GrigorisTech Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω έχω κλείσει 9 Ιανουαρίου ταξίδι Μπρατισλάβα με επιστροφή Βιέννη εκείνη η περίοδος είναι λίγο επίφοβη λόγω χιόνια. Τι γίνεται σε περίπτωση που ακυρωθεί μια πτήση; γνωρίζεται; ευχαριστώ πάρα πολύ! Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2019 από GrigorisTech 1
takoulou Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, GrigorisTech είπε Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω έχω κλείσει 9 Ιανουαρίου ταξίδι Μπρατισλάβα με επιστροφή Βιέννη εκείνη η περίοδος είναι λίγο επίφοβη λόγω χιόνια. Τι γίνεται σε περίπτωση που ακυρωθεί μια πτήση; γνωρίζεται; ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλημερα... Μιλας απο τωρα για μετα απο 50 μερες...Περιμενεις να δεις... Η ακυρωνεις αυτο που εχεις ζητησει!!!!!
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, GrigorisTech είπε Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω έχω κλείσει 9 Ιανουαρίου ταξίδι Μπρατισλάβα με επιστροφή Βιέννη εκείνη η περίοδος είναι λίγο επίφοβη λόγω χιόνια. Τι γίνεται σε περίπτωση που ακυρωθεί μια πτήση; γνωρίζεται; ευχαριστώ πάρα πολύ! Θα σε βάλουν με την επόμενη πτηση,μπορεί να είναι την άλλη μέρα ,την άλλη εβδομάδα ,ποιος ξέρει;
george1807 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, GrigorisTech είπε Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω έχω κλείσει 9 Ιανουαρίου ταξίδι Μπρατισλάβα με επιστροφή Βιέννη εκείνη η περίοδος είναι λίγο επίφοβη λόγω χιόνια. Τι γίνεται σε περίπτωση που ακυρωθεί μια πτήση; γνωρίζεται; ευχαριστώ πάρα πολύ! Αν σημειωθεί σημαντική αλλαγή ώρας σε πτήση της Ryanair (μεγαλύτερη των 3 ωρών πριν ή μετά την αρχική ώρα αναχώρησης) και δεν υπάρχει διαθέσιμη κατάλληλη εναλλακτική πτήση, μετά από την ανάλογη αίτηση θα προσφέρουμε επιστροφή του συνόλου του ποσού που καταβλήθηκε για την πτήση στην οποία σημειώθηκε αλλαγή ώρας, χωρίς καμία επιπλέον ευθύνη, Παρακαλώ σημειώστε ότι η Ryanair δεν φέρει ευθύνη για τυχόν προπληρωμένα έξοδα άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένα με την κράτησή σας, τα οποία προκύπτουν ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης αλλαγής χρονοδιαγράμματος. 1
tz3s Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, george1807 είπε Αν σημειωθεί σημαντική αλλαγή ώρας σε πτήση της Ryanair (μεγαλύτερη των 3 ωρών πριν ή μετά την αρχική ώρα αναχώρησης) και δεν υπάρχει διαθέσιμη κατάλληλη εναλλακτική πτήση, μετά από την ανάλογη αίτηση θα προσφέρουμε επιστροφή του συνόλου του ποσού που καταβλήθηκε για την πτήση στην οποία σημειώθηκε αλλαγή ώρας, χωρίς καμία επιπλέον ευθύνη, Παρακαλώ σημειώστε ότι η Ryanair δεν φέρει ευθύνη για τυχόν προπληρωμένα έξοδα άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένα με την κράτησή σας, τα οποία προκύπτουν ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης αλλαγής χρονοδιαγράμματος. What???? Ξενοδοχειο και την επομενη μερα αλλη πτηση... Υπαρχουν νομοι στις Ευρωπαικες πτησεις παιδια.
Ntinaras Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, tz3s είπε What???? Ξενοδοχειο και την επομενη μερα αλλη πτηση... Υπαρχουν νομοι στις Ευρωπαικες πτησεις παιδια. Εννοει οτι δε προκειται να σε αποζημιωσει αν πχ χασεις πτηση ανταποκριση που εχεις κλεισει μονος σου. Η πχ, αν χασεις τη δουλεια σου επειδη καθυστερησες.
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, tz3s είπε What???? Ξενοδοχειο και την επομενη μερα αλλη πτηση... Υπαρχουν νομοι στις Ευρωπαικες πτησεις παιδια. https://www.ryanair.com/gr/el/useful-info/help-centre/faq/flight-delays/eu-regulation-261-passenger-rights
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Εμενα περυσι το Δεκέμβριο που ήταν να πετάξω από Γερμανία για Ελλάδα με την Air Serbia,μέσω Βελιγραδίου,είχε ακυρωθεί η πτήση Βελιγραδι-Θεσσαλονικη λόγω χιονοθυελλας,και η ίδια η air Serbia με έκλεισε την ίδια ώρα με την Austrian airlines μέσω Βιέννης,χωρίς επιπλέον χρέωση. Να σημειώσω εδώ βέβαια,ότι στην αρχή η υπάλληλος στο Βελιγράδι μου έλεγε μόνο για πτήση την μεθεπόμενη μέρα,ή να μείνω Βελιγράδι όσο χρειαστεί με όλα τα έξοδα δικά μου,δεν πλήρωνε τίποτε,και δεν μπορούσε τίποτα άλλο να κάνει, μετά άλλαξε η βάρδια,ήρθε ένα παλικάρι στη θέση της,και ξαναπήρα τηλ και αμέσως μου βρήκε τη τράμπα μέσω Βιέννης.Τι να πεις.
tz3s Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 52 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε https://www.ryanair.com/gr/el/useful-info/help-centre/faq/flight-delays/eu-regulation-261-passenger-rights Ωραια... ξεκαθαρα Σε περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε εναλλακτικές διευθετήσεις μεταφοράς. Οποτε δεν επιλεγεις να κανεις το α... και πας: (β) *εκτροπή, στην επόμενη διαθέσιμη πτήση προς τον τελικό προορισμό σας, ή (γ) εκτροπή, σε μελλοντική πτήση προς τον τελικό προορισμό σας σε μετέπειτα ημερομηνία που σας διευκολύνει. Αν επιλέξετε την επιλογή (β) - ο Κανονισμός ΕΕ 261 μας υποχρεώνει να σας παρέχουμε: (i) γεύματα και αναψυκτικά σε λογική συνάφεια με τον χρόνο αναμονής, (ii) δύο τηλεφωνικές κλήσεις, αποστολή μηνυμάτων μέσω φαξ ή e-mail, (iii) λογική ξενοδοχειακή φιλοξενία, σε περίπτωση που η διαμονή για ένα ή περισσότερα βράδια είναι αναγκαία, (iv) λογική δυνατότητα μεταφοράς μεταξύ του αεροδρομίου και του τόπου διαμονής (ξενοδοχείο ή άλλος).
mchrisober Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 φιλε να ευχεσαι να μην σου συμβει ειδικα με rayair. εμενα μου εχουν 2 φορες τυχεια κυρωσεις πτησεων, μια με easy και μια με airfrance. easyjet: απογευματινη πτηση ακυρωθηκε, μου εκλεισαν ξενοδοχειο και πληρωμενο το πρωινο την επομενη μερα το πρωι. πτηση το μεσημερι. καμια επιπλεο αποζημιωση. airfrance: μεσημεριανη πτηση ακυρωθηκε λογω καιρου, μου κλεινουν ξενοδοχειο, βραδινο πληρωμενο με voucher και πρωινο στο ξενοδοχειο. Πτηση την επομενη το μεσημερι αφου οι πρωινες ηταν φουλ. Πηρα και αποζημιωσει ενα 300 ευρω μετα απο μαιλ λεγοντας οτι χανω δουλεια και ξενοδοχειο. Και στις 2 περιτπωσεις περμενα γυρω στις 2-3 ωρες μεχρι να τακτοποιηιω αφου οι ουρες ηταν μεγαλες. Στην easyjet υπηρχε πολυ ανοργανωσια, στην αλλη τυπικοι και εξηπηρετικοι.
GrigorisTech Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 16 λεπτά πριν, mchrisober είπε φιλε να ευχεσαι να μην σου συμβει ειδικα με rayair. εμενα μου εχουν 2 φορες τυχεια κυρωσεις πτησεων, μια με easy και μια με airfrance. easyjet: απογευματινη πτηση ακυρωθηκε, μου εκλεισαν ξενοδοχειο και πληρωμενο το πρωινο την επομενη μερα το πρωι. πτηση το μεσημερι. καμια επιπλεο αποζημιωση. airfrance: μεσημεριανη πτηση ακυρωθηκε λογω καιρου, μου κλεινουν ξενοδοχειο, βραδινο πληρωμενο με voucher και πρωινο στο ξενοδοχειο. Πτηση την επομενη το μεσημερι αφου οι πρωινες ηταν φουλ. Πηρα και αποζημιωσει ενα 300 ευρω μετα απο μαιλ λεγοντας οτι χανω δουλεια και ξενοδοχειο. Και στις 2 περιτπωσεις περμενα γυρω στις 2-3 ωρες μεχρι να τακτοποιηιω αφου οι ουρες ηταν μεγαλες. Στην easyjet υπηρχε πολυ ανοργανωσια, στην αλλη τυπικοι και εξηπηρετικοι. 1 ώρα πριν, tz3s είπε Ωραια... ξεκαθαρα Σε περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε εναλλακτικές διευθετήσεις μεταφοράς. Οποτε δεν επιλεγεις να κανεις το α... και πας: (β) *εκτροπή, στην επόμενη διαθέσιμη πτήση προς τον τελικό προορισμό σας, ή (γ) εκτροπή, σε μελλοντική πτήση προς τον τελικό προορισμό σας σε μετέπειτα ημερομηνία που σας διευκολύνει. Αν επιλέξετε την επιλογή (β) - ο Κανονισμός ΕΕ 261 μας υποχρεώνει να σας παρέχουμε: (i) γεύματα και αναψυκτικά σε λογική συνάφεια με τον χρόνο αναμονής, (ii) δύο τηλεφωνικές κλήσεις, αποστολή μηνυμάτων μέσω φαξ ή e-mail, (iii) λογική ξενοδοχειακή φιλοξενία, σε περίπτωση που η διαμονή για ένα ή περισσότερα βράδια είναι αναγκαία, (iv) λογική δυνατότητα μεταφοράς μεταξύ του αεροδρομίου και του τόπου διαμονής (ξενοδοχείο ή άλλος). 2 ώρες πριν, george1807 είπε Αν σημειωθεί σημαντική αλλαγή ώρας σε πτήση της Ryanair (μεγαλύτερη των 3 ωρών πριν ή μετά την αρχική ώρα αναχώρησης) και δεν υπάρχει διαθέσιμη κατάλληλη εναλλακτική πτήση, μετά από την ανάλογη αίτηση θα προσφέρουμε επιστροφή του συνόλου του ποσού που καταβλήθηκε για την πτήση στην οποία σημειώθηκε αλλαγή ώρας, χωρίς καμία επιπλέον ευθύνη, Παρακαλώ σημειώστε ότι η Ryanair δεν φέρει ευθύνη για τυχόν προπληρωμένα έξοδα άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένα με την κράτησή σας, τα οποία προκύπτουν ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης αλλαγής χρονοδιαγράμματος. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Άρα λύσεις υπάρχουν θέλω να πω δεν σε αφήνουν στο έλεος του Θεού. Γιατί διάβασα πέρσι ότι ακυρώθηκαν πτήσεις σε κοντινές ημερομηνίες που έκλεισα.
emperor4her Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 πριν 2 χρονια, ειχα κλησει απο αθηνα για ροδο με ryan.. λογω κακοικαιριας, ανοιξε μια τρυπα στο αεροδρομιο την ροδου και η πτηση ακυρωθηκε.. μου ειπαν οτι μπορουν να αμε βαλουν στην επομενη ελευθερη, 2 μερες μετα χωρις αποζημιωση, χωρις να μου πληρωσουν κατι παρα μονο οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα που πληρωσα. επειδη ειχα κλεισει ξενοδοχειο κλπ, πηγα με καραβι πειραια-ροδο την ιδια μερα, μερικες ωρες μετα ειχα κλεισει και αλλους φιλος να παει στον ιδιο προορισμο με aegian.. σε αυτον εβαλαν εξτρα πτηση για το απογευμα.. επισης σαν αποζημιωση του εδωσαν 1 εισητηριο δωρο εσωτερικου με ανοικτη ημερομηνια και ισχύ ενα χρονο.. ηταν η τελευταια φορα που εκλεισα με rayan.. 1
Speculoos Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 13 λεπτά πριν, emperor4her είπε σαν αποζημιωση του εδωσαν 1 εισητηριο δωρο εσωτερικου με ανοικτη ημερομηνια και ισχύ ενα χρονο Τέτοια "εισιτήρια" δίνει αβέρτα η Aegean τα τελευταία χρόνια, ακόμα αναζητάμε άτομα που όντως να έχουν ταξιδέψει έτσι. 3
george1807 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, emperor4her είπε πριν 2 χρονια, ειχα κλησει απο αθηνα για ροδο με ryan.. λογω κακοικαιριας, ανοιξε μια τρυπα στο αεροδρομιο την ροδου και η πτηση ακυρωθηκε.. μου ειπαν οτι μπορουν να αμε βαλουν στην επομενη ελευθερη, 2 μερες μετα χωρις αποζημιωση, χωρις να μου πληρωσουν κατι παρα μονο οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα που πληρωσα. επειδη ειχα κλεισει ξενοδοχειο κλπ, πηγα με καραβι πειραια-ροδο την ιδια μερα, μερικες ωρες μετα ειχα κλεισει και αλλους φιλος να παει στον ιδιο προορισμο με aegian.. σε αυτον εβαλαν εξτρα πτηση για το απογευμα.. επισης σαν αποζημιωση του εδωσαν 1 εισητηριο δωρο εσωτερικου με ανοικτη ημερομηνια και ισχύ ενα χρονο.. ηταν η τελευταια φορα που εκλεισα με rayan.. Συγγνώμη αλλά τι συγκρίνουμε; Σε άλλο κοινό απευθύνεται η ryanair και σε άλλο η aegean. Καλώς ή κακώς ο λόγος που δεν προτιμησες aegean είναι η τιμή. Πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε να έχουμε απαιτήσεις ανάλογα με τα χρήματα που δίνουμε. 3
james01gr Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, george1807 είπε Συγγνώμη αλλά τι συγκρίνουμε; Σε άλλο κοινό απευθύνεται η ryanair και σε άλλο η aegean. Καλώς ή κακώς ο λόγος που δεν προτιμησες aegean είναι η τιμή. Πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε να έχουμε απαιτήσεις ανάλογα με τα χρήματα που δίνουμε. όχι ακριβώς. στην ΕΕ υπάρχουν τα ελάχιστα που πρέπει να κάνει μια αεροπορική. το ένα από αυτά (που επιλέγει συχνά η Ryan) είναι μετάβαση σε κοντινό αεροδρόμιο (το πόσο κοντινό το αποφασίζει η Ryan) και μετά λεωφορείο στο τελικό σημείο. θυμηθείτε τι είχε γίνει με την πτήση στην Ρουμανία πριν 1,5 χρόνο... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα