panos- Δημοσ. Παρασκευή στις 12:38 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:38 πμ Νομίζω ότι μπερδεύονται λίγο με την Extra SIM.
kostasbm Δημοσ. Παρασκευή στις 12:38 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:38 πμ παπάρια δεν είναι να ισχύει για μερικά προγραμματα και όχι για το σύνολο είτε είναι συμβόλαια είτε προπληρωμένα(what's up)???
ramarg Δημοσ. Παρασκευή στις 02:51 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:51 πμ (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, billdanos είπε Βασικά εκτιμω πως κανείς δεν θα παραλάβει τίποτα μέσω ταχυδρομείου. Ή και να παραλάβει, θα χρεωθεί απλά άσκοπα το κόστος των νέων eSIM (εν τω μεταξύ το να σου λένε πως θα παραλάβεις μέσω κούριερ τις eSIM, είναι σα να σου λένε πως θα παραλάβεις μέσω κούριερ ένα …email)! Επίσης αν δρομολογούσαν κάποια αποστολή θα ερχόταν αυτόματα και sms με τα στοιχεία του πακέτου και εκτίμηση παραλαβής. Λένε απλά το «ποίημα» για μια τυπική multisim, που δεν έχει καμία σχέση με τον τρόπο που λειτουργεί η υπηρεσία σε ένα Apple Watch... Πού θα πάει, θα τους εκπαιδεύσουμε… 😛 Εντωμεταξύ ακόμα και αν ίσχυε όλο αυτό το σενάριο (δηλαδή αν γινόταν να σου στείλουν φάκελο με νέες SIM για να τις περάσεις σε κινητό και ρολόι) καταλαβαίνετε πόση παραπάνω ταλαιπωρία έχει όλο αυτό σε σχέση με την παραλαβή απευθείας από το κατάστημα ενεργοποιημένων καρτών. Όταν στέλνουν με κούριερ, αυτές έρχονται απενεργοποιημένες, και έχει ολόκληρη διαδικασία η ενεργοποίηση τους (πρέπει να κάνεις τηλεφωνική ταυτοποίηση & να περιμένεις μία μέρα). Και πάλι αυτό δεν θα έλυνε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε στο ρολόι.... Πρέπει όντως να λένε ένα ποίημα για να κερδίσουν χρόνο. 9 ώρες πριν, billdanos είπε Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως είναι πως έπεσα σε υπάλληλο που μουρμούραγε μόνη της αυτά που διάβαζε στην καρτέλα που είχε μπροστά της! Ήταν γραμμένο στα αγγλικά και έλεγε πως «υπάρχει ασυμβατότητα με το πρόγραμμα που έχω και το οποίο δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο». Αν το γεγονός πως ήταν γραμμένο στα αγγλικά, σημαίνει πως το έστειλαν κάπου εκτός για συμβουλές, την κάτσαμε τη βάρκα! Το χειρότερο σενάριο θα είναι να ρωτούσε chat gpt για να απαντήσει εκείνη την ώρα 😂 9 ώρες πριν, billdanos είπε Μετά μου είπε πως η άλλη λύση (αν δεν λυθεί τώρα από αυτούς) θα είναι να μπορέσουμε να σπάσουμε το οικογενειακό σε διαφορετικές γραμμές και μετά να ενεργοποιήσω ξανά την υπηρεσία στη γραμμή που θέλω. Αυτό όμως θα σκαλώσει στο ότι δεν είναι ακόμη η περίοδος λήξης του συμβολαίου μου κλπ κλπ κλπ… Ο Μάρκος που ενεργοποίησε λέει ότι έχει οικογενειακό. Οπότε μάλλον το πρόγραμμα σου δεν δημιουργεί θέμα (ή τουλάχιστον έκαναν αλλαγές στο σύστημα για να συμπεριλάβουν και παλιά συμβόλαια (μη διαθέσιμα εμπορικά)). Αν όμως χρειαστεί να σπάσεις το πρόγραμμα και να κάνεις νέα σύμβαση, μην σε προβληματίζει το σπάσιμο του συμβολαίου. Η ρήτρα πρόωρης αποχώρησης όντως υπάρχει και βάσει σύμβασης πρέπει να πληρωθεί (αυτό υπογράψαμε άλλωστε). Το πρόβλημα τους όμως είναι να διακόπτεις πρόωρα και να φεύγεις από τον πάροχο. Αν διακόψεις πρόωρα με το σκεπτικό της σύναψης νέου συμβολαίου (ακόμα και με χαμηλότερο πάγιο), θα ζήτησεις ρητά να καταχωρηθεί αίτημα να μη χρεωθείς την ρήτρα καθώς ανανέωσες με νέα σύμβαση. Κάνω χρόνια τέτοιες αλλαγές και πλέον έχω μάθει τις διαδικασίες τους απ'έξω. Σε καμία των περιπτώσεων δεν θα σε χρεώσουν (λαμβάνουν υπόψιν αν έκανες νέα σύμβαση). Και αν πάλι χρεωθείς θα κάνεις αίτημα αντιλογισμού και θα τα πάρεις πίσω. 7 ώρες πριν, levank είπε Μια πληροφορία μπας και βοηθάει σε κάποιους . Μετά από αίτηση για multisim απαιτούμενο ήταν να κάνω επιβεβαίωση email μου . Ήρθε email me link ; Μετά από επιβεβαίωση ολοκληρώθηκε μεταφορά sim σε AW Σε μένα δεν ζήτησε κάτι τέτοιο. Μήπως δεν είχες κάνει επιβεβαιώσει το email σου στο cosmote id και το ζήτησε εκείνη τη στιγμή? 5 ώρες πριν, dis83 είπε Δε θεωρώ ακόμα σίγουρο ότι αν πάω σε unlimited θα έχω το 5ευρω πάγιο για το ρολόι όπως κάποιοι. Θα περιμένω κάποιες μέρες. Έχω και μία ικανοποιητική προσφορά για το unlimited εδώ και καιρό που αγνοούσα. Τί προσφορά? Αν σου δίνουν καλή προσφορά για Gigamax Unlimited μην την αφήνεις. Έτσι ανακάλυψα και εγώ τυχαία προσφορά που έτρεχε για μένα (χωρίς φυσικά να με ενημερώσει κανείς τηλεφωνικά). 5 ώρες πριν, GreTsi31 είπε Όσοι το ενεργοποιήσατε, πώς πάτε από μπαταρία και σήμα ???? Όσο είσαι κοντά στο κινητό και το εικονίδιο των δεδομένων παραμένει λευκό έχεις ελάχιστη επιβάρυνση στην αυτονομία. Εγώ είχα 10% πτώση σε 6-8 ώρες, ενώ υπό κανονικές συνθήκες θα έχανε 3-5%. Όταν όμως απομακρυνθείς και δουλέψεις data τρώει πιο γρήγορα. Θα το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες τις επόμενες μέρες και θα έχω εικόνα. 3 ώρες πριν, panosk111178 είπε Σήμερα που μίλησα με την COSMOTE γιατί σκέφτομαι να πάω εκεί της γραμμές μου μου είπε ότι 5€ είναι μέχρι 40gb και 27€ για απεριόριστα για το ρολόι όχι για το τηλέφωνο! Και μου είπε πολύ σωστά τα 40gb είναι πάρα πολλά για το ρολόι και για αυτά που θα κάνεις δεν θα βλέπεις ταινίες στο ρολόι. Έχω πάψει να έχω εμπιστοσύνη σε αυτά που ακούω προφορικά. Διαβάζω μόνος στο σαιτ πληροφορίες για προγράμματα και όρους. Πολλά θα ακούσεις, και δεν θα ισχύουν ούτε τα μισά. 5 ώρες πριν, ppmarkos είπε 1) Όχι, επειδή έχω κ δεύτερη κάρτα εγώ έχω αυτό. Αν δεν το έχετε βάλτε λειτουργία πτήσης αν κ το καλύτερο είναι να βγει η κάρτα να ανοίξει χωρίς, κ μετά να κλείσετε κ να ξανά τοποθετήσετε. Να διαβάσει από την αρχή. 2) Όχι δεν υπήρχε το COSMOTE καθόλου. Είχα κάνει νωρίς το απογευμα από την εφαρμογή ακύρωση αλλά δεν ακύρωνε. Δεν άφηνε. Ναι unlimited family. Δοκιμάστε το λίγο παίδες.. 1) Εννοείς ότι έκανες reboot χωρίς SIM μέσα, και μόλις έβαλες την SIM ξανά μέσα ξεκόλλησε η ένδειξη αναμονή για ενεργοποίηση και έκανες την αίτηση από την αρχή.? 2) Άρα δεν ισχύει αυτό που λένε στην Cosmote ότι τα οικογενειακά εξαιρούνται από την MultiSIM. Για ακόμα μία φορά λένε ό,τι να ναι, αφού μάλιστα ενεργοποίησες κανονικά. Εκτός και αν έκαναν αλλαγές στα συστήματα τους σήμερα και δεν ενημερώθηκαν ακόμα οι υπάλληλοι για την νέα εμπορική πολιτική. Με τον ίδιο τρόπο δεν ενημερώθηκαν και για 5,50 ευρώ για τους συνδρομές Gigamax Unlimited (επιμένουν ακόμα στα 27,50). ___________________________________________________________________________________________________ Παιδιά χωρίς να θέλω να το παίξω προφήτης ΝΟΜΙΖΩ ότι έχω εν μέρει απάντηση στο γιατί συνέβη το σφάλμα αυτό σε όλους. Κάθησα έψαξα τα βήματα της διαδικασίας που ακολούθησα (τα κράτησα screenshot όπως κάνω πάντα) και κατάλαβα τί έκανα ασυναίσθητα αλλά οδήγησε σε σωστή ενεργοποίηση. Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει τώρα που το σύστημα έχει δεσμεύσει τα EID αλλά ΙΣΩΣ να βοηθήσει σε νέες αιτήσεις. __________________________________________________________________________________________________ Επεξ/σία Παρασκευή στις 03:22 πμ από ramarg 3
ppmarkos Δημοσ. Παρασκευή στις 03:33 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:33 πμ 41 λεπτά πριν, ramarg είπε Εντωμεταξύ ακόμα και αν ίσχυε όλο αυτό το σενάριο (δηλαδή αν γινόταν να σου στείλουν φάκελο με νέες SIM για να τις περάσεις σε κινητό και ρολόι) καταλαβαίνετε πόση παραπάνω ταλαιπωρία έχει όλο αυτό σε σχέση με την παραλαβή απευθείας από το κατάστημα ενεργοποιημένων καρτών. Όταν στέλνουν με κούριερ, αυτές έρχονται απενεργοποιημένες, και έχει ολόκληρη διαδικασία η ενεργοποίηση τους (πρέπει να κάνεις τηλεφωνική ταυτοποίηση & να περιμένεις μία μέρα). Και πάλι αυτό δεν θα έλυνε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε στο ρολόι.... Πρέπει όντως να λένε ένα ποίημα για να κερδίσουν χρόνο. Το χειρότερο σενάριο θα είναι να ρωτούσε chat gpt για να απαντήσει εκείνη την ώρα 😂 Ο Μάρκος που ενεργοποίησε λέει ότι έχει οικογενειακό. Οπότε μάλλον το πρόγραμμα σου δεν δημιουργεί θέμα (ή τουλάχιστον έκαναν αλλαγές στο σύστημα για να συμπεριλάβουν και παλιά συμβόλαια (μη διαθέσιμα εμπορικά)). Αν όμως χρειαστεί να σπάσεις το πρόγραμμα και να κάνεις νέα σύμβαση, μην σε προβληματίζει το σπάσιμο του συμβολαίου. Η ρήτρα πρόωρης αποχώρησης όντως υπάρχει και βάσει σύμβασης πρέπει να πληρωθεί (αυτό υπογράψαμε άλλωστε). Το πρόβλημα τους όμως είναι να διακόπτεις πρόωρα και να φεύγεις από τον πάροχο. Αν διακόψεις πρόωρα με το σκεπτικό της σύναψης νέου συμβολαίου (ακόμα και με χαμηλότερο πάγιο), θα ζήτησεις ρητά να καταχωρηθεί αίτημα να μη χρεωθείς την ρήτρα καθώς ανανέωσες με νέα σύμβαση. Κάνω χρόνια τέτοιες αλλαγές και πλέον έχω μάθει τις διαδικασίες τους απ'έξω. Σε καμία των περιπτώσεων δεν θα σε χρεώσουν (λαμβάνουν υπόψιν αν έκανες νέα σύμβαση). Και αν πάλι χρεωθείς θα κάνεις αίτημα αντιλογισμού και θα τα πάρεις πίσω. Σε μένα δεν ζήτησε κάτι τέτοιο. Μήπως δεν είχες κάνει επιβεβαιώσει το email σου στο cosmote id και το ζήτησε εκείνη τη στιγμή? Τί προσφορά? Αν σου δίνουν καλή προσφορά για Gigamax Unlimited μην την αφήνεις. Έτσι ανακάλυψα και εγώ τυχαία προσφορά που έτρεχε για μένα (χωρίς φυσικά να με ενημερώσει κανείς τηλεφωνικά). Όσο είσαι κοντά στο κινητό και το εικονίδιο των δεδομένων παραμένει λευκό έχεις ελάχιστη επιβάρυνση στην αυτονομία. Εγώ είχα 10% πτώση σε 6-8 ώρες, ενώ υπό κανονικές συνθήκες θα έχανε 3-5%. Όταν όμως απομακρυνθείς και δουλέψεις data τρώει πιο γρήγορα. Θα το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες τις επόμενες μέρες και θα έχω εικόνα. Έχω πάψει να έχω εμπιστοσύνη σε αυτά που ακούω προφορικά. Διαβάζω μόνος στο σαιτ πληροφορίες για προγράμματα και όρους. Πολλά θα ακούσεις, και δεν θα ισχύουν ούτε τα μισά. 1) Εννοείς ότι έκανες reboot χωρίς SIM μέσα, και μόλις έβαλες την SIM ξανά μέσα ξεκόλλησε η ένδειξη αναμονή για ενεργοποίηση και έκανες την αίτηση από την αρχή.? 2) Άρα δεν ισχύει αυτό που λένε στην Cosmote ότι τα οικογενειακά εξαιρούνται από την MultiSIM. Για ακόμα μία φορά λένε ό,τι να ναι, αφού μάλιστα ενεργοποίησες κανονικά. Εκτός και αν έκαναν αλλαγές στα συστήματα τους σήμερα και δεν ενημερώθηκαν ακόμα οι υπάλληλοι για την νέα εμπορική πολιτική. Με τον ίδιο τρόπο δεν ενημερώθηκαν και για 5,50 ευρώ για τους συνδρομές Gigamax Unlimited (επιμένουν ακόμα στα 27,50). ___________________________________________________________________________________________________ Παιδιά χωρίς να θέλω να το παίξω προφήτης ΝΟΜΙΖΩ ότι έχω εν μέρει απάντηση στο γιατί συνέβη το σφάλμα αυτό σε όλους. Κάθησα έψαξα τα βήματα της διαδικασίας που ακολούθησα (τα κράτησα screenshot όπως κάνω πάντα) και κατάλαβα τί έκανα ασυναίσθητα αλλά οδήγησε σε σωστή ενεργοποίηση. Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει τώρα που το σύστημα έχει δεσμεύσει τα EID αλλά ΙΣΩΣ να βοηθήσει σε νέες αιτήσεις. __________________________________________________________________________________________________ Για πες…
dis83 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:15 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:15 πμ 6 ώρες πριν, ramarg είπε Τί προσφορά? Αν σου δίνουν καλή προσφορά για Gigamax Unlimited μην την αφήνεις. Έτσι ανακάλυψα και εγώ τυχαία προσφορά που έτρεχε για μένα (χωρίς φυσικά να με ενημερώσει κανείς τηλεφωνικά). 22€ για το unlimited μου ζητάνε. Μου το είχανε αναφέρει και παλιότερα τηλεφωνικώς αλλά επειδή με καλύπτει μια χαρά το καρτοκινητό με 15€ το μήνα και δεν ήθελα δέσμευση δεν το δέχτηκα. Ούτε τα 5GB του καρτοκινητού δεν ξοδεύω καλά καλά. Ο μόνος λόγος να κάνω συμβόλαιο είναι η υποστήριξη του ρολογιού. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. Παρασκευή στις 09:46 πμ Super Moderators Δημοσ. Παρασκευή στις 09:46 πμ 6 ώρες πριν, ramarg είπε ___________________________________________________________________________________________________ Παιδιά χωρίς να θέλω να το παίξω προφήτης ΝΟΜΙΖΩ ότι έχω εν μέρει απάντηση στο γιατί συνέβη το σφάλμα αυτό σε όλους. Κάθησα έψαξα τα βήματα της διαδικασίας που ακολούθησα (τα κράτησα screenshot όπως κάνω πάντα) και κατάλαβα τί έκανα ασυναίσθητα αλλά οδήγησε σε σωστή ενεργοποίηση. Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει τώρα που το σύστημα έχει δεσμεύσει τα EID αλλά ΙΣΩΣ να βοηθήσει σε νέες αιτήσεις. __________________________________________________________________________________________________ Περιμένω να ακούσω όλες τις ιδέες πριν κάνω τα πράγματα χειρότερα (και στη συσκευή μου και με την cosmote...)! Για την ώρα πήγα και άλλαξα τη φυσική Sim με μια Esim στο iphone μου και την ενεργοποίησα ήδη (με είδαν στο κατάστημα πρωι πρωι απ' έξω και θα είπαν "ωχ ήρθε ο σπ@ζ@ρχ!δας")... Έφυγε το Waiting από το Cellular του ρολογιού και έχω πάλι την επιλογή για να ξεκινήσω τη διαδικασία από την αρχή. Δεν κάνω τίποτα πριν συζητήσουμε εδώ όλες τις επιλογές μιας και το πιο πιθανό είναι να δεί την προηγουμενη αίτηση όταν επιλέξω τον αριθμό μου και να μείνω πάλι σε νέο ...waiting! 😛
francisunderwood Δημοσ. Παρασκευή στις 10:12 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:12 πμ Καλημέρα, μια πληροφορία και απο μένα , ύστερα απο πολλά τηλέφωνα και τραγελαφικούς διαλόγους στο 13888 , Μου είπαν ότι δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία επειδή το συμβόλαιο μου είναι οικογενειακό, έχει καταργηθεί ως προιόν και πρέπει να κάνουμε εκ νέου συμβόλαιο για να προχωρήσει η διαδικασία. Η επέτειος του συμβολαίου είναι τον Ιούλιο, σε ερώτηση μου αν πρέπει να περιμένω μέχρι τότε απάντησαν ότι "ενεργοποίησαν" τις προσφορές για τους αριθμόυς μας και θα με καλέσουν για ανανέωση των συμβολαίων και θεωρητικά λύση του θέματος. Κουράστηκα. Λέω να πετάξω το κινητό και το ρολόι στην Θάλασσα.😀 1
dream21 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:32 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:32 πμ 43 λεπτά πριν, billdanos είπε Περιμένω να ακούσω όλες τις ιδέες πριν κάνω τα πράγματα χειρότερα (και στη συσκευή μου και με την cosmote...)! Για την ώρα πήγα και άλλαξα τη φυσική Sim με μια Esim στο iphone μου και την ενεργοποίησα ήδη (με είδαν στο κατάστημα πρωι πρωι απ' έξω και θα είπαν "ωχ ήρθε ο σπ@ζ@ρχ!δας")... Έφυγε το Waiting από το Cellular του ρολογιού και έχω πάλι την επιλογή για να ξεκινήσω τη διαδικασία από την αρχή. Δεν κάνω τίποτα πριν συζητήσουμε εδώ όλες τις επιλογές μιας και το πιο πιθανό είναι να δεί την προηγουμενη αίτηση όταν επιλέξω τον αριθμό μου και να μείνω πάλι σε νέο ...waiting! 😛 Για κλείσε και άνοιξε το iMessage και τσέκαρε να δεις εάν θα σου βγάλει ξανά Cosmote αναμονή .. Το είδα και αυτό το κουφό εγώ ενώ μου έφυγε και μπορούσα να σεταρω από την αρχή μόλις ενεργοποιήθηκε το iMessage βγάζοντας και βάζοντας την sim ξανά κλείδωσε στην αναμονή
Super Moderators billdanos Δημοσ. Παρασκευή στις 10:35 πμ Super Moderators Δημοσ. Παρασκευή στις 10:35 πμ 2 λεπτά πριν, dream21 είπε Για κλείσε και άνοιξε το iMessage και τσέκαρε να δεις εάν θα σου βγάλει ξανά Cosmote αναμονή .. Το είδα και αυτό το κουφό εγώ ενώ μου έφυγε και μπορούσα να σεταρω από την αρχή μόλις ενεργοποιήθηκε το iMessage βγάζοντας και βάζοντας την sim ξανά κλείδωσε στην αναμονή Οχι δεν εμφανίζεται ξανά. Εξακολουθώ να έχω την επιλογή "Set Up Cellular". 1
ainerone Δημοσ. Παρασκευή στις 10:38 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:38 πμ 5 λεπτά πριν, dream21 είπε Για κλείσε και άνοιξε το iMessage και τσέκαρε να δεις εάν θα σου βγάλει ξανά Cosmote αναμονή .. Το είδα και αυτό το κουφό εγώ ενώ μου έφυγε και μπορούσα να σεταρω από την αρχή μόλις ενεργοποιήθηκε το iMessage βγάζοντας και βάζοντας την sim ξανά κλείδωσε στην αναμονή Δοκίμασες να ακυρώσεις την αίτηση και να ξανακάνεις σεταρισμα από την αρχή;Λέω μπας και κάνοντας το με αυτό τον τρόπο ξεμπλοκάρει το σύστημα και δεν βγάζει ενεργή παραγγελία
dream21 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:59 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:59 πμ 22 λεπτά πριν, billdanos είπε Οχι δεν εμφανίζεται ξανά. Εξακολουθώ να έχω την επιλογή "Set Up Cellular". Στο ειπα αυτο διοτι σε εμενα ακριβως ατο εγινε και μολις ενεργοποιησα imessage ξανα μπηκε σε Αναμονη... Σκεφτομαι να παω να κανω και εγω την sim esim αλλα απο την στιγμη που εμενα λεει οτι υπαρχει ηδη παραγγελια δεν θα βγαλω ακρη....
naeg15 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:00 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:00 πμ Τελικά τι ισχύει για το gigamax unlimited, 5,5 ευρώ κάθε μήνα έξτρα ή το 27.5 ευρώ έξτρα ;
dream21 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:02 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:02 πμ 23 λεπτά πριν, ainerone είπε Δοκίμασες να ακυρώσεις την αίτηση και να ξανακάνεις σεταρισμα από την αρχή;Λέω μπας και κάνοντας το με αυτό τον τρόπο ξεμπλοκάρει το σύστημα και δεν βγάζει ενεργή παραγγελία Ναι τους εχω παρει απο προχθες να ακυρωσουν το αιτημα και δεν μπορουν ακομα ψαχνονται. εχθες το βραδυ παλι που μιλησα στο 13788 ξανα περασαν αιτημα να ακυρωθει σημερα το πρωι.. τι να πω
Super Moderators billdanos Δημοσ. Παρασκευή στις 11:10 πμ Super Moderators Δημοσ. Παρασκευή στις 11:10 πμ Τελικά όλο αυτό μάλλον έγινε για καλό στην περίπτωσή μου. Μιλάω τώρα μαζί τους για το πως μπορουμε να αλλάξουμε το μη εμπορικό πλεον οικογενειακό μου σε 2 ξεχωριστές γραμμές και η πρώτη προσφορά για το δικό μου νούμερο με όλα απεριόριστα είναι καλύτερη από όσα πληρώνω τώρα για τα 40Gb... Περιμένω και για την αλλη γραμμή που με ενδιαφέρει μόνο το πακετο της ομιλίας.
ppmarkos Δημοσ. Παρασκευή στις 11:23 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:23 πμ 11 λεπτά πριν, billdanos είπε Τελικά όλο αυτό μάλλον έγινε για καλό στην περίπτωσή μου. Μιλάω τώρα μαζί τους για το πως μπορουμε να αλλάξουμε το μη εμπορικό πλεον οικογενειακό μου σε 2 ξεχωριστές γραμμές και η πρώτη προσφορά για το δικό μου νούμερο με όλα απεριόριστα είναι καλύτερη από όσα πληρώνω τώρα για τα 40Gb... Περιμένω και για την αλλη γραμμή που με ενδιαφέρει μόνο το πακετο της ομιλίας. Τουλάχιστον να βγει κάτι καλό απ όλο αυτό. Δεν νομίζω όμως ότι είναι θέμα μη εμπορικού συμβολαίου αφού με άφησε κ ενεργοποιήθηκα. Ας είναι όμως έτσι και αφού είχες σκοπό να ανανεώσεις να βγει κάτι καλό. Αν θες πες και σε τι τιμή σου δίνουν το unlimited.. Από το τμήμα ακυρώσεων λογικά πρέπει να το δίνουν γύρω στα 25€..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα