Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλημέρα.

Εχω το ίδιο πρόβλημα στο 206 από τα πρώτα κιόλας χρόνια αγοράς του (το είχα αγοράσει το 2000). Θερμοκρασία στο τέρμα, λαμπάκι STOP κτλ κτλ. Αυτό θα μπορούσε να γίνει στα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής (χωρίς να δικαιολογεί την άνοδο της θερμοκρασίας), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού ή και ακόμη σε κίνηση με καταπόνηση του αυτοκινήτου.

Ποτέ στην αντιπροσωπεία δεν είχαν βρει τι έφταιγε. Εν συνεχεία ούτε ένας μάστορας της γειτονιάς (εξειδικευμένος για peugeot) κατάφερε να βρει τι είναι. Εν τέλει μετά από 3-4 αλλαγές μαστόρων ο τελευταίος μου ανέφερε ότι πρόκειται για πρόβλημα στον θερμοστάτη. Τον αλλάξαμε πριν από ενάμιση χρόνο. Στην αρχή έδειχνε ΟΚ. Μετά από μερικούς μήνες πάλι τα ίδια. Μέχρι πριν από μερικές μέρες που όταν ζεσταθεί για τα καλά και στο πάτημα του γκαζιού ανεβαίνει η θερμοκρασία στο κόκκινο. Σήμερα έχω ραντεβού να το ξαναδεί.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, nikosresp είπε

Καλημέρα.

Εχω το ίδιο πρόβλημα στο 206 από τα πρώτα κιόλας χρόνια αγοράς του (το είχα αγοράσει το 2000). Θερμοκρασία στο τέρμα, λαμπάκι STOP κτλ κτλ. Αυτό θα μπορούσε να γίνει στα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής (χωρίς να δικαιολογεί την άνοδο της θερμοκρασίας), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού ή και ακόμη σε κίνηση με καταπόνηση του αυτοκινήτου.

Ποτέ στην αντιπροσωπεία δεν είχαν βρει τι έφταιγε. Εν συνεχεία ούτε ένας μάστορας της γειτονιάς (εξειδικευμένος για peugeot) κατάφερε να βρει τι είναι. Εν τέλει μετά από 3-4 αλλαγές μαστόρων ο τελευταίος μου ανέφερε ότι πρόκειται για πρόβλημα στον θερμοστάτη. Τον αλλάξαμε πριν από ενάμιση χρόνο. Στην αρχή έδειχνε ΟΚ. Μετά από μερικούς μήνες πάλι τα ίδια. Μέχρι πριν από μερικές μέρες που όταν ζεσταθεί για τα καλά και στο πάτημα του γκαζιού ανεβαίνει η θερμοκρασία στο κόκκινο. Σήμερα έχω ραντεβού να το ξαναδεί.

Καλησπέρα,

για την ιστορία αλλάξαμε βαλβίδες βεντιλατέρ και θερμοστάτη (για τη δεύτερη δεν είμαι 100% σίγουρος ότι μου την είπε έτσι). Και δείχνει ότι δουλεύει ΟΚ. Προηγουμένως δούλευε στους 90, πλέον δουλεύει στους 90- που είναι το φυσιολογικό.

 

Δημοσ.

Εγω παντως  δεν θα κυκλοφορουσα Γαλλικο αυτοκινητο το καλοκαιρι.Απο το 1990-2000 εως 2005 Γαλλικα-Ιταλικα ηταν εφιαλτικα με θερμοκρασιες και καμμενες φλαντζες.Δεν ξερω τωρα τι κανουνε, αλλα τοτε ξεκινουσες να πας για μπανιο και εκανες τον σταυρο σου.Με θερμοκρασιες ανω των 30, επρεπε να εισαι αλληθωρος.Το ενα ματι στον δρομο και το αλλο στον δεικτη θερμοκρασιας.

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Παίδες προσοχή με αυτά τα ψηφιακά όργανα μέτρησης που μετράνε θερμοκρασίες νερου, πίεση λαδιου κλπ.

Δεν είναι πάντα αξιόπιστα. 

Από ψάξιμο που έκανα γιατί μου ζητούσε ο κάθε ηλεκτρολογος και άλλο ποσό μου είπαν διαφοροι μηχανικοι οτι στο τελος της ημέρας και θα πληρώσεις και δεν θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Για αυτό προτιμότερο είναι να ελέγχεις λάδια., νερά,  βερτιλατερ εάν λειτουργεί μόνο σου πολύ εύκολα...

Είναι σαν το calculator, καλύτερα να ξέρεις να κάνεις και κάποιες απλές μαθηματικές πράξεις μόνος σου...

3 λεπτά πριν, CaptainMark είπε

Παίδες προσοχή με αυτά τα ψηφιακά όργανα μέτρησης που μετράνε θερμοκρασίες νερου, πίεση λαδιου κλπ.

Δεν είναι πάντα αξιόπιστα. 

Από ψάξιμο που έκανα γιατί μου ζητούσε ο κάθε ηλεκτρολογος και άλλο ποσό μου είπαν διαφοροι μηχανικοι οτι στο τελος της ημέρας και θα πληρώσεις και δεν θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Για αυτό προτιμότερο είναι να ελέγχεις λάδια., νερά,  βερτιλατερ εάν λειτουργεί μόνο σου πολύ εύκολα...

Είναι σαν το calculator, καλύτερα να ξέρεις να κάνεις και κάποιες απλές μαθηματικές πράξεις μόνος σου...

Citroen C2 

Είχα πρόβλημα με θερμοκρασίες και έκαψα θερμοστάτη..

Και άρχισα να ψάχνομαι για οργανο μετρησης..

Γιατί εργοστασιακά οι φωστήρες δεν είχαν προειδοποίητικη ένδειξη...

Για αυτό το αναφέρω..

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, CaptainMark είπε

Παίδες προσοχή με αυτά τα ψηφιακά όργανα μέτρησης που μετράνε θερμοκρασίες νερου, πίεση λαδιου κλπ.

Δεν είναι πάντα αξιόπιστα. 

Από ψάξιμο που έκανα γιατί μου ζητούσε ο κάθε ηλεκτρολογος και άλλο ποσό μου είπαν διαφοροι μηχανικοι οτι στο τελος της ημέρας και θα πληρώσεις και δεν θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Για αυτό προτιμότερο είναι να ελέγχεις λάδια., νερά,  βερτιλατερ εάν λειτουργεί μόνο σου πολύ εύκολα...

Είναι σαν το calculator, καλύτερα να ξέρεις να κάνεις και κάποιες απλές μαθηματικές πράξεις μόνος σου...

Citroen C2 

Είχα πρόβλημα με θερμοκρασίες και έκαψα θερμοστάτη..

Και άρχισα να ψάχνομαι για οργανο μετρησης..

Γιατί εργοστασιακά οι φωστήρες δεν είχαν προειδοποίητικη ένδειξη...

Για αυτό το αναφέρω..

Πως έκαψες θερμοστάτη;Σου κολλησε (ανοιχτός ή κλειστός; ) ; 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πως έκαψες θερμοστάτη;Σου κολλησε (ανοιχτός ή κλειστός; ) ; 

Κλειστός κόλλησε...

Ήταν και καλοκαιρινή ημέρα  με καύσωνα...

 

 

2 λεπτά πριν, CaptainMark είπε

Κλειστός κόλλησε...

Ήταν και καλοκαιρινή ημέρα  με καύσωνα...

 

 

Για αυτό μετά από λίγο δεν τη γλίτωσε και έκαψε φλατζα...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, CaptainMark είπε

Κλειστός κόλλησε...

Ήταν και καλοκαιρινή ημέρα  με καύσωνα...

 

 

Για αυτό μετά από λίγο δεν τη γλίτωσε και έκαψε φλατζα...

Αρα έκαψες φλάτζα γιατί κόλλησε κλειστός ο θερμοστάτης.Δεν έκαψες θερμοστάτη.

Κρίμα .

Δημοσ.
Στις 6/2/2025 στις 10:17 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Πως έκαψες θερμοστάτη;Σου κολλησε (ανοιχτός ή κλειστός; ) ; 

Για την ιστορία... λυχνία έχει για θερμοκρασίες 💧 αλλα ανάβει στο και πέντε.. 200 μέτρα πριν καεί ο κινητήρας.. 

Για αυτό ψαχτηκα για ψηφιακό οργανο μέτρησης...

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, CaptainMark είπε

Για την ιστορία... λυχνία έχει για θερμοκρασίες 💧 αλλα ανάβει στο και πέντε.. 200 μέτρα πριν καεί ο κινητήρας.. 

Για αυτό ψαχτηκα για ψηφιακό οργανο μέτρησης...

Οπως το λες,στο και πέντε ανάβουν .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...