Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Γενικά έχει κινδύνους το άθλημα. Υπάρχουν πολύ (και πολλοί) περίεργοι άνθρωποι στην ελλάδα. 

Δεν συζητώ καν να τους έχεις ...στοχεύσει. Και μόνο να περάσουν μπροστά από το φακό σου, μπορεί να αντιμετωπίσεις δυσάρεστες καταστάσεις.

Όσο ακριβότερος δείχνει ο εξοπλισμός στα δικά τους μάτια, τόσο πιο δυσάρεστες. 

Μα για αυτό τα κινητά δυνητικά είναι «ΤΟ» εργαλείο για φωτο δρόμου...

Οι περισσότεροι σε φως και κίνηση δε θα καταλάβουν καν ότι τους πήρες φωτο..

  • Like 1
  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nickolas είπε

Μα για αυτό τα κινητά δυνητικά είναι «ΤΟ» εργαλείο για φωτο δρόμου...

Οι περισσότεροι σε φως και κίνηση δε θα καταλάβουν καν ότι τους πήρες φωτο..

Για δοκίμασε και πες μας. Επίσης σε χαμηλό φωτισμό με κινούμενο θέμα πόσο καλά μπορεί να βγάλει ένα κινητό; 

Επεξ/σία από DVaderLa
Δημοσ.
1 ώρα πριν, DVaderLa είπε

Για δοκίμασε και πες μας. Επίσης σε χαμηλό φωτισμό με κινούμενο θέμα πόσο καλά μπορεί να βγάλει ένα κινητό; 

Καλύτερα από APSC σε f/5.6 διάφραγμα, που είναι το τυπικό για run and gun φωτο δρόμου (προεστιασμενος λχ στα 3 μέτρα). 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, nickolas είπε

Καλύτερα από APSC σε f/5.6 διάφραγμα, που είναι το τυπικό για run and gun φωτο δρόμου (προεστιασμενος λχ στα 3 μέτρα). 

Το τυπικό για φωτογραφίες δρόμου το βράδυ είναι 1,8 και κάτω, ό,τι έχει ο καθένας.  Τώρα αυτή τη μπούρδα πού τη διάβασες δεν ξέρω. Εγώ και μέρα πάντως με τον 50mm 1.8 βγάζω (ή τον 25mm f1,4 σε m43) γιατί πολύ απλά έτσι μου αρέσει. 

Πηγές εσύ και βγάλε τίποτα και δείξε μας, γιατί ως τώρα μόνο βίντεο από YouTube χρησιμοποιείς ως επιχειρήματα. 

DSC_1043

 

Αυτή εδώ θα την έβγαζες με κινητό;

  • Like 2
Δημοσ.

Κινούμενο θέμα. Χρόνος έκθεσης 1/2000 sec, f5, ISO100, Canon M50, κιτ φακός (15-45mm).

Φωτογραφία του αδερφού μου. Οι ακτίνες προστέθηκαν με Photoshop, ενώ αυξήθηκε και το contrast.

Τη σύνθεση προφανώς διευκόλυνε και η ανακλινόμενη οθόνη διότι η λήψη έγινε από το ύψος του πατώματος με το φακό στραμμένο προς τον ήλιο.

 

_MG_1539.png

  • Like 6
Δημοσ.

Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post, το Max είναι η χαρά του landscape photographer:

0PACgAQ.jpg

Μπαίνοντας στο μετρό. Δεν θα πάρει κάποιο βραβείο δημιουργικότητας η συγκεκριμένη φωτογραφία φυσικά, αλλά αν παίρνεις τέτοιο αποτέλεσμα σε μουντό καιρό σε δευτερόλεπτα...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, MAFAKA είπε

Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post, το Max είναι η χαρά του landscape photographer:

0PACgAQ.jpg

Μπαίνοντας στο μετρό. Δεν θα πάρει κάποιο βραβείο δημιουργικότητας η συγκεκριμένη φωτογραφία φυσικά, αλλά αν παίρνεις τέτοιο αποτέλεσμα σε μουντό καιρό σε δευτερόλεπτα...

Νομίζω ότι υπερβάλεις σε πολύ μεγάλο βαθμό. Καλό χρυσό δε λέω, αλλά ένας φωτογράφος θέλει έλεγχο που το κινητό δεν προσφέρει, ακόμη κι αν δεχτούμε ότι η ποιότητα εικόνας και τα 12mpixel αρκούν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

         Εγώ παρατηρώ τα εξής:

         Όπως η μοτοσυκλέτα έχει μείνει στάσιμη εδώ και 20 χρόνια ενώ την ίδια στιγμή το αυτοκίνητο έχει κάνει άλματα και συνεχίζει, έτσι και οι εταιρείες φωτογραφικών μηχανών έχουν τεμπελιάσει οικτρά, ενώ δίπλα τους οι εταιρείες τηλεφώνων (και όχι μόνο) δουλεύουν και κάνουν άλματα. 

        Εμένα με εντυπωσίασε η Samsung, η οποία πριν από λίγα χρόνια έκανε μια επίδειξη δύναμης με τον απολύτως κορυφαίο αισθητήρα στις ΝΧ1 και ΝΧ500 και αμέσως μετά αποσύρθηκε από τη φωτογραφία, για να ασχοληθεί με πιο επικερδείς τομείς.

         Η πρόβλεψή μου είναι ότι σε λίγα χρόνια οι φωτογραφικές μηχανές θα απευθύνονται σε πολύ λίγους, γιατί ελάχιστοι θα μπορούν να απορρίψουν μια φωτογραφία από ένα καλό τηλέφωνο και αυτοί μετά από προσπάθεια.

        Περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια με τις αγαπημένες μας γκουμούτσες F4,F5 , EOS1 και M6, όπως περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια οδηγώντας τα "επικίνδυνα" πισωκίνητα Escort , Ascona, NSU TT,  ό,τι βρίσκαμε, όπως περάσαμε όμορφα χρόνια στα γυμναστήρια σηκώνοντας τόννους κάθε μέρα.

         Πρέπει να το δεχθούμε ότι πλέον θα βγαίνουν καλλίτερες φωτογραφίες πολύ πιο εύκολα, θα οδηγούμε πολύ πιο γρήγορα (έστω και αποστειρωμένα) αυτοκίνηταχωρίς να παλεύουμε με τους νόμους της φυσικής και οι νέοι θα γίνονται Arnold με λίγη γυμναστική και πολλά φάρμακα.

       Αν αυτά δεν τα αποδεχθούμε και,  αντί να χειροκροτήσουμε την  κάθε Apple για το δημιούργημά της, ψάχνουμε να βρούμε ψεγάδια για να υπερασπιστούμε την επιλογή μας να επενδύουμε σε  φωτογραφικό εξοπλισμό, φοβάμαι ότι θα καταλήξουμε γραφικοί.

 

Επεξ/σία από hectorsdad
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, hectorsdad είπε

με τις αγαπημένες μας γκουμούτσες F4,F5 , EOS1 και M6,

όπως περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια οδηγώντας τα "επικίνδυνα" πισωκίνητα Escort , Ascona, NSU TT, 

 

Τίποτε από όλα αυτά δεν ήταν για τους "πολλούς" . 

Αντίστοιχα ... τα σημερινά .... ισοδύναμα ... επίσης δεν είναι για τους πολλούς ...

 

Υπήρχαν σιτροέν βάτραχοι .... για αυτούς που οι απόγονοί τους σήμερα έχουν ... prius ....

Αυτοί που βγάζουν σήμερα με iphone το 1980 θα έβγαζαν με ... kodak 110 instamatic ... 

ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ .... F3, F4,F5,F6 

Αλίμονο !!!!!!!

 

Κανείς από αυτούς που είχαν F4,F5, EOS 1 , M6 δεν θα καταντήσει σε iPhone.

 

Όπως κανείς από αυτούς που άκουγε βινύλια από LP12  ή έστω rega ή thorens ή dual δεν θα καταντήσει να ακούει από ipod ή το ... youtube.

iPod έχουν , αυτοί που είχαν ... sony walkman .... όχι klipsch ή b&w .... 

Δημοσ.

καθαρά στο τεχνικό κομμάτι, οι παραπάνω φωτό μόνο με compact συγκρίνονται η με κάποιον αρχάριο χρήστη που βαράει.jpg snapshot χωρίς περαιτέρω επεξεργασία μετά.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

1 ώρα πριν, hectorsdad είπε

         Εγώ παρατηρώ τα εξής:

         Όπως η μοτοσυκλέτα έχει μείνει στάσιμη εδώ και 20 χρόνια ενώ την ίδια στιγμή το αυτοκίνητο έχει κάνει άλματα και συνεχίζει, έτσι και οι εταιρείες φωτογραφικών μηχανών έχουν τεμπελιάσει οικτρά, ενώ δίπλα τους οι εταιρείες τηλεφώνων (και όχι μόνο) δουλεύουν και κάνουν άλματα. 

        Εμένα με εντυπωσίασε η Samsung, η οποία πριν από λίγα χρόνια έκανε μια επίδειξη δύναμης με τον απολύτως κορυφαίο αισθητήρα στις ΝΧ1 και ΝΧ500 και αμέσως μετά αποσύρθηκε από τη φωτογραφία, για να ασχοληθεί με πιο επικερδείς τομείς.

         Η πρόβλεψή μου είναι ότι σε λίγα χρόνια οι φωτογραφικές μηχανές θα απευθύνονται σε πολύ λίγους, γιατί ελάχιστοι θα μπορούν να απορρίψουν μια φωτογραφία από ένα καλό τηλέφωνο και αυτοί μετά από προσπάθεια.

        Περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια με τις αγαπημένες μας γκουμούτσες F4,F5 , EOS1 και M6, όπως περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια οδηγώντας τα "επικίνδυνα" πισωκίνητα Escort , Ascona, NSU TT,  ό,τι βρίσκαμε, όπως περάσαμε όμορφα χρόνια στα γυμναστήρια σηκώνοντας τόννους κάθε μέρα.

         Πρέπει να το δεχθούμε ότι πλέον θα βγαίνουν καλλίτερες φωτογραφίες πολύ πιο εύκολα, θα οδηγούμε πολύ πιο γρήγορα (έστω και αποστειρωμένα) αυτοκίνηταχωρίς να παλεύουμε με τους νόμους της φυσικής και οι νέοι θα γίνονται Arnold με λίγη γυμναστική και πολλά φάρμακα.

       Αν αυτά δεν τα αποδεχθούμε και,  αντί να χειροκροτήσουμε την  κάθε Apple για το δημιούργημά της, ψάχνουμε να βρούμε ψεγάδια για να υπερασπιστούμε την επιλογή μας να επενδύουμε σε  φωτογραφικό εξοπλισμό, φοβάμαι ότι θα καταλήξουμε γραφικοί.

 

     Κουκιά έφαγες , κουκιά θα μαρτυρήσεις  ......... αν μάλιστα ήσουν παρατηρητικός , κατ' ομολογίαν σου , θα πρόσεχες πως αναφέρθηκες ήδη στα προηγούμενα βήματα της εξέλιξης , όπως τα " επικίνδυνα " πισωκίνητα Escort , αλλά και τα NSU TT , πράγματα με τα οποία δεν είχες καμία επαφή , προφανώς , αλλιώς πρέπει να μας το πεις , πως είχες επαφή οδηγικά με ένα NSU TT , ώστε να είσαι σε θέση να το χαρακτηρίσεις επικίνδυνο και σε ποιο βαθμό , μέσα στην στροφή , πριν τη στροφή , στην κορυφή της , αν έδιωχνε την μούρη του η όχι κλπ .

   Έτσι απλά λοιπόν , έσβησες όλα τα προηγούμενα βήματα της εξέλιξης , βάσει των οποίων έφτασε σήμερα η Apple και η η όποια άλλη Apple και θες να την χειροκροτήσουμε κιόλας , λες και πρόκειται για κάποιο θαύμα , λες και δεν προηγήθηκαν κάποια αναγκαία προηγούμενα εξελικτικά βήματα , λες και δεν υπήρξε ποτέ η Kodak , η Agfa , η Porst αλλά εμφανίστηκε ξαφνικά ως θαύμα από τον ουρανό η Apple , έτσι από το πουθενά , ούτε υπήρξαν ποτέ τα επικίνδυνα πισωκίνητα Ascona , ώστε να φτάσουν σήμερα τα πράγματα εκεί που βρίσκονται και καλά κάνουν φυσικά αφού είναι λογικά βήματα στην εξέλιξη , τα οποία όμως δεν θα υπήρχαν αν δεν είχαν προηγηθεί τα Escort Mexico RS 1800 .

  Έτσι λοιπόν , ξαφνικά και από το πουθενά , άνοιξαν οι ουρανοί , εμφανίστηκε η Apple και όλα πήγαν καλά . 

  Αυτή είναι η κρατούσα άποψη στις μέρες μας , καλά κάνετε και την έχετε , να την χαίρεστε , εμείς οι υπόλοιποι δεν αρνηθηκαμε την εξέλιξη , δεν μας πειράζει να δούμε την συνέχεια της , είχαμε την χαρά να οδηγήσουμε NSU TT , αλλά και Ascona 400 , προσωπικά είχα και μια Alfa Junior δίλιτρη με τέσσερα καλά χρονισμενα μόνα της Weber , με ραμμένο αμάξωμα , συν ένα ακόμη για ανταλλακτικά , με τις σιδερένιες ζάντες και τους γνήσιους χρωμιουμενους αφαλους και κάνα δυο τετράδες Bridgestone Re 71 ,  το κάναμε και εξακολουθούμε να το κάνουμε συνειδητά , όπως επίσης συνειδητά συνεχίζουμε να επενδύουμε σε φωτογραφικό εξοπλισμό , γιατί ........ γιατί έτσι μας αρέσει !!!

   Και NSU TT είχα , έτσι για την ιστορία και γνωρίζω αν είναι επικίνδυνο οδηγικά η όχι , δεν χρειάζομαι να μου το εξηγήσουν άλλοι ....... Escort Mexico RS δεν έτυχε να πέσει στα χέρια μου , πέρασαν όμως κάποια Fiat 124 Sport 18αρια τα οποία αν τα παραζόριζες μέσα στην στροφή , έριχναν από γινατι το τριγωνικό φινιστρινι του οδηγού μέσα στα πόδια σου , έτσι ....... για να σου την πουν ότι τα ζοριζεις .

   Τίποτε από τα παραπάνω δεν με εμποδίζει να χρησιμοποιώ την τελευταία αυτοκινηστική ( μπλιαχ ) η φωτογραφική ( ξανά μπλιαχ ) τεχνολογία , όπως και να περιμένω τα επόμενα αναγκαία και λογικά για μένα βήματα της εξέλιξης . 

  Αυτό όμως δεν θα με κάνει να αγνοήσω τα προηγούμενα βήματα , να αρνηθώ την ύπαρξη τους , να μην κατανοώ ότι έπρεπε να υπάρξουν για να υπάρχει και η όποια Apple . 

 Έπρεπε να υπάρξει το φιλμ για να βγάλει λεφτά η Kodak και να επενδύσει σε τεχνολογία που έφτασε σήμερα στην μορφή των αισθητήρων που φοράνε τα smartphone της Apple , κι' αυτό εσείς όχι απλά δεν το γνωρίζετε αλλά και το αγνοείτε επιδεικτικά κιόλας . 

  Και όχι μόνον το αγνοείτε , αλλά το χλευαζετε κι' από πάνω λέγοντας πως είναι γραφικοί όσοι δεν χειροκροτούν την Apple και τα επιτεύγματα της .

  Άρα , κουκιά έφαγες , κουκιά θα μαρτυρήσεις !!! 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

13 λεπτά πριν, babisskg είπε

 

 

     Κουκιά έφαγες , κουκιά θα μαρτυρήσεις  ......... αν μάλιστα ήσουν παρατηρητικός , κατ' ομολογίαν σου , θα πρόσεχες πως αναφέρθηκες ήδη στα προηγούμενα βήματα της εξέλιξης , όπως τα " επικίνδυνα " πισωκίνητα Escort , αλλά και τα NSU TT , πράγματα με τα οποία δεν είχες καμία επαφή , προφανώς , αλλιώς πρέπει να μας το πεις , πως είχες επαφή οδηγικά με ένα NSU TT , ώστε να είσαι σε θέση να το χαρακτηρίσεις επικίνδυνο και σε ποιο βαθμό , μέσα στην στροφή , πριν τη στροφή , στην κορυφή της , αν έδιωχνε την μούρη του η όχι κλπ .

   Έτσι απλά λοιπόν , έσβησες όλα τα προηγούμενα βήματα της εξέλιξης , βάσει των οποίων έφτασε σήμερα η Apple και η η όποια άλλη Apple και θες να την χειροκροτήσουμε κιόλας , λες και πρόκειται για κάποιο θαύμα , λες και δεν προηγήθηκαν κάποια αναγκαία προηγούμενα εξελικτικά βήματα , λες και δεν υπήρξε ποτέ η Kodak , η Agfa , η Porst αλλά εμφανίστηκε ξαφνικά ως θαύμα από τον ουρανό η Apple , έτσι από το πουθενά , ούτε υπήρξαν ποτέ τα επικίνδυνα πισωκίνητα Ascona , ώστε να φτάσουν σήμερα τα πράγματα εκεί που βρίσκονται και καλά κάνουν φυσικά αφού είναι λογικά βήματα στην εξέλιξη , τα οποία όμως δεν θα υπήρχαν αν δεν είχαν προηγηθεί τα Escort Mexico RS 1800 .

  Έτσι λοιπόν , ξαφνικά και από το πουθενά , άνοιξαν οι ουρανοί , εμφανίστηκε η Apple και όλα πήγαν καλά . 

  Αυτή είναι η κρατούσα άποψη στις μέρες μας , καλά κάνετε και την έχετε , να την χαίρεστε , εμείς οι υπόλοιποι δεν αρνηθηκαμε την εξέλιξη , δεν μας πειράζει να δούμε την συνέχεια της , είχαμε την χαρά να οδηγήσουμε NSU TT , αλλά και Ascona 400 , προσωπικά είχα και μια Alfa Junior δίλιτρη με τέσσερα καλά χρονισμενα μόνα της Weber , με ραμμένο αμάξωμα , συν ένα ακόμη για ανταλλακτικά , με τις σιδερένιες ζάντες και τους γνήσιους χρωμιουμενους αφαλους και κάνα δυο τετράδες Bridgestone Re 71 ,  το κάναμε και εξακολουθούμε να το κάνουμε συνειδητά , όπως επίσης συνειδητά συνεχίζουμε να επενδύουμε σε φωτογραφικό εξοπλισμό , γιατί ........ γιατί έτσι μας αρέσει !!!

   Και NSU TT είχα , έτσι για την ιστορία και γνωρίζω αν είναι επικίνδυνο οδηγικά η όχι , δεν χρειάζομαι να μου το εξηγήσουν άλλοι ....... Escort Mexico RS δεν έτυχε να πέσει στα χέρια μου , πέρασαν όμως κάποια Fiat 124 Sport 18αρια τα οποία αν τα παραζόριζες μέσα στην στροφή , έριχναν από γινατι το τριγωνικό φινιστρινι του οδηγού μέσα στα πόδια σου , έτσι ....... για να σου την πουν ότι τα ζοριζεις .

   Τίποτε από τα παραπάνω δεν με εμποδίζει να χρησιμοποιώ την τελευταία αυτοκινηστική ( μπλιαχ ) η φωτογραφική ( ξανά μπλιαχ ) τεχνολογία , όπως και να περιμένω τα επόμενα αναγκαία και λογικά για μένα βήματα της εξέλιξης . 

  Αυτό όμως δεν θα με κάνει να αγνοήσω τα προηγούμενα βήματα , να αρνηθώ την ύπαρξη τους , να μην κατανοώ ότι έπρεπε να υπάρξουν για να υπάρχει και η όποια Apple . 

 Έπρεπε να υπάρξει το φιλμ για να βγάλει λεφτά η Kodak και να επενδύσει σε τεχνολογία που έφτασε σήμερα στην μορφή των αισθητήρων που φοράνε τα smartphone της Apple , κι' αυτό εσείς όχι απλά δεν το γνωρίζετε αλλά και το αγνοείτε επιδεικτικά κιόλας . 

  Και όχι μόνον το αγνοείτε , αλλά το χλευαζετε κι' από πάνω λέγοντας πως είναι γραφικοί όσοι δεν χειροκροτούν την Apple και τα επιτεύγματα της .

  Άρα , κουκιά έφαγες , κουκιά θα μαρτυρήσεις !!! 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

    Και BMW 2002 ti είχα ........ το NSU είχε σαπίσει το πάτωμα ........ 🤣🤣🤣 ....... αν πήγαινες να πατήσεις φρένο , άνοιγε το δάπεδο ........ 🤣🤣🤣 ...... και έβλεπες την άσφαλτο σε απευθείας σύνδεση ....... 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, hectorsdad είπε

         Εγώ παρατηρώ τα εξής:

         Όπως η μοτοσυκλέτα έχει μείνει στάσιμη εδώ και 20 χρόνια ενώ την ίδια στιγμή το αυτοκίνητο έχει κάνει άλματα και συνεχίζει, έτσι και οι εταιρείες φωτογραφικών μηχανών έχουν τεμπελιάσει οικτρά, ενώ δίπλα τους οι εταιρείες τηλεφώνων (και όχι μόνο) δουλεύουν και κάνουν άλματα. 

        Εμένα με εντυπωσίασε η Samsung, η οποία πριν από λίγα χρόνια έκανε μια επίδειξη δύναμης με τον απολύτως κορυφαίο αισθητήρα στις ΝΧ1 και ΝΧ500 και αμέσως μετά αποσύρθηκε από τη φωτογραφία, για να ασχοληθεί με πιο επικερδείς τομείς.

         Η πρόβλεψή μου είναι ότι σε λίγα χρόνια οι φωτογραφικές μηχανές θα απευθύνονται σε πολύ λίγους, γιατί ελάχιστοι θα μπορούν να απορρίψουν μια φωτογραφία από ένα καλό τηλέφωνο και αυτοί μετά από προσπάθεια.

        Περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια με τις αγαπημένες μας γκουμούτσες F4,F5 , EOS1 και M6, όπως περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια οδηγώντας τα "επικίνδυνα" πισωκίνητα Escort , Ascona, NSU TT,  ό,τι βρίσκαμε, όπως περάσαμε όμορφα χρόνια στα γυμναστήρια σηκώνοντας τόννους κάθε μέρα.

         Πρέπει να το δεχθούμε ότι πλέον θα βγαίνουν καλλίτερες φωτογραφίες πολύ πιο εύκολα, θα οδηγούμε πολύ πιο γρήγορα (έστω και αποστειρωμένα) αυτοκίνηταχωρίς να παλεύουμε με τους νόμους της φυσικής και οι νέοι θα γίνονται Arnold με λίγη γυμναστική και πολλά φάρμακα.

       Αν αυτά δεν τα αποδεχθούμε και,  αντί να χειροκροτήσουμε την  κάθε Apple για το δημιούργημά της, ψάχνουμε να βρούμε ψεγάδια για να υπερασπιστούμε την επιλογή μας να επενδύουμε σε  φωτογραφικό εξοπλισμό, φοβάμαι ότι θα καταλήξουμε γραφικοί.

 

Οι αισθητήρες των μηχανών σήμερα, όπως η Z6 η οποία τυχαίνει να έχω, μπορεί να βγάλει με ISO 12600 σα να μη συμβαίνει τίποτα, τη στιγμή που πριν μια δεκαετία, να μην πω και πιο πρόσφατα, δεν τόλμαγες το 1600. 

Επίσης στην ταχύτητα εστίασης, τόσο single point όσο και tracking, την ταχύτητα συνεχόμενων ριπών, ακόμη και την ποιότητα, το κόστος και τη συνέπεια στην ποιότητα της παραγωγής φακών η εξέλιξη είναι τιτάνια. Μέχρι αρκετά πρόσφατα έπαιρνες φακούς του χιλιάρικου και μπορούσε να σου τύχει μάπα. Επίσης οι mirrorless μηχανές τις οποίες εισήγαγε η olympus με την panasonic πριν περίπου μια δεκαετία κι άλλαξαν τον ορίζοντα της φωτογραφίας επίσης είναι μια τρομερή εξέλιξη, αφού πια μπορείς να δεις στο σκόπευτρο αυτό που βγάζεις, μαζί με πολλά άλλα οφέλη, όπως η αισθητή μείωση του βάρους.   Λυπάμαι πολύ αν δεν παρακολουθείς τις εξελίξεις και δεν το αντιλαμβάνεσαι. 

 

Και για να μας μπει καλά το 2021, πάρτε και μια φωτογραφία με την ταπεινή GX80 και τον Olympus 17mm f1.8 @ 2.8.

P1100014

 

 

Επεξ/σία από DVaderLa
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MAFAKA είπε

Αθεράπευτα ρομαντικός και τόσο, μα τόσο λάθος...

Καλή χρονιά σε όλους.

Λάθος ;;

 

Είναι και θέμα αισθητικής αν μη τι άλλο ....

 

Το Lp12

majiklp12_-_ak_1.jpg

Η F3

_h4Wbjj5jt9XtgbrE2F1-5XupZpXt_XbgnPkYGkf

 

Η M6

UIELECM6C50.zoom.020.jpg

 

και το .... iPad !!!!!!!

ipad-pro-7.JPG

 

 

Καλή χρονιά σε όλους. 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 4
Δημοσ.

Τα κινητά φάγανε τις compact και το πελατολόγιο τους που δεν ήταν χομπίστες .

Οκ ; 

Τίποτα παραπάνω .

Να το ληξουμε για φέτος ; 

Οτιδήποτε αλλο θεωρείται προσβολή προς το χομπι αλλα κ αυτούς που το αγαπάνε .

 

Καλη χρονια να έχουμε όλοι.

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...