Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παρουσίασε το Cybertruck, το δικό της ηλεκτρικό pickup


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά το ποίο σημαντικό το πε; Πόσες κλούβες φορτώνει; Έναν εργάτη να τις ντανιάζει έπρεπε να δείχνει, τι μου βάζει την μηχανή πάνω και τι σπα τα παραθύρια.. Νααα οι προπαραγγελίες στην Ελλάδα δε θα προλαβέναν πάλι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, KoreanW είπε

1043513_namco_pony.jpgr

ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία

μα πόσο μπροστά ήμασταν επιτέλους;..

Δεν είναι για γέλια με στράντζα έφτιαχναν τα πόνυ με Στράντζα μοιάζει να έχει γίνει και του σούπερ ανοξείδωτο κέλυφος του Τέσλα γιατί πλαίσιο με την κλασική έννοια δεν το λες.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ζώνη παραμόρφωσης για να απορροφούν την ενέργεια στο τρακάρισμα αυτό το mad max κατασκεύασμα  τί συμπεριφορά έχει άγνωστο ακόμα.

Ίσως να μην περνά ακόμα τα τεστ με τα ευρωπαϊκά αστέρια και ειδικά ως προς την ασφάλεια με πεζό μοιάζει με δρεπανιφόρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SilverMachine είπε

Υπαρχουν πολλοι παραγοντες που δεν εξεταζουμε εδω. Παρα πολλοι. Αναφερουμε λιγους. Ολα μαζι να βαλεις οτι λεμε κ οι 3 μας, ειναι πολυ λιγα, αν θελουμε να τα εξηγησουμε ολα θεοσωστα με θεωριες φυσικης. 

Κρατα την εικονα που σου εδωσα. Αν ζησεις κατι αντιστοιχο θα με θυμηθεις. Θεωριες φυσικης υπαρχουν πολλες. Οι εταιριες κοιταν το πορτοφολι τους κ οχι τον Νευτωνα. Τι επικαλουνται ανα τα χρονια εχει πυξιδα το κεφαλαιο τους κ οχι το συμφερον μας. Οταν καναν τα αμαξια τεθωρακισμενα (πριν 100 χρονια), θεωριες της φυσικης επικαλουνταν κ τοτε. Το ιδιο κανουν τωρα, το ιδιο θα κανουν κ στο μελλον που θα αλλαξουν παλι την κατασκευαστικη τους μεθοδο. Οτι τους συμφερει στην παραγωγη, γινεται κ ο καινουργιος μονος της φυσης που θα επικαλεστουν για να αποδειξουν την ορθοτητα των κινησεων τους. Ο Νευτωνας καλα τα λεει. Το οτι τον αναφερουν τωρα ομως δεν ειναι γιατι εχει παντα δικιο, αλλα γιατι τους βοηθα σε αλλους τομεις.

Αυτο λεω- δεν παω κοντρα.

Κ γω ημουν (κ ειμαι ακομα ως ενα σημειο) υποστηρικτης της θεωριας που λετε με τον whargoul. Ισχυει σε πολλες περιπτωσεις. Οχι ομως παντα. Κ ειπα να αναφερω την "εξαιρεση" για να κανω τους υπολοιπους να σκεφτουν. Αν θες το κανεις. Πιστευω οτι αυτο που λεγαν παλαιοτερα ισχυει σε καποιες φασεις, αυτο που λετε εσεις ισχυει σε αλλες, αλλα δεν θελουν να εχουν 2-3 τροπους κατασκευης κ μας πουλαν φουμαρα οτι μονο ο ενας τροπος ειναι σωστος. Αυτο νομιζω φιλε. Οχι οτι εχω δικιο παντα κ πρεπει να οδηγουμε αρματα μαχης.

Παει μακρυα η βαλιτσα κ ειμαστε οφφ τοπικ. Δεν διαφωνω με αυτα που λες. Λεω οτι υπαρχουν κ αλλες περιπτωσεις.

Silver Machine ο φίλος έχει δίκιο σε αυτά που λέει. Η ενέργεια δεν χάνεται. Πρέπει κάποιος να την αποροφήσει. Και η ενέργεια θα κατανεμηθεί και θα εκτονωθει στο πιο εύπλαστο μέρος. Φαντάσου το cherokee του αλουνου σαν το χέρι σου και εσείς σαν χαρτόνια. Αν ρίξεις μπουνιά στα χαρτόνια θα αποροφήσουν όλη την ενέργεια και εσύ θα είσαι μια χαρά. Αν ρίξεις σε ένα τοιχο θα σπάσεις το χέρι σου. Έτσι σε ένα άκαμπτο αντικείμενο όλη η ενέργεια θα πάει στο σώμα σου ή θα τσαλακωθεί με τέτοιο τρόπο που θα γίνει η καμπίνα του οδηγού θρύψαλα. Τα αυτοκίνητα που φτιάχνονται τώρα πρέπει να περνάνε κάποια τεστ ασφάλειας. Στην ευρώπη είναι το euro NCAP στην αμερική νομίζω το global NCAP. Αλλιώς δεν μπορούν να κυκλοφορίσουν. Ο σκοπός, μαζί μ άλλα, είναι να αποροφά την μεγαλύτερη ενέργεια το γύρω αμάξωμα έτσι ώστε η καμπίνα των επιβατών να είναι η τελευταία που θα πάρει παραμόρφωση. Σου παραθέτω και μερικά βίντεο σύγκρισης στο ίδιο ατύχημα αυτοκίνητα με διαφορά 20ετίας και δες που στο ένα οι άνθρωποι (crash dummies) δεν παθαίνουν γρατζουνιά (ελεγχόμενη και στοχευμένη παραμόρφωση αυτοκινήτου) και στο άλλο όλο το άκαμπτο αυτοκίνητο μπαίνει μες στη καμπίνα τον επιβατών με επόμενο τον τραυματισμό τους.

 

 

 

Όπως μπορείς να δεις σε όλα τα βίντεο έχουν γίνει μεγάλα βήματα προς τη βελτίωση της ασφάλειας των επιβατών. Οι προτάσεις του τύπου "δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τώρα τσαλακώνονται με το παραμικρό" είναι για την ασφάλεια μας και όχι όπως λανθασμένα πολλοί πιστεύουν για να κάνουν εκπτώσεις οι αυτοκινητοβιομηχανίες. 

 

Γενικά τα πράγματα είναι απλά. Αν τρέχεις με μια ταχύτητα και συγκρουστείς θα πρέπει όλη αυτή η ενέργεια να διοχετευτεί κάπου. Τώρα το παίρνει πρώτα το γύρω αμάξωμα μέχρι να φτάσει η παραμόρφωση αργότερα στο σκελετό " σασί" του αυτοκινήτου. Αν την ενέργεια την αποροφήσει άτσαλα το αμάξωμα όπως πριν 20 χρόνια, τότε το αποτέλεσμα θα είναι να μπουν κομμάτια μετάλου μες στη καμπίνα του αυτοκινήτου. Αν είναι πολύ δυνατό το αμάξωμα και δεν παίρνει εύκολα παραμόρφωση τότε όλη την ενέργεια θα την αποροφήσει το σώμα σου με καθόλου καλά αποτελέσματα.

 

Απλά στο παράδειγμά σου στην Αμερική ήσουν ο άτυχος που απορόφησε την ενέργεια το αυτοκίνητό σου. Αν όμως με την ίδια ταχύτητα πέσεις εσύ σε ένα τοίχο και πέσει και εκείνος σε ένα τοίχο. Επειδή ο τόιχος δεν θα πάρει παραμόρφωση και αναγκαστικά θα την αποροφήσουν τα αυτοκίνητα, εσύ θα έχεις πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να βγεις αλόβητος από ότι το ενισχυμένο Cherokee.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Pickup της Tesla είναι το αυτοκίνητο για τους μελλοντικούς πολέμους στις πόλεις και τις ερήμους. Όπως είχαμε δει στην ταινία Mad Max. Πάντως, εκτός από το ότι θυμίζει έργα επιστημονικής φαντασίας, η έκδοση αντί 39.900 $ είναι αρκετά συμφέρουσα για χρήση. Ένα αντίστοιχο όχημα παρομοίων χαρακτηριστικών με πετρελαιοκινητήρα, κοστίζει περίπου 20.000 Ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κάνω εικόνα σε μια 15ετια οικογένεια τσιγγάνων ,φορτωμένοι στην καρότσα μαζί με τα χάλια και τα καρπούζια να έχουν κατασκηνώσει δίπλα σε charging station για φόρτιση .Τοτε θα είμαστε πραγματικοί ευρωπαίοι .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

4 ώρες πριν, kostaspota είπε

 

Απλά στο παράδειγμά σου στην Αμερική ήσουν ο άτυχος που απορόφησε την ενέργεια το αυτοκίνητό σου. Αν όμως με την ίδια ταχύτητα πέσεις εσύ σε ένα τοίχο και πέσει και εκείνος σε ένα τοίχο. Επειδή ο τόιχος δεν θα πάρει παραμόρφωση και αναγκαστικά θα την αποροφήσουν τα αυτοκίνητα, εσύ θα έχεις πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να βγεις αλόβητος από ότι το ενισχυμένο Cherokee.

 

Και να προσθέσω ότι ο τύπος με το μεγάλο όχημα και τους προφυλακτήρες, σκελετούς κλπ όχι μόνο δεν μειώνει τον δικό του κίνδυνο αν πέσει σε κάτι σταθερό ή σε μια μετωπική σύγκρουση αλλά αυξάνει και τον κίνδυνο για τα άλλα οχήματα με τα οποία θα συγκρουστεί.

Έχω δει οχήματα που έχει βγει από μέσα σχεδόν άθικτος ο οδηγός ενώ το αμάξι έχει γίνει σμπαράλια και το σοβαρότερο τραύμα που είχε ήταν από την ζώνη ασφαλείας που τον συγκράτησε επιτυχώς και του έσωσε πιθανότατα την ζωή και ας του έκανε μελανιές και ας του έσπασε πλευρά. Σε ένα αμάξι με άκαμπτο αμάξωμα η ίδια η ζώνη μπορεί να του κόστιζε την ζωή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι γκουρου του insomnia ξαναχτυπουν!


Παμε λοιπον
Τα περισσοτερα σχολια αφορουν το κρύσταλλο που έσπασε και με αφορμή αυτο οι περισσοτεροι μιλανε για αποτυχια!!!!
Κανεις δεν αναφερεται στα 10+ αλλα στοιχεια  που αφηνουν τον ανταγωνισμό έτη πίσω.
Επίσης φτάσαμε να ακουμε  μέχρι και οτι δε περναει και crush test και αλλα όμορφα χωρις να έχουμε ιδεα επ αυτου.
Αφηνω εξω απ την εξίσωση τον σχεδιασμό. Υποκειμενικο, take or leave it. Προσωπικα το δεχομαι μου αρεσει αλλα στο ιδιο κονσεπτ θα μπορουσε να ηταν ενα κλικ καλυτερο. Αφηνω την βελτίωση για  μελλοντικές εκδοσεις,  προς το παρον ΟΚ απλά.

Στο δια ταυτα, ο Muskούλης έφτιαξε ενα Pickup και 

-Μιλαμε για έλξη 7 τονους

-Μιλαμε για αυτονομια απο 400 εως 800km

-Μιλάμε για 6θεσιο φουτουριστικο διακοσμο εσωτερικά

-Μιλάμε για επιταχυνση 0-100 σε 2.9s (στην μεγάλη εκδοση)

-Μιλάμε για αεραναρτηση, self leveling και υποβοηθηση φορτο/εκφόρτωσης

-Μιλάμε για σχεδον 3κυβικα αποθηκευτικου χώρου το οποιο κλείδώνει και το συρόμενο αντέχει να ανεβει καποιος επάνω

-Μιλάμε για ενσωματωμένη ράμπα φορτοεκφόρτωσης

-Μιλάμε για 1.7t καθαρό φορτιο στην καρότσα

-Μιλάμε για ανθεκτικο αμαξωμα στις κακουχιες της επαρχιας, στα χωραφια και οπουδήποτε διχως σκουριες και σαπίλες

-Μιλάμε για full τετρακίνηση με εως και 3 ηλεκτροκινητήρες

-Μιλάμε για καλές γωνιες προσσέγισης/εξόδου δεδομενου του όγκου του

-Μιλάμε για αυτόνομη οδήγηση

-Μιλαμε για τιμες σχετικα προσγειωμένες για ολα τα παραπάνω

 

Ενταξει πείτε μας ποσο αποτυχια ειναι επειδη (ηθελημενα πιστευω) εσπασε το τζάμι με τέτοιο impact (ενω ηδη πριν απο 2 λεπτα ειδατε στο τεστ οτι αντέχει) ενω σε απλο κρυσταλλο θα ετρωγε την σφαιρα ο επιβάτης (και τα θρυψαλλα επίσης). 

Musk, ο ανθρωπος που οσο και αν τον λετε φουσκα , παραμυθα και αλλα ομορφα , τοσο περισσοτερο θα δίνει πόνο με οτι καταπιάνεται...

ΥΣ. Τωρα αν μας χρειαζεται ενα τετοιο όχημα, ειναι άλλη κουβέντα.  Why not στην τελικη?
 

Επεξ/σία από pentraks
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pentraks είπε

Οι γκουρου του insomnia ξαναχτυπουν!


Παμε λοιπον
Τα περισσοτερα σχολια αφορουν το κρύσταλλο που έσπασε και με αφορμή αυτο οι περισσοτεροι μιλανε για αποτυχια!!!!
Κανεις δεν αναφερεται στα 10+ αλλα στοιχεια  που αφηνουν τον ανταγωνισμό έτη πίσω.
Επίσης φτάσαμε να ακουμε  μέχρι και οτι δε περναει και crush test και αλλα όμορφα χωρις να έχουμε ιδεα επ αυτου.
Αφηνω εξω απ την εξίσωση τον σχεδιασμό. Υποκειμενικο, take or leave it. Προσωπικα το δεχομαι μου αρεσει αλλα στο ιδιο κονσεπτ θα μπορουσε να ηταν ενα κλικ καλυτερο. Αφηνω την βελτίωση για  μελλοντικές εκδοσεις,  προς το παρον ΟΚ απλά.

Στο δια ταυτα, ο Muskούλης έφτιαξε ενα Pickup και 

-Μιλαμε για έλξη 7 τονους

-Μιλαμε για αυτονομια απο 400 εως 800km

-Μιλάμε για 6θεσιο φουτουριστικο διακοσμο εσωτερικά

-Μιλάμε για επιταχυνση 0-100 σε 2.9s (στην μεγάλη εκδοση)

-Μιλάμε για αεραναρτηση, self leveling και υποβοηθηση φορτο/εκφόρτωσης

-Μιλάμε για σχεδον 3κυβικα αποθηκευτικου χώρου το οποιο κλείδώνει και το συρόμενο αντέχει να ανεβει καποιος επάνω

-Μιλάμε για ενσωματωμένη ράμπα φορτοεκφόρτωσης

-Μιλάμε για 1.7t καθαρό φορτιο στην καρότσα

-Μιλάμε για ανθεκτικο αμαξωμα στις κακουχιες της επαρχιας, στα χωραφια και οπουδήποτε διχως σκουριες και σαπίλες

-Μιλάμε για full τετρακίνηση με εως και 3 ηλεκτροκινητήρες

-Μιλάμε για καλές γωνιες προσσέγισης/εξόδου δεδομενου του όγκου του

-Μιλάμε για αυτόνομη οδήγηση

-Μιλαμε για τιμες σχετικα προσγειωμένες για ολα τα παραπάνω

Ενταξει πείτε μας ποσο αποτυχια ειναι επειδη (ηθελημενα πιστευω) εσπασε το τζάμι με τέτοιο impact (ενω ηδη πριν απο 2 λεπτα ειδατε στο τεστ οτι αντέχει) ενω σε απλο κρυσταλλο θα ετρωγε την σφαιρα ο επιβάτης (και τα θρυψαλλα επίσης). 

Musk, ο ανθρωπος που οσο και αν τον λετε φουσκα , παραμυθα και αλλα ομορφα , τοσο περισσοτερο θα δίνει πόνο με οτι καταπιάνεται...

ΥΣ. Τωρα αν μας χρειαζεται ενα τετοιο όχημα, ειναι άλλη κουβέντα.  Why not στην τελικη?
 

Μιλαμε για Starship . Κατεβα να σπρωχνεις τωρα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως ηλεκτρικό off-road θα φοβόμουν να πάω στο βουνό ,οκ τα αυτοκίνητα πόλης και να σου μείνει από μπαταρία κάπου θα το φορτίσεις ,άμα σου μείνει από μπαταρία στο βουνό Πρέπει να φέρεις γεννήτρια να το φορτίσεις .Και για να προλάβω στο βουνό γράφεις Πολυ παραπάνω χλμ λόγω ανηφόρας,Κατηφόρας μανούβρες αποφυγής εμποδίων ,μπρος πίσω κολλήματα σε λάσπες κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pentraks είπε

Οι γκουρου του insomnia ξαναχτυπουν!


Παμε λοιπον
Τα περισσοτερα σχολια αφορουν το κρύσταλλο που έσπασε και με αφορμή αυτο οι περισσοτεροι μιλανε για αποτυχια!!!!
Κανεις δεν αναφερεται στα 10+ αλλα στοιχεια  που αφηνουν τον ανταγωνισμό έτη πίσω.
Επίσης φτάσαμε να ακουμε  μέχρι και οτι δε περναει και crush test και αλλα όμορφα χωρις να έχουμε ιδεα επ αυτου.
Αφηνω εξω απ την εξίσωση τον σχεδιασμό. Υποκειμενικο, take or leave it. Προσωπικα το δεχομαι μου αρεσει αλλα στο ιδιο κονσεπτ θα μπορουσε να ηταν ενα κλικ καλυτερο. Αφηνω την βελτίωση για  μελλοντικές εκδοσεις,  προς το παρον ΟΚ απλά.

Στο δια ταυτα, ο Muskούλης έφτιαξε ενα Pickup και 

-Μιλαμε για έλξη 7 τονους

-Μιλαμε για αυτονομια απο 400 εως 800km

-Μιλάμε για 6θεσιο φουτουριστικο διακοσμο εσωτερικά

-Μιλάμε για επιταχυνση 0-100 σε 2.9s (στην μεγάλη εκδοση)

-Μιλάμε για αεραναρτηση, self leveling και υποβοηθηση φορτο/εκφόρτωσης

-Μιλάμε για σχεδον 3κυβικα αποθηκευτικου χώρου το οποιο κλείδώνει και το συρόμενο αντέχει να ανεβει καποιος επάνω

-Μιλάμε για ενσωματωμένη ράμπα φορτοεκφόρτωσης

-Μιλάμε για 1.7t καθαρό φορτιο στην καρότσα

-Μιλάμε για ανθεκτικο αμαξωμα στις κακουχιες της επαρχιας, στα χωραφια και οπουδήποτε διχως σκουριες και σαπίλες

-Μιλάμε για full τετρακίνηση με εως και 3 ηλεκτροκινητήρες

-Μιλάμε για καλές γωνιες προσσέγισης/εξόδου δεδομενου του όγκου του

-Μιλάμε για αυτόνομη οδήγηση

-Μιλαμε για τιμες σχετικα προσγειωμένες για ολα τα παραπάνω

Ενταξει πείτε μας ποσο αποτυχια ειναι επειδη (ηθελημενα πιστευω) εσπασε το τζάμι με τέτοιο impact (ενω ηδη πριν απο 2 λεπτα ειδατε στο τεστ οτι αντέχει) ενω σε απλο κρυσταλλο θα ετρωγε την σφαιρα ο επιβάτης (και τα θρυψαλλα επίσης). 

Musk, ο ανθρωπος που οσο και αν τον λετε φουσκα , παραμυθα και αλλα ομορφα , τοσο περισσοτερο θα δίνει πόνο με οτι καταπιάνεται...

ΥΣ. Τωρα αν μας χρειαζεται ενα τετοιο όχημα, ειναι άλλη κουβέντα.  Why not στην τελικη?
 

Στα στοιχεία που έδωσες ξεχνάς να βάλεις και τα αυθραστα τζάμια.

Αααα σόρρυ ξέχασα τελικά σπάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, mezzanine είπε

Στα στοιχεία που έδωσες ξεχνάς να βάλεις και τα αυθραστα τζάμια.

Αααα σόρρυ ξέχασα τελικά σπάνε.

Δε σπανε ( ως ενα βαθμο φυσικά)  και φανηκε στο πραγματικο τεστ στην παρουσιαση. Το οτι εσπασαν μετα στο αυτοκινητο επετρεψε μου να κρατω  υπονοιες για ενα διαφημιστικο κολπο για το οποιο μιλανε σημερα παντου και γινεται ντορος (αρα πετυχε). 
Αν το ενα απ τα 2 τζαμια δεν εσπαγε παντως τοτε ναι, θα ηταν θεμα....  ηταν τοσο άνετος παντως οταν εσπασε το πρωτο... σα να το περιμενε...

Επεξ/σία από pentraks
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, pentraks είπε

Δε σπανε ( ως ενα βαθμο φυσικά)  και φανηκε στο πραγματικο τεστ στην παρουσιαση. Το οτι εσπασαν μετα στο αυτοκινητο επετρεψε μου να κρατω  υπονοιες για ενα διαφημιστικο κολπο για το οποιο μιλανε σημερα παντου και γινεται ντορος (αρα πετυχε). 
Αν το ενα απ τα 2 τζαμια δεν εσπαγε παντως τοτε ναι, θα ηταν θεμα....  ηταν τοσο άνετος παντως οταν εσπασε το πρωτο... σα να το περιμενε...

Η μεγάλη επιτυχία του θεωρητικά διαφημιστικού κόλπου οδήγησε την μετοχή στο -5%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, mezzanine είπε

Η μεγάλη επιτυχία του θεωρητικά διαφημιστικού κόλπου οδήγησε την μετοχή στο -5%.

lets see how it evolves... και τις προπαραγγελιες παρακαλώ.

BTW που ειδες το -5%???? 

https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla

Επεξ/σία από pentraks
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...