Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, grayden είπε

Τόσο μυστική που την έχουν φάτσα φόρα στην σχετική ανάρτηση: https://www.tesla.com/blog/model-3-lowest-probability-injury-any-vehicle-ever-tested-nhtsa

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Methodology
While NHTSA’s New Car Assessment Program doesn’t distinguish safety performance beyond its 5-star scale, every car rated by NHTSA since 2011 is assigned a Vehicle Safety Score, which NHTSA calculates by taking the weighted average of the Relative Risk Scores (RRS) in front, side and rollover crashes. We compared the underlying and publicly-available NHTSA data for each published vehicle since this calculation protocol began in 2011 (dockets: NHTSA-2010-0164, NHTSA-2011-0085, NHTSA-2012-0055, NHTSA-2013-0053, NHTSA-2014-0043, NHTSA-2015-0034, NHTSA-2016-0045, NHTSA-2017-0037).

The Vehicle Safety Score represents the “relative risk of injury with respect to a baseline of 15%,” according to NHTSA. Model 3 achieved a Vehicle Safety Score of 0.38, which is lower than any other vehicle rated in NHTSA’s public documents. By multiplying the Vehicle Safety Score by NHTSA’s 15% baseline figure, we arrived at an overall probability of injury for Model 3 of 5.7%. Applying the same calculation to each of the vehicles rated in NHTSA’s documents, we found that Model S achieved an overall probability of injury of 6.3%, and Model X achieved an overall probability of injury of 6.5%, making them the vehicles with the second and third lowest probabilities of injury, respectively, based on NHTSA’s publicly-available data and records.

We respect that NHTSA only endorses ratings from 1-5 stars so they can be helpful for the public to make quick and easy comparisons. The star ratings are especially helpful to show on the Monroney window stickers of new vehicles that are offered for sale. At the same time, we used NHTSA’s own methodology and data to help further educate the public about important safety information.

Προφανώς. Το μόνο που ισχυρίστηκε η Tesla είναι ότι βάση τεστ της NHTSA έχει τ' ασφαλέστερα οχήματα.

Συγκεκριμένα, ο ισχυρισμός είναι "Model 3 achieves the lowest probability of injury of any vehicle ever tested by NHTSA".

Το φατσα φορα που το ειδες? Βλεπεις πουθενα την μεθοδολογια για τα νουμερα της γραφικης? Βλεπεις να αναφερει γιατι αυτα τα νουμερα οντως δειχνουν αυτο που ισχυριζετε? Πως βρηκε αυτα τα 5.5, 6.5 %? Αφου τα δεδομενα ειναι ελευθερα και η μεθοδολογια φατσα φορα, δειξε μου την εξισωση/μεθοδολογια τοτε.

+ Το ειπαμε 1000 φορες και συνεχιζεις να επιμενεις. Ισχυριστηκε και η απαντηση του οργανισμου ειναι οτι δεν ισχυουν οι ισχυρισμοι του. Οτι τα αμαξια του εχουν την μικτοτερη πιθανοτητα τραυματισμου συμφωνα με την NHTSA, ειναι παραπληροφοριση συμφωνα με την NHTSA

Διαδιδεις Fake news. Δεν υπαρχει πιο απλη προταση να το περιγραψει

Δημοσ.

Άντε, πάμε άλλη μια.

 

Αναφορά σε κείμενο

Methodology
While NHTSA’s New Car Assessment Program doesn’t distinguish safety performance beyond its 5-star scale, every car rated by NHTSA since 2011 is assigned a Vehicle Safety Score, which NHTSA calculates by taking the weighted average of the Relative Risk Scores (RRS) in front, side and rollover crashes. We compared the underlying and publicly-available NHTSA data for each published vehicle since this calculation protocol began in 2011 (dockets: NHTSA-2010-0164, NHTSA-2011-0085, NHTSA-2012-0055, NHTSA-2013-0053, NHTSA-2014-0043, NHTSA-2015-0034, NHTSA-2016-0045, NHTSA-2017-0037).

The Vehicle Safety Score represents the “relative risk of injury with respect to a baseline of 15%,” according to NHTSA. Model 3 achieved a Vehicle Safety Score of 0.38, which is lower than any other vehicle rated in NHTSA’s public documents. By multiplying the Vehicle Safety Score by NHTSA’s 15% baseline figure, we arrived at an overall probability of injury for Model 3 of 5.7%. Applying the same calculation to each of the vehicles rated in NHTSA’s documents, we found that Model S achieved an overall probability of injury of 6.3%, and Model X achieved an overall probability of injury of 6.5%, making them the vehicles with the second and third lowest probabilities of injury, respectively, based on NHTSA’s publicly-available data and records.

We respect that NHTSA only endorses ratings from 1-5 stars so they can be helpful for the public to make quick and easy comparisons. The star ratings are especially helpful to show on the Monroney window stickers of new vehicles that are offered for sale. At the same time, we used NHTSA’s own methodology and data to help further educate the public about important safety information.

Η NHTSA δεν πρόκειται ποτέ ν' αναγνωρίσει οτιδήποτε πέρα από τα αστέρια γιατί αν αρχίσει να βγάζει αναλυτικές βαθμολογίες θα πέσουν να την φάνε οι υπόλοιποι μιας και σχεδιάζουν τα (φθηνά κυρίως) μοντέλα ώστε ίσα ίσα να πιάνουν την βάση.

Η Tesla πήρε απλώς το Vehicle Safety Score που υπολογίζει η ίδια η NHTSA και έκανε έναν πολλαπλασιασμό ώστε να καταλήξει σε ποσοστιαία νούμερα, και παιδάκια του δημοτικού θα το καταλάβαιναν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, grayden είπε

Άντε, πάμε άλλη μια.

Η NHTSA δεν πρόκειται ποτέ ν' αναγνωρίσει οτιδήποτε πέρα από τα αστέρια γιατί αν αρχίσει να βγάζει αναλυτικές βαθμολογίες θα πέσουν να την φάνε οι υπόλοιποι μιας και σχεδιάζουν τα (φθηνά κυρίως) μοντέλα ώστε ίσα ίσα να πιάνουν την βάση.

Η Tesla πήρε απλώς το Vehicle Safety Score που υπολογίζει η ίδια η NHTSA και έκανε έναν πολλαπλασιασμό ώστε να καταλήξει σε ποσοστιαία νούμερα, και παιδάκια του δημοτικού θα το καταλάβαιναν.

Οπότε μας λες ότι βγάζει τα νούμερα, τα δημοσιοποιεί, άλλα δεν τα αναγνωρίζει για να μην την φάνε τα φθηνά αμάξια - λαιμητόμοι που με τα βίας κιόλας περνάν την βάση...  Το ότι τα "φθηνά" αμάξια, honda, mazda κλπ σπέρνουν πλεόν σε όλα τα τεστ όλων των οργανισμών, είναι παγκόσμια συγκάλυψη.

+ Αφού είναι κάτι που και παιδάκια του δημοτικού καταλαβαίνουν, τότε προφανώς δεν θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα να μας βρεις αυτό το Vehicle Safety Score που λες, να μας κάνεις τον απλό πολλαπλασιασμό και να μας δείξεις τα νούμερα της γραφικής του Musk... Στο ζήτησα και πριν αλλά το "ξέχασες" μάλλον.

Φυσικά εάν κάτσεις να ρίξεις μια ματιά στα reports της NHTSA (και της IIHS) παρά να αμπελοφιλοσοφείς, θα δεις ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ, VEHICLE SAFETY SCORE.... Φαντασιώνεσαι πράγματα που δεν υπάρχουν, για να καλύψεις το τι νομίζεις ότι έκανε o Musk... H NHTSA δεν κάνει σούμα πιθανότητες τραυματισμού από όλα τα τεστς της, δεν βγάζει καν συνολική πιθανότητα τραυματισμού σε κάθε τεστ. Αυτό που κάνει είναι να βγάζει για κάθε τεστ ξεχωριστά κάποια δεδομένα, Head injury criterion , επιταχύνσεις, συμπιέσεις σε διάφορα σημεία της "κούκλας" και ανάλογα με το νούμερο τα χωρίζει σε κατηγορίες - αστέρια. Αυτό που έκανε ο Musk, είναι να πάρει αυτά τα αριθμητικά δεδομένα, όλα, μερικά, ένας θεός ξέρει, και με δική του μέθοδο να τα μετατρέψει σε πιθανότητα τραυματισμού, με δική του μέθοδο να τα "σουμάρει", και με δική του μέθοδο να τα ανάγει με τρόπο συγκρίσιμο για όλα τα αμάξια. Και μετά μας το παρουσίασε ως συνολική πιθανότητα τραυματισμού..... Εξού και το Ασφαλέστερα αμάξια  * (σύμφωνα με την Τεσλα)

-------------

Ta reports της NHTSA βγάζουν τέτοια σαν αριθμητικά δεδομένα, έναν πίνακα για κάθε Test. Ούτε συνολική πιθανότητα τραυματισμού, ούτε μερική, ούτε vehicle safety score ούτε τίποτα!

2.JPG.d95b066744379cee2c7bf177cf6f49db.JPG

 

Δημοσ.

Κύριοι, 

Θα μου επιτρέψετε να πω ότι η κουβέντα δεν οδηγεί πουθενά.

Αφήστε το....  Θα είμαστε εδώ, πρώτα ο Θεός, όταν περάσει το test είτε να το επικρίνουμε αν αποτύχει, είτε να το χειροκροτήσουμε αν επιτύχει. Τρίτος δρόμος δεν υπάρχει. Μια πλευρά θα δικαιωθεί !

Τα threads για την Tesla αν μη τι άλλο, φημίζονται για την «μακροζωία» τους. Θα ξανασυζητήσουμε για το θέμα σε 18 μήνες από τωρα που θα είναι περισσότερο επίκαιρο.

Ας ξαναγυρίσουμε στα γνωστά της καθημερινότητας, (Year end πωλήσεις κλπ). 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Οπότε μας λες ότι βγάζει τα νούμερα, τα δημοσιοποιεί, άλλα δεν τα αναγνωρίζει για να μην την φάνε τα φθηνά αμάξια - λαιμητόμοι που με τα βίας κιόλας περνάν την βάση...  Το ότι τα "φθηνά" αμάξια, honda, mazda κλπ σπέρνουν πλεόν σε όλα τα τεστ όλων των οργανισμών, είναι παγκόσμια συγκάλυψη.

Καμία συγκάλυψη. Πάνω στο Monroney μπαίνουν τ' αστέρια και αυτό κοιτάνε και διαφημίζουν όλοι. Αν έμπαιναn τα ποσοστιαία θα έβλεπες ότι πάρα πολλά μοντέλα περνάνε τσίμα τσίμα την βάση (=5 αστέρια). (Αν θες μπορείς να δεις 3-4 αστέρια σε διάφορα επιμέρους τεστ τα οποία κρύβονται στο τέλος λόγω μέσου όρου και δεν τα βλέπει ποτέ κανένας.)

54 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Φυσικά εάν κάτσεις να ρίξεις μια ματιά στα reports της NHTSA (και της IIHS) παρά να αμπελοφιλοσοφείς, θα δεις ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ, VEHICLE SAFETY SCORE.... Φαντασιώνεσαι πράγματα που δεν υπάρχουν, για να καλύψεις το τι νομίζεις ότι έκανε o Musk...

Κοίτα, δεν ξέρω αν πρέπει να δεις οφθαλμίατρο ή να κόψεις τίποτα αλλά σου έκανα παράθεση 2 ΦΟΡΕΣ την μεθοδολογία που δημοσίευσε η Tesla στην σελίδα της και περιέχει links από την NHTSA με τα δεδομένα που έχει υπολογίσει και δημοσιεύσει η ίδια η NHTSA και εσύ ισχυρίζεσαι ότι δεν υπάρχουν.

Για να μην τα πολυλογούμε, παίρνεις το 0.38 (Vehicle Safety Score) από εδώ https://www.regulations.gov/document?D=NHTSA-2017-0037-0037 και το 15% (baseline) από εδώ https://www.govinfo.gov/content/pkg/FR-2008-07-11/pdf/FR-2008-07-11.pdf τα πολλαπλασιάζεις και βγάζεις τα απόκρυφα νούμερα του Musk.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, grayden είπε

Για να μην τα πολυλογούμε, παίρνεις το 0.38 (Vehicle Safety Score) από εδώ https://www.regulations.gov/document?D=NHTSA-2017-0037-0037 και το 15% (baseline) από εδώ https://www.govinfo.gov/content/pkg/FR-2008-07-11/pdf/FR-2008-07-11.pdf τα πολλαπλασιάζεις και βγάζεις τα απόκρυφα νούμερα του Musk.

Από τις πηγές σου κιόλας:

Αναφορά σε κείμενο

Therefore, the safety rating from the NCAP frontal crash test and the combined crashworthiness rating (which includes the frontal crash test results) depends on vehicle mass, and cannot be compared across vehicle weight classes. In contrast, on an individual basis, the side crash (pole and MDB) test results and the rollover results can be compared across vehicle classes.

Παρ όλα αυτά ο Musk κανένα πρόβλημα δεν είχε να τα ονομάσει, τα πιο ασφαλή αμάξια ever, και ακόμα δυσκολεύεσαι να καταλάβεις γιατί δεν ισχύει αυτός ο ισχυρισμός του

+ λείπουν και ένας θεός ξέρει πόσα αμάξια από τις λίστες... Ειδικά τα 2018+ μοντέλα

+ όποιος έχει και την παραμικρή ηθική "τσίπα" πάνω του, μπορεί να καταλάβει ότι τα νούμερα πιθανότητας προέρχονται από "μπακαλίστικες" μεθόδους, γι αυτό και η NHTSA τα ομαδοποιεί και το τελευταίο πράγμα που θα έκανες θα ήταν να βγάλεις αυστηρά νούμερα. Μόνο και μόνο η κανονικοποίηση έχει 30% σφάλμα! Τα αμάξια του 2008 είχαν 15+-5% πιθανότητα τραυματισμού, οπότε ας πάμε με βάση αυτό.  + Το ονομάζουν και relative risk, γιατί δεν έχουν άμεση συσχέτιση των δεδομένων τους με πιθανότητα τραυματισμού, και πως συμπεριφέρονται τα νούμερα από τις κούκλες. Δεν βγάζουν άμεσο συμπέρασμα από τα δεδομένα τους ότι έχεις Α πιθανότητα να σου σπάσει το κεφάλι, να σου σπάσει η λεκάνη κλπ κλπ...

Ποιο marketing παπαριά από αυτό απλά δεν υπάρχει.. Κανένας δισταγμός να χρησιμοποιήσει "ανούσια" νούμερα για να κτυπήσει στο αίσθημα ασφάλειας για τις πωλήσεις του!

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Μπα, τι έγινε το είδαμε το Vehicle Safety Score (που το υπολογίζει η NHTSA) και τώρα το κάναμε γαργάρα το "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ, VEHICLE SAFETY SCORE.... " που έγραφες παραπάνω;

Η Tesla πήρε όλα τ' αμάξια από το 2011 μέχρι και τις μέρες που έβγαλε την ανακοίνωση οπότε ό,τι είχε τεσταριστεί μπήκε. Τουλάχιστον αποδεικνύεις με κάθε post σου ότι δεν έχεις μπει καν στον κόπο να διαβάσεις τίποτα απολύτως απ' όσα έχει δημοσιεύσει η NHTSA ή η Tesla, απλά γράφεις για να γράφεις.

21 ώρες πριν, Whargoul είπε

ο τελευταίο πράγμα που θα έκανες θα ήταν να βγάλεις αυστηρά νούμερα.

[...] Κανένας δισταγμός να χρησιμοποιήσει "ανούσια" νούμερα [...]

Μόνο που τα νούμερα αυτά τα υπολογίζει η ίδια η NHTSA και είναι αυστηρά και ουσιώδη γιατί βάση αυτών υπολογίζει τον αριθμό των αστεριών που θα κοτσάρει σε κάθε όχημα. Δεν μπορείς να κρατάς ό,τι νούμερα σε βολεύει επειδή σε τσούζει η Tesla και ο Musk.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/12/2019 στις 12:18 ΠΜ, grayden είπε

 

Μόνο που τα νούμερα αυτά τα υπολογίζει η ίδια η NHTSA και είναι αυστηρά και ουσιώδη γιατί βάση αυτών υπολογίζει τον αριθμό των αστεριών που θα κοτσάρει σε κάθε όχημα. Δεν μπορείς να κρατάς ό,τι νούμερα σε βολεύει επειδή σε τσούζει η Tesla και ο Musk.

 

Η NHTSA το λέει ξεκάθαρα. Δεν είναι τι βολεύει ή τι τσούζει τον καθένα. Μόνο εσείς βαφτίζετε οποιοδήποτε εκφέρει άλλη άποψη hater... Μάλλον δεν είναι τυχαία που σας αποκαλούν και cult... Προσωπικά χέστηκα για την Τέσλα ή τον Musk.. Κάποιο αμάξι από όλα θα έχει πάντα ψηλότερη βαθμολογία σε κάτι.... Αλλά η εκμετάλλευση του φόβου χρησιμοποιώντας παραπληροφόρηση, και ειδικά για πωλήσεις, είναι beyond any ethic line.

Αναφορά σε κείμενο

[...] it is impossible to say based on the frontal crash results or OVERALL VEHICLE SCORES whether the Model 3 is safer than other 5-Star rated Vehicles [...]

 

Θα μπορούσε να πει, Ίσως τα ασφαλέστερα αμάξια στην κατηγορία τους, αλλά προφανώς αυτό δεν του είναι αρκετό. Θα μπορούσε να παρουσιάσει το νούμερο ως έχει και με την επίσημη ονομασία τους αλλά ποιο το νόημα σε ένα απλό safety score... Ας κάνουμε μια κανονικοποίηση (που από μόνη της έχει 30% σφάλμα αλλά λεπτομέρεια)  και ας το ονομάσουμε πιθανότητα τραυματισμού. ΕΕΕ πολύ καλύτερα!   θα κάνουμε και λίγο τον τρελό ότι δεν κάνει για συγκρίσεις και τσακ, παρουσιαζόμαστε σαν οι καλύτεροι στον κόσμο. "There is no safer car in the world than a Tesla" . Μέχρι να μας καταλάβουν θα έχει επαναληφθεί τόσο πολύ που θα γίνει αλήθεια!

Εάν στο παρασκήνιο μας ρωτήσει κανείς όμως:

Αναφορά σε κείμενο

 Musk: [..]Although we did not address weight, nor claim model 3 would outperform substantially heavier vehicles [..]   ,  [...] we do not state that Mode 3s 5-star rating makes it the safest vehichle [..]

 

+  Ούτε εσύ δεν μπορείς να βάζεις στα νούμερα ότι βαρύτητα σε βολεύει. Επειδή βγάζει κάτι νούμερα, δεν σημαίνει ότι αυτά έχουν και το νόημα ή βάρος που ισχυρίζεται ο κάθε ένας. Δεν είναι τυχαία που κανένας οργανισμός δεν βγάζει αυστηρές πιθανότητες. Το νόημα και η βαρύτητα των αρχικών δεδομένων δεν παραμένει αναλλοίωτο με την επεξεργασία.

Ούτε είναι τυχαία που ενώ μέσα στον πινάκα υπάρχουν ένα κατεβατό αρχικές "πιθανότητες",  η NHTSA  όταν τις "σουμάρει"  τις ονομάζει RRS, relative risk score, και στο τέλος ούτε καν risk, αλλά απλό safety score. Και για αυτό το χρησιμοποιεί μόνο για απλή κατηγοριοποίηση, σε σχέση με τον μέσο όρο του 2008. Εάν είχαν βαρύτητα, θα έβγαζε λίστα, και όλοι οι οργανισμοί θα έβρισκα και το ίδιο νούμερο! Η λέξη πιθανότητα υποδηλώνει μαθηματική βαρύτητα. Εάν πεις έχει μια Α% πιθανότητα τραυματισμού τότε αμέσως γίνεται συγκεκριμένος και μετρήσιμος ισχυρισμός. Αυτό θα πρέπει να συμβαδίζει και με τις μετρήσεις των άλλων, αλλά και με real life μετρήσεις!

Αλλά οκ.  Αφού είπαμε. Τα νούμερα αυτά έχουν τεράστια βαρύτητα, αλλά δεν τα παρουσιάζει αυτά, ούτε η NHTSA ούτε κανείς άλλος, και βάζουν ανούσια αστεράκια, για να πανηγυρίζουν τα φτηνιάρικα αμάξια ότι παίρνουν 5*. Ευτυχώς που ήρθε ο Musk και μας έδειξε τον τρόπο για να μαθαίνουμε την αλήθεια.

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Εγώ φίλε ξέρω ότι αν δεν σε έτσουζε δεν θα έμπαινες σε κάθε θέμα σχετικό με Musk/Tesla/SpaceX/κτλ να γράψεις το μακρύ σου και το κοντό σου.

Τα αστέρια μπαίνουν για να μπορεί να συγκρίνει ο καταναλωτής και επειδή τα αστέρια βγαίνουν από το Vehicle Safety Score το Vehicle Safety Score είναι μέτρο σύγκρισης.

Αν δεν σ' αρέσει τα παράπονά σου στην NHTSA.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εσύ δεν θα έμπαινες σε κάθε θέμα σχετικό με Musk/Tesla/SpaceX/κτλ να γράψεις μόνο τα μαρκετίστικα του Musk.  Όταν κάτι έχει χαρακτηριστεί σαν παραπληροφόρηση από τον αρμόδιο οργανισμό, πρέπει να αναφέρετε για να το γνωρίζει ο κάθε ενδιαφερόμενος.

+  Δεν φταίω εγώ που ο Musk δεν έχει πρόβλημα να παραπληροφορεί συνεχώς για να κάνει το marketing του. Και ούτε έχω πρόβλημα με την NHTSA. Δεν έκανε κάτι αυτή... O Musk πήρε τα νούμερα τους και τους έδωσε τη σημασία που τον βολεύει κρύβοντας ταυτόχρονα τις λεπτομέρειες. Μπορεί να κάνει όση σύγκριση και όσες γραφικές και όση προώθηση θέλει λέγοντας ότι τα αμάξια του παίρνουν την υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας στην κατηγορία τους, σύμφωνα με την NHTSA. Κανένα πρόβλημα με αυτό. Αλλά άλλο πράγμα το Vehicle Safety Score και άλλο το "There is no safer car in the World than a Tesla".

Αν πάρουμε την EuroNCAP 2019 (~50 αμάξια, model 3 & model X included), τότε το ασφαλέστερο αμάξι για ενήλικους είναι το Mazda CX-30,  και 2-3ο ισοβαθμία Mazda 3, και Tesla model X, με το model 3 να έρχεται 14ο (10-20 ισοβαθμία)!  Για τα παιδιά που δεν κάνει tests η NHTSA το model 3 είναι 23o και το model X 4o από το τέλος! Οπότε με τον ίδιο τρόπο, αν δεν σου αρέσει, τα παράπονα σου στην EuroNCAP που δεν δείχνει τα Tesla σαν τα "ασφαλέστερα αμάξια στον κόσμο".

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Αν πάρουμε την EuroNCAP 2019 (~50 αμάξια, model 3 & model X included), τότε το ασφαλέστερο αμάξι για ενήλικους είναι το Mazda CX-30,  και 2-3ο ισοβαθμία Mazda 3, και Tesla model X, με το model 3 να έρχεται 14ο (10-20 ισοβαθμία)!  Για τα παιδιά που δεν κάνει tests η NHTSA το model 3 είναι 23o και το model X 4o από το τέλος! Οπότε με τον ίδιο τρόπο, αν δεν σου αρέσει, τα παράπονα σου στην EuroNCAP που δεν δείχνει τα Tesla σαν τα "ασφαλέστερα αμάξια στον κόσμο".

Το euroNCAP μαλλον θα βγαλει το model x και model 3 σαν best in class για το 2019,  ας περιμενουμε τα αποτελεσματα με το τελος του 2019.

Παντως και το model x και το model 3 εχουν συνολικο-weighted average υψηλοτερο σκορ απο το mazda cx-30 και mazda 3 που αναφερεις. Επελεξες να επικεντρωθεις σε επιμερους κατηγοριες και οχι στο συνολικο σκορ για δικους σου λογους.

Παντως ασχετα απο τους δικους σου λογους, το EuroNCAP βγαζει μεχρι στιγμης τα Tesla σαν τα "ασφαλέστερα αμάξια στον κόσμο" στην κατηγορια τους σε αντιθεση με οτι γραφεις. Εδω για συνολικα ολα τα οχηματα (click στο overall rating 2 φορες για να μπουν σε σειρα απο το καλυτερο στο χειροτερο) : 

https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/#?selectedMake=0&selectedMakeName=Select a make&selectedModel=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=All&selectedProtocols=34803,30636,26061,24370,1472,5910,5931,-1,14999&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,1197,1204,1180,34736&allClasses=true&allProtocols=true&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false

 

Μοντελο                    Κατηγορια

Mercedes-Benz CLA    Small Family Car
BMW Z4                 Roadster sports
Tesla Model 3         Large Family Car
Tesla Model X         Large Off-Road

 

 

image.png.ae91187df49fc61437e23e02180dad3d.png

 

Εδω για την κατηγορια large family car του model 3 (click στο overall rating 2 φορες για να μπουν σε σειρα απο το καλυτερο στο χειροτερο) :

https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/?selectedClasses=1201&allProtocols=true&selectedMake=0&selectedMakeName=Select a make&selectedModel=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=All&selectedProtocols=34803,30636,26061,24370,1472,5910,5931,-1,14999&allClasses=false&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false

image.png.1d6018fd7fcf8f15a6030f7e5b97a5f6.png

Εδω για την κατηγορια large off road του model x (click στο overall rating 2 φορες για να μπουν σε σειρα απο το καλυτερο στο χειροτερο) :
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/?selectedClasses=1197&allProtocols=true&selectedMake=0&selectedMakeName=Select a make&selectedModel=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=All&selectedProtocols=34803,30636,26061,24370,1472,5910,5931,-1,14999&allClasses=false&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false

 

image.png.eb29a01c8f22250362fea5f64c111430.png

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

Παντως και το model x και το model 3 εχουν συνολικο-weighted average υψηλοτερο σκορ απο το mazda cx-30 και mazda 3 που αναφερεις. Επελεξες να επικεντρωθεις σε επιμερους κατηγοριες και οχι στο συνολικο σκορ για δικους σου λογους.

Δεν είναι για δικούς μου λόγους... Ο Musk μιλούσε για πιθανότητα τραυματισμού. To VSS που λέει ο grayden προέρχεται από δεδομένα από τισ "κούκλες" δλδ σε ατύχημα, και αφού οι κούκλες στην NHTSA είναι ενηλίκων (Οδηγού - συνοδηγού), τότε είναι συγκρίσιμο με αυτή την κατηγορία του EURONCAP. Τα Tesla στο EuroNCAP, είναι Top στο ηλεκτρονικά βοηθήματα, safety assist (speed assistance, lane support etc), όχι στην προστασία κατά την σύγκρουση....

+Το Weighted average που το είδες btw? Εάν τα βάλεις κατά σειρά αστεριών (υποθέτω αναφέρεσαι σε αυτό), είναι 3ο και 5ο. Άρα και με αυτό τον τρόπο σύγκρισης, πάλι δεν είναι ΤΑ ασφαλέστερα έτσι γενικά και αόριστα...

 

2 ώρες πριν, haHa είπε

[...]Παντως ασχετα απο τους δικους σου λογους, το EuroNCAP βγαζει μεχρι στιγμης τα Tesla σαν τα "ασφαλέστερα αμάξια στον κόσμο" στην κατηγορια τους σε αντιθεση με οτι γραφεις. [...]

 

????? Αυτό ακριβώς γράφω από την αρχή...... Στην κατηγορία τους μπορεί, αφού "τα νούμερα" δεν είναι γενικός συγκρίσιμα...., και αυτό στο EuroNCAP ισχύει μόνο για το Overall, και όχι για προστασία σε σύγκρουση που έχει νόημα η "πιθανότητα τραυματισμού" που υπολόγιζε ο Musk.

Στις 30/11/2019 στις 6:21 ΜΜ, Whargoul είπε

Στην καλύτερη θα μπορούσε ίσως να πει για ασφαλέστερα αμάξια στην κατηγορία τους, και όχι γενικά ..

Στις 3/12/2019 στις 2:44 ΠΜ, Whargoul είπε

Θα μπορούσε να πει, Ίσως τα ασφαλέστερα αμάξια στην κατηγορία τους, αλλά προφανώς αυτό δεν του είναι αρκετό.

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Μπορεί να κάνει όση σύγκριση και όσες γραφικές και όση προώθηση θέλει λέγοντας ότι τα αμάξια του παίρνουν την υψηλότερη βαθμολογία ασφαλείας στην κατηγορία τους, σύμφωνα με την NHTSA. Κανένα πρόβλημα με αυτό.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Whargoul είπε

+Το Weighted average που το είδες btw? Εάν τα βάλεις κατά σειρά αστεριών (υποθέτω αναφέρεσαι σε αυτό), είναι 3ο και 5ο. Άρα και με αυτό τον τρόπο σύγκρισης, πάλι δεν είναι ΤΑ ασφαλέστερα έτσι γενικά και αόριστα...

Εχει αναλυτικα την μεθοδολογια  αν ψαξεις στο site, ειναι 40% adult, 20% child, 20% πεζοι, 20% safety assist για  αποφυγη ατυχηματων.

18 ώρες πριν, Whargoul είπε

Δεν είναι για δικούς μου λόγους... Ο Musk μιλούσε για πιθανότητα τραυματισμού. To VSS που λέει ο grayden προέρχεται από δεδομένα από τισ "κούκλες" δλδ σε ατύχημα, και αφού οι κούκλες στην NHTSA είναι ενηλίκων (Οδηγού - συνοδηγού), τότε είναι συγκρίσιμο με αυτή την κατηγορία του EURONCAP. Τα Tesla στο EuroNCAP, είναι Top στο ηλεκτρονικά βοηθήματα, safety assist (speed assistance, lane support etc), όχι στην προστασία κατά την σύγκρουση....

Πολυ σωστος, τα tesla ειναι τοπ στην αποφυγη ατυχηματων, με μεγαλη συνηθως διαφορα απο τα αλλα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Πολυ σωστος, τα tesla ειναι τοπ στην αποφυγη ατυχηματων, με μεγαλη συνηθως διαφορα απο τα αλλα.

Για να είμαστε όμως πλήρως ειλικρινείς, αυτό οφείλεται στο ότι η Tesla βάζει στο standard πακέτο αυτά που οι άλλοι έχουν ως έξτρα, και η EuroNCAP  ελέγχει κυρίως το standard πακέτο.  Πχ to audi Q3 έχει σχεδόν full marks, στα 3/4 επιμέρους σημεία του safety assist (seat belt, lane support, AEB), Mazda, BMW, Merc έχουν αμάξια που παίρνουν full στο speed assistance.

Επεξ/σία από Whargoul

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...