Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 49 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε πολυ ησυχια επεσε...οταν λεγαμε οτι θα ξεπερασουμε 100 σελιδες , δεν εννοουσαμε με προβληματα... Είπα σήμερα να μην ξεκινήσω από νωρίς τα τηλέφωνα μπας και αποφασίσει κανείς να με καλέσει πρώτα από το support… 5
francisunderwood Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου καλημέρα, παρομοίως σε αναμονή τηλεφώνου απο το 13888 για να προχωρήσει η "διαδικασία"... Μετά απο πολλά επεξηγηματικά τηλέφωνα σε εκπροσώπους της Cosmote (ένιωθα ειλικρινά ότι κατέχω το θέμα καλύτερα ως χρήστης – πελάτης 😀 ) Anyway καινούργια υπηρεσία είναι, πολυτέλεια είναι, ας κάνουμε λίγο υπομονή… 1
bezoss Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 8 minutes ago, francisunderwood said: καλημέρα, παρομοίως σε αναμονή τηλεφώνου απο το 13888 για να προχωρήσει η "διαδικασία"... Μετά απο πολλά επεξηγηματικά τηλέφωνα σε εκπροσώπους της Cosmote (ένιωθα ειλικρινά ότι κατέχω το θέμα καλύτερα ως χρήστης – πελάτης 😀 ) Anyway καινούργια υπηρεσία είναι, πολυτέλεια είναι, ας κάνουμε λίγο υπομονή… Το πρόβλημα είναι οτι το θεωρούμε πολυτέλεια. Αλλά στη χώρα αυτή πολλά θεωρούμε πολυτέλεια. Και μπορεί να μην περιμένανε τέτοια ανταπόκριση από τους χρήστες. που ούτε αυτό το γνωρίζουμε. Το οτι γκρινιάζουν εδώ 10 άτομα δεν σημαίνει κάτι. Ελπίζω να ρολάρει σύντομα και να τελειώσει και η παράνοια με τη τιμολόγηση αυτού του service.
dream21 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 42 λεπτά πριν, billdanos είπε Είπα σήμερα να μην ξεκινήσω από νωρίς τα τηλέφωνα μπας και αποφασίσει κανείς να με καλέσει πρώτα από το support… Και εγώ που πήρα πρωί πρωί μου είπαν έχουν θέμα γενικώς 😂😂
Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου Επίσης για να μη χρεωνόμαστε συνεχώς τα 20λεπτα για κάθε κλήση στο 13888, καλό είναι να καλούμε στο 13788 που είναι εντελώς δωρεάν άσχετα με τη διάρκεια της κλήσης! Απλά επειδή στο αυτόματο σύστημα αναγνώρισης ομιλίας, «έβαλαν τα δυνατά τους» ώστε να τρώμε πόρτα και να μας προωθεί στη χρεώσιμη υπηρεσία, όταν σας ρωτήσει για να πείτε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μην πείτε «multisim» κλπ αλλά κάτι γενικό όπως «πρόβλημα με την ενεργοποίηση υπηρεσίας». 😛 4
levank Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Καλημέρα , έκανα χτες αίτηση φορητότητας από F2G σε Gigamax 5 Gb σήμερα πρωί 10:00 συνδέθηκα με καινούργιο Sim - μέσα 5 λεπτά έκανα και AW όλα καλά σε χρόνο 0 LTE σε Watch είναι σε standby όταν είναι εντός εμβέλειας με κινητό , οταν απομακρυνόμαστε από κινητό θέλει 1-2 λεπτά για να λειτουργήσει lte , άρα έχουμε εξοικονομήση μπαταρίας σε AW 2
ramarg Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, billdanos είπε Επίσης για να μη χρεωνόμαστε συνεχώς τα 20λεπτα για κάθε κλήση στο 13888, καλό είναι να καλούμε στο 13788 που είναι εντελώς δωρεάν άσχετα με τη διάρκεια της κλήσης! Απλά επειδή στο αυτόματο σύστημα αναγνώρισης ομιλίας, «έβαλαν τα δυνατά τους» ώστε να τρώμε πόρτα και να μας προωθεί στη χρεώσιμη υπηρεσία, όταν σας ρωτήσει για να πείτε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μην πείτε «multisim» κλπ αλλά κάτι γενικό όπως «πρόβλημα με την ενεργοποίηση υπηρεσίας». 😛 Εγώ τους λέω να με καλέσουν πίσω για να μη χρεώνομαι και το κάνουν πάντα 😂 Υπάρχει και αυτή η λύση να ξέρετε.! 32 λεπτά πριν, levank είπε Καλημέρα , έκανα χτες αίτηση φορητότητας από F2G σε Gigamax 5 Gb σήμερα πρωί 10:00 συνδέθηκα με καινούργιο Sim - μέσα 5 λεπτά έκανα και AW όλα καλά σε χρόνο 0 LTE σε Watch είναι σε standby όταν είναι εντός εμβέλειας με κινητό , οταν απομακρυνόμαστε από κινητό θέλει 1-2 λεπτά για να λειτουργήσει lte , άρα έχουμε εξοικονομήση μπαταρίας σε AW Δεν παίρνει ρε συ τόσο να ενεργοποιηθεί το LTE. Μέσα σε δευτερόλεπτα γίνεται απλά πρέπει να έχεις κλειστό το WiFi στο ρολόι και να απομακρυνθείς όχι απλά από το δωμάτιο, αλλά τόσο μακριά ώστε να κοπεί εντελώς η εμβέλεια Bluetooth. Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω και με εκνευρίζει είναι ότι όσο είσαι στην εμβέλεια του UWB chip, εμφανίζεται συνδεδεμένο το κινητό στο ρολόι. Ενώ δηλαδή πρακτικά έχεις απομακρυνθεί αρκετά από το κινητό, και ενώ το UWB είναι απλά για precision finding mode, δεν αφήνει το ρολόι να κάνει την εναλλαγή σε 4G Data... Και μη ξεχνάμε ότι το UWB πιάνει καλά γενικά ακόμα και με εμπόδια, επομένως όσο υπάρχει έστω και αυτή η σύνδεση με το κινητό, καμία εφαρμογή δεν κάνει trigger την ενεργοποίηση δεδομένων (στις εφαρμογές βγάζει ότι δεν έχεις σύνδεση δικτύου). Αν όμως απενεργοποιήσεις το κινητό θα δεις πως αμέσως το ρολόι το γυρνάει σε 4G. Επίσης με βάση τη δική σου εμπειρία ενεργοποίησης νομίζω επιβεβαιώνεται η ιδέα που είχα. Επειδή έκανα το συμβόλαιο πριν 1 μήνα (και εντός του 2025) συστημικά κάτι παίζει που μας επέτρεψε να ενεργοποιηθούμε αμέσως. Άρα συμβάσεις παλαιότερων ετών (2024 και πίσω) που δεν έχουν ανανεωθεί μάλλον έχουν το θέμα. Ας επιβεβαιώσουν όλοι όσοι ενεργοποίησαν κανονικά αν έχουν συμβόλαιο του 2025 (μέχρι στιγμής είμαστε 2 = εγώ και ο levank). Επεξ/σία 3 Απριλίου από ramarg
naeg15 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου στην nova υπαρχει περιπτωση να δουμε την υπηρεσια multisim η μιλαμε για το ανεκδοτο της ημερας ?
ppmarkos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 4 λεπτά πριν, naeg15 είπε στην nova υπαρχει περιπτωση να δουμε την υπηρεσια multisim η μιλαμε για το ανεκδοτο της ημερας ? Ναι κ η nova σε δοκιμές είναι. Δοκιμάζει τα λουράκια από τα Apple Watch.. 8
naeg15 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, ppmarkos said: Ναι κ η nova σε δοκιμές είναι. Δοκιμάζει τα λουράκια από τα Apple Watch.. 🤣🤣🤣🤣 μπαίνει δυνατά δηλαδή στο παιχνίδι .... Κατάλαβα ..... Υ.Γ η απάντηση τους για την υπηρεσία multisim .... Επεξ/σία 3 Απριλίου από naeg15 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 19 ώρες πριν, ainerone είπε @ramarg εγω εκανα προσωπικα οτι ανεφερε το κινητο στα σταδια για την ενεργοποιηση.Τιποτα παραπανω απολύτως.Το αφησα απο προχθες το βραδυ που το εκανα,και σημερα το πρωι,επειτα απο επισκεψη σε καταστημα ο υπαλληλος μου λεει εχει δρομολογηθει η παραγγελια με την sim να φτασει αυριο σε εμενα.δεν έκανα τιποτα διαφορετικο απο κανέναν εδω μεσα αλλιως.Απλα ολοι μας πιστευω οτι προσπαθουμε να βγαλουμε άκρη πριν απο την cosmote που ουτε και εκεινη δεν ξερει τι πρεπει να γινει.Και εγώ που μιλησα με την εξυπηρετηση της ειπα,πως θα ενεργοποιησω λοιπον την e-sim που μου στελνετε στο ρολοι;δεν γίνεται αυτό που λέτε.Εκεινη την κασέτα μου έλεγε ξανά και ξανά αύριο θα παραλάβω και κουραφέξαλα. 20 ώρες πριν, michkal91 είπε Μίλησα ξανά με την εξυπηρέτηση. Λέει έχουν κανονίσει αύριο να μου στείλουν με κουριερ 2 esim ως αντικατάσταση της υπάρχουσας. Τη 2η λέει θα τη βάλω στο ρολόι. Εντωμεταξύ έχει κόστος 10 ευρώ. Εγώ αυτό δεν το ζήτησα ποτέ. Επίσης πως ακριβώς μπορεί να μπει στο ρολόι με σκαναρισμα; Περιμένω να με πάρουν πίσω. Τελικά;
aler45 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 2 hours ago, ramarg said: Εγώ τους λέω να με καλέσουν πίσω για να μη χρεώνομαι και το κάνουν πάντα 😂 Υπάρχει και αυτή η λύση να ξέρετε.! Δεν παίρνει ρε συ τόσο να ενεργοποιηθεί το LTE. Μέσα σε δευτερόλεπτα γίνεται απλά πρέπει να έχεις κλειστό το WiFi στο ρολόι και να απομακρυνθείς όχι απλά από το δωμάτιο, αλλά τόσο μακριά ώστε να κοπεί εντελώς η εμβέλεια Bluetooth. Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω και με εκνευρίζει είναι ότι όσο είσαι στην εμβέλεια του UWB chip, εμφανίζεται συνδεδεμένο το κινητό στο ρολόι. Ενώ δηλαδή πρακτικά έχεις απομακρυνθεί αρκετά από το κινητό, και ενώ το UWB είναι απλά για precision finding mode, δεν αφήνει το ρολόι να κάνει την εναλλαγή σε 4G Data... Και μη ξεχνάμε ότι το UWB πιάνει καλά γενικά ακόμα και με εμπόδια, επομένως όσο υπάρχει έστω και αυτή η σύνδεση με το κινητό, καμία εφαρμογή δεν κάνει trigger την ενεργοποίηση δεδομένων (στις εφαρμογές βγάζει ότι δεν έχεις σύνδεση δικτύου). Αν όμως απενεργοποιήσεις το κινητό θα δεις πως αμέσως το ρολόι το γυρνάει σε 4G. Επίσης με βάση τη δική σου εμπειρία ενεργοποίησης νομίζω επιβεβαιώνεται η ιδέα που είχα. Επειδή έκανα το συμβόλαιο πριν 1 μήνα (και εντός του 2025) συστημικά κάτι παίζει που μας επέτρεψε να ενεργοποιηθούμε αμέσως. Άρα συμβάσεις παλαιότερων ετών (2024 και πίσω) που δεν έχουν ανανεωθεί μάλλον έχουν το θέμα. Ας επιβεβαιώσουν όλοι όσοι ενεργοποίησαν κανονικά αν έχουν συμβόλαιο του 2025 (μέχρι στιγμής είμαστε 2 = εγώ και ο levank). εγώ την σύμβαση την έκανα 04/12/2024 και ήταν με νέα αριθμοδότηση. 1
ppmarkos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 37 λεπτά πριν, michkal91 είπε Τίποτα. Καμία ενημέρωση. Έχουν ένα 3μηνο περιθώριο να το φτιάξουν… 1
kraptis91 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) Προσπάθησα και εγώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία σε Apple Watch Ultra 2, αφού είδα την προσφορά για το Gigamax Unlimited από τα 27,5/μήνα στα 5,5/μήνα. Από τότε που "ολοκλήρωσα" τη διαδικασία η εφαρφμογή του apple watch στο κινητό λέει "Αναμονή..." και δεν έχω λάβει κάτι άλλο πχ SMS/email. Με το 13888 που μίλησα μου είπαν την ιστορία που διάβασα και σε άλλα post προηγουμένως, ότι δηλαδή θα μου παραδοθεί αύριο φάκελος με την eSIM. Όταν ρώτησα και πως θα την περάσω στο ρολόι, η υπάλληλος μου είπε θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στον φάκελο. Προσωπικά μου φάνηκε παντελώς άσχετη και ανίδεη σε όλα αυτά που ανάφερα. Από όσο έχω καταλάβει κάποιοι εδώ πέρα ολοκλήρωσαν τη διαδικασία 100% ηλεκτρονικά μέσα σε 5 λεπτά. Εμένα η απορία μου είναι η εξής. Πώς γίνεται σε κάποιους να ολοκληρώθηκε 100% ηλεκτρονικά σε 5 λεπτά και σε κάποιους άλλους να έχει γίνει trigger διαδικασία αποστολής eSIM, στο σπίτι μέσω κούριερ. Έχω μπερδευτεί πραγματικά για το τι ισχύει τελικά και ποια είναι πραγματικά η διαδικασία. Spoiler Επεξ/σία 3 Απριλίου από kraptis91
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα