Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένα Peugeot 206 2002 μοντέλο.. μου ανέβαζε θερμοκρασία στο κόκκινο το πήγα στην αντιπροσωπεία έβαλα καινούργιο ψυγείο υγρά πριν κανένα μήνα!! Από χθες πάλι μου ανεβάζει θερμοκρασία αλλά όχι πάντα.. χθες ενώ έκανα πορεία με σταθερή θερμοκρασία ο δείκτης έπεσε στο μηδέν και αμέσως στα κόκκινα άνοιξα το ζεστό στο φουλ και έπεσε στο κανονικό.. σήμερα ενώ έκανα την ίδια διαδρομή 15 χιλιομέτρων ο δείκτης σταθερά στους 85 με 90 μόλις άνοιξα καλοριφέρ μετά από είκοσι λεπτά διαδρομή ο δείκτης έπιασε κόκκινο σταμάτησα άνοιξα καπό ο κινητήρας ζεστός αλλά όχι να καίει ούτε καπνοί ούτε τίποτα με δείκτη στο τέρμα κόκκινο... Τι παίζει να φταίει??

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θερμοστάτης κατα πάσα πιθανότητα.

Εκτός απο τον θερμοστάτη υπάρχει και ακόμα ένα μαραφέτι που συσχετίζεται με το όλο θέμα.

Φούσκα βεντιλατέρ νομίζω.

Χάνεις υγρά όταν ανεβάζει θερμοκρασία;

Το βεντιλατέρ υπο φυσιολογικές συνθήκες θα πρέπει να δουλεύει σαν τρελό σε εκείνες τις θερμοκρασίες.

Καλό θα ήταν επίσης να μετρήσεις την θερμοκρασία του αντιψυκτικού με κάποιο υπέρυθρο θερμόμετρο μήπως

και τυχόν το όργανο της θερμοκρασίας τα έχει παίξει και απλά σου εμφανίζει λανθασμένες ενδείξεις.

Επεξ/σία από piiii
  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, piiii είπε

Θερμοστάτης κατα πάσα πιθανότητα.

Εκτός απο τον θερμοστάτη υπάρχει και ακόμα ένα μαραφέτι που συσχετίζεται με το όλο θέμα.

Φούσκα βεντιλατέρ νομίζω.

Χάνεις υγρά όταν ανεβάζει θερμοκρασία;

Το βεντιλατέρ υπο φυσιολογικές συνθήκες θα πρέπει να δουλεύει σαν τρελό σε εκείνες τις θερμοκρασίες.

Καλό θα ήταν επίσης να μετρήσεις την θερμοκρασία του αντιψυκτικού με κάποιο υπέρυθρο θερμόμετρο μήπως

και τυχόν το όργανο της θερμοκρασίας τα έχει παίξει και απλά σου εμφανίζει λανθασμένες ενδείξεις.

Δεν χάνω υγρά και ναι όντως το βεντιλατερ δουλεύει σαν τρελό στη μεγάλη σκάλα

Δημοσ.

θερμοστατη αλλαζεις για αρχη.

την ωρα που ειναι να σβησεις το αμαξι- και σε κανονικη θερμοκρασια να ειναι- δωσε του 2 καλες γκαζιες ρελαντι σβησε το.

πηγαινε με εναν φακο και ριξε φως στο παγουρι , μη το ανοιξεις γιατι στα πεζο μου φαινεται το παγουρι ειναι αμεσα συνδεδεμενο με το ψυγειο .

δεν εχει δηλαδη ταπα το ψυγειο σου.

δες εαν ανεβαινουν φουσκαλες εκει.

εαν δηλαδη εχει αερα το κυκλωμα.

εαν επικρατει ενας αναβρασμος παιζει το σεναριο φλαντζας κεφαλης , για αυτο και οι τρελλες ενδείξεις .

υπαρχουν σε συνεργεια και εργαλεια για αυτη την δουλεια , με τροποποιημενες ταπες πρεσσαρουν αερα στο κυκλωμα απο το παγουρι , εαν το νερο μειωνετε τοτε σημαινει οτι καπου εχει βρει διοδο και φευγει ενω θα επρεπε το κυκλωμα να ειναι κλειστο. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, georgerapp είπε

θερμοστατη αλλαζεις για αρχη.

την ωρα που ειναι να σβησεις το αμαξι- και σε κανονικη θερμοκρασια να ειναι- δωσε του 2 καλες γκαζιες ρελαντι σβησε το.

πηγαινε με εναν φακο και ριξε φως στο παγουρι , μη το ανοιξεις γιατι στα πεζο μου φαινεται το παγουρι ειναι αμεσα συνδεδεμενο με το ψυγειο .

δεν εχει δηλαδη ταπα το ψυγειο σου.

δες εαν ανεβαινουν φουσκαλες εκει.

εαν δηλαδη εχει αερα το κυκλωμα.

εαν επικρατει ενας αναβρασμος παιζει το σεναριο φλαντζας κεφαλης , για αυτο και οι τρελλες ενδείξεις .

υπαρχουν σε συνεργεια και εργαλεια για αυτη την δουλεια , με τροποποιημενες ταπες πρεσσαρουν αερα στο κυκλωμα απο το παγουρι , εαν το νερο μειωνετε τοτε σημαινει οτι καπου εχει βρει διοδο και φευγει ενω θα επρεπε το κυκλωμα να ειναι κλειστο. 

Δεν έχει φουσκάλες τίποτα.. δεν βράζει το νερό... Γενικά με ανοιχτό καπό φαίνονται όλα κομπλέ 

  • Like 1
Δημοσ.

πολυ καλο αυτο .

ειδικα οταν η θερμοκρασια ηταν ψηλα με το σβησιμο θα επρεπε να δειχνει ο αερας στο παγουρι.

οποτε γλυτωνεις το μεγαλο κοστος .

αφου ανοιγει το βεντιλλατερ τοτε πακετακι θερμοστατης και βαλβιδα που διαβαζει την θερμοκρασια (αναλογα τι εχουν τα πεζο,θα πει ο τεχνικος ) .

δεν εχεις τιποτα παρολα αυτα να χασεις κανοντας τον ελενχο σε καποιον που εχει αυτο το εργαλειο που ανεφερα παρα πανω για να αποκλεισουμε τον αερα οριστικα .

ευελπιστώ το ψυγειο εαν ηταν aftermarket να ηταν σωστο για το αμαξι και να το καλυπτει. 

Δημοσ.

Μίλησα και με ένα μηχανικό.. μου είπε μπορεί να μην κάνει καλή κυκλοφορία το νερό η ότι οι ενδείξεις είναι πλασματικές!! Θα πάω αύριο να το δεί

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dragas1989 είπε

Μίλησα και με ένα μηχανικό.. μου είπε μπορεί να μην κάνει καλή κυκλοφορία το νερό η ότι οι ενδείξεις είναι πλασματικές!! Θα πάω αύριο να το δεί

Άλλαξε και ένα θερμοστατη αλλά και τάπα ψυγειου εάν δεν άλλαξες ήδη με τη αγορά ψυγείου.

Δημοσ.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΠΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΥ!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΠΙΣΤΕΥΩ... ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΕΠΕΣΕ ΤΕΡΜΑ ΚΑΤΩ ΓΙΑ 3 ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑ ΤΕΡΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΑ ΤΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΣΟ ΖΕΣΤΟΣ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ... 

  • Like 1
Δημοσ.

Απο αυτα που λες δεν μπορει κανεις να καταλαβει αν οι ενδειξεις που βλεπεις ειναι σωστες ή οχι τελικα.Απο οτι λες δεν σηκωνει τελικα θερμοκρασια,αλλα το οργανο δειχνει οτι να ναι.

Δημοσ.

εκει ειναι το θεμα , στην ενδειξη , εαν κοκκινιζε το νερο θα το καταλαβαινες απο τα κολαρα , θα ηταν πυρ και μανια και τουμπανα .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον προσεξε αν δεν κοικλοφορει το νερο τοτε καποιο απο τα κολαρα σου θα ειναι κρυα οποτε ελενξε με το χερι θα το καταλαβεις αμεσως.Αν ειναι αυτο τοτε πας για τρομπα νερου.

Αλιως τα εχει φτησει ο θερμοστατης η πολλες φορες και η βαλβιδα την οποια δεν την πιανει ουτε το διαγνωστικο μηχανημα.

Κατοχος citroen με πανω απο 500.000 χιλιομετρα.

Οπως και να εχει πρεπει να βρεις λυση καθως κινδυνευεις να παθεις σοβαρη ζημια.

Εδω να σημειωσω προσοχη μεγαλη να βαλεις αυτα που φοραει το αυτοκινητο και οχι καποια ανταλλακτικα aftermarket εχουν συμβει σοβαρες ζημιες σε πεζο και σε σιτροεν με αντιστοιχα θεματα θερμοκρασιας.-

Επεξ/σία από lunatic21
Δημοσ.

Εχει γίνει καλή εξαέρωση;Αν έχει μείνει αέρας στο κύκλωμα όταν θα έχει αέρα εκεί που είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας θα στο δείχνει στο 0.

Δημοσ.

Εγώ πιστεύω ότι είναι βαλβίδα θερμοκρασίας αλλά μπορεί να είναι και θερμοστάτης και αντλία νερού. Συγνώμη ρε φίλε με την αίσθηση του χεριού σου καταλαβαίνεις άμα είναι ζεστός ο κινητήρας; θα τρελαθούμε τελείως; 

Δημοσ.

Αυτο που ειπα ειναι να τσεκαρει αν τα κολαρα της μηχανης ειναι ζεστα, μπορει καποιο απο τα 2 να ειναι κρυο αυτο σημαινει οτι δεν κυκλοφορει το νερο και ειναι τρομπα νερου.Αυτο θα το τσεκαρει οταν το οργανο της θερμοκρασιας ειναι στους 90 που αναφερει το παλικαρι.-

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...