Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, LongTom είπε

Μέχρι πριν δεκαετία πριν έβλεπαν τα ηλεκτρικά αμάξια ως μια φούσκα για τρελούς επιστήμονες, με τα τέσλα έδειξε ότι είναι βιώσιμη εναλλακτική.

 

Μα γι' αυτό είπα ότι είναι πανέξυπνος. Μυρίστηκε την όλη φάση και τη προπαγάνδα με την κλιματική αλλαγή και πούλησε το κατάλληλο προιόν στη κατάλληλη στιγμή. 

Και δεν ήταν ποτέ τεχνολογία για τρελούς επιστήμονες. Με την εφεύρεση της μπαταρίας λιθίου, ήταν απλά θέμα χρόνου να γίνει και ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν είναι καμιά ιδιαίτερα πολύπλοκη τεχνολογία.

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συγγνώμη που θα κουράσω κάποιους και συγγνώμη προκαταβολικά εάν στεναχωρήσω κάποιους άλλους.

Στις 26/11/2019 στις 8:14 ΠΜ, kourou90s είπε

Δεν το κατάλαβα... Γτ πρέπει να κοιτάω τα πρότυπα για τους παίζους και όχι τι ασφάλεια προσφέρει στον οδηγό? Το έχουμε φτάσει σε σημείο να κοιτάμε τους παίζους και όχι τον εαυτό μας όταν οδηγούμε είναι μια *@#& και μισή... Για να χτυπήσεις κάποιον στον δρομο θα πρέπει να βγει με κόκκινο ή να κοιμάσαι κοιμάσαι όρθιος... Και στην τελική ας μην έβγαινε! Αν εγώ με με τις σακαρακες που λένε euro 6 κτλπ που αν χτυπήσω με νταλίκα θα γίνω μακαρίτης δεν έχουμε πρόβλημα δλδ ή σε ένα απλό ατύχημα θα πληρώνω καινούργιο προφυλακτήρα για το καλημέρα... Έχουμε δημοκρατία οποίος θέλει παίρνει ότι θέλει αν έχει την οικονομική άνεση... Σταμάτηστε για τα πρότυπα πραγματικά.. Δείτε πως βγήκαν και για ποιους πραγματικά λόγους και μετά από καμιά 10αρια χρόνια τα ξανασυζητάμε... 

Η Δημοκρατία αγαπητέ φίλε για το καθέναν ισχύει μέχρι το σημείο που παραβιάζει την Δημοκρατία του διπλανού του. Πέραν το σημείου αυτού μιλάμε για αντικοινωνική και ενίοτε για εγκληματική συμπεριφορά. 

Φαντάζομαι ότι ποτέ, ως πεζός δεν έχεις "βρίσει" κάποιον οδηγό που παραβίασε την διάβαση πεζών, ποτέ δεν προχωράς ή δεν οδηγείς στον δρόμο κοιτώντας το κινητό σου, ποτέ δεν έχεις κάνει στραβοτιμονιά προσπαθώντας να απαντήσεις σε κάποιο τηλεφώνημα "ζωής ή θανάτου" από κάποιον/α την ώρα που πας με το αυτοκίνητο στο περίπτερο 2 τετράγωνα μακριά από το σπίτι.....και φυσικά πολλά άλλα τα οποία είναι στο πλαίσιο του τί κάποιοι θεωρούν Δημοκρατικό τους δικαίωμα ή δικαίωμα έκφρασης και κοινωνικοποίησης. 

Φαντάζομαι ότι υπάρχει κάποιος ο οποίος μπορεί να σου εξηγήσει με απλό τρόπο τί είνια η μάζα και τί η αδράνεια....για να μην επεκταθούμε σε απορρόφηση ενέργειας και πώς το επιτυγχάνουμε στα οχήματα.

Τώρα εάν η οικονομική σου άνεση το επιτρέπει θα πρότεινα το όχημα του επισυναπτόμενου βίντεο....εάν κάποιο "ζώον" τολμήσει να παραβιάσει την προτεραιότητα ή το STOP  διαθέτει πυροβόλο 30χλστ., για να τον κόψεις φέτες (εάν δεν πεθάνει από την σύγκρουση. Παράλληλα υπάρχει και πολυβόλο 12,5χλστ. που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τους πεζούς που δεν περνάνε από διαβάσεις.   

 

Μπορείς φυσικά να πας ΚΑΙ τα παιδιά σου στο σχολείο. 

 

Και εάν κάποιος διαμαρτυρηθεί για ποιό λόγο κυκλοφορεί ο "Γκοτζίλα" στο δρόμο με ρόδες, θα του δείξεις τη "νόμιμη" άδεια κυκλοφορίας που σου έχει παραχωρήσει το (Αγγλικό κυρίως) κράτος, γιατί σε κάποια κράτη υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν και την πλάκα τους και διασκεδάζουν την αυτοκίνησή τους (και τα λεφτά τους) με πρωτοτυπία.......Άντε τώρα να πας στην πλατεία του χωριού να κυκλοφορήσεις με το τανκ....να δεις τί μούτρα θα κάνουν........(Ρε Κίτσο άσπρο ρε....., σε άλλο χρώμα δεν είχε??).

Στις 26/11/2019 στις 10:52 ΠΜ, compubile είπε

Θα περιμένω υπομονετικά για το καινούριο Pony

 

Αποτέλεσμα εικόνας για namco pony car greece

Υπάρχει και είναι ανάμεσά μας ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, αλλά εμείς προτιμάμε το "σύγχρονο marketing" και προτιμάμε Μερσεντέ και "Μπέμπες". 

https://www.namco.gr/el/

19 ώρες πριν, kounabi είπε

Αλήθεια; Τι να πρωτοσχολιάσεις...

Δημοκρατία δεν είναι αυτό που ο καθένας κάνει ότι γουστάρει, αρκεί να έχει τα λεφτά (έλεος). Αν θες να ζεις σε μία κοινωνία, θα πρέπει να ακολουθείς κάποιους κανόνες. Κι εγώ γουστάρω να κυκλοφορώ με τανκς και να μη σταματάω στα φανάρια, μπορώ;

Πραγματικά, την περίπτωση να συγκρουστεί πεζός με αμάξι και να φταίει ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν την σκέφτεσαι καθόλου; Και αν κάποιος πεθάνει στο ατύχημα (πιθανότατα ο πεζός), ενώ με ένα αμάξι με προδιαγραφές, θα μπορούσε να σωθεί, δεν έχει σημασία;

Θεωρείς ότι αυτό το αμάξι θα σε σώσει άμα τρακάρεις με νταλίκα; Αν ναι, πού βασίζεται αυτή η σκέψη;

Euro 6 ξέρεις τί είναι;

Πήγαινε μάθε να γράφεις, να διαβάσεις λίγο μπας και αποκτήσει συνοχή ο λόγος σου, μάθε για το θέμα που σχολιάζεις, μάθε τι είναι δημοκρατία και σε καμιά δεκαριά χρόνια ξανασυζητάμε.

 

Πέρα από την καλοπροαίρετη πλάκα βέβαια θα ήθελα να τονίσω τα παρακάτω (σε απάντηση και των post αναφορικά με τα πρότυπα συγκρούσεων κλπ.).

Έτσι, στις ΗΠΑ όπου επικρατεί το "my way or the highway" ή το αμίμητο "tresspassers will be shot on sight", το επίκεντρο είναι η κάλυψη της επίπλαστης ή πραγματικής ανάγκης κάποιου με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια. Η κοινωνία τους είναι απολύτως "invasive and intrusive" (παρεμβατική και διεισδυτική) και έχει ως απόλυτο στόχο αυτόν που έχει να τα "δώσει" και πώς να του τα πάρει τονώνοντας το υπέρ-εγώ του.  Κατά αυτόν τον τρόπο οι "ανάγκες" του ενός διογκώνονται (βλέπε αυτοκίνητα, κυβισμό κινητήρων κλπ.) και ΤΑ ΠΑΝΤΑ που αφορούν τις επιπτώσεις (στο περιβάλλον, στους άλλους...στο οτιδήποτε) είναι ψιλά γράμματα. Και στο κάτω κάτω η Δημοκρατία μας είναι η καλύτερη, ΕΙΜΑΣΤΕ οι καλύτεροι και σε όποιον δεν γουστάρει του "απαντάμε" καταλλήλως. 

Από την άλλη, η Ευρ. Ένωση, έχει ως κέντρο (στα χαρτιά τουλάχιστον) το άτομο και την αρμονική συνύπαρξή του με τα άλλα μέλη του κοινωνικού συνόλου. Για αυτό και όλες οι πολιτικές που ακολουθούνται είναι σε 2 διαστάσεις άνθρωπος και κοινωνικό σύνολο, αυτοκίνηση και ρύποι, οδηγός και πεζός. 

Εφόσον έχουμε μία συγκεκριμένη κοινωνική ιδιοσυγκρασία, τα πρότυπα (συγκρούσεων ή ότι άλλο τεχνικό πρότυπο) σε ένα κράτος ή μία κοινωνία αντικατοπτρίζουν τη ιδιοσυγκρασία και την γενικότερη στάση της κοινωνίας απέναντι στα διάφορα θέματα και κατ'επέκταση τα προϊόντα που η συγκεκριμένη κοινωνία θεωρεί ότι καλύπτουν τις ανάγκες. 

Διαβάζοντας το αλλιώς: Στις ΗΠΑ ο οδηγός πληρώνει το αυτοκίνητο οπότε όποιον πάρει ο χάρος, αυτός να είναι καλά (που δεν θα είναι), στην Ευρώπη έχουμε αερόσακους για τους πεζούς, γραμμάρια CO2 ανά χλμ., φορολογικά κίνητρα για εναλλακτικά καύσιμα και ηλεκτροκίνηση (δεν μιλάω για Ελλάδα....γιατί είμαστε πιο αμερικανάκια από τα αμερικανάκια) και πολλά άλλα. 

Αναφορικά με τα τέστ συγκρούσεων το small overlap των ΗΠΑ υπάρχει και στην ΕΕ, απλώς το ποσοστό του overlap είναι διαφορετικό και η ταχύτητα που το εκτελούν στις ΗΠΑ αρκετά μεγαλύτερη. Ουσιαστικά είναι το ίδιο τεστ με αυτό που γινόταν το 1950 όταν όλα τα αυτοκίνητα είχαν σασί τύπου "σκάλας"  και υπήρχε μία ελάχιστη ταχύτητα που η "σκάλα" δεν έπρεπε να παραμορφωθεί μετά από "ελαφριά" σύγκρουση για να μπορεί το όχημα να φύγει χωρίς γερανό. 

Αναφορικά τώρα με τα τέστ συγκρούσεων στις ΗΠΑ και την ΕΕ, δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο από την ΕΕ που να υστερεί τραγικά στα τεστ στις ΗΠΑ. Το αντίθετο όμως έχει συμβεί πολλές φορές, με το φαινόμενο να μειώνεται όμως λόγω κυρίως της στροφής σε πιο σύγχρονες τεχνολογίες μετά την πανωλεθρία ΟΛΩΝ των αυτοκινητοβιομηχανιών των ΗΠΑ σε επίπεδο ανταγωνιστικών προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Ελπίζω τ να μην κούρασα επειδή τα θέματα είναι πολλά και σύνθετα και δεν μπορεί να αναλυθεί με σχόλιο της μίας γραμμής.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Vorian είπε

 

Υπάρχει και είναι ανάμεσά μας ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, αλλά εμείς προτιμάμε το "σύγχρονο marketing" και προτιμάμε Μερσεντέ και "Μπέμπες". 

https://www.namco.gr/el/

 

Το Pony δεν κυκλοφορεί, φίλε μου. Υπήρχαν σχέδια να ξεκινήσει η μαζική παραγωγή του αλλά δυστυχώς μπήκαν εμπόδια από Γερμανία πλευρά.

Βέβαια, όπως είναι αυτή τη στιγμή έχει ελπίδες στην εγχώρια αγορά μόνο ως αγροτικό ή επαγγελματικής χρήσεως. Ωστόσο, αν ξεκινούσε η παραγωγή του και τροφοδοτούσε τις αγορές της Αφρικής, όπως σχεδιαζόταν αρχικά, θα μπορούσε η εταιρεία στο μέλλον να προσφέρει κάτι καλύτερο στη κατηγορία των ΙΧ.

Για την ιστορία, το εργοστάσιο της Namco είχε βάλει λουκέτο μετά από παρατεταμένες απεργίες 4 μηνών που είχε οργανώσει το ΚΚΕ,  με αίτημα την άυξηση του ημερομίσθιου κατά 35%. 

Επεξ/σία από Undertaker25
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Undertaker25 είπε

Το Pony δεν κυκλοφορεί, φίλε μου. Υπήρχαν σχέδια να ξεκινήσει η μαζική παραγωγή του αλλά δυστυχώς μπήκαν εμπόδια από Γερμανία πλευρά.

Βέβαια, όπως είναι αυτή τη στιγμή έχει ελπίδες στην εγχώρια αγορά μόνο ως αγροτικό ή επαγγελματικής χρήσεως. Ωστόσο, αν ξεκινούσε η παραγωγή του και τροφοδοτούσε τις αγορές της Αφρικής, όπως σχεδιαζόταν αρχικά, θα μπορούσε η εταιρεία στο μέλλον να προσφέρει κάτι καλύτερο στη κατηγορία των ΙΧ.

Για την ιστορία, το εργοστάσιο της Namco είχε βάλει λουκέτο μετά από παρατεταμένες απεργίες 4 μηνών που είχε οργανώσει το ΚΚΕ,  με αίτημα την άυξηση του ημερομίσθιου κατά 35%. 

Πολύ λυπηρό καθώς η NAMCO ήταν μία εταιρεία γεμάτη φιλοδοξίες και παραδοσιακή επιχειρηματική υγεία. Οφείλω να ομολογήσω ότι έχω χάσει τις εξελίξεις τα τελευταία χρόνια καθώς ήμουν στις Βρυξέλλες και ελπίζω να ξαναπάω. Πάντως επειδή έτυχε να τους επισκεφτώ κάποια στιγμή υπήρχαν σχέδια για παραγωγή και εγκατάσταση γραμμών παραγωγής σε διάφορες χώρες της Ασίας και της Αφρικής για αριθμούς 5000 οχημάτων ανά γραμμή.

Ελπίζω να το έκαναν καθώς η Γερμανία θα πνίξει κάθε προσπάθεια αμφισβήτησης της βιομηχανικής αποκλειστικότητας στην κατασκευή οχημάτων. 

Δημοσ.

Γιατι απορειτε για τον αριθμο των παραγγελιων? Βλαck friday ειναι. Τι, οχι?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/11/2019 στις 2:24 ΜΜ, Undertaker25 είπε

 

Μα γι' αυτό είπα ότι είναι πανέξυπνος. Μυρίστηκε την όλη φάση και τη προπαγάνδα με την κλιματική αλλαγή και πούλησε το κατάλληλο προιόν στη κατάλληλη στιγμή. 

Και δεν ήταν ποτέ τεχνολογία για τρελούς επιστήμονες. Με την εφεύρεση της μπαταρίας λιθίου, ήταν απλά θέμα χρόνου να γίνει και ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δεν είναι καμιά ιδιαίτερα πολύπλοκη τεχνολογία.

 

Φίλε μου σε αυτή τη ζωή κάποιοι ήρθαν για να αφήσουν ιστορία με το έργο τους. Το αν "μυρίστηκε την όλη φάση" όπως μηδενιστικά θεωρώ ότι σχολιάζεις, και αν πουλησε το κατάλληλο προϊόν στην κατάλληλη στιγμή είναι καφενειακή συζήτηση. 

Δεν το έκανε κανένας άλλος μέχρι τώρα, το έκανε αυτός. Και αυτόν θα γράψει η ιστορία. Το αν τα κυκλώματα παραδοσιακής ενέργειας (κοινως πετρέλαιο) θα αφήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να πάει τελείως προς τα εκεί θα το δούμε. Το ότι υπάρχει όμως επιτέλους η τεχνολογία και είναι ώριμη ώστε σε 20 χρόνια να μπορούμε να κινούμαστε χωρίς καυσαέρια είναι πολύ μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα, και όταν όλοι εμείς μεγαλώσουμε και γεράσουμε θα έχουμε να λέμε "θυμάμαι τότε που...", με την ίδια νοσταλγία που τώρα εμείς οι 40άριδες λέμε "θυμάμαι τότε που ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ τα κινητά τηλέφωνα".

Είναι πάρα πολύ σπουδαία εξέλιξη/σταθμός στην αυτοκινητοβιομηχανία αυτό που ζούμε με την Tesla. 

PS: Όσο για το πανέξυπνος, ναι είναι. Γι'αυτό και βγάλανε ΤΕΤΟΙΟ σχήμα στο όχημα, για να το συζητάνε όλοι, άσχετα από το ποιός θα το πάρει. Επίσης πραγματικά όποιος πιστεύει ότι τα τζάμια έσπασαν κατά τύχη είναι ΑΦΕΛΗΣ. ΟΛΟΣ ο κόσμος ξαφνικά άρχισε να μιλάει για ένα event, και για ένα αυτοκίνητο ολόκληρο που δεν το ήξερε ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ μέχρι να γίνει ακριβώς αυτό.

Όσο αφελής είναι και όποιος νομίζει ότι στην παρουσίαση των windows 98 έφαγε μπλε οθόνη κατά τύχη....

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
Δημοσ.

Ας επαναλάβουμε για άλλη μια φορά πως η Tesla κατασκευάζει 3 από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα του πλανήτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

* Σύμφωνα με την Tesla, (που διαφήμιζε και τα αμάξια της στην κατηγορία 5.4 αστεριών σε μια κλίμακα 0-5, μην ξεχνάμε)

Γιατί σύμφωνα με την NHTSA (απάντηση προς το marketing της Tesla): A 5-star rating is the highest safety rating a vehicle can achieve. NHTSA does not distinguish safety performance beyond that rating, thus there is no 'safest' vehicle among those vehicles achieving 5-star ratings,

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/11/2019 στις 11:25 ΠΜ, Undertaker25 είπε

Αυτή η ιστορία με τον Musk και τα fanboys που τον ακολουθούν, ακούνε πιστά ότι τους λέει και τον υπερασπίζονται λες και είναι πατέρας τους ή έχουν μετοχές στην Tesla, θυμίζει θρησκευτική αίρεση. Πραγματικά απίστευτο πως ο τύπος ασκεί τέτοια επιρροή σε μερίδα του πληθυσμού λες και πρόκειται για τον Μεσσία της ανθρωπότητας.

Ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας είναι που λέει και πουλάει στον κόσμο ότι θέλει να ακούσει και να αγοράσει.

"Ο πλανήτης καταρρέει. Αγοράστε όλοι ηλεκτροκίνητα Tesla να σωθούμε!"

"Ναι, Μεσσία μας!"

Θα μπορούσε να ναι κι έτσι

 

Αυτή η ιστορία με τον Jobs και τα fanboys που τον ακολουθούν, ακούνε πιστά ότι τους λέει και τον υπερασπίζονται λες και είναι πατέρας τους ή έχουν μετοχές στην Apple, θυμίζει θρησκευτική αίρεση. Πραγματικά απίστευτο πως ο τύπος ασκεί τέτοια επιρροή σε μερίδα του πληθυσμού λες και πρόκειται για τον Μεσσία της ανθρωπότητας.

Ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας είναι που λέει και πουλάει στον κόσμο ότι θέλει να ακούσει και να αγοράσει.

"Ο πλανήτης καταρρέει. Αγοράστε όλοι συσκευές Apple να σωθούμε!"

"Ναι, Μεσσία μας!"

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xacti είπε

Θα μπορούσε να ναι κι έτσι

Αυτή η ιστορία με τον Jobs και τα fanboys που τον ακολουθούν, ακούνε πιστά ότι τους λέει και τον υπερασπίζονται λες και είναι πατέρας τους ή έχουν μετοχές στην Apple, θυμίζει θρησκευτική αίρεση. Πραγματικά απίστευτο πως ο τύπος ασκεί τέτοια επιρροή σε μερίδα του πληθυσμού λες και πρόκειται για τον Μεσσία της ανθρωπότητας.

Ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας είναι που λέει και πουλάει στον κόσμο ότι θέλει να ακούσει και να αγοράσει.

"Ο πλανήτης καταρρέει. Αγοράστε όλοι συσκευές Apple να σωθούμε!"

"Ναι, Μεσσία μας!"

Συμφωνώ απόλυτα!

Στις 28/11/2019 στις 5:55 ΜΜ, polaki είπε

Φίλε μου σε αυτή τη ζωή κάποιοι ήρθαν για να αφήσουν ιστορία με το έργο τους. Το αν "μυρίστηκε την όλη φάση" όπως μηδενιστικά θεωρώ ότι σχολιάζεις, και αν πουλησε το κατάλληλο προϊόν στην κατάλληλη στιγμή είναι καφενειακή συζήτηση. 

Δεν το έκανε κανένας άλλος μέχρι τώρα, το έκανε αυτός. Και αυτόν θα γράψει η ιστορία. Το αν τα κυκλώματα παραδοσιακής ενέργειας (κοινως πετρέλαιο) θα αφήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να πάει τελείως προς τα εκεί θα το δούμε. Το ότι υπάρχει όμως επιτέλους η τεχνολογία και είναι ώριμη ώστε σε 20 χρόνια να μπορούμε να κινούμαστε χωρίς καυσαέρια είναι πολύ μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα, και όταν όλοι εμείς μεγαλώσουμε και γεράσουμε θα έχουμε να λέμε "θυμάμαι τότε που...", με την ίδια νοσταλγία που τώρα εμείς οι 40άριδες λέμε "θυμάμαι τότε που ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ τα κινητά τηλέφωνα".

Είναι πάρα πολύ σπουδαία εξέλιξη/σταθμός στην αυτοκινητοβιομηχανία αυτό που ζούμε με την Tesla. 

PS: Όσο για το πανέξυπνος, ναι είναι. Γι'αυτό και βγάλανε ΤΕΤΟΙΟ σχήμα στο όχημα, για να το συζητάνε όλοι, άσχετα από το ποιός θα το πάρει. Επίσης πραγματικά όποιος πιστεύει ότι τα τζάμια έσπασαν κατά τύχη είναι ΑΦΕΛΗΣ. ΟΛΟΣ ο κόσμος ξαφνικά άρχισε να μιλάει για ένα event, και για ένα αυτοκίνητο ολόκληρο που δεν το ήξερε ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ μέχρι να γίνει ακριβώς αυτό.

Όσο αφελής είναι και όποιος νομίζει ότι στην παρουσίαση των windows 98 έφαγε μπλε οθόνη κατά τύχη....

 

Καλά όλα αυτά. Μόνο που δεν εφηύρε αυτός την ηλεκτροκίνηση. Ένα κεφάλαιο πολλών εκατομμυρίων από την Paypal είχε, το οποίο επένδυσε στην SpaceX, έκανε χρυσές μπίζνες με το Αμερικανικό κράτος για στρατιωτικούς σκοπούς και αργότερα επένδυση στην ηλεκτρική αυτοκίνηση, εκμεταλλευόμενος τη προπαγάνδα και την τρομολαγνεία των λόμπι της κλιματικής αλλαγής. Η ιστορία θα γράψει ανθρώπους όπως ο Σοϊχίρο Χόντα. Όχι τον Μασκ. Τον Μασκ θα τον γράψει ως έξυπνο επιχειρηματία, ως εξαιρετικό προγραμματιστή, όχι ως εφευρέτη ηλεκτρο-μηχανικής τεχνολογίας. Έχει άλλους στη δούλεψή του γι' αυτό τον σκοπό.

Επίσης, το σπάσιμο των τζαμιών κόστισε 800+ εκατ. δολλάρια στην Τέσλα. Σίγουρα μάρκετινγκ θα ήταν... Σταματήστε να βλέπετε τον Musk σαν υπεράνθρωπο διότι δεν είναι. Μέχρι και τα λάθη του, προσχεδιασμένα τα θεωρείτε. Για τέτοιο επίπεδο φανμποϊσμού μιλάμε.

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Whargoul είπε

* Σύμφωνα με την Tesla, (που διαφήμιζε και τα αμάξια της στην κατηγορία 5.4 αστεριών σε μια κλίμακα 0-5, μην ξεχνάμε)

Γιατί σύμφωνα με την NHTSA (απάντηση προς το marketing της Tesla): A 5-star rating is the highest safety rating a vehicle can achieve. NHTSA does not distinguish safety performance beyond that rating, thus there is no 'safest' vehicle among those vehicles achieving 5-star ratings,

Όποιος πιστεύει ότι ένα αμάξι €20000 με 5 αστέρια και ένα αμάξι €150000 με 5 αστέρια προσφέρουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας είναι άξιος της μοίρας του.

3 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

έκανε χρυσές μπίζνες με το Αμερικανικό κράτος για στρατιωτικούς σκοπούς

Κλασική ασχετοσύνη.

Η SpaceX ξεκίνησε με ιδιωτικά συμβόλαια και ένα πολυετές με την NASA (το οποίο κέρδισε με πολύ χαμηλότερη τιμή απ' ότι ο ανταγωνισμός) και συνέχισε με ιδιωτικά συμβόλαια.

Οι "χρυσές μπίζνες με το Αμερικανικό κράτος για στρατιωτικούς σκοπούς" είναι η κλασσική συνωμοσιολογία του πισινού από τύπους με iQ ραδικιού μιας και πολύ εύκολα μπορούμε να δούμε την πλήρη λίστα όλων των εκτοξεύσεων εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Falcon_9_and_Falcon_Heavy_launches

FYI, η SpaceX έπρεπε να μηνύσει την Αεροπορία των ΗΠΑ για να μπορέσει να συμμετάσχει στους σχετικούς διαγωνισμούς γιατί μέχρι τότε τα έπαιρνε όλα τα συμβόλαια γνωστό λομπυ με τιμές 2-3 φορές πάνω.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, grayden είπε

Όποιος πιστεύει ότι ένα αμάξι €20000 με 5 αστέρια και ένα αμάξι €150000 με 5 αστέρια προσφέρουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας είναι άξιος της μοίρας του.

Συγκρίνοντας αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, το βάρος είναι αυτό που κάνει τη διαφορά:

Hybrid models have lower injury odds than their conventional counterparts

It's well known that size and weight influence injury likelihood. In a collision involving two vehicles that differ in size and weight, the people in the smaller, lighter vehicle will be at a disadvantage. The bigger, heavier vehicle will push the smaller, lighter one backward on impact. This means less force on people in the heavier vehicle and more on the people in the lighter one. Greater force means greater risk, so people in the smaller, lighter vehicle are more likely to be injured. Even in single-vehicle crashes, heavier vehicles have an advantage because they are more likely to move, bend, or deform objects they hit.

Τα Tesla είναι πολύ ασφαλή για τους επιβάτες τους σε συγκρούσεις με άλλα οχήματα, γιατι πολύ απλά λόγω επιπλέον βάρους θα εμβολίσουν το άλλο όχημα. Οι επιβάτες του άλλου οχήματος δέν είναι τόσο τυχεροί.

Γενικά όμως αν λάβουμε υπόψιν όλα τα ατυχήματα, τα Tesla δέν είναι ασφαλή. Οι θάνατοι είναι σημαντικά υψηλότεροι σε σύγκριση με οχήματα ίδιας κατηγορίας.

https://www.tesladeaths.com/

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, grayden είπε

Όποιος πιστεύει ότι ένα αμάξι €20000 με 5 αστέρια και ένα αμάξι €150000 με 5 αστέρια προσφέρουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας είναι άξιος της μοίρας του.

Κλασική ασχετοσύνη.

Η SpaceX ξεκίνησε με ιδιωτικά συμβόλαια και ένα πολυετές με την NASA (το οποίο κέρδισε με πολύ χαμηλότερη τιμή απ' ότι ο ανταγωνισμός) και συνέχισε με ιδιωτικά συμβόλαια.

Οι "χρυσές μπίζνες με το Αμερικανικό κράτος για στρατιωτικούς σκοπούς" είναι η κλασσική συνωμοσιολογία του πισινού από τύπους με iQ ραδικιού μιας και πολύ εύκολα μπορούμε να δούμε την πλήρη λίστα όλων των εκτοξεύσεων εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Falcon_9_and_Falcon_Heavy_launches

FYI, η SpaceX έπρεπε να μηνύσει την Αεροπορία των ΗΠΑ για να μπορέσει να συμμετάσχει στους σχετικούς διαγωνισμούς γιατί μέχρι τότε τα έπαιρνε όλα τα συμβόλαια γνωστό λομπυ με τιμές 2-3 φορές πάνω.

 

Φαντάσου πόσο butthurt fanboy είσαι για να προβαίνεις σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς, όταν εγώ αναφέρομαι στον Έλον. Λες και είναι πατέρας σου και θίγεσαι.

Αναφορά σε κείμενο

Η SpaceX ξεκίνησε με ιδιωτικά συμβόλαια και ένα πολυετές με την NASA (το οποίο κέρδισε με πολύ χαμηλότερη τιμή απ' ότι ο ανταγωνισμός)

 

Η NASA είναι ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ. Αδιάφορο αν τα κέρδισε με διαγωνισμούς ή όχι. Εγώ δεν είπα ότι λάδωσε. Είπα ότι κάνει μπίζνες με το κράτος.

Πάρε και δω να έχεις

Αναφορά σε κείμενο

 

Musk's satellite project testing encrypted internet with military planes
Joey Roulette
3 MIN READ

WASHINGTON (Reuters) - The Air Force is using SpaceX’s fledgling satellite network to test encrypted internet services for a number of military planes, the space company’s president said on Tuesday, detailing results for the first customer of Elon Musk’s planned constellation of thousands of broadband-beaming satellites.

 

Και λέει πιο κάτω...

Αναφορά σε κείμενο

 

SpaceX launched in May the first batch of 60 operational satellites into low Earth orbit and plans to launch another 60 in November from an Air Force station in Florida.

Shotwell said the program, part of a $28 million Pentagon contract awarded to SpaceX in late 2018, is ongoing and expects to test Starlink with “a number” of additional military aircraft types. That contract also includes testing communications between satellites in orbit.

 

Και εδώ άλλο άρθρο όπου αναφέρεται πως η SpaceX εκτόξευσε απόρρητους στρατιωτικούς δορυφόρους.

Αναφορά σε κείμενο

Classified Military Satellite Goes Missing After SpaceX Launch


A military satellite launched by Elon Musk’s Space Exploration Technologies Corp. appears to have crashed into the sea after a malfunction while being boosted into orbit, a potential setback for the billionaire’s rocket program.

SpaceX’s Falcon 9 seemed to lift off successfully from the pad at Florida’s Cape Canaveral Air Force Station on Sunday carrying a classified payload in a mission code-named Zuma. But afterward, the U.S. Strategic Command said it wasn’t tracking any new satellites, an indication that the satellite somehow failed to deploy properly.

 

Ποιοι "συνωμοσιολόγοι" το έγραψαν? Τα γραφικα με IQ ραδικιού Reuters και Bloomberg. Και οι μπίζνες για στρατιωτικούς σκοπούς δεν γίνονται μόνο μέσω Πενταγώνου αλλά και μέσω Nasa. H τεχνολογία μεταφέρεται και στον στρατιωτικό τομέα. Και δεν ενδιαφέρει αν παίρνει 30, 100 ή 500 μύρια από το κράτος. Στις σχέσεις Έλον-Αμερικανικού κράτους αναφέρθηκα. Πάντως οι σχέσεις του Σωτήρα σας με την ιμπεριαλιστική πολεμική μηχανή των ΗΠΑ βαίνουν άριστα.

Σε ευχαριστώ που με επιβεβαίωσες πλήρως όταν έγραψα ότι οι φαν του Έλον συμπεριφέρεστε σαν μέλη θρησκευτικής αίρεσης. 

Επεξ/σία από Undertaker25
  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, grayden είπε

Όποιος πιστεύει ότι ένα αμάξι €20000 με 5 αστέρια και ένα αμάξι €150000 με 5 αστέρια προσφέρουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας είναι άξιος της μοίρας του.

 

Τότε εξήγησε μας αυτό....

Spoiler

(Το Χ δεν το μέτρησε η EuroNCAP)

Capture.JPG.baee18ee2ad825c7066e39a81b8074f1.JPG

 

Οπότε Sorry που σου το λέω αλλά, άξιος της μοίρας του είναι αυτό που πιστεύει ότι τα πάντα είναι καλύτερα όταν ο κατασκευαστής το πουλά ακριβά... + Δεν είναι καν αμάξια των 150000, ούτε κατασκευασμένα από monocoque ανθρακονημάτων, ούτε από κάποιο εξωτικό υλικό. Τυπικά ατσάλινα αμάξια είναι που είναι ακριβά λόγω premium, μαρκας, τρόπου κίνησης, κόστους παραγωγής...

Το μόνο που κάνετε είναι να συνεχίζεται να διαδίδεται πράγματα που κρίθηκαν ως παραπληροφόρηση από τον ίδιο τον οργανισμό που βγάζει τις μετρήσεις. Αφού το είπε ο Musk, είναι universal truth για τους αιώνες των αιώνων... Είναι ασφαλή αμάξια όπως τα περισσότερα πλέον. Nothing more, nothing less. Ούτε 5.4 αστέρων, ούτε ΤΑ ασφαλέστερα... Αν μη τι άλλο, στο τεστ με πλευρική σύγκρουση σε κολόνα, που μπορεί να συγκριθεί και με όλα τα αμάξια ανεξαρτήτως βάρους και κατηγορίας, και που ο Musk έβαζε βιντεάκια ανωτερότητας (συγκρίνοντας το με τα Lexus προηγούμενης γενιάς κιόλας) το Model 3 έχει χειρότερη βαθμολογία από αρκετά, εάν όχι από τα περισσότερα αμάξια που βαθμολογήθηκαν την ίδια περίοδο (2019), σύμφωνα με το EuroNCAP που βάζει και αριθμητική βαθμολογία.
 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...