s1verw0lf Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δείτε αν η χρέωση είναι τελική ή ακόμα σε αναμονή. Αν είναι τελική τότε πρέπει να σας στείλουν αυτοί τα λεφτά πίσω. Αν είναι απλά σε έγκριση/pending τότε πρακτικά όπως είπαν και οι παραπάνω περιμένουν όλοι το ποσό να αποδεσμευτεί μόνο του μετά από 10 εργάσιμες μέρες (ή και παραπάνω) Το ίδιο γίνεται σε όλα τα καταστήματα όπως και το Amazon (έχοντας κάρτα με μικρό υπόλοιπο συχνά με γέμιζε την κάρτα το Amazon χωρίς λόγο κάνοντας μία αρχική έγκριση και μετά δεύτερη χρέωση αντί να τραβήξει από τα δεσμευμένα). Μερικές τράπεζες αν πάρεις και γκρινιάξεις μπορούν να αφαιρέσουν την έγκριση του ποσού ειδικά αν δεν έχει ολοκληρωθεί μετά από μερικές μέρες. Από ό,τι έχω καταλάβει και τράπεζα και κατάστημα έχουν τη δυνατότητα αλλά οι για κάποιο λόγο κανένα κατάστημα ποτέ δεν κάνει από μόνο του ακύρωση της δέσμευσης και αυτή φεύγει είτε όταν περάσει το μέγιστο διάστημα που έχει ορίσει η τράπεζα ή μετά από πάρα πολύ γκρίνια στην τράπεζα. Το ίδιο θέμα είχα στο παρελθόν και με χρεωστική της PayPal στην Αγγλία όπου το ποσό ήταν δεσμευμένο για κοντά μήνα από Google Store UK. Τότε και οι PayPal και Google κάνανε την πάπια μέχρι το δέκατα τηλέφωνο στο PayPal (ή απλά είχαν βάλει 60 μέρες λήξη οι τραγικοί). Οπότε δεν έχει σχέση με Ελλάδα ή το κατάστημα. Απλά κανείς δεν θέλει να βάλει το χεράκι του σε δεσμεύσεις ποτέ γιατί σιγά μη μιλήσουμε και με το λογιστήριο κιόλας. 1
lionheart75 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, @taraxia είπε Προς αποφυγήν πανικού, δεν υπάρχει περίπτωση μη επιστροφής των χρημάτων σας. Ο εκτιμώμενος χρόνος διεκπεραίωσης εντολής πίστωσης ποσού διατραπεζικά ορίζεται στις 3 με 5 εργάσιμες (αφορά τράπεζες εντός συνόρων). Το γεγονός ότι σε αρκετούς δεν έχει πιστωθεί ακόμη το ποσό οφείλεται στην ανικανότητα της εταιρείας Αν τα έχετε άμεσα ανάγκη καλέστε τους στο τηλ επικοινωνίας και παραπονεθείτε. Ίσως να επισπεύσουν τη διαδικασία από αρμόδιο το τμήμα. Σε κάθε περίπτωση, αργά ή γρήγορα, θα μπουν. Θα έπρεπε να έχει λυθεί ήδη αυτό το πρόβλημα και να μην το συζητάμε εδώ. Στην τελική το λάθος είναι δικό τους εξ αρχής και να μην αρχίσουν κάποιοι σχόλια του τύπου "μα φαινόταν λάθος η τιμή!". Eβδομάδα προσφορών ήταν στην τελική και όλοι διαφήμιζαν την πραμάτεια τους. Επιπλέον δεν έχει δοθεί σε κανέναν απ όσο γνωρίζω η 5ευρη επιταγή, μέσω email, όπως μας έταξαν τηλεφωνικώς, εδώ και μια βδομάδα.... Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2019 από lionheart75 2
basilis_k6 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Mα σε αυτό αναφερόμαστε, στην ανικανότητα. Το γνωρίζουμε όλοι νομίζω ότι δεν θα χάσουμε τα χρήματά μας. Όμως θα έπρεπε να έχει λυθεί ήδη αυτό το πρόβλημα και να μην το συζητάμε εδώ. Στην τελική το λάθος είναι δικό τους εξ αρχής και να μην αρχίσουν κάποιοι σχόλια του τύπου "μα φαινόταν λάθος η τιμή!". Πρόβλημά τους είναι, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Eβδομάδα προσφορών ήταν στην τελική και όλοι διαφήμιζαν την πραμάτεια τους. Το πρόβλημά τους όμως το μετέτρεψαν σε δικό μας πρόβλημα και δεν νομίζω ότι έχει κάποιος ανάγκη τα 17,99€. Επιπλέον δεν έχει δοθεί σε κανέναν απ όσο γνωρίζω η 5ευρη επιταγή, μέσω email, όπως μας έταξαν τηλεφωνικώς, εδώ και μια βδομάδα.... αρχικα αν μπορούσα να δωσω 5 like θα το έκανα. ΕΥΤΥΧΩΣ το προιον ηταν σε τιμή χαμηλή της τάξης του μεροκάματου να το παω λαικα. Αν ηταν καποια σουπερ προσοφορά απο 900 στα 500 θα είχαμε δεσμευμένα 500 ολόκληρα ευρω ΜΕΣΑ στις μέρες προσφορών! αυτο σημαίνει οτι κάποιος θα έχανε μια άλλη προσοφορά και θα ήταν δυσαρεστημένος που δεν παρέλαβε το προιον αλλα δεν μπορεί και να κοιτάει τιποτα στις προσφορές γιατι δεν εχει φράγκο! 2
Billator Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 11 λεπτά πριν, s1verw0lf είπε Δείτε αν η χρέωση είναι τελική ή ακόμα σε αναμονή. Αν είναι τελική τότε πρέπει να σας στείλουν αυτοί τα λεφτά πίσω. Αν είναι απλά σε έγκριση/pending τότε πρακτικά όπως είπαν και οι παραπάνω περιμένουν όλοι το ποσό να αποδεσμευτεί μόνο του μετά από 10 εργάσιμες μέρες (ή και παραπάνω) Το ίδιο γίνεται σε όλα τα καταστήματα όπως και το Amazon (έχοντας κάρτα με μικρό υπόλοιπο συχνά με γέμιζε την κάρτα το Amazon χωρίς λόγο κάνοντας μία αρχική έγκριση και μετά δεύτερη χρέωση αντί να τραβήξει από τα δεσμευμένα). Μερικές τράπεζες αν πάρεις και γκρινιάξεις μπορούν να αφαιρέσουν την έγκριση του ποσού ειδικά αν δεν έχει ολοκληρωθεί μετά από μερικές μέρες. Από ό,τι έχω καταλάβει και τράπεζα και κατάστημα έχουν τη δυνατότητα αλλά οι για κάποιο λόγο κανένα κατάστημα ποτέ δεν κάνει από μόνο του ακύρωση της δέσμευσης και αυτή φεύγει είτε όταν περάσει το μέγιστο διάστημα που έχει ορίσει η τράπεζα ή μετά από πάρα πολύ γκρίνια στην τράπεζα. Το ίδιο θέμα είχα στο παρελθόν και με χρεωστική της PayPal στην Αγγλία όπου το ποσό ήταν δεσμευμένο για κοντά μήνα από Google Store UK. Τότε και οι PayPal και Google κάνανε την πάπια μέχρι το δέκατα τηλέφωνο στο PayPal (ή απλά είχαν βάλει 60 μέρες λήξη οι τραγικοί). Οπότε δεν έχει σχέση με Ελλάδα ή το κατάστημα. Απλά κανείς δεν θέλει να βάλει το χεράκι του σε δεσμεύσεις ποτέ γιατί σιγά μη μιλήσουμε και με το λογιστήριο κιόλας. Έχω καταλάβει ότι είναι διαφορετικό να αγοράζεις με paypal μέσω 3rd part card και διαφορετικό με την χρεωστική της paypal κατευθείαν. Πολύ πιο άμεσα παίρνεις refund όταν πληρώνεις μέσω paypal πλατφόρμας, η εντολή ακύρωσης έρχεται στην paypal όπου έχει μηδενικό Delay time από την στιγμή που γίνει η ακύρωση (μετά θέλει απλά 1-4 μέρες να φανεί στην κάρτα σου) αλλά όμως φαίνεται με την Mastercard της paypal τα refund ρυθμίζονται από την Mastercard οπότε έχεις την ίδια τύχη/καθυστερήσεις με τις τράπεζες. Στην δικιά σου περίπτωση πλήρωσες μέσω Credit card option με την paypal UK debit card και όχι μέσω της επιλογής "paypal". Στο λέω γιατί την πάτησα αρκετές φορές έτσι
s1verw0lf Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, Billator είπε Έχω καταλάβει ότι είναι διαφορετικό να αγοράζεις με paypal μέσω 3rd part card και διαφορετικό με την χρεωστική της paypal κατευθείαν. Πολύ πιο άμεσα παίρνεις refund όταν πληρώνεις μέσω paypal πλατφόρμας, η εντολή ακύρωσης έρχεται στην paypal όπου έχει μηδενικό Delay time από την στιγμή που γίνει η ακύρωση (μετά θέλει απλά 1-4 μέρες να φανεί στην κάρτα σου) αλλά όμως φαίνεται με την Mastercard της paypal τα refund ρυθμίζονται από την Mastercard οπότε έχεις την ίδια τύχη/καθυστερήσεις με τις τράπεζες. Στην δικιά σου περίπτωση πλήρωσες μέσω Credit card option με την paypal UK debit card και όχι μέσω της επιλογής "paypal". Στο λέω γιατί την πάτησα αρκετές φορές έτσι Ναι ναι το αναφέρω σαν παράδειγμα επειδή εστιάζουμε κλασσικά στη χώρα και το κατάστημα λες και δεν κάνουν το ίδιο όλοι ακόμα και οι τεράστιοι κολοσσοί του Ίντερνετ. Η χρεωστική της PayPal είναι γενικά προς αποφυγή. Το Google Store δεν υποστηρίζει τπτ άλλο από Google Payments και για κάποιο λόγο δεν υποστήριζε pay with PayPal τότε οπότε έβαλα τη χρεωστική. Καμία σχέση η άσχετη κάρτα που έχεις συνδέσει με Personal account με την χρεωστική της PayPal. Ο κόσμος όμως μπερδεύει την αρχική δέσμευση ποσού στην κάρτα, με μία χρέωση που έχει ολοκληρωθεί. Στη πρώτη περίπτωση περιμένεις την τράπεζα στη δεύτερη το κατάστημα πρέπει να τα στείλει πίσω. Αν μιλάμε για την πρώτη τότε και 200 τηλέφωνα να πάρουνε στη MediaMarkt είναι άχρηστο γιατί δεν παίζει να κάνουν τπτ απλά θα αποδεσμευτούν μόνα τους σε 1-XX εργάσιμες μέρες ανάλογα τη τράπεζα. Αυτό ήταν το point μου 2
EuphangeL Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Είστε που είστε οι φτωχοδιάβολοι των προσφορών εδώ μέσα. Τουλάχιστον μάθετε 5 βασικά πράγματα για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Τι ακούνε οι καημένοι στο customer support.. 2
yansta Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Κι εγω μια απο τα ιδια. Με ενημερωσαν με email οτι θα επιστρεψουν τα χρηματα αλλα ακομη δεν ειδα τιποτε! Δεν μου εκανε καθολου καλη εντυπωση και ειδικα απο τετοιο' "μεγαλο¨ μαγαζι.
s1verw0lf Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 32 λεπτά πριν, Billator είπε Έχω καταλάβει ότι είναι διαφορετικό να αγοράζεις με paypal μέσω 3rd part card και διαφορετικό με την χρεωστική της paypal κατευθείαν. Πολύ πιο άμεσα παίρνεις refund όταν πληρώνεις μέσω paypal πλατφόρμας, η εντολή ακύρωσης έρχεται στην paypal όπου έχει μηδενικό Delay time από την στιγμή που γίνει η ακύρωση (μετά θέλει απλά 1-4 μέρες να φανεί στην κάρτα σου) αλλά όμως φαίνεται με την Mastercard της paypal τα refund ρυθμίζονται από την Mastercard οπότε έχεις την ίδια τύχη/καθυστερήσεις με τις τράπεζες. Στην δικιά σου περίπτωση πλήρωσες μέσω Credit card option με την paypal UK debit card και όχι μέσω της επιλογής "paypal". Στο λέω γιατί την πάτησα αρκετές φορές έτσι Συνήθως πάντως όταν πληρώνεις με PayPal ολοκληρώνεται η χρέωση στη κάρτα σχεδόν άμεσα (εκτός εξαιρέσεων) οπότε αν πάει εντολή ακύρωσης στέλνεται πίστωση στην κάρτα και δεν σβήνει απλά τη δέσμευση. Οι μόνες αποδεσμεύσεις που έχω δει από PayPal με άλλη χρεωστική είναι όταν πήρα κάτι με Global Shipping και δεν είχα λεφτά και για τις 2 χρεώσεις (Global shipping + Αντικείμενο) ή τις φορές που τσεκάρει αν λειτουργεί μια νέα κάρτα. Τέσπα εκτός θέματος
@taraxia Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Mα σε αυτό αναφερόμαστε, στην ανικανότητα. Το γνωρίζουμε όλοι νομίζω ότι δεν θα χάσουμε τα χρήματά μας. Όμως θα έπρεπε να έχει λυθεί ήδη αυτό το πρόβλημα και να μην το συζητάμε εδώ. Στην τελική το λάθος είναι δικό τους εξ αρχής και να μην αρχίσουν κάποιοι σχόλια του τύπου "μα φαινόταν λάθος η τιμή!". Δεν έχεις άδικο πάραυτα αυτό δεν σημαίνει ότι η εκάστοτε εταρεία(στην περίπτωσή μας MediaMarkt) συμμορφώνεται με αυτά που ορίζει ο νόμος. Απο μια πιο αντικειμενική προσέγγιση ο μόνος τρόπος που θεωρητικά μπορεί να αποδώσει καρπούς, σε τέτοια θέματα, είναι η νομική οδός. Και για να γίνω πιο σαφής, βάση νόμου, η συμπεριφορά της MediaMartk εμπίπτει στα πλαίσια "Αθέμιτης Εμπορικής Πρακτικής". Πιο συγκεκριμένα, αποτελεί "μορφή παραπλάνητικής πρακτικής", καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9δ, 9ε κ 9στ του Ν. 2251/1994 (συμπεριλαμβανομένου μεταγενέστερων τροποποιήσεων κατά 5338/2018 - ΦΕΚ 40/Β/17-1-2018) Με το παραπάνω μπορείς να προβείς σε καταγγελία, εις βάρος της εταιρείας, σε κάποια αρμόδια αρχή(συνήθης για τέτοιες περιπτώσεις είναι η Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος Του Καταναλωτή"). Και προς αποφυγήν παρεξήγησης, δεν έχω σκοπό την προτροπή οποιουδήποτε στην παραπάνω πράξη. Απλά μια ενημέρωση παραθέτω Επίσης να ενημερώσω πως συνήθως, τέτοιες, καταγγελίες, δυστυχώς δεν χαίρουν της αρμόζουσας σημασίας και εν τέλη αρχειοθετούνται. Με λίγα λόγια μπορεί να χάσετε το χρόνο σας.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Από τους όρους του mediamarkt: "Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω λανθασμένης αναγραφής τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η Media Markt Online επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά." Πριν ολοκληρώσουμε την αγορά μας συμφωνούμε με τους παραπάνω όρους. Ο,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό βέβαια... Απλά το αναφέρω γιατί οι καταγγελίες σας θα πέσουν στο κενό... 1
frog1620 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Θέλουν μαζικό μαύρισμα όπου τους βρίσκουμε ....κράξιμο μήπως κ μαζευτούν....
bromiaris Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε αρχικα αν μπορούσα να δωσω 5 like θα το έκανα. ΕΥΤΥΧΩΣ το προιον ηταν σε τιμή χαμηλή της τάξης του μεροκάματου να το παω λαικα. Αν ηταν καποια σουπερ προσοφορά απο 900 στα 500 θα είχαμε δεσμευμένα 500 ολόκληρα ευρω ΜΕΣΑ στις μέρες προσφορών! αυτο σημαίνει οτι κάποιος θα έχανε μια άλλη προσοφορά και θα ήταν δυσαρεστημένος που δεν παρέλαβε το προιον αλλα δεν μπορεί και να κοιτάει τιποτα στις προσφορές γιατι δεν εχει φράγκο! Συγγνώμη αλλά αν ένας διαθέτει 500 ευρώ ντούκου για καταναλωτικό όργιο Τότε αυτόν μη τον λυπάσαι....
Οράτιος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Από την στιγμή που τα mediamarkt,αγοράστηκαν απο τα public..... είναι σαφές πια, τι θα γίνεται από δω και πέρα.Μην απορειται λοιπόν για τις ΄΄αστοχίες και κακοτεχνίες'' των. 2 1
daffy_7 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Εμένα τα χρήματα ήταν δεσμευμένα μέχρι τη μέρα που μου έστειλαν ακυρωτικό mail. Λίγο πριν δω το mail η κίνηση είχε ολοκληρωθεί αλλά από τότε τίποτα.
Djzan Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 ειναι θέμα της τραπεζας σας η επιστροφη και η ταχυτητα αυτης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα