Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παρουσίασε το Cybertruck, το δικό της ηλεκτρικό pickup


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, soconium είπε

Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο. Με βαση τη δραση-αντιδραση (3ος του Νευτωνα) σε τρακαρισμα, ολοι οι κατασκευαστες τα τελευταια χρονια ( ξεκινησε απο F1) κανουν τα αυτοκινητα να διαλυονται πιο ευκολα ωστε να απορροφουν οσο πιο πολυ γινεται τις δυναμεις του τρακαρισματος και να μην καταληγουν στους επιβατες.

Το πολυ σκληρο stainless steel και ο εξωσκελετος που αποφασισαν να χρησιμοποιησουν εδω, δεν αναιρει αυτο που γραφω παραπανω περι ασφαλειας;

 

Την ίδια απορία έχω κι εγώ. Εκτός αν είναι ο σκοπός να είναι περισσότερο προστατευμένοι οι επιβάτες πλευρικά που δεν υπάρχει κάτι τόσο μεγάλο να τους προστατέψει όπως από μπροστά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Ghost1978 είπε

και λέω εγώ..τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει..

Αποτέλεσμα εικόνας για back to the future car

αν το είχαν παρουσιάσει κινέζοι θα έπεφτε το τρολ του αιώνα..αλλα εδω μιλαμε για Έλιοτ..εχει το αλάθητο του Πάππα ο τύπος...

Ούτε καν ,,, η delorean είναι τέλειο σχεδιαστικό αυτοκίνητο ,,,, αυτό της Τεσλα είναι &@€&&€&¥$$£^#}{

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, soconium είπε

Οσο το βλεπω τοσο πιο πολυ μου αρεσει. Καθε τι διαφορετικο ειναι λογικο να ξενιζει αφου εχουμε συνηθησει σε ενα στανταρ καλουπι τοσα χρονια. Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο. Με βαση τη δραση-αντιδραση (3ος του Νευτωνα) σε τρακαρισμα, ολοι οι κατασκευαστες τα τελευταια χρονια ( ξεκινησε απο F1) κανουν τα αυτοκινητα να διαλυονται πιο ευκολα ωστε να απορροφουν οσο πιο πολυ γινεται τις δυναμεις του τρακαρισματος και να μην καταληγουν στους επιβατες. Το πολυ σκληρο stainless steel και ο εξωσκελετος που αποφασισαν να χρησιμοποιησουν εδω, δεν αναιρει αυτο που γραφω παραπανω περι ασφαλειας;

Πληροφοριακα- αυτα που λες σωστα αλλα για μεγαλες ταχυτητες, που αν τρακαρεις γινεσαι πιτσα απ το ιδιο το αυτοκινητο. Το πηραν κ στα "δικα" μας αμαξια, αλλα δεν ισχυει. Σε μας το καναν μονο για οικονομια, να γλυτωσουν λεφτα απο προφυλακτηρες κ το υπολοιπο υποσυστημα στον σκελετο, χωρις να λογοδοτησουν σε νομικες υπηρεσιες κρατων (μια κ χρησιμοποιησαν τα ευρηματα απο ερευνες με F1 κ μεγαλες ταχυτητες). 

Αν τα αμαξια ειχαν κινητηρες να πηγαινουν μεσα στα ορια του ΚΟΚ της καθε χωρας (με λογικες ταχυτητες- που ουτε αυτο τους συμφερει, γιατι τοτε πως θα πουλανε σπορ μοντελα), βαζοντας εναν πολυγερο σκελετο+προφυλακτηρα σε γλυτωνξει απ το 90% των ζημιων.

Θυμαμαι Νεα Υορκη μας ειχε τρακαρει ενα αμερικανακι με ενα τζιπακι Τσεροκι, που ειχε κανει κατασκευη/ενισχυση με σιδερενιες μπαρες γυρω-γυρω (μεσα απο πορτες, κατω απο προφυλακτηρες, διχτυ που συνδεονταν απο κατω, κ πανω απ το σαλονι για καθε περιπτωση). Τρακαρε τον απο πισω μου. Τον εκανε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ βιδες. Ο πισω χτυπησε εμενα, οπου μου διελυσε ολο το πισω μερος κ την μπροστινη δεξια πλευρα, κ εγω εριξα μια στον μπροστινο, οπου του εβαλα μεσα ολο το πορτ μπαγκαζ. Αυτος τι επαθε? Του λυγισε λιγακι στην γωνια ο μπροστινος προφυλακτηρας !!! (Η μπαρα τετραγωνη καπου 12x12cm κ προσκρουση με καπου 80χαω). 

Δεν φανταζεσαι την διαφορα. Οι περισσοτεροι που γενηθηκαμε στα χρονια που οι προφυλακτηρες ηταν μισοψευτικοι, η εντελως διακοσμητικοι, ουτε καν θυμομαστε πως ειναι να εχεις μεταλλα να σε προστατευουν.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Georgis.georgiou είπε

Θεωρεις δηλαδη οτι αν δεν ηταν τεσλα και το ειχε βγαλει καποιος ελληνας ξερω γω οτι θα ειχες τον ιδιο ενθουσιασμο εσυ;

Για το προιόν δεν μιλάμε? Τι σχέση έχει αν αυτός που το έβγαλε 'είναι ελληνας ξερω γω' ή ινδός? Επίσης, ο ενθουσιασμός από που προκύπτει?
Και για να σου απαντήσω στον τρόπο σκέψης σου, ο 'ελληνας' είναι λειτουργικά αναλφάβητος και δεν είναι σε θέση να κατανοήσει 2 γραμμές απλών ελληνικών. Το να φθάσει στο σημείο να βγάλει κάτι τετοιο δεν μπορεί ούτε να το συλλάβει σαν ιδέα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα (υπολοιπα) Tesla μου αρεσουν. Βασικά τα λατρευω. Η spaceX ειναι πολυ μπροστά. Αυτό το trakter ομως δεν το "καταλαβα". Δεν ειμαι ετοιμος φαινεται... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SilverMachine είπε

[...] βαζοντας εναν πολυγερο σκελετο+προφυλακτηρα σε γλυτωνξει απ το 90% των ζημιων.

 

Και ταυτόχρονα θα σου διέλυε το 90% των αρθρώσεων! Σε ένα πλήρως "άκαμπτο" - άθραυστο αμάξι, η επιτάχυνση που θα δέχονταν οι επιβάτες θα ήταν τεράστια με αποτέλεσμα σοβαρούς τραυματισμούς ακόμα και με μικρές ταχύτητες! a=dv/dt , ο σκοπός των παραμορφώσεων δεν είναι μόνο να απορροφούν την ενέργεια, αλλά για να αυξάνουν τον χρόνο της σύγκρουσης κρατώντας την επιτάχυνση που θα  δεχτούν οι επιβάτες σε ασφαλή όρια. Γι αυτό θυσιάζουν τις πολύ μεγάλες ταχύτητες, για να εγγυηθούν ελάχιστους τραυματισμούς σε φυσιολογικές.

πχ. Για ένα αμάξι που πάει με ~50km/h (14/m/s), με ένα πλήρως άκαμπτο αμάξωμα (υποθέτοντας 1cm βάθος παραμόρφωσης), η επιτάχυνση στο αμάξωμα (και ένα περίπου στους επιβάτες) είναι ~1000g. Τα όργανά σου το πιο πιθανό θα γίνονταν πουρές απλά κτυπώντας στο θώρακά σου! Για παραμόρφωση 30cm πέφτει στα ~33.5g, και για παραμόρφωση 1m στα 10g. Αυτός είναι και ο λόγος που τα mini, supermini αμάξια έχουν περισσότερους τραυματισμούς. Απλά δεν υπάρχει αρκετός χώρος (και άρα χρόνος) για παραμορφώσεις!

  • Like 8
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κάνουν τόσο χοντρά λάθη σε τόσο απλά πράγματα ακόμα και σε παρουσιάσεις του αφεντικού δεν θέλω να φανταστώ τι βγαίνει στην παραγωγή.

Επεξ/σία από mezzanine
Προσθήκη
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SilverMachine είπε

Πληροφοριακα- αυτα που λες σωστα αλλα για μεγαλες ταχυτητες, που αν τρακαρεις γινεσαι πιτσα απ το ιδιο το αυτοκινητο. Το πηραν κ στα "δικα" μας αμαξια, αλλα δεν ισχυει. Σε μας το καναν μονο για οικονομια, να γλυτωσουν λεφτα απο προφυλακτηρες κ το υπολοιπο υποσυστημα στον σκελετο, χωρις να λογοδοτησουν σε νομικες υπηρεσιες κρατων (μια κ χρησιμοποιησαν τα ευρηματα απο ερευνες με F1 κ μεγαλες ταχυτητες). 

Αν τα αμαξια ειχαν κινητηρες να πηγαινουν μεσα στα ορια του ΚΟΚ της καθε χωρας (με λογικες ταχυτητες- που ουτε αυτο τους συμφερει, γιατι τοτε πως θα πουλανε σπορ μοντελα), βαζοντας εναν πολυγερο σκελετο+προφυλακτηρα σε γλυτωνξει απ το 90% των ζημιων.

Θυμαμαι Νεα Υορκη μας ειχε τρακαρει ενα αμερικανακι με ενα τζιπακι Τσεροκι, που ειχε κανει κατασκευη/ενισχυση με σιδερενιες μπαρες γυρω-γυρω (μεσα απο πορτες, κατω απο προφυλακτηρες, διχτυ που συνδεονταν απο κατω, κ πανω απ το σαλονι για καθε περιπτωση). Τρακαρε τον απο πισω μου. Τον εκανε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ βιδες. Ο πισω χτυπησε εμενα, οπου μου διελυσε ολο το πισω μερος κ την μπροστινη δεξια πλευρα, κ εγω εριξα μια στον μπροστινο, οπου του εβαλα μεσα ολο το πορτ μπαγκαζ. Αυτος τι επαθε? Του λυγισε λιγακι στην γωνια ο μπροστινος προφυλακτηρας !!! (Η μπαρα τετραγωνη καπου 12x12cm κ προσκρουση με καπου 80χαω). 

Δεν φανταζεσαι την διαφορα. Οι περισσοτεροι που γενηθηκαμε στα χρονια που οι προφυλακτηρες ηταν μισοψευτικοι, η εντελως διακοσμητικοι, ουτε καν θυμομαστε πως ειναι να εχεις μεταλλα να σε προστατευουν.

Διαφωνω καθετα μαζι σου.

Βασικα η Φυσικη και η ανθρωπινη ανατομια διαφωνουν καθετα μαζι σου.

Ο Whargoul πιο πανω ανελυσε λεπτομερως και πολυ πιο επιστημονικα αυτο που ηθελα να τονισω στο προηγουμενο σχολιο μου.

Για τανκ ειναι ωραιος ο stiff ss εξωσκελετος. Για οχημα καθημερινης χρησης προτιμω αλουμινιο και fiberglass/πλαστικα να γινονται φυσαρμονικα.........απο το να γινω εγω δοχειο  για πουρε οπως σωστα ειπε και παλι ο Whargoul.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Και ταυτόχρονα θα σου διέλυε το 90% των αρθρώσεων! Σε ένα πλήρως "άκαμπτο" - άθραυστο αμάξι, η επιτάχυνση που θα δέχονταν οι επιβάτες θα ήταν τεράστια με αποτέλεσμα σοβαρούς τραυματισμούς ακόμα και με μικρές ταχύτητες! a=dv/dt , ο σκοπός των παραμορφώσεων δεν είναι μόνο να απορροφούν την ενέργεια, αλλά για να αυξάνουν τον χρόνο της σύγκρουσης κρατώντας την επιτάχυνση που θα  δεχτούν οι επιβάτες σε ασφαλή όρια. Γι αυτό θυσιάζουν τις πολύ μεγάλες ταχύτητες, για να εγγυηθούν ελάχιστους τραυματισμούς σε φυσιολογικές.

πχ. Για ένα αμάξι που πάει με ~50km/h (14/m/s), με ένα πλήρως άκαμπτο αμάξωμα (υποθέτοντας 1cm βάθος παραμόρφωσης), η επιτάχυνση στο αμάξωμα (και ένα περίπου στους επιβάτες) είναι ~1000g. Τα όργανά σου το πιο πιθανό θα γίνονταν πουρές απλά κτυπώντας στο θώρακά σου! Για παραμόρφωση 30cm πέφτει στα ~33.5g, και για παραμόρφωση 1m στα 10g. Αυτός είναι και ο λόγος που τα mini, supermini αμάξια έχουν περισσότερους τραυματισμούς. Απλά δεν υπάρχει αρκετός χώρος (και άρα χρόνος) για παραμορφώσεις!

Ωραιες οι θεωριες, αλλα συμφωνα με την αστυνομια της Νεας Υορκης ο τυπας μας εκανε 3 αυτοκινητα χαλκομανια κ ο ιδιος δεν επαθε γρατζουνια με 80χαω.... Μαλιστα το παλικαρι ΔΕΝ πατησε φρενα για να μη φυγει απ την γεφυρα που ειμασταν επανω κ χρειαστηκε να ομολογησει την υπερβολικη ταχυτητα που ειχε στους αστυνομικους  (κ να τα βαλει ολα αυτα κ στην δηλωση που εκανε μετα στην ασφαλιστικη του).

Εσυ μπορεις να μου βαλεις οτι θεωρια θες, κ ισως σε καποια θεωρητικα σεναρια να εχεις δικιο, αλλα δεν αλλαζεις αυτο που εζησα. Αντι λοιπον να μου λες διαφορα δικα σου, αρνουμενος την πραγματικοτητα -γιατι αυτο που σου περιγραφω ειναι απο πραγματικο ατυχημα-καραμπολα πανω στην Queensboro bridge- καλυτερα θα ηταν πρωτα να εξηγουσες αυτο που λεω, μετα να το προσαρμοζες στην θεωρια σου να δεις τι στεκει κ γιατι, κ μετα να μας πεις τι αποτελεσμα βγαζεις.

Αντι αυτων, εσυ δυστυχως ακολουθεις κλασσικη νεοελληνικη ταχτικη..... Αδιαφορεις πληρως για το γεγονος που περιγραφω κ συνεχιζεις απτοηττος τα δικα σου. Που σημαινει οτι ειτε εγω ειμαι ψευτης (που δεν ειμαι γιατι ξερω τι εζησα), ειτε οτι εσυ δεν μπορεις να σκεφτεις σωστα. Ελπιζω να υπαρχει κ τριτη περιπτωση που δεν αναφερω, γιατι αυτες οι δυο δεν βοηθανε.... (ουτε κερδιζω κατι απ το να μην ειναι ο συνομιλιτης μου εξυπνος- το οποιο δεν υπονοω).

Σε παρακαλω μην εισαι σαν αυτους που τους λεω οτι ζουσα στο ανατολικο μπλοκ την εποχη του "υπαρκτου σοσιαλισμου" κ προσπαθουν να μου κανουν μαθημα τι ειναι κομμουνισμος.... Λαβε υπ οψην σου τι σου λεω οταν μιλαω για γεγονοτα (οχι απλες θεωριες μου, η υποθεσεις, που κανω). Σου μιλαω απλα κ λογικα.

Κ σε παρακαλω επισης, μην το τραβας στα ακρα-> γινεται να υπαρχει 100% ακαμπτο αμαξι? Αν θες να μιλαμε για κατι που χρησιμοποιουμε καθημερινα, ας κραταμε τα παραδειγματα μας σε πραγματικα επιπεδα. Εγω μιλησα για στυβαρα αμαξωματα, σιδερενιους προφυλαχτηρες κ ταχυτητες μεσα στα ορια του ΚΟΚ. Οχι για 100% ακαμπτα πλαισια κ αλλα sci-fi σεναρια.

57 λεπτά πριν, soconium είπε

Διαφωνω καθετα μαζι σου.Βασικα η Φυσικη και η ανθρωπινη ανατομια διαφωνουν καθετα μαζι σου. Ο Whargoul πιο πανω ανελυσε λεπτομερως και πολυ πιο επιστημονικα αυτο που ηθελα να τονισω στο προηγουμενο σχολιο μου. Για τανκ ειναι ωραιος ο stiff ss εξωσκελετος. Για οχημα καθημερινης χρησης προτιμω αλουμινιο και fiberglass/πλαστικα να γινονται φυσαρμονικα.........απο το να γινω εγω δοχειο  για πουρε οπως σωστα ειπε και παλι ο Whargoul.

 Δυστυχως, ο φιλος whargoul δεν εκανε σωστη αναλυση.... Αυτο που περιγραφω ΔΕΝ εξηγειται με τις υποθεσεις του φιλου, αρα η θεωρια του δεν στεκει.

Τοσο απλα.

Δεν μιλαγα για κατι απ την φαντασια μου, αλλα για πραγματικο ατυχημα. Αν αυτο που λες δεν το εξηγει, δεν μιλας σωστα κ πρεπει να ανασκευασεις την οπτικη που εχεις στους συγκεκριμενους νομους της φυσικης (πιθανολογω). 

Το ζητημα ειναι να εξηγησεις το γεγονος. Αν μπορεσεις να μου δωσεις καποια εξηγηση που να δειχνει πως με χειροτερα μεταλλα θα ειχε βγει ο τυπας που μας τρακαρε ζωντανος απο ενα αντιστοιχο ατυχημα, χωρις ουτε μια γρατζουνια, ευχαριστως να σε πιστεψω κ να πηδηξω κ γω στο τραινο των "καινουργιων προφυλακτηρων".

Δεν με νοιαζει ποιος εχει δικιο. Μακαρι να εχεις εσυ φιλε. Δεν με ενδιαφερει. Θελω ομως σωστη εξηγηση. Οχι διαγραφη αυτων που ειπα κ κολημα στα ιδια κ στα ιδια που λεμε χωρις σωστη αναλυση. Σου λεω τι ειδα. Αν η οπτικη σου τα εξηγει με αλλο τροπο, ευχαριστως να σε ακουσω κ να καταλαβω κ γω καλυτερα. 

1 ώρα πριν, mezzanine είπε

Αν κάνουν τόσο χοντρά λάθη σε τόσο απλά πράγματα ακόμα και σε παρουσιάσεις του αφεντικού δεν θέλω να φανταστώ τι βγαίνει στην παραγωγή.

Αυτο που φανταστηκα με την μια ηταν οτι ειχαν μονο ενα πρωτοτυπο κ δεν θελαν να σπασουν κανα τζαμι απο πριν, για να το εχουν τζι-τζι στην παρουσιαση. Μετα ειπαν να το ρισκαρουν μπας κ τους βγει αθραυστο το τζαμι αλλα... την πατησαν. Ισως να μην ειναι καν αυτοκινητο, αλλα σκετα τα σκελετα κ τα λαστιχα, σαν design concept. νωρις ακομα να πουμε, αλλα ναι... ποσοι κ ποσοι δεν σκεφτηκαν αυτο που λες...

  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Ωραιες οι θεωριες, αλλα συμφωνα με την αστυνομια της Νεας Υορκης ο τυπας μας εκανε 3 αυτοκινητα χαλκομανια κ ο ιδιος δεν επαθε γρατζουνια με 80χαω.... Μαλιστα το παλικαρι ΔΕΝ πατησε φρενα για να μη φυγει απ την γεφυρα που ειμασταν επανω κ χρειαστηκε να ομολογησει την υπερβολικη ταχυτητα που ειχε στους αστυνομικους  (κ να τα βαλει ολα αυτα κ στην δηλωση που εκανε μετα στην ασφαλιστικη του).

Εσυ μπορεις να μου βαλεις οτι θεωρια θες, κ ισως σε καποια θεωρητικα σεναρια να εχεις δικιο, αλλα δεν αλλαζεις αυτο που εζησα. Αντι λοιπον να μου λες διαφορα δικα σου, αρνουμενος την πραγματικοτητα -γιατι αυτο που σου περιγραφω ειναι απο πραγματικο ατυχημα-καραμπολα πανω στην Queensboro bridge- καλυτερα θα ηταν πρωτα να εξηγουσες αυτο που λεω, μετα να το προσαρμοζες στην θεωρια σου να δεις τι στεκει κ γιατι, κ μετα να μας πεις τι αποτελεσμα βγαζεις.

Αντι αυτων, εσυ δυστυχως ακολουθεις κλασσικη νεοελληνικη ταχτικη..... Αδιαφορεις πληρως για το γεγονος που περιγραφω κ συνεχιζεις απτοηττος τα δικα σου. Που σημαινει οτι ειτε εγω ειμαι ψευτης (που δεν ειμαι γιατι ξερω τι εζησα), ειτε οτι εσυ δεν μπορεις να σκεφτεις σωστα. Ελπιζω να υπαρχει κ τριτη περιπτωση που δεν αναφερω, γιατι αυτες οι δυο δεν βοηθανε.... (ουτε κερδιζω κατι απ το να μην ειναι ο συνομιλιτης μου εξυπνος- το οποιο δεν υπονοω).

Σε παρακαλω μην εισαι σαν αυτους που τους λεω οτι ζουσα στο ανατολικο μπλοκ την εποχη του "υπαρκτου σοσιαλισμου" κ προσπαθουν να μου κανουν μαθημα τι ειναι κομμουνισμος.... Λαβε υπ οψην σου τι σου λεω οταν μιλαω για γεγονοτα (οχι απλες θεωριες μου, η υποθεσεις, που κανω). Σου μιλαω απλα κ λογικα.

Κ σε παρακαλω επισης, μην το τραβας στα ακρα-> γινεται να υπαρχει 100% ακαμπτο αμαξι? Αν θες να μιλαμε για κατι που χρησιμοποιουμε καθημερινα, ας κραταμε τα παραδειγματα μας σε πραγματικα επιπεδα. Εγω μιλησα για στυβαρα αμαξωματα, σιδερενιους προφυλαχτηρες κ ταχυτητες μεσα στα ορια του ΚΟΚ. Οχι για 100% ακαμπτα πλαισια κ αλλα sci-fi σεναρια.

 Δυστυχως, ο φιλος whargoul δεν εκανε σωστη αναλυση.... Αυτο που περιγραφω ΔΕΝ εξηγειται με τις υποθεσεις του φιλου, αρα η θεωρια του δεν στεκει.

Τοσο απλα.

Δεν μιλαγα για κατι απ την φαντασια μου, αλλα για πραγματικο ατυχημα. Αν αυτο που λες δεν το εξηγει, δεν μιλας σωστα κ πρεπει να ανασκευασεις την οπτικη που εχεις στους συγκεκριμενους νομους της φυσικης (πιθανολογω). 

Το ζητημα ειναι να εξηγησεις το γεγονος. Αν μπορεσεις να μου δωσεις καποια εξηγηση που να δειχνει πως με χειροτερα μεταλλα θα ειχε βγει ο τυπας που μας τρακαρε ζωντανος απο ενα αντιστοιχο ατυχημα, χωρις ουτε μια γρατζουνια, ευχαριστως να σε πιστεψω κ να πηδηξω κ γω στο τραινο των "καινουργιων προφυλακτηρων".

Δεν με νοιαζει ποιος εχει δικιο. Μακαρι να εχεις εσυ φιλε. Δεν με ενδιαφερει. Θελω ομως σωστη εξηγηση. Οχι διαγραφη αυτων που ειπα κ κολημα στα ιδια κ στα ιδια που λεμε χωρις σωστη αναλυση. Σου λεω τι ειδα. Αν η οπτικη σου τα εξηγει με αλλο τροπο, ευχαριστως να σε ακουσω κ να καταλαβω κ γω καλυτερα. 

Αυτο που φανταστηκα με την μια ηταν οτι ειχαν μονο ενα πρωτοτυπο κ δεν θελαν να σπασουν κανα τζαμι απο πριν, για να το εχουν τζι-τζι στην παρουσιαση. Μετα ειπαν να το ρισκαρουν μπας κ τους βγει αθραυστο το τζαμι αλλα... την πατησαν. Ισως να μην ειναι καν αυτοκινητο, αλλα σκετα τα σκελετα κ τα λαστιχα, σαν design concept. νωρις ακομα να πουμε, αλλα ναι... ποσοι κ ποσοι δεν σκεφτηκαν αυτο που λες...

Μα δεν ειναι θεμα οπτικης ουτε θεωρια του Whargoul η δικια μου. Ουτε ακυρωνω την μαρτυρια του γεγονοτος που εζησες. Οποτε δεν γινεται να αλλαξω εγω τη θεωρια του Νευτωνα που ειναι θεμελιωδης στη Φυσικη με βαση την εμπειρια σου.

Σκεφτηκες πως παιζει να τη γλιτωσε ακριβως γιατι εκανε τα αλλα 3 οχηματα χαλκομανια; Αν επεφτε πανω σε τοιχο η σε ενα ολοιδιο οχημα με "γερους" προφυλακτηρες θα ηταν τεζα.

Και επαναλαμβανω. Η θεωρια.......του Νευτωνα ειναι αποδεδειγμενη πολλακις. Και αν εσυ εχεις ενα παραδειγμα τοτε η Formula1 εχει πολλα περισσοτερα και οι εταιριες που επενδυουν σε παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια καθε χρονο και περισσοτερο συμφωνουν επισης.

Δεν θελω να σε πεισω για κατι αλλα δεν μπορουμε να παμε κοντρα στη Φυσικη.

 

  • Like 3
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, soconium είπε

Μα δεν ειναι θεμα οπτικης ουτε θεωρια του Whargoul η δικια μου. Ουτε ακυρωνω την μαρτυρια του γεγονοτος που εζησες. Οποτε δεν γινεται να αλλαξω εγω τη θεωρια του Νευτωνα που ειναι θεμελιωδης στη Φυσικη με βαση την εμπειρια σου. Σκεφτηκες πως παιζει να τη γλιτωσε ακριβως γιατι εκανε τα αλλα 3 οχηματα χαλκομανια; Αν επεφτε πανω σε τοιχο η σε ενα ολοιδιο οχημα με "γερους" προφυλακτηρες θα ηταν τεζα. Και επαναλαμβανω. Η θεωρια.......του Νευτωνα ειναι αποδεδειγμενη πολλακις. Και αν εσυ εχεις ενα παραδειγμα τοτε η Formula1 εχει πολλα περισσοτερα και οι εταιριες που επενδυουν σε παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια καθε χρονο και περισσοτερο συμφωνουν επισης. Δεν θελω να σε πεισω για κατι αλλα δεν μπορουμε να παμε κοντρα στη Φυσικη.

Υπαρχουν πολλοι παραγοντες που δεν εξεταζουμε εδω. Παρα πολλοι. Αναφερουμε λιγους. Ολα μαζι να βαλεις οτι λεμε κ οι 3 μας, ειναι πολυ λιγα, αν θελουμε να τα εξηγησουμε ολα θεοσωστα με θεωριες φυσικης. 

Κρατα την εικονα που σου εδωσα. Αν ζησεις κατι αντιστοιχο θα με θυμηθεις. Θεωριες φυσικης υπαρχουν πολλες. Οι εταιριες κοιταν το πορτοφολι τους κ οχι τον Νευτωνα. Τι επικαλουνται ανα τα χρονια εχει πυξιδα το κεφαλαιο τους κ οχι το συμφερον μας. Οταν καναν τα αμαξια τεθωρακισμενα (πριν 100 χρονια), θεωριες της φυσικης επικαλουνταν κ τοτε. Το ιδιο κανουν τωρα, το ιδιο θα κανουν κ στο μελλον που θα αλλαξουν παλι την κατασκευαστικη τους μεθοδο. Οτι τους συμφερει στην παραγωγη, γινεται κ ο καινουργιος μονος της φυσης που θα επικαλεστουν για να αποδειξουν την ορθοτητα των κινησεων τους. Ο Νευτωνας καλα τα λεει. Το οτι τον αναφερουν τωρα ομως δεν ειναι γιατι εχει παντα δικιο, αλλα γιατι τους βοηθα σε αλλους τομεις.

Αυτο λεω- δεν παω κοντρα.

Κ γω ημουν (κ ειμαι ακομα ως ενα σημειο) υποστηρικτης της θεωριας που λετε με τον whargoul. Ισχυει σε πολλες περιπτωσεις. Οχι ομως παντα. Κ ειπα να αναφερω την "εξαιρεση" για να κανω τους υπολοιπους να σκεφτουν. Αν θες το κανεις. Πιστευω οτι αυτο που λεγαν παλαιοτερα ισχυει σε καποιες φασεις, αυτο που λετε εσεις ισχυει σε αλλες, αλλα δεν θελουν να εχουν 2-3 τροπους κατασκευης κ μας πουλαν φουμαρα οτι μονο ο ενας τροπος ειναι σωστος. Αυτο νομιζω φιλε. Οχι οτι εχω δικιο παντα κ πρεπει να οδηγουμε αρματα μαχης.

Παει μακρυα η βαλιτσα κ ειμαστε οφφ τοπικ. Δεν διαφωνω με αυτα που λες. Λεω οτι υπαρχουν κ αλλες περιπτωσεις.

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, billdanos είπε

Ή η παρουσίαση ήταν απόλυτα ελεγχόμενη ώστε να γίνει viral το video... :) 

 

Δεν προλαβα να δω αν το εγραψε και καποιος αλλος πιο κατω, αλλα εμενα μου εκανε pr stunt το ολο θεμα. Απο κατω ηταν φουλ youtubers η δημοσιοτητα που εχει παρει ηδη ειναι αλλη φαση. Χτυπησε την αδυναμια των αμερικανων σε pick ups και παρουσιασε κατι εξωφρενικο. ΔΕΝ θυμιζει αμαξι αυτο το πραμα, crash test ΔΕΝ περναει, safety regulations για κυκλοφορια σε αμερικανικο δρομο ουτε για αστειο. Μεταλλο αντι για πλαστικο παντου ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SilverMachine είπε

Ωραιες οι θεωριες, αλλα συμφωνα με την αστυνομια της Νεας Υορκης ο τυπας μας εκανε 3 αυτοκινητα χαλκομανια κ ο ιδιος δεν επαθε γρατζουνια με 80χαω.... Μαλιστα το παλικαρι ΔΕΝ πατησε φρενα για να μη φυγει απ την γεφυρα που ειμασταν επανω κ χρειαστηκε να ομολογησει την υπερβολικη ταχυτητα που ειχε στους αστυνομικους  (κ να τα βαλει ολα αυτα κ στην δηλωση που εκανε μετα στην ασφαλιστικη του).

Εσυ μπορεις να μου βαλεις οτι θεωρια θες, κ ισως σε καποια θεωρητικα σεναρια να εχεις δικιο, αλλα δεν αλλαζεις αυτο που εζησα. Αντι λοιπον να μου λες διαφορα δικα σου, αρνουμενος την πραγματικοτητα -γιατι αυτο που σου περιγραφω ειναι απο πραγματικο ατυχημα-καραμπολα πανω στην Queensboro bridge- καλυτερα θα ηταν πρωτα να εξηγουσες αυτο που λεω, μετα να το προσαρμοζες στην θεωρια σου να δεις τι στεκει κ γιατι, κ μετα να μας πεις τι αποτελεσμα βγαζεις.

Αντι αυτων, εσυ δυστυχως ακολουθεις κλασσικη νεοελληνικη ταχτικη..... Αδιαφορεις πληρως για το γεγονος που περιγραφω κ συνεχιζεις απτοηττος τα δικα σου. Που σημαινει οτι ειτε εγω ειμαι ψευτης (που δεν ειμαι γιατι ξερω τι εζησα), ειτε οτι εσυ δεν μπορεις να σκεφτεις σωστα. Ελπιζω να υπαρχει κ τριτη περιπτωση που δεν αναφερω, γιατι αυτες οι δυο δεν βοηθανε.... (ουτε κερδιζω κατι απ το να μην ειναι ο συνομιλιτης μου εξυπνος- το οποιο δεν υπονοω).

 Δυστυχως, ο φιλος whargoul δεν εκανε σωστη αναλυση.... Αυτο που περιγραφω ΔΕΝ εξηγειται με τις υποθεσεις του φιλου, αρα η θεωρια του δεν στεκει.

 

Προφανώς δεν κατάλαβες την θεωρία.....   Το δικό σου σενάριο είναι μια συγκεκριμένη εφαρμογή. Αυτό που δεν κατάλαβες είναι ότι ΕΣΕΙΣ είσασταν η  ζώνη παραμόρφωσης στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ο τυπάς έφυγε αλώβητος γιατί είχε εσάς, 5 μέτρα ζώνη να συνθλίψει. Ζεις (γενικά, όχι ειδικά εσύ) εις βάρος του άλλου, διαλύεις το όλο concept ασφαλείας, δλδ συγκρούσεις ισάξιων αμαξιών που το κάθε ένα απορροφά μεγάλο μέρος της κρούσης! Γι αυτό και στις περισσότερες χώρες είναι πλέον παράνομο να βάζεις τέτοιες προφυλακτήρες στα αμάξια.

Εάν κτυπούσε σε τοίχο θα ήταν αυτός στα θυμαράκια. Εάν κτυπούσε σε ίδιο αμάξι, θα ήταν και οι δυο. Εάν δυο νέα αμάξια κτυπήσουν μαζί, κανένας δεν θα πάθει τίποτα!

 

Είναι σαν να κατεβαίνεις σε "καβγά" με λαστιχένια ρόπαλα κρατώντας βαριοπούλα. Προφανώς και θα βγάζεις τους άλλους συνεχώς νοκ ουτ. Εάν όμως αρχίσουν όλοι να έρχονται με βαριοπούλες κανένας δεν θα βγει ζωντανός! Χρειάζεται συλλογική ισότητα για να δουλέψει.

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 9
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...