Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kraptis91 είπε

Προσπάθησα και εγώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία σε Apple Watch Ultra 2, αφού είδα την προσφορά για το Gigamax Unlimited  από τα 27,5/μήνα στα 5,5/μήνα. Από τότε που "ολοκλήρωσα" τη διαδικασία η εφαρφμογή του apple watch στο κινητό λέει "Αναμονή..." και δεν έχω λάβει κάτι άλλο πχ SMS/email. Με το 13888 που μίλησα μου είπαν την ιστορία που διάβασα και σε άλλα post προηγουμένως, ότι δηλαδή θα μου παραδοθεί αύριο φάκελος με την eSIM. Όταν ρώτησα και πως θα την περάσω στο ρολόι, η υπάλληλος μου είπε θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στον φάκελο. Προσωπικά μου φάνηκε παντελώς άσχετη και ανίδεη σε όλα αυτά που ανάφερα. Από όσο έχω καταλάβει κάποιοι εδώ πέρα ολοκλήρωσαν τη διαδικασία 100% ηλεκτρονικά μέσα σε 5 λεπτά. Εμένα η απορία μου είναι η εξής. Πώς γίνεται σε κάποιους να ολοκληρώθηκε 100% ηλεκτρονικά σε 5 λεπτά και σε κάποιους άλλους να έχει γίνει trigger διαδικασία αποστολής eSIM, στο σπίτι μέσω κούριερ. Έχω μπερδευτεί πραγματικά για το τι ισχύει τελικά και ποια είναι πραγματικά η διαδικασία.

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.997b13234abc9fb49026f5733e24bd69.png

 

Βασικά εκτιμω πως κανείς δεν θα παραλάβει τίποτα μέσω ταχυδρομείου. Ή και να παραλάβει, θα χρεωθεί απλά άσκοπα το κόστος των νέων eSIM (εν τω μεταξύ το να σου λένε πως θα παραλάβεις μέσω κούριερ τις eSIM, είναι σα να σου λένε πως θα παραλάβεις μέσω κούριερ ένα …email)! Επίσης αν δρομολογούσαν κάποια αποστολή θα ερχόταν αυτόματα και sms με τα στοιχεία του πακέτου και εκτίμηση παραλαβής. 
 

Λένε απλά το «ποίημα» για μια τυπική multisim, που δεν έχει καμία σχέση με τον τρόπο που λειτουργεί η υπηρεσία σε ένα Apple Watch…

Πού θα πάει, θα τους εκπαιδεύσουμε… 😛 

  • Haha 4
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα,εν τέλη δεν παρέλαβα τίποτα σήμερα στο 13888 σφυράνε αδιάφορα,οποτε εγώ τα παραπατάω να φτιαχτεί οπότε θέλει κουράστηκα :P

 

  • Haha 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ainerone είπε

Καλησπέρα και από εμένα,εν τέλη δεν παρέλαβα τίποτα σήμερα στο 13888 σφυράνε αδιάφορα,οποτε εγώ τα παραπατάω να φτιαχτεί οπότε θέλει κουράστηκα :P

 

Εγώ μίλησα για μια ακόμη φορά μόλις μαζί τους. Ευτυχώς σε μένα ακόμη δεν είπε κανείς για αποστολές eSIM κλπ παρά μόνο βλέπουν το ανοιχτό μου θέμα σε εκκρεμότητα και χρεωμένο στο τεχνικό τμήμα που «θα με καλέσει κάποτε»… Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως είναι πως έπεσα σε υπάλληλο που μουρμούραγε μόνη της αυτά που διάβαζε στην καρτέλα που είχε μπροστά της! Ήταν γραμμένο στα αγγλικά και έλεγε πως «υπάρχει ασυμβατότητα με το πρόγραμμα που έχω και το οποίο δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο». Αν το γεγονός πως ήταν γραμμένο στα αγγλικά, σημαίνει πως το έστειλαν κάπου εκτός για συμβουλές, την κάτσαμε τη βάρκα! 
 

Μετά μου είπε πως η άλλη λύση (αν δεν λυθεί τώρα από αυτούς) θα είναι να μπορέσουμε να σπάσουμε το οικογενειακό σε διαφορετικές γραμμές και μετά να ενεργοποιήσω ξανά την υπηρεσία στη γραμμή που θέλω. Αυτό όμως θα σκαλώσει στο ότι δεν είναι ακόμη η περίοδος λήξης του συμβολαίου μου κλπ κλπ κλπ… 

Δημοσ.

Το θέμα είναι να μας πουν αυτοί όχι να τους πούμε εμείς 😂. Τώρα μίλησα και με live chat, στο οποίο ήμουν πιο πιεστικός καθώς και το άτομο που με εξυπηρέτησε σαφώς ικανότερο. Του εξήγησα ότι για να βγει άκρη με το θέμα πρέπει να πάει στους τεχνικούς και η απάντηση να έρθει από εκεί. Η απάντηση πρέπει να περιλαμβάνει ξεκάθαρα ποια είναι η διαδικασία και ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα και έχουμε κολλήσει στην "Αναμονή...". Σημείωση: στο live-chat απέφυγε να μου επιβεβαιώσει ότι θα παραλάβουμε κάποιο φάκελο με κούριερ με eSIM. Νομίζω κατάλαβε ότι εδώ κάτι παίζεται και το προώθησε στους τεχνικούς (το επιβεβαίωσα με ερώτηση που επανήλθα).

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, billdanos είπε

Εγώ μίλησα για μια ακόμη φορά μόλις μαζί τους. Ευτυχώς σε μένα ακόμη δεν είπε κανείς για αποστολές eSIM κλπ παρά μόνο βλέπουν το ανοιχτό μου θέμα σε εκκρεμότητα και χρεωμένο στο τεχνικό τμήμα που «θα με καλέσει κάποτε»… Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως είναι πως έπεσα σε υπάλληλο που μουρμούραγε μόνη της αυτά που διάβαζε στην καρτέλα που είχε μπροστά της! Ήταν γραμμένο στα αγγλικά και έλεγε πως «υπάρχει ασυμβατότητα με το πρόγραμμα που έχω και το οποίο δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο». Αν το γεγονός πως ήταν γραμμένο στα αγγλικά, σημαίνει πως το έστειλαν κάπου εκτός για συμβουλές, την κάτσαμε τη βάρκα! 
 

Μετά μου είπε πως η άλλη λύση (αν δεν λυθεί τώρα από αυτούς) θα είναι να μπορέσουμε να σπάσουμε το οικογενειακό σε διαφορετικές γραμμές και μετά να ενεργοποιήσω ξανά την υπηρεσία στη γραμμή που θέλω. Αυτό όμως θα σκαλώσει στο ότι δεν είναι ακόμη η περίοδος λήξης του συμβολαίου μου κλπ κλπ κλπ… 

Κι έρχονται στα λόγια μου, και δεν πρόκειται να σ σπάσουν το συμβόλαιο αυτοί. Μόνοι μας μόνο αν το σπάσουμε… 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, enlightened είπε

Ε και τι το χρείαζεσαι το 5G στο ρολόι, θα παίξεις LOL ή θα δεις 4K HDR βίντεο στο ΥΤ; 😜 Για sms / τηλεφωνία άντε και κανά streaming μουσικής είναι ΥΠΕΡαρκετό το 4G. 

Χαχα όχι αλίμονο. Απλώς αφού θα υπάρχει ας το έχουμε. Προσπαθώ και εγώ να δικαιολογήσω την καθυστέρηση της Βονταφον και δεν με αφήνετε 😂

14 ώρες πριν, ramarg είπε

 

Ναι σίγουρα γι'αυτό το κάνει η Vodafone... 😂 Οι τύποι είναι ανίδεοι... Με την Cosmote τα βάζουμε γιατί απαιτούμε την τελειότητα από τον 1ο πάροχο. Από την VF δεν έχουμε καν τέτοιες απαιτήσεις...

 

Καλά μεταξύ τους δεν έχουν και καμία τρελή διαφορά...Ελλάδα είμαστε δεν υπάρχει ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες. Τώρα σε σύγκριση ψάχνουμε απλώς την λιγότερο κακή εταιρία.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Κι έρχονται στα λόγια μου, και δεν πρόκειται να σ σπάσουν το συμβόλαιο αυτοί. Μόνοι μας μόνο αν το σπάσουμε… 

Έχω επίσημη απάντηση: δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σε προγράμματα που δεν είναι πλέον εμπορικά διαθεσιμα όπως το family που έχω… Με κάλεσαν λίγο μετά αφού έγραψα το προηγούμενο μήνυμα.

Δήλωσα την προθεσή μου να διασπάσω τις γραμμές μου σε αυτόνομες συνδέσεις εκτός οικογενειακού και το προώθησαν στο τμήμα των ακυρώσεων ώστε να με καλέσουν και να μου πουν τι επιλογές έχω. Προφανώς θα επικαλεστώ τη δική τους αδυναμία παροχής της υπηρεσίας την οποία και δεν γνώριζα όταν ανανέωσα το πρόγραμμα μου πριν έναν χρόνο. Ετοιμάζομαι για ΜΑΧΗ! 😛 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, billdanos είπε

Εγώ μίλησα για μια ακόμη φορά μόλις μαζί τους. Ευτυχώς σε μένα ακόμη δεν είπε κανείς για αποστολές eSIM κλπ παρά μόνο βλέπουν το ανοιχτό μου θέμα σε εκκρεμότητα και χρεωμένο στο τεχνικό τμήμα που «θα με καλέσει κάποτε»… Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως είναι πως έπεσα σε υπάλληλο που μουρμούραγε μόνη της αυτά που διάβαζε στην καρτέλα που είχε μπροστά της! Ήταν γραμμένο στα αγγλικά και έλεγε πως «υπάρχει ασυμβατότητα με το πρόγραμμα που έχω και το οποίο δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμο». Αν το γεγονός πως ήταν γραμμένο στα αγγλικά, σημαίνει πως το έστειλαν κάπου εκτός για συμβουλές, την κάτσαμε τη βάρκα! 
 

Μετά μου είπε πως η άλλη λύση (αν δεν λυθεί τώρα από αυτούς) θα είναι να μπορέσουμε να σπάσουμε το οικογενειακό σε διαφορετικές γραμμές και μετά να ενεργοποιήσω ξανά την υπηρεσία στη γραμμή που θέλω. Αυτό όμως θα σκαλώσει στο ότι δεν είναι ακόμη η περίοδος λήξης του συμβολαίου μου κλπ κλπ κλπ… 

Εγώ δεν έχω οικογενειακό, άρα κάπου αλλού σκάλωσε σε εμένα. Υπάρχει κάποιος με unlimited πρόγραμμα που να ενεργοποίησε επιτυχώς την υπηρεσία;

Spoiler

IMG_53658980A864-1.jpeg.1c6eb948a3cff0006e01fb87f2b13a1e.jpeg

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, billdanos είπε

Έχω επίσημη απάντηση: δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σε προγράμματα που δεν είναι πλέον εμπορικά διαθεσιμα όπως το family που έχω… Με κάλεσαν λίγο μετά αφού έγραψα το προηγούμενο μήνυμα.

Δήλωσα την προθεσή μου να διασπάσω τις γραμμές μου σε αυτόνομες συνδέσεις εκτός οικογενειακού και το προώθησαν στο τμήμα των ακυρώσεων ώστε να με καλέσουν και να μου πουν τι επιλογές έχω. Προφανώς θα επικαλεστώ τη δική τους αδυναμία παροχής της υπηρεσίας την οποία και δεν γνώριζα όταν ανανέωσα το πρόγραμμα μου πριν έναν χρόνο. Ετοιμάζομαι για ΜΑΧΗ! 😛 

Μπαίνω κι εγώ στο παιχνίδι..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, kraptis91 said:

Εγώ δεν έχω οικογενειακό, άρα κάπου αλλού σκάλωσε σε εμένα. Υπάρχει κάποιος με unlimited πρόγραμμα που να ενεργοποίησε επιτυχώς την υπηρεσία;

  Hide contents

IMG_53658980A864-1.jpeg.1c6eb948a3cff0006e01fb87f2b13a1e.jpeg

 

Ναι μου ενεργοποιήθηκε κανονικά και λίγα λεπτά αφού έκανα την διαδικασία μέσω του app.

Άρα όπως ανέφεραν και άλλοι προηγουμένως το πρόβλημα εντοπίζεται σε όσους έχουν έχουν προγράμματα, ακόμη και unlimited, που έχουν ανανεωθεί εδω και καιρό. 

Επεξ/σία από aler45
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Έχω επίσημη απάντηση: δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σε προγράμματα που δεν είναι πλέον εμπορικά διαθεσιμα όπως το family που έχω… Με κάλεσαν λίγο μετά αφού έγραψα το προηγούμενο μήνυμα.

Δήλωσα την προθεσή μου να διασπάσω τις γραμμές μου σε αυτόνομες συνδέσεις εκτός οικογενειακού και το προώθησαν στο τμήμα των ακυρώσεων ώστε να με καλέσουν και να μου πουν τι επιλογές έχω. Προφανώς θα επικαλεστώ τη δική τους αδυναμία παροχής της υπηρεσίας την οποία και δεν γνώριζα όταν ανανέωσα το πρόγραμμα μου πριν έναν χρόνο. Ετοιμάζομαι για ΜΑΧΗ! 😛 

Και κάτι σοβαρό. Πριν προχωρήσεις πρέπει να ακυρώσουν την αίτηση να μην είναι καπαρωμένο το ρολόι. 

Δημοσ.

Παρατήρησα τώρα κάτι που δεν το είχα ξαναδεί πριν και καπάκια όταν βρήκα από την εφαρμογή μου εξαφανίστηκε πάλι. Βλέπω ένα μήνυμα κάτω από το COSMOTE Αναμονή... ότι ο λογαριασμός δεν είναι κατάλληλος για ενεργοποίηση του κινητού δικτύου. Το θέμα είναι για ποιο λόγο. Λογικά και εμένα θα με πάρουν πίσω να μου πουν. Το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος αυτό;

Spoiler

IMG_5771.jpg.e0a3943bd88abfea8b3962074827a705.jpg

Spoiler

IMG_4FFF2EF56C69-1.jpeg.24ab8193ef9f62a874bcdfc38c8e1d23.jpeg

 

Δημοσ.

Mηπως λεω μήπως, θέλει επιπλέον να μην ανήκουν οι γραμμές σε κάποιο πρόγραμμα family η business?δηλαδη να εχει σκετη γραμμη χωρις αλλα μελη;την δουλεια τους θα κανουμε εμεις στο τελος το βλεπω εγω το εργο.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, kraptis91 είπε

Παρατήρησα τώρα κάτι που δεν το είχα ξαναδεί πριν και καπάκια όταν βρήκα από την εφαρμογή μου εξαφανίστηκε πάλι. Βλέπω ένα μήνυμα κάτω από το COSMOTE Αναμονή... ότι ο λογαριασμός δεν είναι κατάλληλος για ενεργοποίηση του κινητού δικτύου. Το θέμα είναι για ποιο λόγο. Λογικά και εμένα θα με πάρουν πίσω να μου πουν. Το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος αυτό;

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

IMG_5771.jpg.e0a3943bd88abfea8b3962074827a705.jpg

  Απόκρυψη περιεχομένων

IMG_4FFF2EF56C69-1.jpeg.24ab8193ef9f62a874bcdfc38c8e1d23.jpeg

 

Και εμένα το έκανε έτσι όπως ακριβώς το περιγράφεις.

αναμενουμε,τι να πω..

Δημοσ.
On 02/04/2025 at 13:20, CleanthisD said:

Η φάση λίγο θυμίζει μετρό Θεσσαλονίκης. Το δίνουμε απλά για να το δώσουμε. Με ένδειξη σε αναμονή και εγώ από χθες με εταιρικό και κανονική sim. Ελπίζω να μην χρειαστεί σε επίσκεψη σε κατάστημα γιατί το κοντινότερο είναι 100 χλμ πήγαινε έλα. 

Το ρολόι μόλις χτύπησε ότι πήρε νέες ρυθμίσεις από τον πάροχο και κάτι τέτοια. Μόλις ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία! Το τέλος είναι κοντά, καλή λευτεριά και στους υπόλοιπους…

IMG_0595.png

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...