Bitbit Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 θέλει να τα αλλάζεις πχ Νοέμβριο με Μάρτιο (ανάλογα και που κινείσαι βέβαια) σε άλλες χώρες είναι υποχρεωτικό να φοράς τέτοια λάστιχα. εδώ λίγο δύσκολο να γίνει υποχρεωτικό διότι το πρόβλημα εντοπίζεται σε λίγες μέρες. δεν έχουμε χιόνι εδώ. άντε να ρίξει συνολικά για μια εβδομάδα. (δε μιλάω για ορεινές περιοχές.) αν όντως ήταν κι εδώ υποχρεωτικά δε θα γινόμασταν ρεντίκολο κάθε φορά που ρίχνει μισό εκατοστό χιόνι στην εθνική και παραλύει το σύμπαν. φαντάζομαι γέλιο που θα ρίχνουν στο εξωτερικό αν βλέπουν αυτά τα χάλια. 1
lary7 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 10 ώρες πριν, mindreader είπε Δηλαδη μισες δουλειες με τα πανια; Αν χρειαστει, να περασω απο μερος που εχει χιονισει αρκετα νωριτερα, και εχει διατηρηθει το χιονι, αρα εκει εχει παγετο και δεν περναω με τα πανια; Δηλαδη τα πανια ειναι μονο για αν τυχει και αρχισει να χιονιζει οταν περνας απο καπου, οποτε ο δρομος αρχιζει και γινεται ολισθηρος, δηλαδη μονο για οταν ειναι η φαση 'αρχιζει και το στρωνει'; Μια χαρά πιάνουν τα πανιά στον παγετό, όχι σαν τις αλυσίδες αλλά έχει πρόσφυση το αμάξι να μην κολλήσει. Σε πάγο τύπου γυαλιού δεν θα σε απασχολούν τόσο τα πανιά αλλά το πώς θα μαζέψεις τις 2 ρόδες που δεν έχουν τίποτα! Αναφορά σε κείμενο όχι με τα καρφιά. δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε έχω δει. πιθανόν να κάνουν δουλειά στην Αλάσκα ή Φινλανδία. Τα καρφιά είναι για χώρες που έχουν μόνιμη κάλυψη με χιόνι και πάγο όλο τον χειμώνα, δηλαδή πολύ βόρεια. Πάει πολύ καλύτερα το αμάξι αλλά όταν πάει άσφαλτο χαλάνε και τα καρφιά και ο δρόμος απο κάτω,. 1
ferongr Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 9 ώρες πριν, filarhos είπε Το ίδιο έλεγα κι εγώ με το υπογραμμισμένο. Μέχρι που μετακόμμισα λίγο πιο Βόρεια Αττική και με καινούρια θερινά στους 2-3 βαθμούς (χωρίς βροχή ούτε άλλες ειδικές συνθήκες) σε φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης δεν σταμάτησα ποτέ και βγήκα στο αντίθετο ρεύμα για να αποφύγω το τρακάρισμα. Μια εβδομάδα μετά είχα βρει ζάντες και χειμερινά και από τότε πάντα αλλαγή μόλις η θερμοκρασία πέσει τους 10βαθμούς. Δοκιμές που έκανε το Tyre Reviews σε ειδική κλιματικά ελεγχόμενη πίστα διαφωνούν με τα συμπεράσματά σου. Στο στεγνό, ακόμα και στους 0C το θερινό ελαστικό έχει ελάχιστα καλύτερη απόσταση φρεναρίσματος από τα AllSeason, ενώ τα χειμερινά είναι χειρότερα. Στο βρεγμένο μέχρι τους 6.5C το θερινό έχει ακόμα ικανοποιητική απόδοση σε σχέση με τα χειμερινά. Θερινά λάστιχα χαμηλής ποιότητας η παλιάς τεχνολογίας πιθανόν να μην αποδίδουν τόσο καλά. 3
filarhos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, ferongr είπε Δοκιμές που έκανε το Tyre Reviews σε ειδική κλιματικά ελεγχόμενη πίστα διαφωνούν με τα συμπεράσματά σου. Στο στεγνό, ακόμα και στους 0C το θερινό ελαστικό έχει ελάχιστα καλύτερη απόσταση φρεναρίσματος από τα AllSeason, ενώ τα χειμερινά είναι χειρότερα. Στο βρεγμένο μέχρι τους 6.5C το θερινό έχει ακόμα ικανοποιητική απόδοση σε σχέση με τα χειμερινά. Θερινά λάστιχα χαμηλής ποιότητας η παλιάς τεχνολογίας πιθανόν να μην αποδίδουν τόσο καλά. Στο μυαλό μου πάντα έχω τους 10 βαθμούς, εκεί θερινά με χειμερινά έχουν περίπου ίδια απόδοση. Λάστιχα υπάρχουν πολλά αυτοί δοκίμασαν κάποια από τα μοντέλα που κυκλοφορούν. Δεν αμφισβητώ τον συγκριτικό, αν και έχω δει άλλα reviews όπου λένε ότι το χειμερινό είναι καλύτερο (αν θέλετε να το ψάξω να δούμε διαφορές). Αλλά η εμπειρία μου μου υποδεικνύει να φοράω χειμερινά κάτω από 10 βαθμούς. Η διαφορά, και φέτος, φαίνεται με καινούριο θερινό και με χειμερινό 2 ετών όπου το δεύτερο θέλει προσπάθει να σπινάρει (ίδια μάρκα Pirelli). Η περισσότερη πρόσφυση που προσφέρει φαίνεται και από την κατανάλωση που ανέβηκε 10%. Το προτείνω αλλά δεν επιμένω κιόλας! Ειδικά για αυτοκίνητα που δεν πάνε σε περιοχές με λιγότερους από 5 βαθμούς καλύτερο ένα θερινό όλο τον χρόνο. Τώρα φίλος που εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία βάζει τα all weather της Michelin και πέρα από μεγάλύτερη φθορά, αντέχουν 3 χρόνια αντί για 4, δεν έχει παράπονο. Σήμερα που εμείς εδώ έχουμε κλειστούς δρόμους από το χιόνι, οι περισσότεροι το προσπαθούν με θερινά, κάποιοι έχουν κι αλυσίδες, και απλώς γλιστράνε. Κάποιοι έχουν χειμερινά και πηγαίνουν αργά χωρίς να γλιστράνε... Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2021 από filarhos
lary7 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, filarhos είπε Δεν αμφισβητώ τον συγκριτικό, αν και έχω δει άλλα reviews όπου λένε ότι το χειμερινό είναι καλύτερο (αν θέλετε να το ψάξω να δούμε διαφορές). Αλλά η εμπειρία μου μου υποδεικνύει να φοράω χειμερινά κάτω από 10 βαθμούς. Η διαφορά, και φέτος, φαίνεται με καινούριο θερινό και με χειμερινό 2 ετών όπου το δεύτερο θέλει προσπάθει να σπινάρει (ίδια μάρκα Pirelli). Η περισσότερη πρόσφυση που προσφέρει φαίνεται και από την κατανάλωση που ανέβηκε 10%. Το προτείνω αλλά δεν επιμένω κιόλας! Ειδικά για αυτοκίνητα που δεν πάνε σε περιοχές με λιγότερους από 5 βαθμούς καλύτερο ένα θερινό όλο τον χρόνο. Τώρα φίλος που εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία βάζει τα all weather της Michelin και πέρα από μεγάλύτερη φθορά, αντέχουν 3 χρόνια αντί για 4, δεν έχει παράπονο. Σήμερα που εμείς εδώ έχουμε κλειστούς δρόμους από το χιόνι, οι περισσότεροι το προσπαθούν με θερινά, κάποιοι έχουν κι αλυσίδες, και απλώς γλιστράνε. Κάποιοι έχουν χειμερινά και πηγαίνουν αργά χωρίς να γλιστράνε... Κάλα τα τέστ αλλά δεν γίνονται στην Ελληνική άσφαλτο-γυαλί αλλά σε σωστούς τάπητες που έχουν στις άλλες χώρες. Και εγώ τα τελευταία 5 χρόνια έχω και χειμερινά, η διαφορά είναι αισθητή, χαζο-σπινιαρίσματα και ABS σε φρενάρισμα που εμφανίζονται κατά τον Νοέμβρη με θερμοκρασίες κάτω απο 10οC εξαφανίζονται με τα χειμερινά αν και είναι ήδη 5 ετών. Ίδια άποψη έχει και ο λαστιχάς μου αν και τα χειμερινά δεν τα παίρνω απο αυτόν. Η λεία Ελληνική ασφαλτός με μικρή πρόσφυση απαιτεί μαλακό λάστιχο, όσο πιο μαλακό γίνεται, για αυτό και τα michelin θεωρούνται οτι καλύτερο για την Ελλάδα, στο παρελθόν τουλάχιστον. 3 1
filarhos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 11 λεπτά πριν, lary7 είπε Κάλα τα τέστ αλλά δεν γίνονται στην Ελληνική άσφαλτο-γυαλί αλλά σε σωστούς τάπητες που έχουν στις άλλες χώρες. Και εγώ τα τελευταία 5 χρόνια έχω και χειμερινά, η διαφορά είναι αισθητή, χαζο-σπινιαρίσματα και ABS σε φρενάρισμα που εμφανίζονται κατά τον Νοέμβρη με θερμοκρασίες κάτω απο 10οC εξαφανίζονται με τα χειμερινά αν και είναι ήδη 5 ετών. Ίδια άποψη έχει και ο λαστιχάς μου αν και τα χειμερινά δεν τα παίρνω απο αυτόν. Η λεία Ελληνική ασφαλτός με μικρή πρόσφυση απαιτεί μαλακό λάστιχο, όσο πιο μαλακό γίνεται, για αυτό και τα michelin θεωρούνται οτι καλύτερο για την Ελλάδα, στο παρελθόν τουλάχιστον. Τα michelin φοβερά αλλά σαπούνιαζαν το καλοκαίρι με 30+βαθμούς... Έκανα το εξής: 2 στροφές στο όριο και 1 χαλαρά...
mindreader Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 19 ώρες πριν, lary7 είπε Μια χαρά πιάνουν τα πανιά στον παγετό, όχι σαν τις αλυσίδες αλλά έχει πρόσφυση το αμάξι να μην κολλήσει. Σε πάγο τύπου γυαλιού δεν θα σε απασχολούν τόσο τα πανιά αλλά το πώς θα μαζέψεις τις 2 ρόδες που δεν έχουν τίποτα! Ε αυτο θελω κι εγω, να πηγαινω εστω με πολυ χαμηλη ταχυτητα, και να μην χασω τον ελεγχο του αυτοκινητου, να υπαρχει μια μετρια εστω προσφυση με τα πανια, αν κατω βρω παγο.
ferongr Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 7 ώρες πριν, filarhos είπε Η περισσότερη πρόσφυση που προσφέρει φαίνεται και από την κατανάλωση. H πρόσφυση δεν έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση, συγκρίνοντας δυο διαφορετικά ελαστικά με διαφορετική χάραξη, βάθος πέλματος και σχεδιασμό σκελετού. Τα Pilot Sport 4 που φοράω (2 ετών ακριβώς με μέτρια φθορά) ακόμα και με 2 βαθμούς έχουν ελάχιστη διαφορά στην απόδοση σε σχέση με την απόδοσή τους το καλοκαίρι. 5 ώρες πριν, filarhos είπε Τα michelin φοβερά αλλά σαπούνιαζαν το καλοκαίρι με 30+βαθμούς... Έκανα το εξής: 2 στροφές στο όριο και 1 χαλαρά... Αποκλείεται λάστιχο premium κατασκευαστή να "σαπουνιάσει" στους 30 βαθμούς με 2 μπασίματα. Η δική μου εμπειρία με τα PS4 πηγαίνοντας καλοκαίρι από τον παλιό δρόμο προς Θήβα κουβάρια δεν έδειξε κάτι τέτοιο. Αυτό με Ibiza Cupra 210HP με αμορτισέρ B8, ελατήρια Eibach και αντιστρεπτική πίσω (η οποία στέλνει περισσότερες δυνάμεις στον μπροστινό άξονα που τα λάστιχα ήδη καταπονούνται λόγω ιπποδύναμης).
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, mindreader είπε Ε αυτο θελω κι εγω, να πηγαινω εστω με πολυ χαμηλη ταχυτητα, και να μην χασω τον ελεγχο του αυτοκινητου, να υπαρχει μια μετρια εστω προσφυση με τα πανια, αν κατω βρω παγο. Τα πανιά το μεγαλο πρόβλημα το έχουν στον καθαρό δρόμο,εκεί θα φθαρούν. Επίσης μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά είναι λύσεις ανάγκης.Αν δεν είναι ανάγκη να μετακινηθείς κάτσε σπίτι. Τα χαντάκια είναι γεμάτα απο τύπους που καβαλάνε το αμάξι για βόλτα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 17 ώρες πριν, filarhos είπε Τα michelin φοβερά αλλά σαπούνιαζαν το καλοκαίρι με 30+βαθμούς... Έκανα το εξής: 2 στροφές στο όριο και 1 χαλαρά... Έχοντας pilot sport 2,3 και 4 τα τελευταία 15 χρόνια,σε θερμοκρασίες 35+,κάποιες φορές στα όρια των 40 βαθμών,θυμαμαι κατέβαινα απο Γερμανια,και Ουγγαρια ειχε 41 βαθμους,δεν είχα ποτέ πρόβλημα,και ποτέ δεν παρατήρησα αυτό που λες.Και μιλάμε για διαδρομές εκατοντάδων χλμ σε μια μέρα. Στο θέμα,μια χαρά είναι τα πανιά για λίγο χιόνι και λίγο πάγο,απλά μόλις βρούνε άσφαλτο φθείρονται πολύ γρήγορα.
lary7 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 14 ώρες πριν, mindreader είπε Ε αυτο θελω κι εγω, να πηγαινω εστω με πολυ χαμηλη ταχυτητα, και να μην χασω τον ελεγχο του αυτοκινητου, να υπαρχει μια μετρια εστω προσφυση με τα πανια, αν κατω βρω παγο. Για αυτό που το θέλεις μια χαρά είναι τα πανιά., θα σε ξεκολλήσουν ακόμα και σε πάγο, αρκεί να μην ξεγελαστείς και ανεβάσεις ταχύτητα, κυρίως σε κατηφόρα. 1
eMike Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 13 ώρες πριν, ferongr είπε Αποκλείεται λάστιχο premium κατασκευαστή να "σαπουνιάσει" στους 30 βαθμούς με 2 μπασίματα. Η δική μου εμπειρία με τα PS4 πηγαίνοντας καλοκαίρι από τον παλιό δρόμο προς Θήβα κουβάρια δεν έδειξε κάτι τέτοιο. Αυτό με Ibiza Cupra 210HP με αμορτισέρ B8, ελατήρια Eibach και αντιστρεπτική πίσω (η οποία στέλνει περισσότερες δυνάμεις στον μπροστινό άξονα που τα λάστιχα ήδη καταπονούνται λόγω ιπποδύναμης). 1 ώρα πριν, jmmys είπε Έχοντας pilot sport 2,3 και 4 τα τελευταία 15 χρόνια,σε θερμοκρασίες 35+,κάποιες φορές στα όρια των 40 βαθμών,θυμαμαι κατέβαινα απο Γερμανια,και Ουγγαρια ειχε 41 βαθμους,δεν είχα ποτέ πρόβλημα,και ποτέ δεν παρατήρησα αυτό που λες.Και μιλάμε για διαδρομές εκατοντάδων χλμ σε μια μέρα. +1 και από μένα για τα PS4...Μιλάμε για εκπληκτικό ελαστικό σε στεγνό και βρεγμένο.
filarhos Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Στις 15/2/2021 στις 9:35 ΜΜ, ferongr είπε H πρόσφυση δεν έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση, συγκρίνοντας δυο διαφορετικά ελαστικά με διαφορετική χάραξη, βάθος πέλματος και σχεδιασμό σκελετού. Τα Pilot Sport 4 που φοράω (2 ετών ακριβώς με μέτρια φθορά) ακόμα και με 2 βαθμούς έχουν ελάχιστη διαφορά στην απόδοση σε σχέση με την απόδοσή τους το καλοκαίρι. Αποκλείεται λάστιχο premium κατασκευαστή να "σαπουνιάσει" στους 30 βαθμούς με 2 μπασίματα. Η δική μου εμπειρία με τα PS4 πηγαίνοντας καλοκαίρι από τον παλιό δρόμο προς Θήβα κουβάρια δεν έδειξε κάτι τέτοιο. Αυτό με Ibiza Cupra 210HP με αμορτισέρ B8, ελατήρια Eibach και αντιστρεπτική πίσω (η οποία στέλνει περισσότερες δυνάμεις στον μπροστινό άξονα που τα λάστιχα ήδη καταπονούνται λόγω ιπποδύναμης). Κι όμως η αντίσταση στην κύλιση (μεγαλύτερη αντίσταση = μεγαλύτερη κατανάλωση) έχει σχέση σχέση... Έγραψα 30+, στα τέλη Ιουλίου προς Επίδαυρο είχε πολύ ζέστη και η συμπεριφορά που εισέπραξα ήταν αυτή που περιέγραψα με 2ης χρονιά pilot sport (κάπου το 2010 νομίζω...). Επόμενη χρονιά με άλλο αυτοκίνητο κοντά μισό τόνο βαρύτερο με dunlop δεν το είχα. Δεν σημαίνει τίποτα που μου έτυχε μια φορά αυτό, Επίδαυρο πάω κάθε χρόνο περίπου της ίδια εποχή... Άσε που από τότε έχω βάλει άλλες τρεις φορές Pilot Sport (νούμερα δεν θυμάμαι)... Αν και πλέον δεν πιέζω τόσο...
ferongr Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Αρχικά έγραψες για πρόσφυση και όχι για αντίσταση στην κύλιση. Η πρόσφυση και η αντίσταση στην κύλιση δεν είναι απαραίτητα άμεσα αλληλένδετες σε ελαστικά διαφορετικής κατηγορίας και σχεδίασης. Η μάρκας. Ένα χειμερινό ελαστικό με "άγριες" αυλακώσεις π.χ. έχει μεγαλύτερη αντίσταση στην κύλιση αλλά πολύ χειρότερη πρόσφυση σε σχέση με ένα καλοκαιρινό ελαστικό. Το ίδιο συγκρίνοντας ελαστικά ίδιας χρήσης αλλά διαφορετικών κατασκευαστών. Ένα ελαστικό με μαλακό σκελετό θα έχει μεγαλύτερη αντίσταση στην κύλιση και πιθανώς χειρότερη πρόσφυση ανάλογα με τις εγκάρσιες παραμορφώσεις που δέχεται και το σχήμα των όμων.
kage Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δεν έχω το χαρτί που έγραφε οδηγίες κτλ...Οι χιονοκουβερτες έχουν ημερ.νια λήξης? τις ξεπλένεις μετα από χιόνια για να μην καούν από αλάτι?Ήταν φορεμενα μια φορά για λιγο 2019 ή 2017 .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα