42 μμ Super Moderators Δημοσ. Σάββατο στις 03:42 μμ Και μετά από ένα restart εμφανίστηκε και πάλι και φαίνεται πως προχωράει! Ίσως διέγραψαν πριν την προηγούμενη διαδικασία που σκάλωσε! Δεν το συνεχίζω μέχρι να δω πως πέρασα στο νέο πρόγραμμα με τις τιμές που συμφώνησα μην τυχόν και κολλήσουν όλα πάλι! 😛 1
ramarg Δημοσ. Σάββατο στις 03:45 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:45 μμ (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, billdanos είπε Και μετά από ένα restart εμφανίστηκε και πάλι και φαίνεται πως προχωράει! Ίσως διέγραψαν πριν την προηγούμενη διαδικασία που σκάλωσε! Δεν το συνεχίζω μέχρι να δω πως πέρασα στο νέο πρόγραμμα με τις τιμές που συμφώνησα μην τυχόν και κολλήσουν όλα πάλι! 😛 Αναρωτιέμαι πώς κρατιέσαι 😂 Υπέγραψες σύμβαση για νέο πρόγραμμα και ακόμα δεν πέρασε στο σύστημα.? Αυτά εφαρμόζονται άμεσα (μέσα σε ένα μισάωρο από την υπογραφή).. Επεξ/σία Σάββατο στις 03:46 μμ από ramarg
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα