Dragas1989 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Έχω ένα Peugeot 206 2002 μοντέλο.. μου ανέβαζε θερμοκρασία στο κόκκινο το πήγα στην αντιπροσωπεία έβαλα καινούργιο ψυγείο υγρά πριν κανένα μήνα!! Από χθες πάλι μου ανεβάζει θερμοκρασία αλλά όχι πάντα.. χθες ενώ έκανα πορεία με σταθερή θερμοκρασία ο δείκτης έπεσε στο μηδέν και αμέσως στα κόκκινα άνοιξα το ζεστό στο φουλ και έπεσε στο κανονικό.. σήμερα ενώ έκανα την ίδια διαδρομή 15 χιλιομέτρων ο δείκτης σταθερά στους 85 με 90 μόλις άνοιξα καλοριφέρ μετά από είκοσι λεπτά διαδρομή ο δείκτης έπιασε κόκκινο σταμάτησα άνοιξα καπό ο κινητήρας ζεστός αλλά όχι να καίει ούτε καπνοί ούτε τίποτα με δείκτη στο τέρμα κόκκινο... Τι παίζει να φταίει?? 1
piiii Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Θερμοστάτης κατα πάσα πιθανότητα. Εκτός απο τον θερμοστάτη υπάρχει και ακόμα ένα μαραφέτι που συσχετίζεται με το όλο θέμα. Φούσκα βεντιλατέρ νομίζω. Χάνεις υγρά όταν ανεβάζει θερμοκρασία; Το βεντιλατέρ υπο φυσιολογικές συνθήκες θα πρέπει να δουλεύει σαν τρελό σε εκείνες τις θερμοκρασίες. Καλό θα ήταν επίσης να μετρήσεις την θερμοκρασία του αντιψυκτικού με κάποιο υπέρυθρο θερμόμετρο μήπως και τυχόν το όργανο της θερμοκρασίας τα έχει παίξει και απλά σου εμφανίζει λανθασμένες ενδείξεις. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2019 από piiii 1
Dragas1989 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 52 λεπτά πριν, piiii είπε Θερμοστάτης κατα πάσα πιθανότητα. Εκτός απο τον θερμοστάτη υπάρχει και ακόμα ένα μαραφέτι που συσχετίζεται με το όλο θέμα. Φούσκα βεντιλατέρ νομίζω. Χάνεις υγρά όταν ανεβάζει θερμοκρασία; Το βεντιλατέρ υπο φυσιολογικές συνθήκες θα πρέπει να δουλεύει σαν τρελό σε εκείνες τις θερμοκρασίες. Καλό θα ήταν επίσης να μετρήσεις την θερμοκρασία του αντιψυκτικού με κάποιο υπέρυθρο θερμόμετρο μήπως και τυχόν το όργανο της θερμοκρασίας τα έχει παίξει και απλά σου εμφανίζει λανθασμένες ενδείξεις. Δεν χάνω υγρά και ναι όντως το βεντιλατερ δουλεύει σαν τρελό στη μεγάλη σκάλα
georgerapp Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 θερμοστατη αλλαζεις για αρχη. την ωρα που ειναι να σβησεις το αμαξι- και σε κανονικη θερμοκρασια να ειναι- δωσε του 2 καλες γκαζιες ρελαντι σβησε το. πηγαινε με εναν φακο και ριξε φως στο παγουρι , μη το ανοιξεις γιατι στα πεζο μου φαινεται το παγουρι ειναι αμεσα συνδεδεμενο με το ψυγειο . δεν εχει δηλαδη ταπα το ψυγειο σου. δες εαν ανεβαινουν φουσκαλες εκει. εαν δηλαδη εχει αερα το κυκλωμα. εαν επικρατει ενας αναβρασμος παιζει το σεναριο φλαντζας κεφαλης , για αυτο και οι τρελλες ενδείξεις . υπαρχουν σε συνεργεια και εργαλεια για αυτη την δουλεια , με τροποποιημενες ταπες πρεσσαρουν αερα στο κυκλωμα απο το παγουρι , εαν το νερο μειωνετε τοτε σημαινει οτι καπου εχει βρει διοδο και φευγει ενω θα επρεπε το κυκλωμα να ειναι κλειστο.
Dragas1989 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, georgerapp είπε θερμοστατη αλλαζεις για αρχη. την ωρα που ειναι να σβησεις το αμαξι- και σε κανονικη θερμοκρασια να ειναι- δωσε του 2 καλες γκαζιες ρελαντι σβησε το. πηγαινε με εναν φακο και ριξε φως στο παγουρι , μη το ανοιξεις γιατι στα πεζο μου φαινεται το παγουρι ειναι αμεσα συνδεδεμενο με το ψυγειο . δεν εχει δηλαδη ταπα το ψυγειο σου. δες εαν ανεβαινουν φουσκαλες εκει. εαν δηλαδη εχει αερα το κυκλωμα. εαν επικρατει ενας αναβρασμος παιζει το σεναριο φλαντζας κεφαλης , για αυτο και οι τρελλες ενδείξεις . υπαρχουν σε συνεργεια και εργαλεια για αυτη την δουλεια , με τροποποιημενες ταπες πρεσσαρουν αερα στο κυκλωμα απο το παγουρι , εαν το νερο μειωνετε τοτε σημαινει οτι καπου εχει βρει διοδο και φευγει ενω θα επρεπε το κυκλωμα να ειναι κλειστο. Δεν έχει φουσκάλες τίποτα.. δεν βράζει το νερό... Γενικά με ανοιχτό καπό φαίνονται όλα κομπλέ 1
georgerapp Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 πολυ καλο αυτο . ειδικα οταν η θερμοκρασια ηταν ψηλα με το σβησιμο θα επρεπε να δειχνει ο αερας στο παγουρι. οποτε γλυτωνεις το μεγαλο κοστος . αφου ανοιγει το βεντιλλατερ τοτε πακετακι θερμοστατης και βαλβιδα που διαβαζει την θερμοκρασια (αναλογα τι εχουν τα πεζο,θα πει ο τεχνικος ) . δεν εχεις τιποτα παρολα αυτα να χασεις κανοντας τον ελενχο σε καποιον που εχει αυτο το εργαλειο που ανεφερα παρα πανω για να αποκλεισουμε τον αερα οριστικα . ευελπιστώ το ψυγειο εαν ηταν aftermarket να ηταν σωστο για το αμαξι και να το καλυπτει.
Dragas1989 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Μίλησα και με ένα μηχανικό.. μου είπε μπορεί να μην κάνει καλή κυκλοφορία το νερό η ότι οι ενδείξεις είναι πλασματικές!! Θα πάω αύριο να το δεί
meletis_m Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Dragas1989 είπε Μίλησα και με ένα μηχανικό.. μου είπε μπορεί να μην κάνει καλή κυκλοφορία το νερό η ότι οι ενδείξεις είναι πλασματικές!! Θα πάω αύριο να το δεί Άλλαξε και ένα θερμοστατη αλλά και τάπα ψυγειου εάν δεν άλλαξες ήδη με τη αγορά ψυγείου.
Dragas1989 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΠΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΥ!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΠΙΣΤΕΥΩ... ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΕΠΕΣΕ ΤΕΡΜΑ ΚΑΤΩ ΓΙΑ 3 ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑ ΤΕΡΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΑ ΤΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΣΟ ΖΕΣΤΟΣ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ... 1
vasilllis Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Απο αυτα που λες δεν μπορει κανεις να καταλαβει αν οι ενδειξεις που βλεπεις ειναι σωστες ή οχι τελικα.Απο οτι λες δεν σηκωνει τελικα θερμοκρασια,αλλα το οργανο δειχνει οτι να ναι.
georgerapp Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 εκει ειναι το θεμα , στην ενδειξη , εαν κοκκινιζε το νερο θα το καταλαβαινες απο τα κολαρα , θα ηταν πυρ και μανια και τουμπανα .
lunatic21 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Λοιπον προσεξε αν δεν κοικλοφορει το νερο τοτε καποιο απο τα κολαρα σου θα ειναι κρυα οποτε ελενξε με το χερι θα το καταλαβεις αμεσως.Αν ειναι αυτο τοτε πας για τρομπα νερου. Αλιως τα εχει φτησει ο θερμοστατης η πολλες φορες και η βαλβιδα την οποια δεν την πιανει ουτε το διαγνωστικο μηχανημα. Κατοχος citroen με πανω απο 500.000 χιλιομετρα. Οπως και να εχει πρεπει να βρεις λυση καθως κινδυνευεις να παθεις σοβαρη ζημια. Εδω να σημειωσω προσοχη μεγαλη να βαλεις αυτα που φοραει το αυτοκινητο και οχι καποια ανταλλακτικα aftermarket εχουν συμβει σοβαρες ζημιες σε πεζο και σε σιτροεν με αντιστοιχα θεματα θερμοκρασιας.- Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2019 από lunatic21
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Εχει γίνει καλή εξαέρωση;Αν έχει μείνει αέρας στο κύκλωμα όταν θα έχει αέρα εκεί που είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας θα στο δείχνει στο 0.
thanasisxask Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Εγώ πιστεύω ότι είναι βαλβίδα θερμοκρασίας αλλά μπορεί να είναι και θερμοστάτης και αντλία νερού. Συγνώμη ρε φίλε με την αίσθηση του χεριού σου καταλαβαίνεις άμα είναι ζεστός ο κινητήρας; θα τρελαθούμε τελείως;
lunatic21 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Αυτο που ειπα ειναι να τσεκαρει αν τα κολαρα της μηχανης ειναι ζεστα, μπορει καποιο απο τα 2 να ειναι κρυο αυτο σημαινει οτι δεν κυκλοφορει το νερο και ειναι τρομπα νερου.Αυτο θα το τσεκαρει οταν το οργανο της θερμοκρασιας ειναι στους 90 που αναφερει το παλικαρι.-
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα