Dellapple Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Καλημέρα σας έχω μία απορία έχω ένα πετρελαιοκίνητο το οποίο το βάζω μπρος μόνο τα σαββατοκύριακα από τη φύση της δουλειάς μου δεν το χρειάζομαι , το πήρα μεταχειρισμένο πριν από ένα μήνα και ήδη επειδή έχει κρύο στη χώρα που ζω στους 0 βαθμούς και στους 3 όταν πάω να το βάλω μπρος το λες ότι ζορίζεται κιόλας , φαίνεται η μπαταρία να έχει το θέμα το αυτοκίνητο έχει και συναγερμό οπότε πιθανότατα επειδή όλη τη βδομάδα δεν λειτουργεί η μπαταρία ψιλό πέφτει , φυλάσσεται σε κλειστό πάρκινγκ όμως.Τι θα μπορούσα να κάνω ώστε να μην έχω πρόβλημα? Το αυτοκίνητο είναι euro 6 τριετίας δίλιτρο.. Ευχαριστώ
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Να αλλάξεις μπαταρία;Να έχεις ένα φορτιστή μπαταρίας συνέχεια πάνω;
georgerapp Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Θα παρεις να ρίξεις μεσα στο ρεζερβουάρ 2 πράγματα. 1.αντιπαγωτικο για καλου κακού . 2. Πρόσθετο για τους μύκητες του βιοντιζελ . Οταν το πετρελαιο δεν κινείται πιάνει μια σαν κρουστά ολο το σύστημα, οταν δε εχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιοντίζελ τότε αυτή η κρούστα την λες και κόλλα. Αυτά τα πρόσθετα κάνουν αυτή τη συγκεκριμένη δουλειά. Αποτρέπουν αυτό το φαινόμενο. Επίσης σιγουρέψου ότι έχεις πολύ καλά αντιψυκτικά μέσα στο αυτοκίνητο. Καλά ποιοτικά που να κοστίζουν δηλαδή όχι απλά js12 και ότι να ναι. Να το βάζεις μπροστά και να το πηγαίνεις και βόλτα, όταν ζεσταθεί όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες να του τα σκας κεφάλι. Να έρχονται να ξεκαπνίζουν απο egr μεχρι το dpf. Πρόσθετο που προτείνω γιατι το δουλεύουμε στο συνεργείο ειναι της protec νουμερο p2101crdsc , κανει την απο πάνω δουλειά που έγραψα. Το νουμερο p1241dssc ειναι οταν αλλαζεις φιλτρο να γεμίζεις με αυτο. Και το p6171dpfsc ειναι για το ρεζερβουάρ αλλα για τα καταλυπα του dpf .
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Λες σε χώρα που έχει τόσο χαμηλές θερμοκρασίες να μην έχει ήδη το πετρελαιο μέσα αντιπαγωτικό; 1
georgerapp Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Ολα τα παραπανω ισχύουν για ολα τα συνχρονα πετρέλαια και ειδικά Ελλάδα με τα σκατα καύσιμα. Επισης δεν ειμαστε του empty -20 ευρώ. Οταν το πετρέλαιο ειναι χαμηλα στο ρεζερβουάρ οι επιστροφές που ειναι ζεματιστες το ανάβουν και κάνει άχνα. Οταν λοιπόν σβήσουμε τον κινητήρα αυτη η άχνα θα γίνει κόλλα και οχι ξανα πετρελαιο όπως λειτουργεί το νερο με τον ατμό. Να εχουμε παντα ογκο στο tank . 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Λες σε χώρα που έχει τόσο χαμηλές θερμοκρασίες να μην έχει ήδη το πετρελαιο μέσα αντιπαγωτικό; Δε γνωρίζω , για αυτο εγραψα καλου κακού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα