levank Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Μια πληροφορία μπας και βοηθάει σε κάποιους . Μετά από αίτηση για multisim απαιτούμενο ήταν να κάνω επιβεβαίωση email μου . Ήρθε email me link ; Μετά από επιβεβαίωση ολοκληρώθηκε μεταφορά sim σε AW 1
ppmarkos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 5:13 ΜΜ, CleanthisD είπε Το ρολόι μόλις χτύπησε ότι πήρε νέες ρυθμίσεις από τον πάροχο και κάτι τέτοια. Μόλις ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία! Το τέλος είναι κοντά, καλή λευτεριά και στους υπόλοιπους… Από πότε είχες κάνει την αίτηση κι έλεγε σε αναμονή; Στις 3/4/2025 στις 5:13 ΜΜ, CleanthisD είπε Το ρολόι μόλις χτύπησε ότι πήρε νέες ρυθμίσεις από τον πάροχο και κάτι τέτοια. Μόλις ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία! Το τέλος είναι κοντά, καλή λευτεριά και στους υπόλοιπους… Από πότε είχες κάνει την αίτηση κι έλεγε σε αναμονή;
dis83 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Σε ερώτησή μου για το ποιο θα είναι είναι το πάγιο της multisim αν κάνω το καρτοκινητό μου unlimited η απάντηση ήταν 25€ και όχι 5€ όπως έχει φανεί σε κάποιους ως προσφορά. Για να έχω πάγιο 5€ ήταν ξεκάθαροι ότι θα έπρεπε να πάω σε πρόγραμμα με περιορισμένα data, κάτι που δεν τους συμφέρει. Οπότε καταλαβαίνω ότι η προσφορά του χαμηλού παγίου στα unlimited είναι ακόμα περιορισμένη.
ppmarkos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Κατάφερα την ενεργοποίηση παίδες. Περισσότερα σε λίγο να την περάσω. 1 1
djuan1988 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 5:57 ΜΜ, dis83 είπε Σε ερώτησή μου για το ποιο θα είναι είναι το πάγιο της multisim αν κάνω το καρτοκινητό μου unlimited η απάντηση ήταν 25€ και όχι 5€ όπως έχει φανεί σε κάποιους ως προσφορά. Για να έχω πάγιο 5€ ήταν ξεκάθαροι ότι θα έπρεπε να πάω σε πρόγραμμα με περιορισμένα data, κάτι που δεν τους συμφέρει. Οπότε καταλαβαίνω ότι η προσφορά του χαμηλού παγίου στα unlimited είναι ακόμα περιορισμένη. Επέκταση Μην ασχολείσαι με το τι λένε στο support, 99% των υπαλλήλων δεν έχει ιδέα. 2
ppmarkos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Λοιπόν παίδες έτοιμος επιτέλους. Καμια επικοινωνία από support μόνος μου δοκίμασα κάποια πράγματα και το πέτυχα. 2
dream21 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου εγω δυστηχως τιποτα ακομη μου λεει οτι εχω παραγγελια σε εξελιξη και δεν με αφηνει αναμενω
Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 6:32 ΜΜ, ppmarkos είπε Λοιπόν παίδες έτοιμος επιτέλους. Καμια επικοινωνία από support μόνος μου δοκίμασα κάποια πράγματα και το πέτυχα. Γράψε μας βρε να δούμε τι παίζει όσοι έχουμε θέμα!
ppmarkos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 6:36 ΜΜ, billdanos είπε Γράψε μας βρε να δούμε τι παίζει όσοι έχουμε θέμα! Έχεις πμ είμαι στη δουλεια δεν μπορώ να γράψω το κατεβατό.
Fribo Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 6:37 ΜΜ, ppmarkos είπε Έχεις πμ είμαι στη δουλεια δεν μπορώ να γράψω το κατεβατό. Πμ κ εδώ εάν γίνεται 😝
ainerone Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Αμα θέλει κάποιος χριστιανός ας ενημερώσει και εδώ μπας και βγάλουμε άκρη!
dis83 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 6:28 ΜΜ, djuan1988 είπε Μην ασχολείσαι με το τι λένε στο support, 99% των υπαλλήλων δεν έχει ιδέα. Δε θεωρώ ακόμα σίγουρο ότι αν πάω σε unlimited θα έχω το 5ευρω πάγιο για το ρολόι όπως κάποιοι. θα περιμένω κάποιες μέρες. Έχω και μία ικανοποιητική προσφορά για το unlimited εδώ και καιρό που αγνοούσα.
ppmarkos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Λοιπόν λίγο γρήγορα σας τα γράφω κ ότι χρειαστείτε μου λέτε. εχω φυσική κάρτα COSMOTE και eSIM Vodafone. Η Βοντα κλειστή από το μεσημέρι. Μπήκα τώρα στο κινητό δίκτυο δεδομένων κ έκλεισα διακόπτη στη κοσμοτε να απενεργοποιηθεί. Την άνοιξα μετά από 1 λεπτό. Ρώτησε ενεργοποίηση FaceTime πάτησα οκ. Μπήκα watch κινητό δίκτυο δεδομένων είχε σβήσει το COSMOTE. Ξεκίνησα τη διαδικασία έβαλα user pass κ πλέον είχε περασμένο το email μου ενώ τις προηγούμενες φορές έκανα πιστοποίηση. Πάτησα οκ προχώρησα κ ήρθε email και ρυθμίσεις στο ρολόι. Δοκίμασε το 2-3 φορές Στις 3/4/2025 στις 6:49 ΜΜ, ppmarkos είπε Λοιπόν λίγο γρήγορα σας τα γράφω κ ότι χρειαστείτε μου λέτε. εχω φυσική κάρτα COSMOTE και eSIM Vodafone. Η Βοντα κλειστή από το μεσημέρι. Μπήκα τώρα στο κινητό δίκτυο δεδομένων κ έκλεισα διακόπτη στη κοσμοτε να απενεργοποιηθεί. Την άνοιξα μετά από 1 λεπτό. Ρώτησε ενεργοποίηση FaceTime πάτησα οκ. Μπήκα watch κινητό δίκτυο δεδομένων είχε σβήσει το COSMOTE. Ξεκίνησα τη διαδικασία έβαλα user pass κ πλέον είχε περασμένο το email μου ενώ τις προηγούμενες φορές έκανα πιστοποίηση. Πάτησα οκ προχώρησα κ ήρθε email και ρυθμίσεις στο ρολόι. Δοκίμασε το 2-3 φορές Μου έβγαλε κ αυτό. 2
Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 6:49 ΜΜ, ppmarkos είπε Λοιπόν λίγο γρήγορα σας τα γράφω κ ότι χρειαστείτε μου λέτε. εχω φυσική κάρτα COSMOTE και eSIM Vodafone. Η Βοντα κλειστή από το μεσημέρι. Μπήκα τώρα στο κινητό δίκτυο δεδομένων κ έκλεισα διακόπτη στη κοσμοτε να απενεργοποιηθεί. Την άνοιξα μετά από 1 λεπτό. Ρώτησε ενεργοποίηση FaceTime πάτησα οκ. Μπήκα watch κινητό δίκτυο δεδομένων είχε σβήσει το COSMOTE. Ξεκίνησα τη διαδικασία έβαλα user pass κ πλέον είχε περασμένο το email μου ενώ τις προηγούμενες φορές έκανα πιστοποίηση. Πάτησα οκ προχώρησα κ ήρθε email και ρυθμίσεις στο ρολόι. Δοκίμασε το 2-3 φορές Μου έβγαλε κ αυτό. Επέκταση Σε αυτή τη ρύθμιση αναφέρεσαι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα