Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, billdanos είπε

Παρόλα αυτά όμως και επειδή έχω εδώ δίπλα στη δουλειά κατάστημα Cosmote είπα να περάσω μια βόλτα να δω τι θα μου πουν...

Στην καρτέλα μου λοιπόν δεν βλέπουν καμία δρομολόγηση εξοπλισμού κλπ παρά μόνο το τεχνικό μου θέμα που εκκρεμεί και στο οποίο έχει δοθεί "υψηλή προτεραιότητα" προς το τεχνικό τους τμήμα.

Από κει και πέρα όταν τους ρώτησα αν έχει νόημα να εκδώσουμε επί τόπου μια νέα esim για να (ξανα) αντικαταστήσω τη φυσική μου sim, μου απάντησαν πως καλό θα ήταν να μην το δοκιμάσουμε τώρα που είναι σε εξέλιξη το θέμα μου και επι πλέον, σε τεχνικό επίπεδο, δεν βλέπουν γιατί μπορεί μια αντικατάσταση της sim να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα...

Δεν τους ανέφερες ότι έχεις gigamax family. Εγώ πιστεύω αυτός είναι ο λόγος. Όταν πέρυσι το καλοκαίρι ανακοίνωσαν ξανά τις έξτρα sim, πήγα σε κατάστημα να μ ενεργοποιήσουν κάρτα, μου έδωσαν φάκελο κανονικά, κ μ είπαν θα με πάρουν τηλέφωνο ότι είμαι εντάξει. Με πήραν μετά από ένα 2ωρο ότι δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν έξτρα σιμ, και πήραν τα κεντρικά και τους είπαν λόγω του προγράμματος μου που είναι μη εμπορικά διαθέσιμο δεν γίνεται να βγει έξτρα σιμ. 
Εγώ πιστεύω κάτι τέτοιο γίνεται και τώρα. 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Δεν τους ανέφερες ότι έχεις gigamax family. Εγώ πιστεύω αυτός είναι ο λόγος. Όταν πέρυσι το καλοκαίρι ανακοίνωσαν ξανά τις έξτρα sim, πήγα σε κατάστημα να μ ενεργοποιήσουν κάρτα, μου έδωσαν φάκελο κανονικά, κ μ είπαν θα με πάρουν τηλέφωνο ότι είμαι εντάξει. Με πήραν μετά από ένα 2ωρο ότι δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν έξτρα σιμ, και πήραν τα κεντρικά και τους είπαν λόγω του προγράμματος μου που είναι μη εμπορικά διαθέσιμο δεν γίνεται να βγει έξτρα σιμ. 
Εγώ πιστεύω κάτι τέτοιο γίνεται και τώρα. 

Τους το ανέφερα αλλά όπως ήταν λογικό ...δεν είχαν ιδέα για το τι μπορεί να φταίει... Εγώ λέω να περιμένω πριν κάνω επιπλέον κινήσεις μόνος μου, εκτός αν μέχρι αύριο κάποιος που θα παραλάβει νέες sim, μας πει ξαφνικά πως διορθώθηκαν όλα! Η δική μου sim αντικαταστάθηκε πριν λίγους μήνες...

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, billdanos είπε

Τους το ανέφερα αλλά όπως ήταν λογικό ...δεν είχαν ιδέα για το τι μπορεί να φταίει... Εγώ λέω να περιμένω πριν κάνω επιπλέον κινήσεις μόνος μου, εκτός αν μέχρι αύριο κάποιος που θα παραλάβει νέες sim, μας πει ξαφνικά πως διορθώθηκαν όλα! Η δική μου sim αντικαταστάθηκε πριν λίγους μήνες...

Κι εμένα καινουρια είναι φίλε σχετικά. Ενός χρόνου. Έχεις πμ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, billdanos είπε

Τους το ανέφερα αλλά όπως ήταν λογικό ...δεν είχαν ιδέα για το τι μπορεί να φταίει... Εγώ λέω να περιμένω πριν κάνω επιπλέον κινήσεις μόνος μου, εκτός αν μέχρι αύριο κάποιος που θα παραλάβει νέες sim, μας πει ξαφνικά πως διορθώθηκαν όλα! Η δική μου sim αντικαταστάθηκε πριν λίγους μήνες...

Η δική μου ρε παιδιά είναι PhysicalSIM του 2023 και δούλεψε. Γιατί να φταίνε οι SIM...

Στους όρους της MultiSIM δεν αναφέρεται πουθενά ασυμβατότητα με Οικογενειακά Προγράμματα (Gigamax Family).

49 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Δεν τους ανέφερες ότι έχεις gigamax family. Εγώ πιστεύω αυτός είναι ο λόγος. Όταν πέρυσι το καλοκαίρι ανακοίνωσαν ξανά τις έξτρα sim, πήγα σε κατάστημα να μ ενεργοποιήσουν κάρτα, μου έδωσαν φάκελο κανονικά, κ μ είπαν θα με πάρουν τηλέφωνο ότι είμαι εντάξει. Με πήραν μετά από ένα 2ωρο ότι δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν έξτρα σιμ, και πήραν τα κεντρικά και τους είπαν λόγω του προγράμματος μου που είναι μη εμπορικά διαθέσιμο δεν γίνεται να βγει έξτρα σιμ. 
Εγώ πιστεύω κάτι τέτοιο γίνεται και τώρα. 

Στους όρους της MultiSIM δεν αναφέρεται πουθενά ασυμβατότητα με Οικογενειακά Προγράμματα (Gigamax Family).

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ramarg είπε

Μήπως παίζει ρόλο που έκανα τη σύμβαση συμβολαίου πριν από 1 μήνα, ενώ σε πολύ παλαιότερα συμβόλαια υπάρχει κάποια αναντιστοιχία στις συνδέσεις που ενεργοποιήθηκαν πριν κυκλοφορήσει γενικά η MultiSIM.? Δεν ξέρω τί να σκεφτώ...

 

εγω πιστευω οτι ή φταιει αυτό ή το σ΄ύστημα έχει κολλήσει σε όλα τα παλιά προγράμματα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ramarg είπε

Η δική μου ρε παιδιά είναι PhysicalSIM του 2023 και δούλεψε. Γιατί να φταίνε οι SIM...

Στους όρους της MultiSIM δεν αναφέρεται πουθενά ασυμβατότητα με Οικογενειακά Προγράμματα (Gigamax Family).

Στις επικοινωνίες μου μέχρι τώρα μου έχουν πει:

- Φταίει που το δοκίμασα το βράδυ πριν το επίσημο launch και σκάλωσε η διαδικασία.

- Φταίει το πρόγραμμα που έχω και δεν είναι πλέον εμπορικό και σκάλωσε η διαδικασία.

- Συνέβη κάτι αναπάντεχο και σκάλωσε η διαδικασία.

- Δεν συνέβη τίποτα και απλά πρέπει να περιμένω.

:) 

Μεταξύ μας όμως, εγώ ξέρω πως για όλα φταίει ο @Dinos1973

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, billdanos είπε

Στις επικοινωνίες μου μέχρι τώρα μου έχουν πει:

- Φταίει που το δοκίμασα το βράδυ πριν το επίσημο launch και σκάλωσε η διαδικασία.

- Φταίει το πρόγραμμα που έχω και δεν είναι πλέον εμπορικό και σκάλωσε η διαδικασία.

- Συνέβη κάτι ανεπάντεχο και σκάλωσε η διαδικασία.

- Δεν συνέβη τίποτα και απλά πρέπει να περιμένω.

:) 

Έχω την εντύπωση ότι συντρέχουν και οι 4 αιτίες μαζί... Κάποιος σε μάτιαξε να ξέρεις 😂😂

Εγώ έκανα και μία σκέψη γιατί πραγματικά ανήκω στην μειοψηφία που το ενεργοποίησε χωρίς πρόβλημα. Μήπως παίζει ρόλο και ο χρόνος σύναψης της σύμβασης (γιατί έκανα τη σύμβαση συμβολαίου πριν από 1 μήνα).?  Ίσως σε παλιά συμβόλαια/συνδέσεις που ενεργοποιήθηκαν συστημικά (πολύ πριν υπάρξει η MultiSIM γενικά) να υπάρχει αναντιστοιχία/ασυμβατότητα με την υπηρεσία (αυτή είναι η 2η αιτία που αναφέρεις και εσύ).. Ακόμα και αν εσύ έχεις πρόβλημα γιατί το πρόγραμμα σου είναι εμπορικά μη διαθέσιμο, γιατί κάποιοι με Gigamax (εμπορικά διαθέσιμο) να έχουν θέμα..Μπορεί να μην είναι καν τεχνικό το θέμα, αλλά συστημικά κάτι δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση.

8 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

εγω πιστευω οτι ή φταιει αυτό ή το σ΄ύστημα έχει κολλήσει σε όλα τα παλιά προγράμματα.

Εσύ τί πρόγραμμα έχεις.? 

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.

μόλις μίλησα με 13888 και μου είπαν ότι φταίει το πρόγραμμα family ότι δεν υποστηρίζει extra sim και multi sim

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jgk31 είπε

μόλις μίλησα με 13888 και μου είπαν ότι φταίει το πρόγραμμα family ότι δεν υποστηρίζει extra sim και multi sim

Αμφιβάλλω αν ισχύει αυτό που είπαν.. Σε τελική ανάλυση όλοι όσοι έχουν πρόβλημα είναι με Family.? Σίγουρα υπάρχουν άτομο με πρόσφατο Gigamax που έχουν θέμα...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jgk31 είπε

μόλις μίλησα με 13888 και μου είπαν ότι φταίει το πρόγραμμα family ότι δεν υποστηρίζει extra sim και multi sim

 

Φίλε @billdanosτα έλεγα… έλα να πιαστούμε χέρι χέρι να πάμε προς την κόκκινη.. 

Το δεν το υποστηρίζει δεν καταλαβαίνω..Να το κάνουν να υποστηρίζει. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει τον Δεκέμβρη. Θα το σπάσω τώρα με δική τους υπαιτιότητα. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jgk31 είπε

μόλις μίλησα με 13888 και μου είπαν ότι φταίει το πρόγραμμα family ότι δεν υποστηρίζει extra sim και multi sim

 

Δεν ισχύει,γιατι εγώ έχω gigamax unlimited business και κανονικα προχωραει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Φίλε @billdanosτα έλεγα… έλα να πιαστούμε χέρι χέρι να πάμε προς την κόκκινη.. 

Το δεν το υποστηρίζει δεν καταλαβαίνω..Να το κάνουν να υποστηρίζει. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει τον Δεκέμβρη. Θα το σπάσω τώρα με δική τους υπαιτιότητα. 

Και η Cosmote θα γίνει ροζ σε λίγο 🤣

  • Haha 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ainerone είπε

Δεν ισχύει,γιατι εγώ έχω gigamax unlimited business και κανονικα προχωραει.

Έχεις family? Έχεις ενεργοποιήσει eSIM? 

Δημοσ.

υπάρχει κάποιος με family και να του έχει γίνει κανονικά ενεργοποίηση στο apple watch η multi sim ?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Έχεις family? Έχεις ενεργοποιήσει eSIM? 

2 γραμμές μεταξύ τους σε ένα πάγιο,με κανονική sim βέβαια το δικό μου και το άλλο.Σε σχήμα business one.Αν αυτο λεμε τοτε ναι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...