Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, υπάρχει η σκέψη να περνάνε έλεγχο ΚΤΕΟ ανα 1 έτος και όχι ανα 2, τα παλαιά αυτοκίνητα. 

Αυτό που συζητάνε τώρα, ειναι το πιο αυτοκίνητο θα θεωρείται παλαιό. Ακούγεται για οχήματα πριν το 2010, ή πριν το 2005.

Καταλαβαίνω πως το να οδηγείς ένα καρούλι, ειναι λάθος, παράνομο κτλ. Βέβαια υπάρχουν αυτοκίνητα του 2015 που οι οδηγοί τους δε τους έχουν κάνει ποτέ σέρβις και αυτοκίνητα του 90 που τα έχουν κουκλιά και τα προσέχουν.

Αυτό που φαίνεται είναι πως υπάρχει οπως φαίνεται μια προσπάθεια να ανανεωθεί ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα. Μόνο που δεν είναι εύκολο, ακόμα και για άνω του μετρίου, πορτοφόλια, να αγοράζουν νέο αυτοκίνητο κάθε 10ετία. Υποτίθεται οτι αγοράζεις ένα αμάξι για να το έχεις για μια ζωή. Και όντως υπάρχουν αυτοκίνητα, τόσο προσεγμένα που η αξία τους θα έπρεπε να ειναι στα ύψη. Πχ έχει ο άλλος δίπλα μου, ένα yaris του 2003 με 130.000 χιλιόμετρα. Όλα καινούργια πάνω του. Το προσέχει, κάθε χρόνο τα σέρβις του κτλ. Γιατί να το αλλάξει; 

Επεξ/σία από pontez2
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι,και;Αν το έχει τέλειο δεν θα έχει πρόβλημα να περνάει ΚΤΕΟ.

Να ενημερώσω ότι και σε τριτοκοσμικά κράτη οπως η Ρουμανία τα δεκαετίας αμάξια περνάνε ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα είναι ότι, όπως υποψιάζονται οι περισσότεροι, το μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικής φύσης.

Αν ήθελε το κράτος να ενδιαφερθεί πραγματικά και όχι προσχηματικά για την οδική ασφάλεια, θα έπρεπε να κάνει προηγουμένως άλλες 742 δράσεις και μετά αυτήν...

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 16
Δημοσ.

στη χώρα που όλοι ξέρουν πως οι έλεγχοι είναι επουσιώδεις και η κάρτα καυσαερίων και το ΚΤΕΟ έρχονται ...delivery σχεδόν,

ναι το μέτρο είναι εισπρακτικό

  • Like 3
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ναι,και;Αν το έχει τέλειο δεν θα έχει πρόβλημα να περνάει ΚΤΕΟ.

Να ενημερώσω ότι και σε τριτοκοσμικά κράτη οπως η Ρουμανία τα δεκαετίας αμάξια περνάνε ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

50 ευρώ το αυτοκίνητο....αυτο ειναι το πρόβλημα. Αν θέλουν να τα ελεγχουν κάθε χρόνο μπορει να γινεται και δωρεάν :P 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, pontez2 είπε

50 ευρώ το αυτοκίνητο....αυτο ειναι το πρόβλημα. Αν θέλουν να τα ελεγχουν κάθε χρόνο μπορει να γινεται και δωρεάν :P 

Kαθόλου κακή ιδέα,ή 25 τον χρόνο.

  • Like 3
Δημοσ.

Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο.

 

Spoiler

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ.

Η ευρωπαϊκή νομοθεσία λοιπόν προβλέπει την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων να προσκομίζουν τα οχήματα τους στα ΚΤΕΟ, για αρχικό έλεγχο έως την συμπλήρωση 4 ετών από την 1η ημερομηνία κυκλοφορίας και εν συνεχεία, έως κάθε 2 χρόνια μετά. Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει εξ’ αρχής προβλέποντας πυκνότερους τεχνικούς ελέγχους ενώ σε κάθε περίπτωση δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στα πιο γερασμένα χρονολογικά ή πιο επιβαρυμένα χιλιομετρικά οχήματα με το σκεπτικό ότι στατιστικώς τα οχήματα αυτά λόγω γήρατος ή συχνότερης μετακίνησης φθείρονται πιο γρήγορα και πιο συχνά, δημιουργούν κίνδυνο για στην οδική ασφάλεια και το περιβάλλον και άρα επιβάλλεται ο συχνότερος τεχνικός έλεγχος τους.

Η χώρα μας αποτελεί μία από τις λίγες εξαιρέσεις αφού εξαντλεί χρονολογικά τα περιθώρια άσχετα αν τα ευρήματα υποδεικνύουν αναγκαιότητα τακτικότερων ελέγχων αυτών των οχημάτων.

Πρέπει όλοι μας να αντιληφθούμε επιτέλους κάποια στιγμή ότι ο έλεγχος ΚΤΕΟ δεν αποτελεί φοροεισπρακτικό μέσο αλλά κοινωνικό λειτούργημα καθώς τα κακώς συντηρημένα οχήματα απειλούν την ζωή όλων μας, πεζών και οδηγών.

Σε κάθε περίπτωση ο ρόλος του ΚΤΕΟ αποτελεί συμβουλευτική διαδικασία προς τους πολίτες ως προς την πρόληψη ατυχημάτων και προάσπισης της ανθρώπινης ζωής αλλά παράλληλα και της τσέπης του καθενός ιδιοκτήτη αφού έχει αποδειχτεί ότι οι όποιες βλάβες στα οχήματα επισκευάζονται ευκολότερα και πιο ανέξοδα όταν εντοπίζονται στο ξεκίνημα τους.

Άρα, συμπερασματικά τεκμηριώνεται η άποψη ότι το ΚΤΕΟ προστατεύει αφενός την ανθρώπινη ζωή και ενισχύει αφετέρου τα οικονομικά οφέλη των ιδιοκτητών οχημάτων.

 

Δημοσ.

Κανένα πρόβλημα.μειωσε κατά το ήμισυ το κόστος του και επιτέλους να γίνει μπας και αλλάξουν καμία λάμπα στοπ πίσω μερικοί και φτιάξουν και τις γειώσεις τους όπου αντί για φλας,όταν ανάβουν,ανάβουν λαμπάκια δέντρου 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pontez2 είπε

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, υπάρχει η σκέψη να περνάνε έλεγχο ΚΤΕΟ ανα 1 έτος και όχι ανα 2, τα παλαιά αυτοκίνητα. 

Αυτό που συζητάνε τώρα, ειναι το πιο αυτοκίνητο θα θεωρείται παλαιό. Ακούγεται για οχήματα πριν το 2010, ή πριν το 2005.

Καταλαβαίνω πως το να οδηγείς ένα καρούλι, ειναι λάθος, παράνομο κτλ. Βέβαια υπάρχουν αυτοκίνητα του 2015 που οι οδηγοί τους δε τους έχουν κάνει ποτέ σέρβις και αυτοκίνητα του 90 που τα έχουν κουκλιά και τα προσέχουν.

Αυτό που φαίνεται είναι πως υπάρχει οπως φαίνεται μια προσπάθεια να ανανεωθεί ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα. Μόνο που δεν είναι εύκολο, ακόμα και για άνω του μετρίου, πορτοφόλια, να αγοράζουν νέο αυτοκίνητο κάθε 10ετία. Υποτίθεται οτι αγοράζεις ένα αμάξι για να το έχεις για μια ζωή. Και όντως υπάρχουν αυτοκίνητα, τόσο προσεγμένα που η αξία τους θα έπρεπε να ειναι στα ύψη. Πχ έχει ο άλλος δίπλα μου, ένα yaris του 2003 με 130.000 χιλιόμετρα. Όλα καινούργια πάνω του. Το προσέχει, κάθε χρόνο τα σέρβις του κτλ. Γιατί να το αλλάξει; 

σε τρακα με αμαξι του 1995, απλα σκοτωνοντε ολοι μεσα σε αυτο. Σε ενα αμαξι του 2005, βγαινουν ολοι ζωντανοι. Η ασφαλεια ειναι το σημαντικοτερο και τα συστηματα ασφαλειας εχουν εξελιχθει παρα πολυ την τελευταια 10ετια.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, pontez2 είπε

Υποτίθεται οτι αγοράζεις ένα αμάξι για να το έχεις για μια ζωή.

Πρωτη φορα το ακουω αυτο, με ποια λογικη καποιος στα 20 του το 1980 να αγορασει ενα αυτοκινητο και να το κυκλοφορει το 2019?

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Lumini είπε

σε τρακα με αμαξι του 1995, απλα σκοτωνοντε ολοι μεσα σε αυτο. Σε ενα αμαξι του 2005, βγαινουν ολοι ζωντανοι. Η ασφαλεια ειναι το σημαντικοτερο και τα συστηματα ασφαλειας εχουν εξελιχθει παρα πολυ την τελευταια 10ετια.

Αν μιλάς για το ίδιο μοντέλο αυτοκινητου και γενικά για αμάξια ίδιας κατηγοριας,ναι όσο πιο νεότερο μοντέλο τόσο πιο ασφαλές.Και φυσικά οι υπερβολές τύπου ΟΛΟΙ είναι παράλογες.Αν ήταν έτσι όλα τα τροχαία πίσω στη δεκαετία του 90 θα ήταν θανατηφόρα,υπήρχαν και τότε ζωνες,αερόσακοι,ABS,ESP,ASR, και ένα κάρο αλλα συστήματα ασφαλείας,οπότε παίζει ρόλο και το αμάξι,άλλο ένα yaris τοτε που ηταν κινουμενος κουβας και άλλο μια S-class,που είχε όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα.

Οι νέοι οδηγοί που νομίζουν ότι επειδη οδηγούν ένα καινούριο αμάξι δεν θα πάθουν τίποτα σε περίπτωση στουκας είναι βαθειά νυχτωμένοι και επικίνδυνοι.

Όσο για το ελληνικό ΚΤΕΟ παρωδία,δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να περνανε τα παλιά αμάξια κάθε χρόνο έλεγχο,ακόμα και κάθε 6μηνο,αρκεί να είναι αντικειμενικός έλεγχος.Εκτος απο τα αυτονόητα,λαστιχα,φρενα,αναρτήσεις κλπ,δεν μπορεί ο καθένας να βάζει ότι γουστάρει πάνω στο αμάξι του,και να μην το ελέγχουν αν έχει την ανάλογη πιστοποίηση το κάθε ανταλλακτικό,όπως φώτα,ζάντες,εξατμίσεις,ελατήρια χαμηλώματα,αεροτομες και ένα κάρο άλλα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, A10B είπε

Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ.

Η ευρωπαϊκή νομοθεσία λοιπόν προβλέπει την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων να προσκομίζουν τα οχήματα τους στα ΚΤΕΟ, για αρχικό έλεγχο έως την συμπλήρωση 4 ετών από την 1η ημερομηνία κυκλοφορίας και εν συνεχεία, έως κάθε 2 χρόνια μετά. Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει εξ’ αρχής προβλέποντας πυκνότερους τεχνικούς ελέγχους ενώ σε κάθε περίπτωση δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στα πιο γερασμένα χρονολογικά ή πιο επιβαρυμένα χιλιομετρικά οχήματα με το σκεπτικό ότι στατιστικώς τα οχήματα αυτά λόγω γήρατος ή συχνότερης μετακίνησης φθείρονται πιο γρήγορα και πιο συχνά, δημιουργούν κίνδυνο για στην οδική ασφάλεια και το περιβάλλον και άρα επιβάλλεται ο συχνότερος τεχνικός έλεγχος τους.

Η χώρα μας αποτελεί μία από τις λίγες εξαιρέσεις αφού εξαντλεί χρονολογικά τα περιθώρια άσχετα αν τα ευρήματα υποδεικνύουν αναγκαιότητα τακτικότερων ελέγχων αυτών των οχημάτων.

Πρέπει όλοι μας να αντιληφθούμε επιτέλους κάποια στιγμή ότι ο έλεγχος ΚΤΕΟ δεν αποτελεί φοροεισπρακτικό μέσο αλλά κοινωνικό λειτούργημα καθώς τα κακώς συντηρημένα οχήματα απειλούν την ζωή όλων μας, πεζών και οδηγών.

Σε κάθε περίπτωση ο ρόλος του ΚΤΕΟ αποτελεί συμβουλευτική διαδικασία προς τους πολίτες ως προς την πρόληψη ατυχημάτων και προάσπισης της ανθρώπινης ζωής αλλά παράλληλα και της τσέπης του καθενός ιδιοκτήτη αφού έχει αποδειχτεί ότι οι όποιες βλάβες στα οχήματα επισκευάζονται ευκολότερα και πιο ανέξοδα όταν εντοπίζονται στο ξεκίνημα τους.

Άρα, συμπερασματικά τεκμηριώνεται η άποψη ότι το ΚΤΕΟ προστατεύει αφενός την ανθρώπινη ζωή και ενισχύει αφετέρου τα οικονομικά οφέλη των ιδιοκτητών οχημάτων.

Γελανε και τα πόμολα.. Ας υπηρχε αντικειμενικος ελεγχος και ας περναγαμε κτεο καθε μηνα (που λεει ο λογος ε, μη περνετε ιδεες :P). Απ τη στιγμη που τα κτεο ειναι να μη πω τι τοτε ειναι απλα πεταμενα λεφτα. Μαλλον κανας μπατζανακης υπουργου ανοιξε κτεο γι αυτο τοση πρεμουρα

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ναι,και;Αν το έχει τέλειο δεν θα έχει πρόβλημα να περνάει ΚΤΕΟ.

Να ενημερώσω ότι και σε τριτοκοσμικά κράτη οπως η Ρουμανία τα δεκαετίας αμάξια περνάνε ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

Ναι αλλά η Ελλάδα είναι το μοναδικό κράτος όχι της Ευρωπαικής Ένωσης αλλά της Ευρώπης γενικότερα που δασμοί και τελωνεία ανέρχονται στο διπλάσιο και βάλε της αξίας του αυτοκινήτου.

Αν η κάθε μπου.........κυβέρνηση ενδιαφερόταν να αγοράσει ο κόσμος καινούργια αυτοκίνητα ας καταργούσε ή ας μείωνε αυτά τα χαράτσια γιατί για χαράτσια πρόκειται παρά να σκέφτεται τι άλλα χαράτσια μπορεί να προσθέσει στην καμπούρα του Έλληνα.

  • Like 7
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ναι αλλά η Ελλάδα είναι το μοναδικό κράτος όχι της Ευρωπαικής Ένωσης αλλά της Ευρώπης γενικότερα που δασμοί και τελωνεία ανέρχονται στο διπλάσιο και βάλε της αξίας του αυτοκινήτου.

Αν η κάθε μπου.........κυβέρνηση ενδιαφερόταν να αγοράσει ο κόσμος καινούργια αυτοκίνητα ας καταργούσε ή ας μείωνε αυτά τα χαράτσια γιατί για χαράτσια πρόκειται παρά να σκέφτεται τι άλλα χαράτσια μπορεί να προσθέσει στην καμπούρα του Έλληνα.

+ 1 και ας μην μιλήσουμε για το φόρο στη βενζίνη που είναι σχεδόν το 50%....

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...