Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

έλα μωρε ενα 50αρικο το χρονο ειναι. τοσους θανάτους εχουμε απο κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα, εγω δεν εχω ακούσει κανέναν αλλα για να το λεει ο σύνδεσμος κτέο θα έχει δίκιο. γέμισε η ελλάδα ιδιωτικά κτέο και μετά την ταρίφα για τα μηχανάκια παλι πεινανε τα παιδια. 

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 22/11/2019 στις 4:24 ΜΜ, jmmys είπε

Αν μιλάς για το ίδιο μοντέλο αυτοκινητου και γενικά για αμάξια ίδιας κατηγοριας,ναι όσο πιο νεότερο μοντέλο τόσο πιο ασφαλές.Και φυσικά οι υπερβολές τύπου ΟΛΟΙ είναι παράλογες.Αν ήταν έτσι όλα τα τροχαία πίσω στη δεκαετία του 90 θα ήταν θανατηφόρα,υπήρχαν και τότε ζωνες,αερόσακοι,ABS,ESP,ASR, και ένα κάρο αλλα συστήματα ασφαλείας,οπότε παίζει ρόλο και το αμάξι,άλλο ένα yaris τοτε που ηταν κινουμενος κουβας και άλλο μια S-class,που είχε όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα.

Οι νέοι οδηγοί που νομίζουν ότι επειδη οδηγούν ένα καινούριο αμάξι δεν θα πάθουν τίποτα σε περίπτωση στουκας είναι βαθειά νυχτωμένοι και επικίνδυνοι.

Όσο για το ελληνικό ΚΤΕΟ παρωδία,δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να περνανε τα παλιά αμάξια κάθε χρόνο έλεγχο,ακόμα και κάθε 6μηνο,αρκεί να είναι αντικειμενικός έλεγχος.Εκτος απο τα αυτονόητα,λαστιχα,φρενα,αναρτήσεις κλπ,δεν μπορεί ο καθένας να βάζει ότι γουστάρει πάνω στο αμάξι του,και να μην το ελέγχουν αν έχει την ανάλογη πιστοποίηση το κάθε ανταλλακτικό,όπως φώτα,ζάντες,εξατμίσεις,ελατήρια χαμηλώματα,αεροτομες και ένα κάρο άλλα.

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/lamia-vinteo-apo-to-sokaristiko-troxaio/2922273/

 Τσεκαρε τι έπαθαν αυτοί στο παλιό Μερσεντές και τι στο νέο bmw

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Lumini είπε

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/lamia-vinteo-apo-to-sokaristiko-troxaio/2922273/

 Τσεκαρε τι έπαθαν αυτοί στο παλιό Μερσεντές και τι στο νέο bmw

Ναι το είδα,και;Λογικό ήταν,πολύ παλιό Mercedes,πιο καινούριο bmw με αερόσακους,το σημαντικότερο σύστημα ασφαλείας.

Μιλούσα για αυτοκίνητα που είχαν έστω αερόσακους.Το συγκεκριμένο Mercedes W124 είναι δεκαετίας 80.Προφανώς και δεν υπάρχει σύγκριση.Βεβαια ας είχαν οι άλλοι,αντι ενα σύγχρονο bmw,κανένα καινούργιο Toyota aygo και θα σου έλεγα αν έβγαιναν ζωντανοι και η οικογένεια ένα W210 του 1998 και θα ήταν αντίστροφα τα πράγματα.

Λυπηρό γεγονός,αλλά από ότι φαίνεται οι τύποι με το BMW  στη κυριολεξία δολοφόνησαν τον άτυχο πατέρα με την απροσεξία τους,δεν ξέρω αν έπαιζε αλκοόλ στη μέση,

βγήκαν στο δρόμο και πέρασαν στο αντίθετο ρεύμα.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

σοκαριστικό! 

σε τέτοιας σφοδρότητας συγκρούσεις τι να σου κάνουν τα συστήματα ασφαλείας, κανένας δεν υπερνικά τους νόμους της φυσικής

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/11/2019 στις 1:33 ΠΜ, ProponitisTouKanape είπε

Επίσης το οτι κάποιος παίρνει αυτοκίνητο για μια ζωή δε μπορώ να το καταλάβω. Για ποιο λόγο να το κάνεις αυτο; Και σίγουρα δεν είναι γενικη αλήθεια :P 

Ειπώθηκε και απο άλλον φίλο αυτό οπότε απαντάω και στους 2.

Το αυτοκίνητο ειναι ένα μέσο μεταφοράς. Δεν είναι ούτε ρούχο, ούτε φαγητό, ούτε κινητό τηλέφωνο για να έχει ημερομηνία λήξης.

Πρακτικά, όσο το συντηρείς, βάζεις νέα ανταλλακτικά κτλ θα εξακολουθεί να σου δίνει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε. Να σε μετακινεί.

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την λογική του να δώσω 15000 για να πάρω ένα σχετικά καλό αυτοκίνητο και μετά απο 5-6 χρόνια να πρέπει να το αλλάξω πάλι, επειδή έχουν βγει καλύτερες τεχνολογίες.

Με την ίδια λογική θα πρέπει κάθε 10 χρόνια να γκρεμίζουμε τα σπίτια μας και να αγοράζουμε άλλα, νέας τεχνολογίας, που μολύνουν λιγότερο το περιβάλλον κτλ κτλ.

Υπάρχουν αυτοκίνητα του 1980 που ειναι πιο αξιόπιστα και μολύνουν λιγότερο το περιβάλλον απο κάτι κουβάδες που κυκλοφορούν πλέον που και καλά ειναι φιλικά με το περιβάλλον. Φίλτρα άλλωστε, μπαίνουν παντού.

Δεν είμαστε στις ΗΠΑ της δεκαετίας του 80 που αλλάζαμε αυτοκίνητα κάθε 5ετία (και εκεί η μεσαία τάξη πλήρωσε πολύ ακριβά την υπερκατανάλωση), ούτε έχουμε μισθους για να υποστηρίξουμε κάτι τέτοιο.

Αν θέλουν να ελέγχουν τα αυτοκίνητα, μπορούν να το κάνουν εύκολα. Σωστός έλεγχος ανα 2ετία και η ετήσια κάρτα ελέγχου. Αν δεν εμπιστεύονται τα ΚΤΕΟ, ειναι δικό τους πρόβλημα. Κάποτε για να περάσεις απο δημόσιο κτεο έκανες αμαν. Μέχρι και πλυμένο το κάτω μέρος του αμαξιού έπρεπε να έχεις. Ηθελαν ιδιωτικοποίηση και τωρα δε την εμπιστεύονται; Αλλά δεν ειναι αυτό το πρόβλημα. Ειναι το να σε σπρώξουν να κάνεις κάτι που δεν μπορεις με τέτοια οικονομία. Να καταναλώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Mαλλον για εισπρακτικούς λόγους γίνεται και για να εξωθήσουν μια μερίδα να προβεί σε αγορα νέου αυτοκινήτου για να τονωθούν τα οικονομικά των γαλλογερμανων. Αν ενδιαφέρονταν για το λόγο που λένε θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά να πιάσουν τα μισο-ενα εκατομμύριο οχήματα που δεν έχουν περάσει από την πόρτα των ΚΤΕΟ. Απλά τους έχει γίνει συνήθεια να ρίχνουν τα βάρη σε αυτούς που θέλουν να είναι νόμιμοι και τυπικοί. 

Βασικά πιστεύω ότι πιθανόν το όλο θέμα να είναι μια μπούρδα που είπε κάποιος "εγκέφαλος" και της έδωσαν μεγάλη σημασία τα ΜΜΕ μιας και είναι θέμα που τραβάει το ενδιαφέρον μεγάλου μέρους του κόσμου.

 

 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Ειπώθηκε και απο άλλον φίλο αυτό οπότε απαντάω και στους 2.

Το αυτοκίνητο ειναι ένα μέσο μεταφοράς. Δεν είναι ούτε ρούχο, ούτε φαγητό, ούτε κινητό τηλέφωνο για να έχει ημερομηνία λήξης.

Πρακτικά, όσο το συντηρείς, βάζεις νέα ανταλλακτικά κτλ θα εξακολουθεί να σου δίνει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε. Να σε μετακινεί.

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την λογική του να δώσω 15000 για να πάρω ένα σχετικά καλό αυτοκίνητο και μετά απο 5-6 χρόνια να πρέπει να το αλλάξω πάλι, επειδή έχουν βγει καλύτερες τεχνολογίες.

Με την ίδια λογική θα πρέπει κάθε 10 χρόνια να γκρεμίζουμε τα σπίτια μας και να αγοράζουμε άλλα, νέας τεχνολογίας, που μολύνουν λιγότερο το περιβάλλον κτλ κτλ.

Υπάρχουν αυτοκίνητα του 1980 που ειναι πιο αξιόπιστα και μολύνουν λιγότερο το περιβάλλον απο κάτι κουβάδες που κυκλοφορούν πλέον που και καλά ειναι φιλικά με το περιβάλλον. Φίλτρα άλλωστε, μπαίνουν παντού.

Δεν είμαστε στις ΗΠΑ της δεκαετίας του 80 που αλλάζαμε αυτοκίνητα κάθε 5ετία (και εκεί η μεσαία τάξη πλήρωσε πολύ ακριβά την υπερκατανάλωση), ούτε έχουμε μισθους για να υποστηρίξουμε κάτι τέτοιο.

Αν θέλουν να ελέγχουν τα αυτοκίνητα, μπορούν να το κάνουν εύκολα. Σωστός έλεγχος ανα 2ετία και η ετήσια κάρτα ελέγχου. Αν δεν εμπιστεύονται τα ΚΤΕΟ, ειναι δικό τους πρόβλημα. Κάποτε για να περάσεις απο δημόσιο κτεο έκανες αμαν. Μέχρι και πλυμένο το κάτω μέρος του αμαξιού έπρεπε να έχεις. Ηθελαν ιδιωτικοποίηση και τωρα δε την εμπιστεύονται; Αλλά δεν ειναι αυτό το πρόβλημα. Ειναι το να σε σπρώξουν να κάνεις κάτι που δεν μπορεις με τέτοια οικονομία. Να καταναλώσεις.

Ατυχής η σύγκριση με τα σπίτια. Πρώτον τα σπίτια αναβαθμίζονται, τα αυτοκίνητα οχι. Δεύτερον οι διαφορές που έχει ένα σπίτι του 80 με ένα του 2019 δεν είναι τόσο χαοτικές όσο αυτοκινήτων αντίστοιχων γενεών και με την ανακαίνιση τις καλύπτεις και με το παραπάνω. Στο σπίτι έχεις το σκελετό και βάζεις τα κομμάτια εσύ. 

Εγώ θεωρώ ηλίθιο να παίρνει κάποιος καινούριο αυτοκίνητο για να το κρατήσει μια ζωή. Καλύτερα να πάρεις μεταχειρισμένο και να έχεις ευελιξία να το αλλάξεις στα 5 χρόνια για να πάρεις καλύτερο/ασφαλέστερο/γρηγορότερο/ομορφύτερο/βάλε ο,τι θες χωρις να χάσεις το 70% των χρημάτων που έδωσες. Και στο κάτω κάτω κάποια λεφτά στη ζωή μας τα ξοδεύουμε και για βελτίωση της καθημερινότητας μας, αλλιώς θα αγοράζαμε καινούριο μόνο ο,τι χαλούσε. 

Και εν πάσει περιπτώσει, ακόμα και η νοοτροπία σου να είναι αυτή, σίγουρα δεν είναι γενική αρχή. Είναι απλά η προσέγγιση σου. :) 

10 λεπτά πριν, teddy71 είπε

Mαλλον για εισπρακτικούς λόγους γίνεται και για να εξωθήσουν μια μερίδα να προβεί σε αγορα νέου αυτοκινήτου για να τονωθούν τα οικονομικά των γαλλογερμανων. Αν ενδιαφέρονταν για το λόγο που λένε θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά να πιάσουν τα μισο-ενα εκατομμύριο οχήματα που δεν έχουν περάσει από την πόρτα των ΚΤΕΟ. Απλά τους έχει γίνει συνήθεια να ρίχνουν τα βάρη σε αυτούς που θέλουν να είναι νόμιμοι και τυπικοί. 

Βασικά πιστεύω ότι πιθανόν το όλο θέμα να είναι μια μπούρδα που είπε κάποιος "εγκέφαλος" και της έδωσαν μεγάλη σημασία τα ΜΜΕ μιας και είναι θέμα που τραβάει το ενδιαφέρον μεγάλου μέρους του κόσμου.

Αληθεια ειναι αυτό. Η πρόταση για το ΚΤΕΟ κάθε χρόνο συζητήθηκε στην τελευταία συνάντηση Μερκελ-Μακρόν και έφτασε με φαξ στο Μαξίμου...

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ατυχής η σύγκριση με τα σπίτια. Πρώτον τα σπίτια αναβαθμίζονται, τα αυτοκίνητα οχι. Δεύτερον οι διαφορές που έχει ένα σπίτι του 80 με ένα του 2019 δεν είναι τόσο χαοτικές όσο αυτοκινήτων αντίστοιχων γενεών και με την ανακαίνιση τις καλύπτεις και με το παραπάνω. Στο σπίτι έχεις το σκελετό και βάζεις τα κομμάτια εσύ. 

Εγώ θεωρώ ηλίθιο να παίρνει κάποιος καινούριο αυτοκίνητο για να το κρατήσει μια ζωή. Καλύτερα να πάρεις μεταχειρισμένο και να έχεις ευελιξία να το αλλάξεις στα 5 χρόνια για να πάρεις καλύτερο/ασφαλέστερο/γρηγορότερο/ομορφύτερο/βάλε ο,τι θες χωρις να χάσεις το 70% των χρημάτων που έδωσες. Και στο κάτω κάτω κάποια λεφτά στη ζωή μας τα ξοδεύουμε και για βελτίωση της καθημερινότητας μας, αλλιώς θα αγοράζαμε καινούριο μόνο ο,τι χαλούσε. 

Και εν πάσει περιπτώσει, ακόμα και η νοοτροπία σου να είναι αυτή, σίγουρα δεν είναι γενική αρχή. Είναι απλά η προσέγγιση σου

Ως παράδειγμα έδωσα το σπίτι. Παραπάνω αναφέρθηκα και στο τρόφιμο και στο κινητό κτλ κτλ. Ούτως η αλλιώς η ενεργειακή και ηλεκτρολογική αναβάθμιση στα σπίτια έχει γίνει σχεδόν υποχρεωτική πλέον, αλλά δεν ειναι αυτό το θέμα μας.

Ηλίθιο μπορει να ειναι για κάποιον που βγάζει 10.000 ευρω το μήνα και δεν έχει υποχρεώσεις. Έτσι σου αλλάζω αμάξι κάθε 3μηνο...βασικά αλλάζω αμάξι επειδη βαριέμαι το μαύρο δερμάτινο και το θέλω σε κόκκινο. Για τον κοινό θνητό των 700-800 κατά μέσο όρο (δε συζητάω καν για νέους με το 500άρι, εκει γελάνε και οι αυτοκινητοβιομηχανίες), το εκάστοτε αυτοκίνητο, αποτελεί αγορά ζωής και ο σκοπός ειναι να το διατηρήσεις κατά μέσο όρο γύρω στα 15 με 20 χρόνια. Σε ορισμένες περιπτώσεις δε, οπως προανέφερα, αυτοκίνητα του 80 δεν έχουν να ζηλέψουν τιποτε απο νέας γενιάς, τουλάχιστον σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς. 

Προσωπικά δεν ξέρω πολλούς που αλλάζουν αυτοκίνητο στη 5ετία. Στη πραγματικότητα δεν γνωρίζω ούτε έναν. Το γρηγορότερο ειναι στη 10ετία με δυσκολία οικονομική και το σύνηθες στη 15ετία. Ένα αμάξι του 2005 ακόμα δεν έχει κλείσει 15 χρόνια πχ.

Και αυτο αποδεικνύεται απο τον στόλο των ηδη υπάρχοντων αυτοκινήτων. Άρθρο του 2018

https://www.gocar.gr/news/feed/25882,Posa_aytokinhta_kykloforoyn_sthn_Ellada.html

Δημοσ.

Καταρχήν ένα παλιό  αμάξι το οποίο διαθέτει τουλάχιστον 4 αερόσακους, abs,esp,asr,ελαστικά,φρένα και αναρτήσεις σε καλή έως άριστη κατάσταση,μοτέρ χωρίς πρόβλημα,με τα σέρβις στην ώρα του,και με την συντήρηση που χρειάζεται,

ουτε σαπακι είναι,ούτε πρέπει να πουληθεί επειδη είναι παλιό.ΑΡΚΕΙ να τηρούνται τα παραπάνω.Απο εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει.

Όσο για τα ΚΤΕΟ, όταν ο μέσος Έλληνας θα αρχίσει να συμπεριφέρεται σαν πολιτισμένος άνθρωπος σε δημόσιο δρόμο και οχι σαν σταρχιδιστης καγκουρας,τότε θα κάνουν και τα ΚΤΕΟ σωστά τη δουλειά τους.

Έχουμε τα Κτεο που μας αρμόζουν,έτσι είμαστε.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pontez2 είπε

Ηλίθιο μπορει να ειναι για κάποιον που βγάζει 10.000 ευρω το μήνα και δεν έχει υποχρεώσεις. Έτσι σου αλλάζω αμάξι κάθε 3μηνο...βασικά αλλάζω αμάξι επειδη βαριέμαι το μαύρο δερμάτινο και το θέλω σε κόκκινο. Για τον κοινό θνητό των 700-800 κατά μέσο όρο (δε συζητάω καν για νέους με το 500άρι,

Καλό είναι να μην υπερβάλλουμε και να ποσοστικοποιούμε την αγορά  Σίγουρα οι εργαζόμενοι των 700 € θα δυσκολευτούν να αλλάξουν το αυτοκίνητο τους με καινούργιο. Πόσοι είναι είναι όμως αυτοί οι εν δυνάμει αγοραστές ως ποσος΄το της αγοράς αυτοκινήτου ?

Σύμφωνα με Αυτό πωλήθηκαν πάνω από 110.000 αυτοκίνητα το 2018 και θα περάσουν τις 120.000 το 2019.

Φαντάζομαι ότι ούτε καν τα μισά αποκτήθηκαν από ανθρώπους με εισόδημα 10.000 € / μήνα... Αρα ,,,,,,  Είναι εφικτό....

Ισως να είναι πιό δύσκολο να αποκτηθεί το αυτοκίνητο που θα ήθελε/ονειρεύεται ο καθένας..   Και δεν εννοώ ότι όλοι τότε θα έπαιρναν Ferrari ... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Σύμφωνα με Αυτό πωλήθηκαν πάνω από 110.000 αυτοκίνητα το 2018 και θα περάσουν τις 120.000 το 2019.

Φαντάζομαι ότι ούτε καν τα μισά αποκτήθηκαν από ανθρώπους με εισόδημα 10.000 € / μήνα... Αρα ,,,,,,  Είναι εφικτό....

Xμ....Αν σκεφτείς πως η αγορά το 2016 απασχολούσε 1.702.524 ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ υπαλλήλους (δεν βάζω καν τους δημόσιους που ειναι γυρω στους 600.000 ακόμα)
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33224

προκύπτει πως μόλις οι δύο στους 17 μπόρεσαν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο σε 2 χρόνια. 

Αν θέλεις διαιρώ το 1.700.000 δια 2. Να πούμε πως όλοι αυτοι ειναι ανδρόγυνα.

2 λοιπόν στους 8, κατάφεραν να πάρουν μέσα σε 2 χρόνια, αυτοκίνητο....

Στη πραγματικότητα, ούτε ο ένας στους 10 δεν μπορεί βάσει των παραπάνω αριθμών. Και θα είχε και ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν η έρευνα που έβαλες, έλεγε ξεκάθαρα, πόσα από αυτά ηταν εταιρικά, πόσα ήταν μεταχειρισμένα κτλ κτλ,.

Βάσει των παραπάνω, τα αυτοκίνητα αυτά αγοράστηκαν προφανως απο μια μειοψηφία που μπορεί να κάνει τέτοιες αγορές. 

Όταν ο μέσος όρος επιβατικων στην Ελλάδα ειναι τα 15 έτη (αγορές δηλαδή προ κρίσης), βλέπουμε την δυσκολία.

Τα 10.000 τον μήνα ειναι ένα παράδειγμα. Υπερβολικό αλλά παράδειγμα. Για να μπορεις να αλλάζεις αυτοκίνητο ανα 5ετία, χρειάζεται να έχεις εργασία που σου αποφέρει ένα πολύ καλό εισόδημα, πάνω απο 1000ρικο τον μήνα και χωρις έξοδα ενοικίων κτλ κτλ. Δε συζητάω για οικογένεια. Εκει τα πράγματα πάνε σε άλλο επίπεδο. Η αγορά προ του 2010 ηταν διαφορετικη διοτι ο κόσμος μπορουσε να πάρει εύκολο δάνειο. Πλέον δεν μπορει. 

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pontez2 είπε

Xμ....Αν σκεφτείς πως η αγορά το 2016 απασχολούσε 1.702.524 ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ υπαλλήλους (δεν βάζω καν τους δημόσιους που ειναι γυρω στους 600.000 ακόμα)
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33224

προκύπτει πως μόλις οι δύο στους 17 μπόρεσαν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο σε 2 χρόνια. 

Αν θέλεις διαιρώ το 1.700.000 δια 2. Να πούμε πως όλοι αυτοι ειναι ανδρόγυνα.

2 λοιπόν στους 8, κατάφεραν να πάρουν μέσα σε 2 χρόνια, αυτοκίνητο....

Στη πραγματικότητα, ούτε ο ένας στους 10 δεν μπορεί βάσει των παραπάνω αριθμών. Και θα είχε και ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν η έρευνα που έβαλες, έλεγε ξεκάθαρα, πόσα από αυτά ηταν εταιρικά, πόσα ήταν μεταχειρισμένα κτλ κτλ,.

Βάσει των παραπάνω, τα αυτοκίνητα αυτά αγοράστηκαν προφανως απο μια μειοψηφία που μπορεί να κάνει τέτοιες αγορές. 

Όταν ο μέσος όρος επιβατικων στην Ελλάδα ειναι τα 15 έτη (αγορές δηλαδή προ κρίσης), βλέπουμε την δυσκολία.

Τα 10.000 τον μήνα ειναι ένα παράδειγμα. Υπερβολικό αλλά παράδειγμα. Για να μπορεις να αλλάζεις αυτοκίνητο ανα 5ετία, χρειάζεται να έχεις εργασία που σου αποφέρει ένα πολύ καλό εισόδημα, πάνω απο 1000ρικο τον μήνα και χωρις έξοδα ενοικίων κτλ κτλ. Δε συζητάω για οικογένεια. Εκει τα πράγματα πάνε σε άλλο επίπεδο. Η αγορά προ του 2010 ηταν διαφορετικη διοτι ο κόσμος μπορουσε να πάρει εύκολο δάνειο. Πλέον δεν μπορει. 

Συμφωνούμε. 

Το πραγματικό πρόβλημα είναι οι πωλήσεις νέων οχημάτων δεν προϋποθέτουν αυτόματα και την απόσυρση από την κυκλοφορία ίσου αριθμού παλαιών. 

Ετσι  θα είχε ανανεωθεί όλος ο στόλος σε 5-6 χρόνια !!

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα δεν είναι τα παλιά αμάξια,σε καθε χώρα υπάρχουν παλιά αυτοκίνητα,

Είναι η νοοτροπία μας,η οδηγική παιδεία μας,η νοημοσύνη μας,κυρίως αυτό,

και ο αντικειμενικος έλεγχος από τροχαία,κράτος,ΚΤΕΟ.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δέχομαι τον πιο συχνο έλεγχο αλλά με μειωμένη τιμή...όχι 50 αλλά 25-30.

Αλλά επειδή δε θα είναι έτσι καταλήγουμε ότι είναι καθαρά φοροεισπρακτικο....

Επεξ/σία από donstefano
Δημοσ.
Στις 25/11/2019 στις 11:23 ΠΜ, pontez2 είπε

Υπάρχουν αυτοκίνητα του 1980 που ειναι πιο αξιόπιστα και μολύνουν λιγότερο το περιβάλλον απο κάτι κουβάδες που κυκλοφορούν πλέον που και καλά ειναι φιλικά με το περιβάλλον. Φίλτρα άλλωστε, μπαίνουν παντού.

 

Στις 25/11/2019 στις 1:04 ΜΜ, pontez2 είπε

Σε ορισμένες περιπτώσεις δε, οπως προανέφερα, αυτοκίνητα του 80 δεν έχουν να ζηλέψουν τιποτε απο νέας γενιάς, τουλάχιστον σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς.

Καλή η νοσταλγία αλλά να μη γράφουμε και τέρατα

Spoiler

6845888205_b80db1b3b7_b.jpg

thumbnail-23-e1564694132344-630x390.jpg

1200px-R12TL.JPG

Spoiler

1980%20Fiat%20127%20(0000381-06).JPG

6108378090_a392c5777c_b.jpg

image;s=850x0

Υπήρχαν και πολύ χειρότερα και με μεγάλη εμπορική επιτυχία. Τι να πούμε;; για ιπποδυνάμεις; για 100 άλογα από 1800 κυβικά και πάνω. Για κατανάλωση;; άστο καλύτερα.

Για συντήρηση;; στα 50000 χλμ γενική επισκευή και στα 100000 για πέταμα. Για ασφάλεια;; εδώ γελάνε.

Στις 25/11/2019 στις 11:23 ΠΜ, pontez2 είπε

Κάποτε για να περάσεις απο δημόσιο κτεο έκανες αμαν.

Και αμάν και αλί και τρισαλί. Μιλάμε για ταλαιπωρία στο μέγιστο βαθμό, ουρές, δημοσιουπαλληλίκι κι άγιος ο θεός. Προσέχετε τι εύχεστε γιατί μπορεί και να το πάθετε.

(ούτε στον εχθρό μου)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...