Προς το περιεχόμενο

Οι παραγγελίες για το Cybertruck της Tesla ξεπέρασαν τις 200 χιλιάδες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Συγκρίνοντας αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, το βάρος είναι αυτό που κάνει τη διαφορά:

Το Model 3 έχει παρόμοιο βάρος με ένα αντίστοιχο BMW και το Model X με ένα αντίστοιχο Volvo.

Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες, ειδικά όταν όλη η αγορά έχει πέσει με τα μούτρα σε SUVs και "αγροτικά".

9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Γενικά όμως αν λάβουμε υπόψιν όλα τα ατυχήματα, τα Tesla δέν είναι ασφαλή. Οι θάνατοι είναι σημαντικά υψηλότεροι σε σύγκριση με οχήματα ίδιας κατηγορίας.

Εσύ και ο Whargoul θα πρέπει ν' αποφασίσετε αν τα 5 αστέρια σημαίνουν ότι δύο οχήματα προσφέρουν ακριβώς το ίδιο επίπεδο ασφάλειας ή όχι.

8 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

Η NASA είναι ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ. Αδιάφορο αν τα κέρδισε με διαγωνισμούς ή όχι. Εγώ δεν είπα ότι λάδωσε. Είπα ότι κάνει μπίζνες με το κράτος.

Έγραψες πολύ συγκεκριμένα "χρυσές μπίζνες με το Αμερικανικό κράτος για στρατιωτικούς σκοπούς", μην μας τ' αλλάζεις τώρα.

6 ώρες πριν, Whargoul είπε

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Τότε εξήγησε μας αυτό....

 

Όπα, κάτσε, εσύ δεν είσαι που έλεγες ότι ό,τι πάρει 5 αστέρια προσφέρει ακριβώς το ίδιο επίπεδο ασφάλειας;

Γιατί μας τα γυρίζεις τώρα;

 

6 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ούτε 5.4 αστέρων, ούτε ΤΑ ασφαλέστερα...

Αν καταλάβαινες πως δουλεύουν τα τεστ της NHTSA και τα συνέκρινες με EuroNCAP ή ό,τι άλλο βάζει βαθμολογίες δεν θα έγραφες ό,τι γράφεις.

Η NHTSA τεστάρει μια ντουζίνα πράγματα αλλά αντί να τα ομαδοποιήσει σε επί τις εκατό όπως το EuroNCAP ανά κατηγορία πάει ένα βήμα παρακάτω και τα κάνει όλα μια σούμα για να καταλήξει σε αστέρια.

Αυτό σημαίνει ότι για την NHTSA κάποιος που πήρε 81% και κάποιος που πήρε 100% βαθμολογείται με 5 αστέρια γιατί προσφέρει ακριβώς τα ίδια επίπεδα ασφαλείας, που είναι μια μπούρδα και μισή γιατί όπως αποδεικνύει το EuroNCAP ανάμεσα σε όσους παίρνουν 5 αστέρια κάποιοι προσφέρουν πολύ παραπάνω ασφάλεια από κάποιους άλλους.

Αυτό που έκανε η Tesla είναι να υπολογίσει μόνη της (με τον ίδιο τρόπο για όλα τα αυτοκίνητα) τα αποτελέσματα επί της εκατό από τα δεδομένα που δίνει η NHTSA και επειδή πολύ απλά βάση των μετρήσεων της NHTSA τα δικά της αμάξια πήραν το καλύτερο σκορ, το είπε δημόσια.

Το ότι καμία άλλη εταιρία δεν βγήκε να πει ότι τα στοιχεία δείχνουν πως τα δικά της αμάξια είναι ασφαλέστερα από της Tesla δείχνει ότι ούτε αμφισβητούν τα δεδομένα ούτε θέλουν να παραδεχθούν ότι όλα τα 5στερα αμάξια τους δεν προσφέρουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας.

Επεξ/σία από grayden
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, grayden είπε

Έγραψες πολύ συγκεκριμένα "χρυσές μπίζνες με το Αμερικανικό κράτος για στρατιωτικούς σκοπούς", μην μας τ' αλλάζεις τώρα.

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ούτε τι διαβάζεις να το κοιτάξεις.

Οι δορυφόροι δεν είναι ούτε απόρρητοι, ούτε στρατιωτικοί. Πρόκειται για τους γνωστούς Starlink δορυφόρους που μπορείς να δεις εδώ και είναι απλοί τηλεπικοινωνιακοί δορυφόροι της SpaceX που από το 2020-2021 θα τεθούν σε λειτουργία.

Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι το Αμερικανικό Πεντάγωνο έδωσε κάτι ψιλά στην SpaceX ώστε να μπορέσουν να δουν αν οι εν λόγω δορυφόροι είναι αρκετά ασφαλείς για κρυπτογραφημένες στρατιωτικές επικοινωνίες και χρήση σε (γρήγορα) αεροπλάνα.

Και πριν σε πιάσουν τα συνωμοσιολογικά σου, το ίδιο γίνεται με όλους όσους έχουν δορυφόρους που προσφέρουν παγκόσμια κάλυψη, για προφανής λόγους.

 

Άλλα ντ' άλλα, της Παρασκευής το γάλα. Μάλλον εσύ είτε δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, είτε δεν γνωρίζεις την αγγλική γλώσσα ώστε να μεταφράσεις απλές αγγλικές λέξεις.

Secret=Μυστικός

Classified=Απόρρητος

Untitled333.jpg.6f00b95c20523d0e1462ea84cdc8acff.jpg

 

Και ναι, χρυσές μπίζνες κάνει. Δεν άλλαξα ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Οι δορυφόροι για στρατιωτικούς σκοπούς είναι. Όπως και το νέο Cybertruck, που το προμοτάρει τώρα στον Αμερικανικό στρατό. Μπίζνες με πολλά συμβόλαια και πολλά φράγκα λοιπόν με το Αμερικανικό δημόσιο. Και μέσω SpaceX και μέσω Tesla.

 

Επεξ/σία από Undertaker25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, grayden είπε

ΤΕσύ και ο Whargoul θα πρέπει ν' αποφασίσετε αν τα 5 αστέρια σημαίνουν ότι δύο οχήματα προσφέρουν ακριβώς το ίδιο επίπεδο ασφάλειας ή όχι.

Όπα, κάτσε, εσύ δεν είσαι που έλεγες ότι ό,τι πάρει 5 αστέρια προσφέρει ακριβώς το ίδιο επίπεδο ασφάλειας;

Ούτε και που είπα ότι τα 5 αστέρια είναι παντού τα ίδια, και μάλλον εσύ είσαι αυτό που δεν έχει ιδέα τι αντιπροσωπεύουν τα αστέρια και τα Tests... Τα αστέρια είναι γενική ασφάλεια, συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών συστημάτων και άλλων συστημάτων αποφυγής συγκρούσεων κλπ κλπ κλπ. Σημαίνουν ότι το συγκεκριμένο αμάξι καλύπτει κάποια επίπεδα ασφαλείας. Μέχρι εκεί και αυτό απάντησε και η NHTSA στις διαφημίσεις του Musk. Δεν είναι για άμεση σύγκριση.. Από κει και πέρα, τα crash tests ξεχωριστά είναι διαφορετική ιστορία. Τα Tests εμπρόσθιας σύγκρουσης σε σταθερά σημεία, προσομοιωνουν σύγκρουση με ίδιο όχημα και συγκρίσεις μπορούν να γίνουν μεταξύ παρόμοιων αμαξιών και ίδιου βάρους, +- 150 κιλών. Τα τεστς πλάγιας σύγκρουσης σε πάσσαλους είναι συγκρίσιμα σε όλα..   

2 ώρες πριν, grayden είπε

Αυτό που έκανε η Tesla είναι να υπολογίσει μόνη της (με τον ίδιο τρόπο για όλα τα αυτοκίνητα) τα αποτελέσματα επί της εκατό από τα δεδομένα που δίνει η NHTSA και επειδή πολύ απλά βάση των μετρήσεων της NHTSA τα δικά της αμάξια πήραν το καλύτερο σκορ, το είπε δημόσια.

 Εξού και το σύμφωνα με την Tesla. Δεν παίρνεις δεδομενα από ξεχωριστά τεστς, και υπολογίζεις με δική σου φόρμουλα, που δεν δημοσιεύεις κιόλας, και αποφασίζεις κάτι και αυτό ισχύει. Πρέπει να ισχύει και η μεθοδολογία και πιο σημαντικό, το συμπέρασμα να συμβαδίζει με την μέθοδο..  Και ειδικά όταν μέρος των δεδομένων προέρχονται από τεστ που εξ ορισμού δεν είναι δυνατή άμεση σύγκριση.  Στην καλύτερη θα μπορούσε ίσως να πει για ασφαλέστερα αμάξια στην κατηγορία τους, και όχι γενικά .. Για αυτό και η NHTSA χαρακτήρισε το όλο πανηγύρι του Musk παραπληροφόριση, αλλά εσείς κανένα πρόβλημα δεν έχετε να συνεχίζετε αυτό το πανηγύρι ενώ χαρακτηρίστηκε  λάθος. Το ότι συνεχίζεις να αμφισβητάς ακόμα και την ίδια την ετερεία που κάνει τις δοκιμές και ερμηνεύει τα αποτελέσματα, δείχνει αρκετά! 

+Το ότι δεν καταφέρνουν καν να πάρουν την καλύτερη βαθμολογία στις συγκρούσεις του EuroNCAP, και σε τεστς  που είναι συγκρίσιμα ανεξαρτήτως αμαξιού και βάρους υπάρχουν αρκετά αμάξια που είναι καλύτερα, τότε εξ ορισμού, δεν είναι και το ποιο ασφαλές όχημα έτσι γενικά και αόριστα. Εάν έπαιρνε top βαθμολογία, ίσως να ήταν το καλύτερο χωρίς όμως να μπορεί και να αποδειχτεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Εξού και το σύμφωνα με την Tesla. Δεν παίρνεις δεδομενα από ξεχωριστά τεστς, και υπολογίζεις με δική σου φόρμουλα, που δεν δημοσιεύεις κιόλας, και αποφασίζεις κάτι και αυτό ισχύει. Πρέπει να ισχύει και η μεθοδολογία και πιο σημαντικό, το συμπέρασμα να συμβαδίζει με την μέθοδο.. 

Sorry που στο χαλάω αλλά και η NHTSA το ίδιο ακριβώς πράγμα κάνει.

Από τα ίδια τεστ βγάζει τα 1, 2, 3, 4 ή 5 αστέρια που θα δώσει σε κάθε όχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

Και ναι, χρυσές μπίζνες κάνει. Δεν άλλαξα ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Οι δορυφόροι για στρατιωτικούς σκοπούς είναι. Όπως και το νέο Cybertruck, που το προμοτάρει τώρα στον Αμερικανικό στρατό. Μπίζνες με πολλά συμβόλαια και πολλά φράγκα λοιπόν με το Αμερικανικό δημόσιο. Και μέσω SpaceX και μέσω Tesla.

Ενα λεπτό για να καταλάβω...

Τι είναι κατακριτέο...?

Που κάνει πολλές δουλειές με το Αμερικανικό δημόσιο ή το ότι κάποια προϊόντα μπορέι να έχου (και) στρατιωτική χρήση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, grayden είπε

Sorry που στο χαλάω αλλά και η NHTSA το ίδιο ακριβώς πράγμα κάνει.

Από τα ίδια τεστ βγάζει τα 1, 2, 3, 4 ή 5 αστέρια που θα δώσει σε κάθε όχημα.

Καθόλου το ίδιο πράγμα δεν κάνει... Τα αστέρια είναι κατηγορίες, όχι rating άμεσης σύγκρισης ή να βάλεις πράγματα σε μια σειρά... Όταν μιλάς για ΤΟ ασφαλέστερο, και ΤΟ αμάξι με ΤΗΝ μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού, τότε σημαίνει ότι συγκρίσεις άμεσα και μπορείς να βάλεις τα αμάξια σε μια σειρά... Υπάρχει τεράστια διαφορά. Το μόνο που προσεγγίζει σύγκριση είναι η βαθμολογία στο EuroNCAP, και σε αυτό υπάρχουν αμάξια που είναι καλύτερα από το model 3. Ακόμα και η BMW 3 που εσύ λες ότι είναι ίδιας κατηγορίας έχει καλύτερη βαθμολογία και σε ασφάλεια οδηγού/συνεπιβάτη (κίτρινο), και σε ασφάλεια παιδιών (μπλε) και πεζών (πράσινο). Οριακά μεν, ανούσια μάλλον η διαφορά, αλλά αρκετή για να δείξει ότι ΔΕΝ είναι τα ασφαλέστερα έτσι γενικά και αόριστα

Capture.JPG.4508b8ce14c02a155e17f11405c32e04.JPG

 

8 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Τι είναι κατακριτέο...?

Που κάνει πολλές δουλειές με το Αμερικανικό δημόσιο ή το ότι κάποια προϊόντα μπορέι να έχου (και) στρατιωτική χρήση ?

Το δεύτερο μάλλον. Όταν μιλάς για τους κακούς πετρελεάκιδες που κάνουν πολέμους για το πετρέλαιο, το παίζεις θα σώσω τον κόσμο, την φύση κλπ κλπ, και εσύ βγάζεις λεφτά από στρατιωτικούς εξοπλισμούς,  εεεε..  δεν ακούγεται καλά. Δεν μπορείς να το παίζεις ηθικός μόνο όταν σε βολεύει. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το δεύτερο μάλλον. Όταν μιλάς για τους κακούς πετρελεάκιδες που κάνουν πολέμους για το πετρέλαιο, το παίζεις θα σώσω τον κόσμο, την φύση κλπ κλπ, και εσύ βγάζεις λεφτά από στρατιωτικούς εξοπλισμούς,  εεεε..  δεν ακούγεται καλά. Δεν μπορείς να το παίζεις ηθικός μόνο όταν σε βολεύει. 

 

Αυτό ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το δεύτερο μάλλον. Όταν μιλάς για τους κακούς πετρελεάκιδες που κάνουν πολέμους για το πετρέλαιο, το παίζεις θα σώσω τον κόσμο, την φύση κλπ κλπ, και εσύ βγάζεις λεφτά από στρατιωτικούς εξοπλισμούς,  εεεε..  δεν ακούγεται καλά. Δεν μπορείς να το παίζεις ηθικός μόνο όταν σε βολεύει.

Οκ γιατί προς στιγμής ανησύχησα.....

Ειναι ηθικό λοιπόν το ζήτημα... Καταλαβαίνω

Γιατί αν είχε  κάποια άλλη χροιά τότε τι να πούμε για την GM που τροφοδοτεί πολλές δεκαετίες το Αμερικανικό δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα με στρατούς στην κυριολεξία από οχήματα όλων των χρήσεων. Αλλά αφού η GM είναι στο λόμπυ του πετρελαίου δεν τίθεται ζήτημα ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, grayden είπε

Αχ αυτά τα άτιμα τα ναρκωτικά τι κάνουν.

Έχει μπερδέψει την βούρτσα με την Λούτσα αγαπητέ.

Το άρθρο που μου έβαλες με τεράστια κόκκινα κουτάκια αναφέρετε στην Zuma και οι δορυφόροι Starlink από το προηγούμενο post σου δεν έχουν καμία σχέση.

Ας ξαναπούμε πως ούτε χρυσές είναι οι μπίζνες, ούτε πολλές.

Μιας και τα μιλάς τα εγκλέζικα πάντως (αν και εκ του αποτελέσματος με λάδι Καλαματιανό το πήρες το πτυχίο) κάνε τον κόπο να δεις την λίστα με τις εκτοξεύσεις για να μην γράφεις αρλούμπες: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Falcon_9_and_Falcon_Heavy_launches

 

To ποιος έχει μπερδέψει τη βούρτσα και τη λούτσα, φαίνεται από τη σύγχυση που βρίσκεσαι που αδυνατείς να διαβάσεις και να κατανοήσεις τι σου γράφει ο άλλος. 

Κοίτα το screenshot με την κοτσάνα που έγραψες

dasdas.jpg.cce1f5e299cfe601aba595e2fc53cb4c.jpg

Το άρθρο που παρέθεσα και στο οποίο απαντάς στο screenshot είναι αυτό

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-01-09/spacex-launched-satellite-isn-t-seen-in-orbit-pentagon-says

Αναφορά σε κείμενο

 

Classified Military Satellite Goes Missing After SpaceX Launch

SpaceX’s Falcon 9 seemed to lift off successfully from the pad at Florida’s Cape Canaveral Air Force Station on Sunday carrying a classified payload in a mission code-named Zuma. But afterward, the U.S. Strategic Command said it wasn’t tracking any new satellites, an indication that the satellite somehow failed to deploy properly.

 

 

Το άρθρο αναφέρεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ZUMA. Οι Zuma, λοιπόν, είναι στρατιωτικοί, απόρρητοι δορυφόροι που κατασκευάστηκαν από την Northrop Grumman και εκτοξεύτηκαν με πύραυλο της Tesla. Στο wikipedia που αναφέρεις, εκτοξεύτηκε με την πτήση αριθμό 47.  Η μια περίπτωση συνεργασίας Πενταγώνου-SpaceX είναι το Starlink και η άλλη περίπτωση ο στρατιωτικός δορυφόρος Zuma. Ποιο προηγούμενο ποστ μου λες και κουραφέξαλα? Στα δυο μου τελευταία ποστ, έχω παραθέσει 2 άρθρα για Starlink και 3 για Zuma. Και μόνο στα άρθρα τoυ Ζuma τους αποκαλώ στρατιωτικούς. Όχι στα starlink, άσχετα αν χρησιμοποιήθηκαν για στρατιωτικούς σκοπούς ύστερα.

Απλά έχεις μπερδέψει τα μη πω τι και δεν ξέρεις τι γράφεις πλέον. Τουλάχιστον μη γίνεσαι περαιτέρω ρεζίλι.

Επεξ/σία από Undertaker25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

To ποιος έχει μπερδέψει τη βούρτσα και τη λούτσα, φαίνεται από τη σύγχυση που βρίσκεσαι που αδυνατείς να διαβάσεις και να κατανοήσεις τι σου γράφει ο άλλος. 

Οκ, κατάλαβα τι λες, μιλούσες για την άλλη παράθεση. Γράψε λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Καθόλου το ίδιο πράγμα δεν κάνει... Τα αστέρια είναι κατηγορίες, όχι rating άμεσης σύγκρισης ή να βάλεις πράγματα σε μια σειρά... Όταν μιλάς για ΤΟ ασφαλέστερο, και ΤΟ αμάξι με ΤΗΝ μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού, τότε σημαίνει ότι συγκρίσεις άμεσα και μπορείς να βάλεις τα αμάξια σε μια σειρά...

Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Τ' αστέρια προκύπτουν από τα επιμέρους αποτελέσματα.

Η Tesla ισχυρίζεται ότι έχει τα ασφαλέστερα οχήματα βάση των Αμερικάνικων τεστ.

Το EuroNCAP χρησιμοποιεί τα επιμέρους αποτελέσματα (τα %) για να βγάλει τα αστέρια. Η NHTSA κάνει το ίδιο στα "κρυφά".

Από την στιγμή που το EuroNCAP ταξινομεί βάση % αποτελεσμάτων σημαίνει ότι το ένα αυτοκίνητο είναι ασφαλέστερο από το άλλο αν έχει μεγαλύτερο σκορ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, grayden είπε

Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Τ' αστέρια προκύπτουν από τα επιμέρους αποτελέσματα.

Η Tesla ισχυρίζεται ότι έχει τα ασφαλέστερα οχήματα βάση των Αμερικάνικων τεστ.

 

Δεν είναι η ίδια μεθοδολογία. Άλλη μεθοδολογία και νόημα έχει το ένα και άλλο το άλλο. + Ο Musk μιλούσε για πιθανότητα τραυματισμού. Είναι μέρος τον δεδομένων με τα οπόια η ΝHTSA βγάζει τα αστέρια. Όχι ίδια μεθοδολογία. Ο Musk πήρε τα reports (είναι ελεύθερα στο internet), βρήκε πάνω το σημείο που η NHTSA υπολογίζει μια πιθανότητα τραυματισμού για κάθε test με βάση τις επιταχύνσεις και τις δυνάμεις στα ανδρίκλεια, και με τη μαγική του μυστική μεθοδολογία κατέληξε στο συμπέρασμα που δημοσίευσε. Το πως κατάφερε να συγκρίνει δεδομένα από τεστς που είναι ασύγκριτα μεταξύ οχημάτων (εμπρόσθιας σύγκρουσης) και να βγάλει καθολικό αποτέλεσμα ποτέ δεν εξήγησε. Όπως και δεν εξήγησε πως έβγαλε τα συγκεκριμένα νούμερα. Πρόσθεσε τις πιθανότητες? έβαλε weight factor? μυρίστηκε τα νύχια του και πολλαπλασίασε? Χωρίς όλα αυτά, τα σχεδιαγράμματα του είναι απλά μια ζωγραφιά. Μηδέν επιστημονικό νόημα και τεκμηρίωση. + Πρέπει ο πειραματικός τρόπος και τα δεδομένα να δικαιολογούν την μεθοδολογία ανάλυσης. 

Σωστό. Η Tesla ισχυρίστηκε ότι η NHTSA βρήκε πως τα αμάξια της έχουν την μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού. Η NHTSA απάντησε ότι δεν ισχύει ο ισχυρισμός της και είναι παραπληροφόριση. Έκανε και καταγγελία στην αρμόδια αρχή. 

Αναφορά σε κείμενο

Το EuroNCAP χρησιμοποιεί τα επιμέρους αποτελέσματα (τα %) για να βγάλει τα αστέρια. Η NHTSA κάνει το ίδιο στα "κρυφά".

Το κρυφά με το επίσημο έχει διαφορά. 

Η EuroNCAP, εκτός από το γενικό "αστέρια",  βγάζει  βαθμολογία και σε κάθε τεστ, και overall σε ασφάλεια  ενήλικου, παιδιά, πεζούς, βοηθήματα. Οπότε μπορείς να πεις το Α αμάξι είναι ποιο ασφαλές για τα παιδιά πχ, σε σχέση με το B, ίδιας όμως κατηγορίας αμαξιών. Συγκεκριμένα και όχι γενικά "το ασφαλέστερο" αμάξι. Ούτε η EuroNCAP βάζει γενική βαθμολογία για το αμάξι για να υπάρχει γενική σύγκριση. Σου βγάζει όμως καλύτερο ανά κατηγορία στο τέλος της χρονιάς. Γενικά, κανένας οργανισμός δεν κατατάσσει τα αμάξια έτσι γενικά και αόριστα. The best car of 2019. 

Αναφορά σε κείμενο

Από την στιγμή που το EuroNCAP ταξινομεί βάση % αποτελεσμάτων σημαίνει ότι το ένα αυτοκίνητο είναι ασφαλέστερο από το άλλο αν έχει μεγαλύτερο σκορ. 

Οπότε και το BMW 3 series είναι πιο ασφαλές για οδηγό/συνοδηγό, παιδιά και πεζούς σε σχέση με το ανάλογο Model 3 αφού έχει και στα  3 σημεία υψηλότερη βαθμολογία! Οπότε σύμφωνα και με την EuroNCAP, υπάρχουν αμάξια ποιο ασφαλή από τα Tesla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Whargoul είπε

με τη μαγική του μυστική μεθοδολογία κατέληξε στο συμπέρασμα που δημοσίευσε.

Τόσο μυστική που την έχουν φάτσα φόρα στην σχετική ανάρτηση: https://www.tesla.com/blog/model-3-lowest-probability-injury-any-vehicle-ever-tested-nhtsa

Spoiler

Methodology
While NHTSA’s New Car Assessment Program doesn’t distinguish safety performance beyond its 5-star scale, every car rated by NHTSA since 2011 is assigned a Vehicle Safety Score, which NHTSA calculates by taking the weighted average of the Relative Risk Scores (RRS) in front, side and rollover crashes. We compared the underlying and publicly-available NHTSA data for each published vehicle since this calculation protocol began in 2011 (dockets: NHTSA-2010-0164, NHTSA-2011-0085, NHTSA-2012-0055, NHTSA-2013-0053, NHTSA-2014-0043, NHTSA-2015-0034, NHTSA-2016-0045, NHTSA-2017-0037).

The Vehicle Safety Score represents the “relative risk of injury with respect to a baseline of 15%,” according to NHTSA. Model 3 achieved a Vehicle Safety Score of 0.38, which is lower than any other vehicle rated in NHTSA’s public documents. By multiplying the Vehicle Safety Score by NHTSA’s 15% baseline figure, we arrived at an overall probability of injury for Model 3 of 5.7%. Applying the same calculation to each of the vehicles rated in NHTSA’s documents, we found that Model S achieved an overall probability of injury of 6.3%, and Model X achieved an overall probability of injury of 6.5%, making them the vehicles with the second and third lowest probabilities of injury, respectively, based on NHTSA’s publicly-available data and records.

We respect that NHTSA only endorses ratings from 1-5 stars so they can be helpful for the public to make quick and easy comparisons. The star ratings are especially helpful to show on the Monroney window stickers of new vehicles that are offered for sale. At the same time, we used NHTSA’s own methodology and data to help further educate the public about important safety information.

 

23 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Οπότε σύμφωνα και με την EuroNCAP, υπάρχουν αμάξια ποιο ασφαλή από τα Tesla.

Προφανώς. Το μόνο που ισχυρίστηκε η Tesla είναι ότι βάση τεστ της NHTSA έχει τ' ασφαλέστερα οχήματα.

Συγκεκριμένα, ο ισχυρισμός είναι "Model 3 achieves the lowest probability of injury of any vehicle ever tested by NHTSA".

Επεξ/σία από grayden
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...