Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για δεύτερη φορά μέσα σε δύο χρόνια, η OnePlus έπεσε θύμα hacking από άγνωστο έως τώρα hacker. Ονόματα χρηστών, e-mail και διευθύνσεις έχουν κατά πάσα πιθανότητα διαμοιραστεί με τρίτους.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, τα στοιχεία πληρωμών και οι κωδικοί είναι ασφαλείς και δεν εκτέθηκαν στην παραβίαση. Συμπληρώνει ακόμη πως δεν υπήρξε παράνομη πρόσβαση σε κανένα λογαριασμό.

«Πήραμε γρήγορα μέτρα ενάντια στον εισβολέα και ενισχύσαμε την ασφάλεια του δικτύου μας», αναφέρει η OnePlus στο e-mail που έστειλε στους πελάτες των οποίων τα στοιχεία εκτέθηκαν. Αυτή τη στιγμή μάλιστα η εταιρεία συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για να ερευνήσουν το περιστατικό και να προστατεύσουν τα δεδομένα των πελατών.

Εάν κάποιο e-mail δεν έχει έρθει ακόμη στα εισερχόμενά σας, μπορείτε να υποθέσετε πως τα στοιχεία σας δεν εκτέθηκαν, παρ’ όλα αυτά καλό θα είναι να ρίξετε μία ματιά στο λογαριασμό σας ή ακόμη και να αλλάξετε τους κωδικούς σας.

Την επόμενη περίοδο οι χρήστες θα πρέπει να προσέξουν τα phishing e-mails που πιθανώς να σταλούν στις διευθύνσεις που εκτέθηκαν, τα οποία θα οδηγούν σε ανεπίσημες σελίδες με σκοπό να υποκλέψουν στοιχεία όπως πιστωτικές κάρτες, κωδικούς και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Θέλει ιδιαίτερη προσοχή διότι όταν κάποιος είναι σε θέση να γνωρίζει στοιχεία όπως όνομα, διεύθυνση κατοικίας και e-mail, το μήνυμά του, μπορεί να είναι πολύ πειστικό. Οι χρήστες θα πρέπει να ελέγχουν πολύ προσεκτικά τα links τα οποία θα χρειαστεί να πατήσουν και να διατηρούν πλήρως ενημερωμένο τον browser που χρησιμοποιούν.

Η OnePlus επίσης αναφέρει πως δεν θα ζητήσει ποτέ προσωπικά δεδομένα όπως κωδικούς ή αριθμούς πιστωτικών καρτών μέσω e-mail παρά μόνο στην ασφαλή σελίδα πληρωμής της ίδιας της τράπεζας, καθώς ο χρήστης αγοράζει κάποιον προϊόν.  

Η εταιρεία μετά την εισβολή, ξεκίνησε σημαντική συνεργασία με μία παγκοσμίου φήμης πλατφόρμα ασφαλείας ενώ ταυτόχρονα λάνσαρε και πρόγραμμα bug-bounty, κατά το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να αναφέρουν σημαντικά bugs και να λαμβάνουν κάποια αμοιβή για τη συνεισφορά τους.

TechRadar


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Την επόμενη περίοδο οι χρήστες θα πρέπει να προσέξουν τα phishing e-mails που πιθανώς να σταλούν στις διευθύνσεις που εκτέθηκαν, τα οποία θα οδηγούν σε ανεπίσημες σελίδες με σκοπό να υποκλέψουν στοιχεία όπως πιστωτικές κάρτες, κωδικούς και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Θέλει ιδιαίτερη προσοχή διότι όταν κάποιος είναι σε θέση να γνωρίζει στοιχεία όπως όνομα, διεύθυνση κατοικίας και e-mail, το μήνυμά του, μπορεί να είναι πολύ πειστικό. Οι χρήστες θα πρέπει να ελέγχουν πολύ προσεκτικά τα links τα οποία θα χρειαστεί να πατήσουν και να διατηρούν πλήρως ενημερωμένο τον browser που χρησιμοποιούν."

 

Βάζουν σε τόσο μεγάλο κίνδυνο για 2η φορά του πελάτες τους και είναι σαν να μην τρέχει τίποτα..

Κακή αντιμετώπιση από την OnePlus..

Επεξ/σία από Looter
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, pao13 είπε

συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες !!


Εννοείται!! Γιαυτό ύπνο σήμερα με την σκέψη οτι δεν κάναμε μαλ@κία που τσιγκουνευτήκαμε και πήραμε Κινέζο. Όλα καλά

  • Like 4
  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, pao13 είπε

συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες !!

7 λεπτά πριν, EuphangeL είπε


Εννοείται!! Γιαυτό ύπνο σήμερα με την σκέψη οτι δεν κάναμε μαλ@κία που τσιγκουνευτήκαμε και πήραμε Κινέζο. Όλα καλά


Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν συνεργάστηκε με retailers και στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο. Είναι σίγουρο ότι ο hacker στόχευε σε δεδομένα πιστωτικών καρτών για να κάνει «αφαίμαξη».

 

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, EuphangeL είπε


Εννοείται!! Γιαυτό ύπνο σήμερα με την σκέψη οτι δεν κάναμε μαλ@κία που τσιγκουνευτήκαμε και πήραμε Κινέζο. Όλα καλά

 

26 λεπτά πριν, gripakotrelos είπε

Στο ελληνικο ινσομνια μονο το μηλο εχει προβλημα.οχι ρε γαμωτο ξενερωσα.

 

Screenshot-2018-10-17-at-13.53.47.png

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, pacahontas III milagros είπε

νταξη ποσο πια κονσερβοσουρωτηρια τα Android....?

Που κολλάει το Android με το ότι έπεσε hacking ΣΤΟ ΣΙΤΕ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΊΑΣ? ΌΤΙ νανε λέτε μωρέ διαβάστε πρώτα!

  • Like 13
  • Thanks 3
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, svartevarg είπε

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν συνεργάστηκε με retailers και στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο.

Γιατί δεν έχει κανάλι διανομής, επί της ουσίας. Σε αυτό έχει βασίσει την επιτυχία της και της βγαίνει λόγω χαμηλού failure rate.Σε άλλη περίπτωση θα είχε σβήσει από τον χάρτη (και σίγουρα δεν μπορεί να βασιστεί για καιρό σε αυτό το μοντέλο).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, VChris είπε

Γιατί δεν έχει κανάλι διανομής, επί της ουσίας. Σε αυτό έχει βασίσει την επιτυχία της και της βγαίνει λόγω χαμηλού failure rate.Σε άλλη περίπτωση θα είχε σβήσει από τον χάρτη (και σίγουρα δεν μπορεί να βασιστεί για καιρό σε αυτό το μοντέλο).

Γι' αυτό το αναφέρω ότι θα μπορούσε να έχει έστω official selling points, που να ελέγχει η ίδια, σε όλο τον κόσμο...μακροπρόθεσμα...

Επεξ/σία από svartevarg
Δημοσ.

Μ αρέσει που την θεωρούσα κ σοβαρή εταιρία. Η απάντηση της θυμίζει μαγαζάκι  συνοικιακο που σου λέει μεχρι εδώ μπορώ ας προσεχες

1 ώρα πριν, EuphangeL είπε


Εννοείται!! Γιαυτό ύπνο σήμερα με την σκέψη οτι δεν κάναμε μαλ@κία που τσιγκουνευτήκαμε και πήραμε Κινέζο. Όλα καλά

Να πεις ότι είναι κ φτηνά . Κάποτε ήταν ..

  • Like 1
Δημοσ.

Στο επομενο κινεζικο που θα παρω, οχι απο τα apple, απο τα αλλα, να θυμηθω να βαλω ψευδωνυμο και το mail του δευτερου προφιλ του φιμπι, αυτου που κανω add γκομενακια. Να εχει και ο χακερ τιποτα ευχαριστο να περναει την ωρα του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...