Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προς νέα εξέλιξη του θέματος πήγα από κατάστημα να δω τελικά τι συμβαίνει και δεν ενεργοποιείται,και ο υπάλληλος είδε ότι αύριο υπάρχει ραντεβού να μου φέρουν από ότι κατάλαβα τις sim τις καινούργιες;οστοσο εγώ ενημέρωση καμία δεν είχα επι του θέματος.Μεγαλο μπλέξιμο προβλέπω να γίνεται 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η φάση λίγο θυμίζει μετρό Θεσσαλονίκης. Το δίνουμε απλά για να το δώσουμε. Με ένδειξη σε αναμονή και εγώ από χθες με εταιρικό και κανονική sim. Ελπίζω να μην χρειαστεί σε επίσκεψη σε κατάστημα γιατί το κοντινότερο είναι 100 χλμ πήγαινε έλα. 

  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, dream21 είπε

Όσοι είμαστε με ενδειξη "ANAMONH " Εαν πάτε να κανετε αφαιρεση προγραμματος COSMOTE απο την εφαρμογη μεσα δεν γινετε.

Προφανώς και δεν γίνεται γιατί στο σύστημά τους κάπου έχει καταχωρηθεί και το ID του ρολογίου μας και δεν μπορεί να ξεκινήσει εκ νέου η διαδικασία.

Δεν αφαιρέθηκε ούτε κάνοντας reset στα network settings και ούτε κάνοντας full reset και resotre και στο τηλέφωνο και στο Apple Watch! Όταν μετά το reset τα σεταρα όλα από την αρχή, εμφανίστηκε πάλι αυτόματα το "Cosmote Waiting" στις ρυθμίσεις δικτύου...

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Πόσοι έχουν πρόβλημα ενεργοποίησης, να τους γράφει αναμονή κι έχουν φυσική κάρτα sim; Από το chat μου είπαν ναι θέλει eSIM την κύρια κάρτα σας. Από το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν όχι δεν παίζει ρόλο… περιμένω ενημέρωση απλά θέλω να δω πόσοι από εδώ είναι με φυσική κάρτα και ενεργοποίησαν τη  υπηρεσία και πόσοι έχουν πρόβλημα ενεργοποίησης με φυσική κάρτα ή eSIM ?

Έχω φυσική κάρτα SIM και είμαι από τους λίγους που ενεργοποίησαν άμεσα την υπηρεσία (εντός 5 λεπτών) χωρίς πρόβλημα. Προφανώς δεν έχει να κάνει με τον τύπο της κύριας SIM απλά στην εξυπηρέτηση τα έχουν χάσει και πρέπει να δώσουν μια εξήγηση για να κερδίσουν χρόνο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Πόσοι έχουν πρόβλημα ενεργοποίησης, να τους γράφει αναμονή κι έχουν φυσική κάρτα sim; Από το chat μου είπαν ναι θέλει eSIM την κύρια κάρτα σας. Από το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν όχι δεν παίζει ρόλο… περιμένω ενημέρωση απλά θέλω να δω πόσοι από εδώ είναι με φυσική κάρτα και ενεργοποίησαν τη  υπηρεσία και πόσοι έχουν πρόβλημα ενεργοποίησης με φυσική κάρτα ή eSIM ?

Εγω ειμαι με sim στο σταθερο και wating στο ρολοι βεβαια πριν λιγο εστειλα το αιτημα 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, GreTsi31 είπε

Καλημέρα! Βοηθήστε παρακαλώ, τα 27,5€ multisim unlimited ισχύει μόνο για τα Apple Watch και όχι για τα υπόλοιπα ρολόγια ????

Ισχύει για όποιον έχει Unlimited πρόγραμμα και ανεξαρτήτως ρολογιού.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, billdanos είπε

Προφανώς και δεν γίνεται γιατί στο σύστημά τους κάπου έχει καταχωρηθεί και το ID του ρολογίου μας και δεν μπορεί να ξεκινήσει εκ νέου η διαδικασία.

Δεν αφαιρέθηκε ούτε κάνοντας reset στα network settings και ούτε κάνοντας full reset και resotre και στο τηλέφωνο και στο Apple Watch! Όταν μετά το reset τα σεταρα όλα από την αρχή, εμφανίστηκε πάλι αυτόματα το "Cosmote Waiting" στις ρυθμίσεις δικτύου...

Mια απο τα ιδια εκανα restore ρολοι και εμφανιστηκε και παλι το cosmote σε αναμόνη. τσαμπα ο κοπος βγαλε-βαλε καρτες..

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dream21 είπε

Mια απο τα ιδια εκανα restore ρολοι και εμφανιστηκε και παλι το cosmote σε αναμόνη. τσαμπα ο κοπος βγαλε-βαλε καρτες..

Εγώ τα έκανα 3 φορές χθες όλα αυτά γιατί ήθελα να δοκιμάσω διάφορους συνδυασμούς.

Στο τέλος περίμενα πως θα με καλούσαν από τις τράπεζες για να με ρωτήσουν "ποιος παίζει βάζοντας/βγάζοντας κάρτες στο Apple Wallet"... 😛 

  • Haha 3
Δημοσ.

Παιδιά να ξέρετε κατά το αίτημα η Cosmote κρατάει το EID του ρολογιού για αυτό ακόμα και στην επαναφορά δεν ακυρώνεται η διαδικασία.

  • Like 3
Δημοσ.

έχω πάντως κατάλαβα ότι θα παραλάβω νέες sim λόγω τις multisim,που ενεργοποίησα,και έπειτα θα ενεργοποιηθώ επιτυχώς.Αυτο μου έδωσαν να καταλάβω,και ευτυχώς που πήγα σε κατάστημα και είδε ο υπάλληλος ότι έχει δρομολογηθεί γι αύριο η αποστολή τους να τις παραλάβω,γιατι από την εξυπηρέτηση έπρεπε να τους πω εγώ να το δουν αλλιώς άγνοια παντελώς.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thanoolhs είπε

Παιδιά να ξέρετε κατά το αίτημα η Cosmote κρατάει το EID του ρολογιού για αυτό ακόμα και στην επαναφορά δεν ακυρώνεται η διαδικασία.

Ακριβώς.

Σε κάποια φάση χθες με τα reset που έκανα, όταν σεταρα πρώτα το iphone και χωρίς να έχω ακόμη κάνω pair το applewatch, στα cellular settings εμφανιζόταν η επιλογή για να κάνω setup τη διαδικασία όπως την πρώτη φορά. Όταν όμως συνδέθηκε και πάλι το ρολόι (το είχα στήσει από την αρχή σαν νέο χωρίς καν επαναφορά από backup) εμφανίστηκε και πάλι το "waiting"... Άρα το σύστημά τους βλέπει το EID του ρολογιού και την εκκρεμότητα ως προς την ενεργοποίηση.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Παιδιά θα το διορθώσουν, δεν έχει καμία λογική να ισχύει μια τέτοια τιμή για το ρολόι. 

Σε επικοινωνία που είχα νωρίτερα με την εξυπηρέτηση εταιρικών συνδρομών μου είπε ότι αυτή η τιμή θα ισχύει (δεν νομίζω ότι ήξερε αν θα αλλάξει κάτι στην πορεία και λογικό το βρίσκω). Ανέφερα ότι 27 ευρώ είναι εξωφρενική τιμή για χρήση της sim από το ρολόι όπου πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις τεράστια χρήση δεδομένων και οτι περισσότερα μας ενδιαφέρει η δυνατότητα των κλήσεων. Ρώτησε να μάθει τι δυνατότητες παρέχει το ρολόι και τι χρήση μπορώ να κάνω, οπότε ευελπιστώ να συγκεντρώνουν feedback και να αλλάξει κάτι σύντομα!

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ainerone είπε

έχω πάντως κατάλαβα ότι θα παραλάβω νέες sim λόγω τις multisim,που ενεργοποίησα,και έπειτα θα ενεργοποιηθώ επιτυχώς.Αυτο μου έδωσαν να καταλάβω,και ευτυχώς που πήγα σε κατάστημα και είδε ο υπάλληλος ότι έχει δρομολογηθεί γι αύριο η αποστολή τους να τις παραλάβω,γιατι από την εξυπηρέτηση έπρεπε να τους πω εγώ να το δουν αλλιώς άγνοια παντελώς.

Τι εννοείς έχουν δρομολογηθεί οι νέες sim? Δεν μπορούσαν να σου δώσουν από το κατάστημα νέες ή να ενεργοποιούσες μια νεα Esim αντικαθιστώντας την παλιά? Επίσης αν το δίκτυο έχει κρατήσει το EID του ρολογιού σου, πώς θα βοηθήσει η αντικατάσταση της Sim του τηλεφώνου? Εγώ ας πούμε είχα esim στο iphone μου για τον βασικό μου αριθμό και την άλλαξα σε φυσική sim πριν 3 μήνες περίπου.

3 λεπτά πριν, kostis_jp είπε

Σε επικοινωνία που είχα νωρίτερα με την εξυπηρέτηση εταιρικών συνδρομών μου είπε ότι αυτή η τιμή θα ισχύει (δεν νομίζω ότι ήξερε αν θα αλλάξει κάτι στην πορεία και λογικό το βρίσκω). Ανέφερα ότι 27 ευρώ είναι εξωφρενική τιμή για χρήση της sim από το ρολόι όπου πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις τεράστια χρήση δεδομένων και οτι περισσότερα μας ενδιαφέρει η δυνατότητα των κλήσεων. Ρώτησε να μάθει τι δυνατότητες παρέχει το ρολόι και τι χρήση μπορώ να κάνω, οπότε ευελπιστώ να συγκεντρώνουν feedback και να αλλάξει κάτι σύντομα!

Καλά μη δίνεις και μεγάλη σημασία στο τι σου λένε κάθε φορά από το τηλεφωνικό support, γιατί αν σου πω τι έχω ακούσει από χθές μιλώντας με 3-4 διαφορετικούς, θα γελάς μέχρι αύριο... 😛 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Τι εννοείς έχουν δρομολογηθεί οι νέες sim? Δεν μπορούσαν να σου δώσουν από το κατάστημα νέες ή να ενεργοποιούσες μια νεα Esim αντικαθιστώντας την παλιά? Επίσης αν το δίκτυο έχει κρατήσει το EID του ρολογιού σου, πώς θα βοηθήσει η αντικατάσταση της Sim του τηλεφώνου? Εγώ ας πούμε είχα esim στο iphone μου για τον βασικό μου αριθμό και την άλλαξα σε φυσική sim πριν 3 μήνες περίπου.

ότι ακριβώς καταλαβες.Εκανα τα βήματα όπως έπρεπε από το κινητό,ολα καλά,σε αναμονή το δίκτυο όπως λέει σε όλους,τηλεφωνα επικοινωνιες κλπ κλπ,παω σήμερα να δω από το κατάστημα τι γίνεται και βλέπει ο υπάλληλος ότι έχουν δρομολογηθεί για αποστολή νέες σιμ.Μιλαω με την εξυπηρέτηση,ξανα τα ίδια να λέω από την αρχή να μου απαντάει τις ίδιες αρλούμπες ότι είναι υπό διερευνση κλπ κλπ, και φτάνω στο σημείο να την ρωτάω εγώ αν υπάρχει κάποια αποστολή για εμένα από εκείνους,και μου λέει αααα ναι υπάρχει.Οτι κατάλαβες κατάλαβα.Λεει ότι επειδή είναι προσθήκη υπηρεσίας να έρθουν οι νέες sim  για να ολοκληρωθεί το αίτημα.

Επεξ/σία από ainerone
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ainerone είπε

ότι ακριβώς καταλαβες.Εκανα τα βήματα όπως έπρεπε από το κινητό,ολα καλά,σε αναμονή το δίκτυο όπως λέει σε όλους,τηλεφωνα επικοινωνιες κλπ κλπ,παω σήμερα να δω από το κατάστημα τι γίνεται και βλέπει ο υπάλληλος ότι έχουν δρομολογηθεί για αποστολή νέες σιμ.Μιλαω με την εξυπηρέτηση,ξανα τα ίδια να λέω από την αρχή να μου απαντάει τις ίδιες αρλούμπες ότι είναι υπό διερευνση κλπ κλπ, και φτάνω στο σημείο να την ρωτάω εγώ αν υπάρχει κάποια αποστολή για εμένα από εκείνους,και μου λέει αααα ναι υπάρχει.Οτι κατάλαβες κατάλαβα.

άλλο λέω. Η ερώτηση είναι γιατί να σου δρομολογήσουν την αποστολή καρτών ενώ επί τόπου στο κατάστημα σου εκδίδουν νέες, τις παίρνεις και φεύγεις! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...