Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παρουσίασε το Cybertruck, το δικό της ηλεκτρικό pickup


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, roybatty είπε

Συγγνώμη που εκτροχιάζω πάλι το thread,αλλά σήμερα τα χαράματα συνέβη ένα τραγικό γεγονός στη Λαμία το οποίο αποδεικνύει γιατί ένα αυτοκίνητο με άκαμπτο αμάξωμα είναι αδύνατον να πληροί τα σύγχρονα κριτήρια παθητικής ασφάλειας.
http://www.lamiareport.gr/index.php/topika/item/140925-sygklonistiko-kamera-kategrapse-to-fovero-troxaio-pou-skotothike-o-polyteknos-patera

Η Tesla έχεις φτιάξει 3 από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ. Τα να θεωρούμε ότι οι μηχανικοί τους ξαφνικά ξέχασαν όσα ξέρουν είναι εντελώς παράλογο.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Δές εδώ: http://www.safetyresearch.net/blog/articles/european-pedestrian-crash-standards-will-make-global-changes-car-design-inevitable

Οι κανονισμοί πλέον επιβάλλουν για την προστασία των πεζών στρογγυλεμένα, εύκολα παραμορφώσιμα σχήματα και υλικά

Αυτός είναι ο λόγος που εδώ και χρόνια δέν βγαίνουν αυτοκίνητα με pop up headlights

11.jpg.5480634ebd336b164459735581e7dd12.jpg

Και ποτέ ξανά δέν θα βγεί κάτι σαν το Bel Air

22.jpg.cf9e2dabb36f5b026ce14190adf91236.jpg

 

Το άρθρο στο link είναι λίγο παλιό (2005).

Επίσης δεν ξέρουμε, και προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω ότι η σχεδιαστική ομάδα δεν έλαβε υπ όψιν της την νομοθεσία στην σχεδίαση του οχήματος. 

Επίσης δεν έχει αποτύχει σε κανένα crash test ακόμη .....  Κάποιοι υποθέτουν ότι ........ΘΑ....  καλά, μένει να αποδειχθεί. Οπως και διάφορα άλλα που ελέχθησαν κατά καιρούς για τα TESLA. Ξέρεις εσύ, τα συζητάμε και στο άλλο νήμα. 

 

 

5 ώρες πριν, roybatty είπε

Συγγνώμη που εκτροχιάζω πάλι το thread,αλλά σήμερα τα χαράματα συνέβη ένα τραγικό γεγονός στη Λαμία το οποίο αποδεικνύει γιατί ένα αυτοκίνητο με άκαμπτο αμάξωμα είναι αδύνατον να πληροί τα σύγχρονα κριτήρια παθητικής ασφάλειας.
http://www.lamiareport.gr/index.php/topika/item/140925-sygklonistiko-kamera-kategrapse-to-fovero-troxaio-pou-skotothike-o-polyteknos-patera

Αγαπητέ από που ακριβώς προκύπτει ότι ένα από τα δύο οχήματα που ενεπλάκησαν στο ατύχημα είχε «άκαμπτο αμάξωμα» ? Και πως μπαίνει το Cybertruck στην υπόθεση αυτή ?

Διαβάζω για δύο σύγχρονα ευρωπαϊκά οχήματα (BMW και τα δύο μάλλον) ....... Αρα λογικό άλμα ....

Αυτό που ήταν άκαμπτο ήταν ο εγκέφαλος του ενός οδηγού.....   Μην τα δαιμονοποιούμε όλα και ειδικά με άσχετες αναφορές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Διαβαζω για δύο σύγχρονα ευρωπαϊκά οχήματα (BMW και τα δύο μάλλον) ....... Αρα λογικό άλμα ....

Καλό είναι να διαβάζεις καλύτερα τα άρθρα πριν βγάλεις αυθαίρετα συμπεράσματα.Το συγκεκριμένο άρθρο πάντως που παρέθεσα δεν γράφει πουθενά για "δυο σύγχρονα ευρωπαϊκά οχήματα".

Ίσως να  είσαι νεότερης ηλικίας και να μην το αναγνωρίζεις σαν μορφή,αλλά αν παρατηρήσεις στις φωτογραφίες το αυτοκίνητο που οδηγούσε η οικογένεια ήταν μια Mercedes 190,μοντέλο της δεκαετίας του 90.

9 ώρες πριν, grayden είπε

Η Tesla έχεις φτιάξει 3 από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ. Τα να θεωρούμε ότι οι μηχανικοί τους ξαφνικά ξέχασαν όσα ξέρουν είναι εντελώς παράλογο.

Δεν διαφωνώ.Νομίζω πως το συγκεκριμένο της παρουσίασης είναι αυτοκίνητο-πατέντα φτιαγμένο από το μάρκετινγκ,όχι από μηχανικούς.Δε νομίζω να μπεί στην παραγωγή,τουλάχιστον όχι σε αυτήν την μορφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, roybatty είπε

Καλό είναι να διαβάζεις καλύτερα τα άρθρα πριν βγάλεις αυθαίρετα συμπεράσματα.Το συγκεκριμένο άρθρο πάντως που παρέθεσα δεν γράφει πουθενά για "δυο σύγχρονα ευρωπαϊκά οχήματα".

Ίσως να  είσαι νεότερης ηλικίας και να μην το αναγνωρίζεις σαν μορφή,αλλά αν παρατηρήσεις στις φωτογραφίες το αυτοκίνητο που οδηγούσε η οικογένεια ήταν μια Mercedes 190,μοντέλο της δεκαετίας του 90.

Δεν διαφωνώ.Νομίζω πως το συγκεκριμένο της παρουσίασης είναι αυτοκίνητο-πατέντα φτιαγμένο από το μάρκετινγκ,όχι από μηχανικούς.Δε νομίζω να μπεί στην παραγωγή,τουλάχιστον όχι σε αυτήν την μορφή.

Τώρα που το παρατήρησα καλύτερα (μετά την ευγενική προτροπή σου) ναι,  είναι ένα 190Ε της δεκαετίας 80/90.  My bad ....απολογούμαι.

Επίσης ναι όσο μεγαλώνω θα πρέπει να προσέχω περισσότερο τις φωτογραφίες παραμορφωμένων οχημάτων. 

Απλά με την «μικρή»  εμπειρία μου δεν θα συσχέτιζα ένα αυτοκίνητο  στο στάδιο προ-παραγωγής με ένα κατα 40 χρόνια παλαιότερο, ούτε θα προεξοφλούσα παρόμοια συμπεριφορά (άρα και κινδύνους) σε crash test. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/11/2019 στις 2:20 ΜΜ, SilverMachine είπε

Δεν χρησιμοποιεις την λεξη custom σωστα--> Custom ειναι κατι που το αλλαζεις απ την μαμισια κατασταση για μια διαφορετικη χρησιμοτητα εσυ με τα χερια σου (η τα λεφτα σου, αν πληρωσεις αλλον να κανει την αλλαγη). Αν δεν κανεις εσυ την αλλαγη, αλλα εταιρεια απο μονη της, μιλαμε για αλλο μοντελο. Αν δεν αλλαξει καπως η χρηση, μιλας για αναβαθμιση, οχι customization.

Δλδ, custom θα ηταν το φορτηγακι που θα επαιρνε καποιος απ τον Ελονα κ θα το εφερνε ξανα σε ανθρωπινη κατασταση εμφανισιακα, για να σταματησει να τρωει αυγα, πετρες κ ντοματες καθε φορα που θα περναγε απο καμια "ενεργα πολιτισμενη" κ "culturally diversified" γειτονια !! (αλλαγη εμφανισης με ταυτοχρονη αλλαγη χρησης)

Κ επειδη δεν δινεις 40 χιλιαρικα για να το αλλαζεις στα καπακια, θα επρεπε α) καποιος να το αγορασει ετσι οπως ειναι, β) να φαει πετρες κ αυγα χαμογελαστος, νομιζοντας οτι τιποτα δεν μπορει να περασει τα αλεξισφαιρα/αθραυστα παραθυρα του, γ) καποιο απ τα αντικειμενα να περασει το τζαμακι του οδηγου κ να του ανοιξει το κεφαλι, δ) να παει νοσοκομειο κ να φροντισει πρωτα τα ιατρικα εξοδα/ραμματα, ε) μετα να πληρωσει αλλαγη-μοντια στα τζαμια, στ) κ επι τι ευκαιρια να σκεφτει "αφου αλλαζω τα τζαμια, δεν το φτιαχνω εξ ολοκληρου, να σταματησει κ το πεταγμα αυγων?". Ετσι γινονται οι μοντιες στο συγκεκριμενο μοντελο.

Φυσικα, το συγκεκριμενο θα παει απατο.... Για εναν κ απλο λογο-> η βασικοτερη χρηση στην Αμερικανικη επαρχια του ημιφορτηγου γινεται απτην νεολαια, κ ειναι η χρηση του ως αμαξι για παραγωγη ταινιων !!! Κοινως γνωστο ως "F@@k Van". Aφου λοιπον ο Ελονας δεν εχει σκεφτει κατι τετοιο, κ απ οτι βλεπουμε στο βιντεο η καροτσα ΔΕΝ εχει χωρο για στρωματα, κανενας απ την επαρχιακη νεολαια δεν θα το προτιμησει. Ναι, καλες η pneumatic suspensions κ οι συναφη τσιχλοφουσκες, αλλα εχουν ηδη βγει κ φορεθει κ σε αλλα χιλιοδοκιμασμενα μοντελα ηδη. Τοσα drive-in cinemas πως δουλευουν νομιζεις? 

Μπορεις να βαλεις την λεγαμενη απο πισω κ να γυρισετε ταινια? Αν ναι, το μοντελακι θα παει καλα. Αν οχι, θα αγοραστει απο τιποτα beta-males γιαππηδες, που γουσταρουν τιποτα land whales με βαμμενα μαλια, να τους κανουν την ζωη μαρτυριο για να παρουν αδεια να βαλουν το χερι τους πανω απ το κολαν..... Τετοιους συνοιρμους φερνει το συγκεκριμενο αμαξι του Ελονα.... Χιλες φορες να ειχε κανει κατι τετοιο->

https://www.carbibles.com/best-truck-bed-tents-reviewed/

Επανασταση στην μετακινηση (!!!) κ χωρις πολλα φρου-φρου κ αρωματα !!! Ολα τα χωραει- ολα τα αντεχει το μαγαζι !! (κατα το "ο καλος μυλος τα αλεθει ολα" που λες στην λεγαμενη κοιτωντας την στα ματια, για ρομαντικες καουμποικες στιγμες φαρ-ουεστ, πριν την "ταινια"!! χαχαχα!!)

Κ δεν χρειαζονται 40 χιλιαρικα να δωσεις για να κλαταρουν οι δεξιες αναρτησεις απ το βαρος της γκομενας, μιας κ θα βαλεις κανονικη γυναικα μεσα !!! Ουτε μετα θα τρεχεις να δεις αν ειναι μεσα στους λογους αντικαταστασης τους απο την εγγυηση, λογω φορτωσης φαλαινας στην θεση του συνοδηγου. (Εδω που τα λεμε, ισως αυτος να ηταν ο λογος που οι σχεδιαστες βαλαν τοσο δυνατες αναρτησεις- κατι ξεραν...)

μεσα επεσες. 🙄

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, KilliK είπε

μεσα επεσες. 🙄

Λολ... Δυο τα τεινα. Η μας πουλα ντοματες κ τα 200 χιλιαρικα ειναι μονο στο μυαλο του, η οντως ισχυει το νουμερο κ αποδεικνυει τα λεγομενα του Αινσταιν για συμπαν χωρις ορια κλπ (χαχαχα, νομιζω θυμασαι το υπολοιπο....).

Μακαρι να γεμισουμε Τεσλα. Μου αρεσει σαν εταιρια. Η συγκεκριμενη ομως επιδειξη ηταν αποτυχια. Αν οι ανθρωποι αγοραζουν παρολη την ηλιθιοτητα που εξελησεται μπροστα στα ματια τους... τι να πουμε... μας αξιζουν αυτα που παθαινουμε.... Αν οι εταιριες κανουν χαζομαρες μπροστα μας κ παρολα αυτα εμεις παμε κ ψωνιζουμε σαν ζωα, ειμαστε πολυ χαμηλα σαν νοημοσυνη κ το πιθανοτερο ειναι ο οπαδισμος να βρισκεται σε θεορατα επιπεδα. Το ιδιο ισχυει κ για αλλες εταιριες φυσικα. Δεν θα εκπλαγω ιδιατερα αν οντως πουλησει παρολα τα τραγελαφικα.

Εδω το 90% των γυναικων "χρειαζονται" καισαρικη κ επιτρεπουν στους γυναικολογους να βαλουν μαχαιρι κ να τις ανοιξουν στα δυο (μονο κ μονο για να μπορουν να ξεγεννησουν αρκετες καθε μερα), τωρα το φορτηγακι της Τεσλα μας μαρανε? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/11/2019 στις 10:02 ΠΜ, roybatty είπε

Δεν διαφωνώ.Νομίζω πως το συγκεκριμένο της παρουσίασης είναι αυτοκίνητο-πατέντα φτιαγμένο από το μάρκετινγκ,όχι από μηχανικούς.Δε νομίζω να μπεί στην παραγωγή,τουλάχιστον όχι σε αυτήν την μορφή.

Άσε μας μωρέ, κάθε φορά το ίδιο ποιηματάκι.

Η Tesla είναι πρακτικά η μόνη εταιρία που έχει βγάλει στην παραγωγή όλα όσα έχει παρουσιάσει μ' ελάχιστες έως καθόλου διαφορές.

Το Cybertruck δεν θα είναι η εξαίρεση, το marketing ποτέ δεν θα μπορέσει να σχεδιάσει αυτοκίνητο που μπορεί να βγει στην παραγωγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, grayden είπε

Άσε μας μωρέ, κάθε φορά το ίδιο ποιηματάκι.

Η Tesla είναι πρακτικά η μόνη εταιρία που έχει βγάλει στην παραγωγή όλα όσα έχει παρουσιάσει μ' ελάχιστες έως καθόλου διαφορές.

Το Cybertruck δεν θα είναι η εξαίρεση, το marketing ποτέ δεν θα μπορέσει να σχεδιάσει αυτοκίνητο που μπορεί να βγει στην παραγωγή.

Χαλάρωσε Κάρεν.Μετοχές στην τεσλα δεν έχουμε.Θα δούμε τι θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, roybatty είπε

Χαλάρωσε Κάρεν.Μετοχές στην τεσλα δεν έχουμε.Θα δούμε τι θα γίνει.

Όχι να τα πετάμε για να τα πετάμε και μετά "χαλάρωσε".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/11/2019 στις 5:23 ΠΜ, Jiakometi είπε

Το άρθρο στο link είναι λίγο παλιό (2005).

Το άρθρο είναι παλιό γιατι οι κανονισμοί είναι σε ισχύ εδώ και δεκαετίες και γίνονται πιό αυστηροί χρόνο με το χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το άρθρο είναι παλιό γιατι οι κανονισμοί είναι σε ισχύ εδώ και δεκαετίες και γίνονται πιό αυστηροί χρόνο με το χρόνο

Δεν αντιλέγω. 

Απλώς 

1. Δεν φαντάζομαι ότι αγνόησαν την νομοθεσία σε κάτι τόσο προφανές.

2. Ας μη κρίνουμε από ένα video παρουσίασης που δεν δίνει καμία ουσιαστική λεπτομέρεια στο θέμα, και χωρίς να γνωρίζουμε τι ενδεχομένως να υπάρχει από κάτω (Ζώνες παραμόρφωσης κλπ).

3. Οπως σε όλα τα άλλα θέματα με την TESLA ο χρόνος θα δείξει ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...