Salvation81 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 38 λεπτά πριν, grinder_ είπε Wow. Το scam τους πήγε next level. Μέχρι τώρα ήξερα ότι μόνο η cosmote συνεργάζεται άμεσα με την dimoco. Τώρα τους πήρε εργολαβία και η vodafone. Καλά πάμε! Από το "13830/1399" προκύπτει ότι η μοναδική υπεύθυνη είναι η vodafone αφού οι αριθμοί της ανήκουν και τους διαχειρίζεται εκείνη. Άρα φρόντισε να κάνεις καταγγελίες με αποδέκτη την vodafone όσο και αν επιμένουν ότι πρόκειται για "υπηρεσία τρίτων". Ζήτα επίμονα να σου παραθέσουν τους όρους της υπηρεσίας που προσφέρουν και υποθετικά συμφώνησες. Επίσης ζήτα από την ΕΕΤΤ διευκρινήσεις για την λειτουργία και το καθεστώς αυτών των υπηρεσιών. Κάνε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Και στην ΑΠΔΠΧ για να υπάρχει στο αρχείο. Λίγο που είδα πράγματι πρόκειται για κάτι "νέο" και όχι τα πενταψήφια με τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ). Ακόμα και έτσι όμως πρέπει να μας πουν το νομοθετικό καθεστώς κάτω από το οποίο λειτουργούν. Απ όσο έψαξα πρόκειται για υπηρεσία της vodafone με την ονομασία "Charge-To-Bill Service" αλλά βρήκα αναφορές μόνο στην vodafone UK. Το καρτέλ έχει ξεφύγει. Αλωνίζουν ελεύθερα και όχι μόνο δεν υπάρχει υποχώρηση αλλά εμπλουτίζουν την γκάμα της εξαπάτησης των συνδρομητών τους. Προσωπικά "παρακαλάω" να μου τύχει τέτοια "ενεργοποίηση" αλλά ο κύριος αριθμός μου δεν είναι vodafone. Αυτή την φορά δεν θα αρκεστώ στην απλή επιστροφή των χρημάτων αλλά η αγωγή είναι σίγουρη. Και αφού ακολουθούν ίδιο "business plan" και οι τρεις εταιρίες δεν νομίζω να αργήσει η στιγμή...😀 Καλύτερα να μην σχολιάζεις όταν δεν έχεις ιδέα για αυτό που συμβαίνει. Δεν προσφέρει τίποτα στην κουβέντα αυτού του είδους ο σχολιασμός. Θελεις να μου δωσεις το κινητο σου να σε γραψω σε 100 υπηρεσιες χρεωσης; Μετα μην γρινιαζεις ομως, αντε γιατι μερικοι εισαστε αλλου γιαλλου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, xboomx είπε Μα πώς θα αποδείξω ότι αυτοί το έδωσαν , αυτοί επιμένουν πως εγώ έδωσα τον αριθμό μου θες να ακολουθήσεις την συμβουλή του παραπάνω φίλου για να βρεις λύση και να δικαιωθείς έχει καλώς δεν θες είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες αλλά μην παραπονιέσαι μετά ότι σήμερα απενεργοποίησες την υπηρεσία και αύριο την ενεργοποίησε ξανά η VODAFONE και σε ξανά χρέωσε γιατί αυτό θα γίνεται συνέχεια είτε από την ίδια την VODAFONE (οποιαδήποτε άλλη εταιρεία) είτε από τον τρίτο συνεργάτη της DIMOCO (οποιαδήποτε άλλη εταιρεία) δεν έχω να πω κάτι παραπάνω εγώ φίλε μου με κάλυψε ο φίλος που τα ξέρει ίσως και καλύτερα από μένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, ikorolis είπε θες να ακολουθήσεις την συμβουλή του παραπάνω φίλου για να βρεις λύση και να δικαιωθείς έχει καλώς δεν θες είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες αλλά μην παραπονιέσαι μετά ότι σήμερα απενεργοποίησες την υπηρεσία και αύριο την ενεργοποίησε ξανά η VODAFONE και σε ξανά χρέωσε γιατί αυτό θα γίνεται συνέχεια είτε από την ίδια την VODAFONE (οποιαδήποτε άλλη εταιρεία) είτε από τον τρίτο συνεργάτη της DIMOCO (οποιαδήποτε άλλη εταιρεία) δεν έχω να πω κάτι παραπάνω εγώ φίλε μου με κάλυψε ο φίλος που τα ξέρει ίσως και καλύτερα από μένα. Εντάξει όταν σηκωθεί το site θα το κάνω ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Θελεις να μου δωσεις το κινητο σου να σε γραψω σε 100 υπηρεσιες χρεωσης; Μετα μην γρινιαζεις ομως, αντε γιατι μερικοι εισαστε αλλου γιαλλου. να ξέρεις ότι μπορεί να σε βρει και μετά να έχεις τρεξίματα στο λέω γιατί μου είπαν και εμένα τέτοια εξυπνάδα μια υπάλληλος από την εξυπηρέτηση πελατών του παρόχου μου για τα γραπτά μηνύματα που χρεώθηκα από πενταψήφια μήπως σας έγραψε κάποιος άλλος...και λέω όμορφα άρα μιας και έχω κάνει καταγγελία στην ΔΗΕ (για απάτη) και ο εισαγγελέας είναι ενήμερος τότε θα ενημερωθείτε και εσείς να δώσετε όλα τα στοιχεία που αφορούν τον αριθμό μου τότε άλλαξε θέμα συζήτησης... Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2019 από ikorolis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, ikorolis είπε να ξέρεις ότι μπορεί να σε βρει και μετά να έχεις τρεξίματα στο λέω γιατί μου είπαν και εμένα τέτοια εξυπνάδα μια υπάλληλος από την εξυπηρέτηση πελατών του παρόχου μου για τα γραπτά μηνύματα που χρεώθηκα από πενταψήφια μήπως σας έγραψε κάποιος άλλος...και λέω όμορφα άρα μιας και έχω κάνει καταγγελία στην ΔΗΕ (για απάτη) και ο εισαγγελέας είναι ενήμερος τότε θα ενημερωθείτε και εσείς να δώσετε όλα τα στοιχεία που αφορούν τον αριθμό μου τότε άλλαξε θέμα συζήτησης... Γιαυτο υπαρχουν τα VPN, αστον να ψαχνει στα συννεφα. Αφου ειναι τοσο σιγουρος πως καποιος αλλος δεν μπορει να τον γραψει σε καποια τετοια υπηρεσια ομως δεν χανει κατι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Γιαυτο υπαρχουν τα VPN, αστον να ψαχνει στα συννεφα. Αφου ειναι τοσο σιγουρος πως καποιος αλλος δεν μπορει να τον γραψει σε καποια τετοια υπηρεσια ομως δεν χανει κατι. το VPN υπάρχει αλλά ξεχνάς κάτι βασικό ότι χρειάζεται σύνδεση με το διαδίκτυο και αυτή την δίνει ένας πάροχος άρα κάποιος ξέρει ποιος είσαι αυτός είναι ο πάροχος της σύνδεσης σου με το διαδίκτυο έτσι αν κάνεις κάτι παράνομο δεν σε σώνει το VPN φίλε μου αν θέλουν να σε βρουν οι αρμόδιες αρχές (επιβολής του νόμου) άνετα σε βρίσκουν. μην νομίζεις ότι είσαι ανώνυμος γιατί αυτό θέλουν να πιστεύεις ξέρω θα λες τώρα τι "λαλακίες" μας λέει αυτός κάτσε να αλλάξει η νομοθεσία για τα πνευματικά δικαιώματα και να γίνουμε Ε.Ε και τότε θα δεις πως παρακάμπτουν το VPN που θα χρησιμοποιείς για να δεις ή να κατεβάσεις "παράνομα" αρχεία και θα σου στέλνει τον λογαριασμό στο σπίτι και θα λες πως με βρήκαν... Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2019 από ikorolis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grinder_ Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 46 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Θελεις να μου δωσεις το κινητο σου να σε γραψω σε 100 υπηρεσιες χρεωσης; Μετα μην γρινιαζεις ομως, αντε γιατι μερικοι εισαστε αλλου γιαλλου. Ρε άνθρωπε γιατί θες να εκτροχιάζεις την κουβέντα; Τι ακριβώς προσφέρεις με την "ερώτηση" Μηπως καποιος σε εχει βαλει στο ματι και κανει εκεινος τις εγγραφες; Ναι θέλει να τον εκδικηθεί η πρώην του... Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, τον έχουν βάλει στο μάτι, όλους μας, οι ίδιοι οι πάροχοι. Καμία εγγραφή δεν χρειάζεται να γίνει, η μέθοδος είναι γνωστή στις "ανεξάρτητες" Αρχές χρόνια τώρα και λέγεται MSISDN FORWARDING. Link: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/announce/2017-09-22.Epistoli-EETT.pdf Άρα μην ψάχνεις δήθεν εγγραφές, μολυσμένες εφαρμογές κτλ και αναλώνεσαι άδικα. Οι πάροχοι προωθούν τον τηλεφωνικό αριθμό, οι πάροχοι συνεργάζονται στενά με τις ΥΠΠ και φαίνεται να διαχειρίζονται τους αριθμούς απεγγραφής "των τρίτων" και οι πάροχοι εισπράττουν μεγάλο ποσοστό της χρέωσης. Άρα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθούν άμοιροι ευθυνών. Μην προσπαθείς λοιπόν να ρίξεις την ευθύνη στον τελικό χρήστη με άκυρες ανούσιες υποθέσεις που ξαναλέω δεν προσφέρουν τίποτα. Οκ την είπες την άποψή σου με το δεύτερο μήνυμά σου και όπως βλέπεις δεν σχολίασα αυτό. @xboomx Απ όσο καταλαβαίνω δεν έχεις μιλήσει τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση ακόμα. Καλύτερα να κάνεις αυτό πρώτα, εξήγησε πως έχει η κατάσταση από την αρχή, απαίτησε να λυθεί άμεσα και αν δεις ότι είναι ανένδοτοι στο τέλος ζήτα να σου στείλουν την ηχογραφημένη συνομιλία. Ύστερα στείλε mail στο support της vodafone με όλο το ιστορικό και ξεκαθάρισε πως θέλεις να μάθεις για την επίσημη θέση της εταιρίας πάνω στην απαίτησή σου για την άμεση αποχρέωση. Μέσω του chat δεν θα λάβεις υπεύθυνη απάντηση και πιθανόν να είναι και ανενημέρωτοι με τις διαδικασίες και αυτά που σου είπαν. Όπως είπα χρήματα θα πάρεις μόνο με την παρέμβαση του ΣΤΚ. Οι υπόλοιπες καταγγελίες σε Δίωξη, EETT, ΑΠΔΠΧ καλό είναι να γίνουν και ας μπουν τελικά στο αρχείο. Δες το ως "υποχρέωση" προς τα μελλοντικά θύματα μπας και κινηθεί κάτι. Διέθεσε λίγο από τον χρόνο σου, μια απλή φόρμα συμπληρώνεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, xboomx είπε Μα πώς θα αποδείξω ότι αυτοί το έδωσαν , αυτοί επιμένουν πως εγώ έδωσα τον αριθμό μου Αφού ισχυρίζονται ότι πρόκειται για online υπηρεσία ζήτησε τους να σου πουν την IP με την οποία υποτίθεται ότι έκανες την εγγραφή. Και μετά μέσω εισαγγελέα, αν φτάσεις μέχρι εκεί, μπορεί να αποκαλυφθεί αν ήσουν εσύ ή όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 31 λεπτά πριν, grinder_ είπε Ρε άνθρωπε γιατί θες να εκτροχιάζεις την κουβέντα; Τι ακριβώς προσφέρεις με την "ερώτηση" Μηπως καποιος σε εχει βαλει στο ματι και κανει εκεινος τις εγγραφες; Ναι θέλει να τον εκδικηθεί η πρώην του... Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, τον έχουν βάλει στο μάτι, όλους μας, οι ίδιοι οι πάροχοι. Καμία εγγραφή δεν χρειάζεται να γίνει, η μέθοδος είναι γνωστή στις "ανεξάρτητες" Αρχές χρόνια τώρα και λέγεται MSISDN FORWARDING. Link: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/announce/2017-09-22.Epistoli-EETT.pdf Άρα μην ψάχνεις δήθεν εγγραφές, μολυσμένες εφαρμογές κτλ και αναλώνεσαι άδικα. Οι πάροχοι προωθούν τον τηλεφωνικό αριθμό, οι πάροχοι συνεργάζονται στενά με τις ΥΠΠ και φαίνεται να διαχειρίζονται τους αριθμούς απεγγραφής "των τρίτων" και οι πάροχοι εισπράττουν μεγάλο ποσοστό της χρέωσης. Άρα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθούν άμοιροι ευθυνών. Μην προσπαθείς λοιπόν να ρίξεις την ευθύνη στον τελικό χρήστη με άκυρες ανούσιες υποθέσεις που ξαναλέω δεν προσφέρουν τίποτα. Οκ την είπες την άποψή σου με το δεύτερο μήνυμά σου και όπως βλέπεις δεν σχολίασα αυτό. @xboomx Απ όσο καταλαβαίνω δεν έχεις μιλήσει τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση ακόμα. Καλύτερα να κάνεις αυτό πρώτα, εξήγησε πως έχει η κατάσταση από την αρχή, απαίτησε να λυθεί άμεσα και αν δεις ότι είναι ανένδοτοι στο τέλος ζήτα να σου στείλουν την ηχογραφημένη συνομιλία. Ύστερα στείλε mail στο support της vodafone με όλο το ιστορικό και ξεκαθάρισε πως θέλεις να μάθεις για την επίσημη θέση της εταιρίας πάνω στην απαίτησή σου για την άμεση αποχρέωση. Μέσω του chat δεν θα λάβεις υπεύθυνη απάντηση και πιθανόν να είναι και ανενημέρωτοι με τις διαδικασίες και αυτά που σου είπαν. Όπως είπα χρήματα θα πάρεις μόνο με την παρέμβαση του ΣΤΚ. Οι υπόλοιπες καταγγελίες σε Δίωξη, EETT, ΑΠΔΠΧ καλό είναι να γίνουν και ας μπουν τελικά στο αρχείο. Δες το ως "υποχρέωση" προς τα μελλοντικά θύματα μπας και κινηθεί κάτι. Διέθεσε λίγο από τον χρόνο σου, μια απλή φόρμα συμπληρώνεις. τα έχω κάνει όλα μόνο τα απδπχ περιμενω το site , θα μιλήσω κια στο τηλεφωνο με βονταφον 17 λεπτά πριν, fisfirikos είπε Αφού ισχυρίζονται ότι πρόκειται για online υπηρεσία ζήτησε τους να σου πουν την IP με την οποία υποτίθεται ότι έκανες την εγγραφή. Και μετά μέσω εισαγγελέα, αν φτάσεις μέχρι εκεί, μπορεί να αποκαλυφθεί αν ήσουν εσύ ή όχι. μου έχουν πει ότι είναι υπεύθυνοι μόνο για την πληρωμή της υπηρεσίας και δεν έχουν καμία άλλη επίγνωση για το οτιδηποτε.. τα μηνυματα ηταν τυποποιημενα ήταν λες και με μιλας με μποτ δε βγαζεις ακρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, ikorolis είπε το VPN υπάρχει αλλά ξεχνάς κάτι βασικό ότι χρειάζεται σύνδεση με το διαδίκτυο και αυτή την δίνει ένας πάροχος άρα κάποιος ξέρει ποιος είσαι αυτός είναι ο πάροχος της σύνδεσης σου με το διαδίκτυο έτσι αν κάνεις κάτι παράνομο δεν σε σώνει το VPN φίλε μου αν θέλουν να σε βρουν οι αρμόδιες αρχές (επιβολής του νόμου) άνετα σε βρίσκουν. μην νομίζεις ότι είσαι ανώνυμος γιατί αυτό θέλουν να πιστεύεις ξέρω θα λες τώρα τι "λαλακίες" μας λέει αυτός κάτσε να αλλάξει η νομοθεσία για τα πνευματικά δικαιώματα και να γίνουμε Ε.Ε και τότε θα δεις πως παρακάμπτουν το VPN που θα χρησιμοποιείς για να δεις ή να κατεβάσεις "παράνομα" αρχεία και θα σου στέλνει τον λογαριασμό στο σπίτι και θα λες πως με βρήκαν... Μπα μην το λες, εδω με TOR δεν εβρισκε η Κινεζικη κυβερνηση ατομα, λες να βρουν εδω; Περα απο αυτο εγω εθεσα μια πολυ καλη ερωτηση (του διπλανου μου η πρωην του εριξε οξυ στο αυτοκινητο πχ, δεν ειναι λες και αυτα δεν συμβαινουν) και μου την ειπε χωρις λογο, αυτο ειναι το ολο θεμα. 45 λεπτά πριν, grinder_ είπε Ρε άνθρωπε γιατί θες να εκτροχιάζεις την κουβέντα; Τι ακριβώς προσφέρεις με την "ερώτηση" Μηπως καποιος σε εχει βαλει στο ματι και κανει εκεινος τις εγγραφες; Ναι θέλει να τον εκδικηθεί η πρώην του... Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, τον έχουν βάλει στο μάτι, όλους μας, οι ίδιοι οι πάροχοι. Καμία εγγραφή δεν χρειάζεται να γίνει, η μέθοδος είναι γνωστή στις "ανεξάρτητες" Αρχές χρόνια τώρα και λέγεται MSISDN FORWARDING. Link: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/announce/2017-09-22.Epistoli-EETT.pdf Άρα μην ψάχνεις δήθεν εγγραφές, μολυσμένες εφαρμογές κτλ και αναλώνεσαι άδικα. Οι πάροχοι προωθούν τον τηλεφωνικό αριθμό, οι πάροχοι συνεργάζονται στενά με τις ΥΠΠ και φαίνεται να διαχειρίζονται τους αριθμούς απεγγραφής "των τρίτων" και οι πάροχοι εισπράττουν μεγάλο ποσοστό της χρέωσης. Άρα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθούν άμοιροι ευθυνών. Μην προσπαθείς λοιπόν να ρίξεις την ευθύνη στον τελικό χρήστη με άκυρες ανούσιες υποθέσεις που ξαναλέω δεν προσφέρουν τίποτα. Οκ την είπες την άποψή σου με το δεύτερο μήνυμά σου και όπως βλέπεις δεν σχολίασα αυτό. @xboomx Απ όσο καταλαβαίνω δεν έχεις μιλήσει τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση ακόμα. Καλύτερα να κάνεις αυτό πρώτα, εξήγησε πως έχει η κατάσταση από την αρχή, απαίτησε να λυθεί άμεσα και αν δεις ότι είναι ανένδοτοι στο τέλος ζήτα να σου στείλουν την ηχογραφημένη συνομιλία. Ύστερα στείλε mail στο support της vodafone με όλο το ιστορικό και ξεκαθάρισε πως θέλεις να μάθεις για την επίσημη θέση της εταιρίας πάνω στην απαίτησή σου για την άμεση αποχρέωση. Μέσω του chat δεν θα λάβεις υπεύθυνη απάντηση και πιθανόν να είναι και ανενημέρωτοι με τις διαδικασίες και αυτά που σου είπαν. Όπως είπα χρήματα θα πάρεις μόνο με την παρέμβαση του ΣΤΚ. Οι υπόλοιπες καταγγελίες σε Δίωξη, EETT, ΑΠΔΠΧ καλό είναι να γίνουν και ας μπουν τελικά στο αρχείο. Δες το ως "υποχρέωση" προς τα μελλοντικά θύματα μπας και κινηθεί κάτι. Διέθεσε λίγο από τον χρόνο σου, μια απλή φόρμα συμπληρώνεις. Ρε ανθρωπε σχολιασες το πρωτο μου μηνυμα με υφακι, δλδ οκ δουλευομαστε; Δεν σε υποχρεωσε κανεις να το σχολιασεις, θα μπορουσες να μην πεις τιποτα γιατι ΝΑΙ παντα υπαρχει η περιπτωση καποιος να κανει κακα πραγματα σε καποιον αλλο, δεν ξερω αν εσυ μενεις σε καποιο μερος αγγελικα πλασμενο που ολοι λενε καλημερα σε ολους με χαμογελο και ειναι ολα ροδινα αλλα εγω βλεπω πολλα ασχημα πραγματα να γινονται σε γνωστους και φιλους ειτε απο πρωην, ειτε δηθεν φιλους ακομα και απο συγγενεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grinder_ Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Επειδή ο TS φαίνεται να είναι ένα από τα πρώτα κρούσματα μιας νέας "επιδημίας" που θα επηρεάσει όλους μας, ενδιαφέρον θα είχε να συγκεντρώσουμε κάποια στοιχεία σχετικά με την νέα διαδικασία ενεργοποίησης. Ως αποστολέας του μηνύματος φαίνεται να είναι η ίδια η vodafone και όχι κάποιο πενταψήφιο. Επίσης η διαγραφή γίνεται μέσω του 13830/1399 που είναι τηλεφωνικά κέντρα της. Και όχι "STOP" sms στο x πενταψήφιο. Καινούργιο είναι το link που παραθέτουν στο sms "https://payments.vodafone.com/GR". Αν το ακολουθήσει κάποιος παραπέμπει σε μια υπηρεσία της vodafone ονόματι "Charge-To-Bill Service", για το οποίο δεν βρήκα καμία αναφορά στο web, εκτός από την vodafone UK. Ποιοι είναι οι όροι και προϋποθέσεις της υπηρεσίας "Charge-To-Bill Service" και γιατί δεν έχει αναρτήσει πληροφορίες στο site της αφού λειτουργεί και στην Ελλάδα; Επίσης από αυτό που ανέφεραν στον TS " δεν μπορείς να τις μπλοκάρεις" προκύπτει ότι δεν είναι (?) τα γνωστά πενταψήφια με τις ΥΠΠ. Εάν όμως δεν είναι ΥΠΠ, τι ακριβώς είναι; Ενδιαφέρον έχει και η χρέωση της δήθεν υπηρεσίας 0,7€/μέρα, δηλαδή 21€ τον μήνα, που είναι το ανώτατο όριο χρέωσης σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό της ΕΕΤΤ. Άρα είναι τελικά ΥΠΠ; Σε κάθε περίπτωση πρέπει η ΕΕΤΤ να μας εξηγήσει κάτω από ποιο νομοθετικό καθεστώς λειτουργούν εάν δεν εφαρμόζουν τον κανονισμό για τις ΥΠΠ. Πιστεύω τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και θα μας απασχολήσουν στο μέλλον μιας και αυτή την φορά θα είναι αδύνατον να αποφύγουμε τις χρεώσεις. Βέβαια στην χώρα του "ζήσε τον μύθο σου", πιθανό είναι συνεχίζουν να λειτουργούν αυθαίρετα για χρόνια, και ύστερα να νομοθετήσουν το ρυθμιστικό πλαίσιο για το "τυπικό" των Ανεξάρτητων Αρχών... @xboomx Εάν θέλεις πες μας πώς έκανες την διαγραφή. Μπήκες στο link που παραθέτουν; Τι ακριβώς δείχνει εκεί; Η επανενεργοποίηση γίνεται καθημερινά συγκεκριμένη ώρα; Σημαντικό τσέκαρε τι δείχνει στο app της vodafone για τα πενταψήφια. Είναι ακόμα ενεργή η φραγή σε όλα; 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Επειδή έχω λίγο μαύρα μεσάνυχτα από το θέμα γενικότερα, να ρωτήσω το εξής. Τα λεφτά από που τα παίρνουν; Αν εγώ έχω καρτοκινητό και μου φάνε τον χρόνο πως κερδίζουν χρήματα; Αντιστοιχεί ο πάροχος τον χρόνο σε μετρητά; Γενικώς δεν το πολυκαταλαβαίνω το concept. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grinder_ Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αφαιρείται χρόνος ομιλίας και αποδίδεται στις ΥΠΠ αφού παρακρατείται ένα ποσοστό από τον πάροχο. Συνήθως αυτές οι εταιρίες είναι offshore στην Κύπρο άρα δεν μπορείς να ξέρεις και ποιος μπορεί να είναι από πίσω. Εν ολίγοις πρόκειται για εταιρίες "φαντάσματα" με υπηρεσίες "φαντάσματα". Ποιος λογικός συνδρομητής εν έτη 2019 θα αγόραζε μηνιαία μάλιστα υπηρεσία με προϊόν πχ. μερικά wallpapers...😂 Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2019 από grinder_ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavlok Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Ακόμα και τρίτος να κάνει κάπου εγγραφή με τον αριθμό σου, δεν στέλνεται SMS αποδοχής/επιβεβαίωσης στον κάτοχο του κινητού; Αλλιώς ο καθένας θα μπορούσε να χρεώνει όσα τυχαία νούμερα θέλει κάθε μέρα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grinder_ Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, mavlok είπε Ακόμα και τρίτος να κάνει κάπου εγγραφή με τον αριθμό σου, δεν στέλνεται SMS αποδοχής/επιβεβαίωσης στον κάτοχο του κινητού; Αλλιώς ο καθένας θα μπορούσε να χρεώνει όσα τυχαία νούμερα θέλει κάθε μέρα. Ακριβώς. Ας μην αναλωθούμε όμως σε αυτό, είναι γνωστά αυτά. Όσοι θέλουν να καταλάβουν καλώς. Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2019 από grinder_ 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις