xelidoni Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μια ερώτηση μου στείλανε εχτές τους κωδικούς και όταν πάω να τους ενεργοποιήσω μου βγάζει μήνυμα ότι χρησιμοποιούνται γιατί; μήπως μου έχουν κάνει καμιά στραβή εκεί στο πλαίσιο Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2019 από xelidoni
captainmilo Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ με τους κωδικούς, ότι ήδη χρησιμοποιούνται, θα επικοινωνήσω μαζί τους αύριο και θα ενημερώσω το θέμα.
xelidoni Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 21 λεπτά πριν, captainmilo είπε Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ με τους κωδικούς, ότι ήδη χρησιμοποιούνται, θα επικοινωνήσω μαζί τους αύριο και θα ενημερώσω το θέμα. Δεν θα βγάλεις άκρη τους έχω πάρει από την τρίτη πάνω από 20 φορές τηλέφωνο και σήμερα μου στείλανε email και μου λένε να επικοινωνήσω με την amd
hunter01234 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, xelidoni είπε Δεν θα βγάλεις άκρη τους έχω πάρει από την τρίτη πάνω από 20 φορές τηλέφωνο και σήμερα μου στείλανε email και μου λένε να επικοινωνήσω με την amd Θα πρέπει να ανοίξετε ticket...η διαδικασία που ακολούθησα ήταν κατέβασμα του validation tool από amd και αφού σας απορρίψει να υποβληθεί ερώτημα στην amd...μου ζήτησαν απόδειξη αγοράς που να φαίνεται κατάστημα και ονοματεπώνυμο αγοραστή και την επόμενη μέρα ενεργοποιήθηκε κανονικά... εννοείται φυσικά πως είναι κουμπομενη στο σύστημα η κάρτα επεξεργαστής ή ότι έχετε αγοράσει!!! Μόλις τώρα, hunter01234 είπε Θα πρέπει να ανοίξετε ticket...η διαδικασία που ακολούθησα ήταν κατέβασμα του validation tool από amd και αφού σας απορρίψει να υποβληθεί ερώτημα στην amd...μου ζήτησαν απόδειξη αγοράς που να φαίνεται κατάστημα και ονοματεπώνυμο αγοραστή και την επόμενη μέρα ενεργοποιήθηκε κανονικά... εννοείται φυσικά πως είναι κουμπομενη στο σύστημα η κάρτα επεξεργαστής ή ότι έχετε αγοράσει!!! Σημείωση η διαδικασία άλλαξε απ'την προηγούμενη φορά...τον Μάιο με την 580 το πλαίσιο μου είχε στείλει καινούργιο κωδικό τώρα με την 5700 με παρέπεμψαν στην amd... προφανώς και αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα
captainmilo Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους. Τελικά είχε θετική εξέλιξη η προσπάθειά μου. Επικοινώνησα με το Πλαίσιο, οι οποίοι με παρέπεμψαν στην AMD, οι οποίοι με τη σειρά τους με ξανα-παρέπεμψαν στο Πλαίσιο. Εν τέλη το κατάστημα μου έστειλε νέο κωδικό ο οποίος και ενεργοποιήθηκε κανονικά μέσω του verification tool της AMD. Αυτό που χρειάστηκε να τους στείλω ήταν ένα screenshot της συνομιλίας μου με την AMD το οποίο εν ολίγης έλεγε πως αποκλειστικά υπεύθυνοι για τους κωδικούς είναι οι retailer και όχι η AMD αυτή καθεαυτή. Να διευκρινίσω πως η όλη μου συνομιλία με το Πλαίσιο έγινε μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας τους και πήρα σχετικά γρήγορα απάντηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις