Προς το περιεχόμενο

STEELSERIES Arctis 5 White 2019 Edition - €17.99 ?? (Media Markt) ""ΑΚΥΡΟ""


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δυστυχώς με το κομμάτι του eCommerce στην Ελλάδα έχουμε τέτοια θέματα... Παρόλο που είμαι επαγγελματίας στο χώρο και ουσιαστικά από αυτό ζω, οι επιλογές μου όταν αγοράζω από eshop είναι με αυτή τη σειρά: 

1) αντικαταβολή (αν το ποσό ειναι κάτω από 500€)
2) Paypal 
3) Κάρτα 

Αν κάποιο μαγαζί είναι Skroutz (άρα όχι ιδιαίτερα γνωστό και χωρίς φυσική υπόσταση) δεν πρόκειται να αγοράσω ΚΑΘΟΛΟΥ αν δεν μου δίνει την επιλογή για Paypal. 

Sorry αλλά δεν θα κάθομαι εγώ να κυνηγάω τις επιστροφές σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος.

Τώρα βέβαια εδώ μιλάμε για ολόκληρο κολοσσό.. οπότε φανταστείτε τί γίνεται στα μικρότερα μαγαζιά... :(

  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, @taraxia είπε

Έχει μέρες που σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο καταγγελίας μιας και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνουν και υποψιάζομαι πως δεν θα είναι η τελευταία. Επίσης υπήρχε πληθώρα προϊόντων που έβγαιναν σε "Λανθασμένες τιμες" μέσα στην εβδομάδα του BF, από τη MediaMartk. Το να γίνει μια-δυο το καταλαβαίνω, αλλά εφέτος το ξεφτίλισαν....

Αν κάνεις κάτι τέτοιο θα ήθελα να συμμετέχω και εγώ στην ίδια καταγγελία γιατί το σκέφτηκα και εγώ αλλά ένα μόνο άτομο δεν θα γίνει και τίποτα 

Δημοσ.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ είναι θέμα της τράπεζας.

Είχα σε παρόμοιες ημερομηνίες 2 κινήσεις που έπρεπε να ακυρωθούν, αυτή της mediamarkt και μία από booking. Του booking ακυρώθηκε όντως μέσα σε 3-4 μέρες. Του mediamarkt ακόμα καλά κρατάει. Και σίγουρα δεν είναι θέμα της τράπεζας γιατί δουλεύω στην τράπεζα και δεν έχει έρθει καμία απολύτως κίνηση για αντιλογισμό. Άρα απλά το ξύνουν και δεν κάνουν την δουλειά τους από το κατάστημα.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, SnakeMJK είπε

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ είναι θέμα της τράπεζας.

Είχα σε παρόμοιες ημερομηνίες 2 κινήσεις που έπρεπε να ακυρωθούν, αυτή της mediamarkt και μία από booking. Του booking ακυρώθηκε όντως μέσα σε 3-4 μέρες. Του mediamarkt ακόμα καλά κρατάει. Και σίγουρα δεν είναι θέμα της τράπεζας γιατί δουλεύω στην τράπεζα και δεν έχει έρθει καμία απολύτως κίνηση για αντιλογισμό. Άρα απλά το ξύνουν και δεν κάνουν την δουλειά τους από το κατάστημα.

Την αμφισβήτηση συναλλαγής την κάνει και ο αγοραστής όμως, και εκεί ναι είναι θέμα της τράπεζας η οποία θα στείλει το request στον merchant ο οποίος έχει κάποιες μέρες να απαντήση, σε αντίθετη περίπτωση η τράπεζα επιστρέφει το ποσό στην κάρτα του αγοραστή.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, polaki είπε

Την αμφισβήτηση συναλλαγής την κάνει και ο αγοραστής όμως, και εκεί ναι είναι θέμα της τράπεζας η οποία θα στείλει το request στον merchant ο οποίος έχει κάποιες μέρες να απαντήση, σε αντίθετη περίπτωση η τράπεζα επιστρέφει το ποσό στην κάρτα του αγοραστή.

Μα δε μιλάμε για αμφισβήτηση συναλλαγής εδώ. Το κατάστημα πρέπει να στείλει αντιλογισμό και δεν το κάνει στην ώρα του.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SnakeMJK είπε

Μα δε μιλάμε για αμφισβήτηση συναλλαγής εδώ. Το κατάστημα πρέπει να στείλει αντιλογισμό και δεν το κάνει στην ώρα του.

Δεν πρέπει να στείλει κανένα αντιλογισμό. Δεν υποχρεούται να το κάνει. Αυτό που υποχρεούται και κάνει είναι να μην δεχτεί την συναλλαγή. Όταν λήξει το χρονικό διάστημα της επιβεβαίωσης θα εμφανιστούν τα λεφτά σας. Μέχρι τότε θα κλαίτε σαν παιδάκια για το χαρτζιλίκι σας

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Δεν πρέπει να στείλει κανένα αντιλογισμό. Δεν υποχρεούται να το κάνει. Αυτό που υποχρεούται και κάνει είναι να μην δεχτεί την συναλλαγή. Όταν λήξει το χρονικό διάστημα της επιβεβαίωσης θα εμφανιστούν τα λεφτά σας. Μέχρι τότε θα κλαίτε σαν παιδάκια για το χαρτζιλίκι σας

Δέχτηκε την συναλλαγή και από το στάδιο της έγκρισης (ή επιβεβαίωσης όπως λες) έχει γίνει κανονική χρέωση. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Από τους όρους του mediamarkt:

"Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην 
αναγραφόμενη τιμή λόγω λανθασμένης αναγραφής τιμής
κατά τον χρόνο της 
παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η Media Markt Online επιφυλάσσεται να μην 
αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η 
πώληση.
Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή 
εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον 
πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να 
διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά."

Πριν ολοκληρώσουμε την αγορά μας συμφωνούμε με τους παραπάνω όρους. 

Ο,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό βέβαια... Απλά το αναφέρω γιατί οι καταγγελίες σας θα πέσουν στο κενό...

Έχω ήδη δει τους Όρους Χρήσης. Δεν έχουν καμία νομική υπόσταση καθώς αντιπαρέρχονται με τους όρους και κανονισμόυς που ορίζει ο ΦΕΚ για συναλλαγές από απόσταση. Εικάζω πως κάποιο "διαμάντι" του νομικού τους τμήματος σκαρφίστηκε τις παραγράφους 3 & 4.2 με σκοπό να απονθαρρύνει τον μέσο πολίτη από κάθε μορφή διεκδίκησης των κεκτημένων.
Δυστυχώς έχεις δικιο στο ότι οι καταγγελιες, κατά πάσα πιθανότητα(προσθέτω εγώ), θα πέσουν στο κενό αλλά για άλλους λόγους.

7 ώρες πριν, georgenikos είπε

Αν κάνεις κάτι τέτοιο θα ήθελα να συμμετέχω και εγώ στην ίδια καταγγελία γιατί το σκέφτηκα και εγώ αλλά ένα μόνο άτομο δεν θα γίνει και τίποτα 

Σε περίπτωση που προχωρήσω σε καταγγελία θα σε ενημερώσω

  • Thanks 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το νήμα αφορά τα εξής

https://www.insomnia.gr/forums/topic/723966-steelseries-arctis-5-white-2019-edition-€1799-media-markt-ακυρο/?tab=comments#comment-57554923

και 

https://www.insomnia.gr/forums/topic/725303-προσοχη-steelseries-arctis-5-ακουστικά-€1799-mediamarkt/?tab=comments#comment-57581750

 

Λοιπόν παιδιά, εμένα τα λεφτά δεν είχαν επιστραφεί μέχρι την κυριακή, είχα πληρώσει με χρεωστική κάρτα.

Τους πήρα τηλέφωνο στα κεντρικα και ρώτησα τι γίνεται με τα λεφτά που ακόμα δεν ειχαν μπει και μου απάντησαν πως όντως η παραγγελία ειναι ακυρωμένη και πως θα στείλουν αίτημα στο τμήμα ηλεκτρονικών παραγγελιών και καρτών για να κανονίσουν την επιστροφή των χρημάτων, και πως θα με πάρουν μέσα στην εβδομάδα για να μου πουν πως επιστράφηκαν.

Και την δευτέρα με πήραν τηλέφωνο και τι μου λένε, έτοιμη η παραγγελία για παραλαβή. Έπαθα ένα μικρό σοκ,  τους λέω μα μου είπατε είναι άκυρη, μου είπαν όχι έλα να τα πάρεις. (αμάξι σε 2 λεπτά, 200 στη στροφή και με ρωτάνε μαμααα, σε 10 ήμουν στο κατάστημα μήπως και αλλάξουν γνώμη :P

Και λέω μήπως, αν κάποιος δεν έχει ακόμα πάρει τα λεφτά του πίσω, ας κάνει ένα τηλεφωνάκι μήπως είναι κωλόφαρδος σαν και εμένα!!!!80087835_443868199892481_3966555546584088576_n.jpg.c65a2b560f341a882c938a518b2017e4.jpg

  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Telumetar είπε

Εισαι σε λάθος νήμα.

Σε σωστό είναι. Έχουν κλείσει όλα τα προηγούμενα για τη συγκεκριμένη προσφορά 

@Vikonia Ευχαριστούμε για την ενημέρωση και καλορίζικα.

  • Moderators
Δημοσ.

Σε σωστη ενοτητα ειναι, αλλα θα πρεπει να ζηταει το εκαστοτε μελος να ξεκλειδωνει το αντιστοιχο τοπικ για να κανει εκει την αναρτηση. Οχι σε νεο θεμα.

Ολα κομπλε τωρα. Fixed.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραλίγο να τα πάρω κ εγώ με τον ίδιο τρόπο... Τηλέφωνο από mediamarkt Αμαρουσίου στις 12/12, όπου είχα δηλώσει για παραλαβή.

-Κύριε μου τα ακουστικά σας είναι έτοιμα, ελάτε να τα πάρετε.

-Σε ποια τιμή;; Γιατί μου είπαν ότι ακυρώθηκε η παραγγελία.....

-Α για μισό λεπτό...................... Ναι έχετε δίκιο, θα σας στείλουμε refund.

Επεξ/σία από SnakeMJK

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...