Ntinaras Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, makridis είπε Πιστεύω ότι απλά το κατέβασαν για να το αλλάξουν έτσι ώστε μόνο πραγματικοί verified πελάτες να μπορούν να αφήσουν κριτική. Όπως και να έχει, είναι σωστή κίνηση έναντι των πραγματικά ΑΚΥΡΩΝ σχόλιων που μπορούσε κανείς να διαβάσει και να αποκτήσει ψευδή εικόνα για πολλά προϊόντα. Υ.Γ. Και όχι δεν είναι μέρος το ηλεκτρονικό κατάστημα για να κράζει ο κάθε πικραμένος το ότι δεν συμπεριλαμβάνεται ο γρήγορος φορτιστής στη συσκευασία (τουλάχιστον έως πέρυσι). Αυτά στα φόρουμ και σε επιστολές. Το να γραφει ομως η κυρα μαρικα, ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΙΦΟΝ ΣΤΟ ΜΠΛΕ, ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΑΤΑ. ( και να αφηνει 5 στα 5 αστερακια μας βολευει) το ιδιο και στη καθε πλατφορμα κριτικης skroutz, efood κτλ. 11 2
makridis Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Το να γραφει ομως η κυρα μαρικα, ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΙΦΟΝ ΣΤΟ ΜΠΛΕ, ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΑΤΑ. ( και να αφηνει 5 στα 5 αστερακια μας βολευει) το ιδιο και στη καθε πλατφορμα κριτικης skroutz, efood κτλ. Συμφωνώ. Για αυτό και πρέπει να γίνεται moderation.
oceanborngr Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Και ολα αυτα ενω το συνοθυλευμα με ειλικρινεια επιπεδου Βορειου Κορεας κλαιγεται οτι "μπαινει μεσα" με επισκευες των προιοντων των ατυχων θυματων της. https://www.bbc.com/news/technology-50505342 Να θες να γραψεις την "εμπειρια χρησης" για την οθονη του 11ριου που εσπασες και σου ζητανε 400 κατοσταρικα να τη φτιαξουν και να μην εχεις μια σελιδα να ευχαριστησεις την εταιρια ! 1 1
cpc464 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Αυτοί οι πελάτες τι απύθμενο θράσος!!!!, δεν φτάνει που τους πουλάμε τα προϊόντα μας θέλουν να γράφουν και αξιολογήσεις!!!.
eyw Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Κακή κίνηση της αππλε, εκτίθεται τζάμπα και αντί να κλείνει στόματα ρίχνει λάδι στη φωτιά. Αντί για σβήσιμο θα μπορούσε να αμολάει bots και για κάθε κακή ή ακόμα και ουδέτερη κριτική να φυτρώνουν 5-6 διθυραμβικές ή οδηγίες για το πως να το κρατάνε σωστά. Το μαρκετινγ Dept έκανε αίκαλαμ.
Markantonis Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Η Apple ας σοβαρευτεί με τα updates του iPhone και να μην βγάζει κάθε βδομάδα διορθώνοντας κάποια bugs και δημιουργώντας νέα. Τρίζουν τα Κόκκαλα του Στιβ.
Toper Harley Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Οι αρνητικές κριτικές έχουν σκοπό να κάνουν τον εκάστοτε κατασκευαστή να δεί τα λάθη του και να βελτιώσει μετέπειτα το προϊόν του. Τώρα η φίμωση των κριτικών και η εκάστοτε λογοκρισία το μόνο που δείχνει είναι απροθυμία βελτίωσης και ολική έλλειψη σεβασμού στο καταναλωτικό κοινό...!!!! Δειλή.... Και ίσως λιγάκι φασιστική συμπεριφορά...!!!! 6 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 10 ώρες πριν, pacahontas III milagros είπε Τα πάντα στην Ελλάδα λειτουργούν ετσι τριτοκοσμικά για να μας θυμίζουν τι επιπέδου λαός είμαστε. Και το σκρουτζ σβηνει αρνητικες αξιολογήσεις ακομα και αν δεν μιλάς άσχημα και είναι ο λόγος που πέρασα σε bestPrice.gr Σοβαρά τώρα; Δηλαδή λίγο αρνητικό και το σβήνουν εκεί;
Super Moderators billdanos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 “Οι κριτικές είναι σαν τις ... Ολοι έχουν από μία...” Λογια σοφών ανθρώπων. 😛
kostasSTi Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, billdanos είπε “Οι κριτικές είναι σαν τις ... Ολοι έχουν από μία...” Λογια σοφών ανθρώπων. 😛 This? Last year!! Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2019 από kostasSTi
kifinas Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το ωραίο είναι ότι ο Phil Schiller πριν λίγες μέρες έλεγε πως η γνώμη και η κριτική των πελατών τους κάνει να βελτιώνονται δίνοντας τους ανατροφοδότηση, κίνητρο και προκλήσεις... Άρα η Apple δεν θεωρεί ότι οι κριτικές είναι σαν τους πρωκτούς όπως διαβάσαμε παραπάνω. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την απάντηση της εταιρίας και την εξέλιξη της είδησης. Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2019 από kifinas 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Το περιεχόμενο της συντριπτικής πλειοψηφίας των κριτικών (όπου και αν αναρτώνται) είναι απογοητευτικό. Η κίνηση της Apple, όμως, εφόσον περιοριστεί στην αφαίρεση της δυνατότητας, είναι λάθος. Το πρόβλημα, είτε για την Apple, είτε για οποιοδήποτε χώρο δίνει δυνατότητα αξιολογήσεων, είναι πως δεν μπορείς να υποχρεώσεις αυτούς που αφήνουν αξιολόγηση να γράψουν κάτι ουσιαστικό, μετά από ένα διάστημα επαρκές ώστε να ξέρουν πως τουλάχιστον αυτό που αγόρασαν λειτουργεί, κι όχι όσο το πακέτο είναι ακόμη στο δρόμο. Και, πάνω από όλα, οι υπερβολές. Ένας χείμαρρος από "ανεπιφύλακτες" συστάσεις, ενιότε πριν καν ο ενθουσιασμένος αξιολογητής παραλάβει αυτό που αγόρασε. Το -άλυτο, φοβάμαι- πρόβλημα είναι πώς να πείσεις τους χρήστες να αφήσουν μια αξιολόγηση της προκοπής. Με περιεχόμενο και ουσία. Κάποιοι χώροι το προσπαθούν δίνοντας στους χρήστες κατευθυντήριες γραμμές (συσκευασία, οδηγίες, ευκολία χρήσης) κτλ. αλλά και πάλι... Δεν μιλάω για χώρους όπως το Metacritic, όπου το 1 και το 10 κάνουν πάρτι, καθώς ο καθένας υποστηρίζει το στρατόπεδό του. Μπαίνεις να δεις ένα προϊόν που έχει 4,5 στα 5 αστέρια, και οι αξιολογήσεις είναι του στυλ "Τέλειο" με οκτώ θαυμαστικά. Από την άλλη, το υπαρκτό όσο και οξύ θέμα της ποιότητας των αξιολογήσεων δεν είναι δυνατόν να λυθεί με την πλήρη αφαίρεσή τους. 7 1
Chocobo Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Για μενα πολυ καλα εκανε. Εδω σε καθε ειδηση που γραφει apple οι γνωστοι στο ινσομνια κανουν χαμο και σπαταλανε χρονο απο τη ζωη τους για να κραξουν μια εταιρια.Οι ιδιοι δεν σταματανε ινσομνια και κανουν κυριολεκτικα τα παντα για να αφησουν μια κακη κριτικη. Θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε και περισσοτερες πληροφοριες για τις αρνητικες / θετικες οπως ηλικιες ατομων και τι σχολιασαν.Ειμαι σιγουρος πως θα βλεπαμε τις ιδιες χαζομαρες με εδω τυπου πανακριβα , μοιαζει με κουζινα το κινητο , μοιαζει με τριφτη το pc κλπ κλπ Εννοειται πως χρειαζεται moderation και αυτο το κομματι ειδικα σε εταιριες που εχουν ανεγκαιφαλους haters / trolls. 1
kifinas Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) @Chocobo Εδώ είναι φόρουμ. Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορούν να αφήνουν κριτική (αν θες) μόνο οι εγγεγραμμένοι πελάτες αφού αγοράσουν το προϊόν. Ούτε καν οι πελάτες που αγόρασαν σαν επισκέπτες. Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2019 από kifinas 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα