xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα , εδώ και κάποιες μέρες με ταλαιπωρεί μία νέου είδους απάτη που έχει στηθεί αντί των 5ψηφιων που όλοι πλέον μπορούμε και μπλοκάρουμε. Ο πάροχος μου είναι η Vodafone . Μου έρχονται 2 μηνύματα ότι έχω εγγραφεί στην υπηρεσία της DIMOCO με χρέωση 70 λεπτά τη μέρα , λέω οκ 5ψήφιο θα επικοινωνήσω με τη vodafone να τα μπλοκάρουν. Έλα όμως που είναι πλέον "online " υπηρεσία και δεν μπορείς να τις μπλοκάρεις παρά μόνο να διαγράψεις την συνδρομή σου. Οπότε τι γίνεται; Κάθε μέρα με ξαναγράφουν κι η vodafone Μου λέει ότι δεν μπορεί να μπλοκάρει την υπηρεσία μόνο να την απενεργοποιήσει προσωρινά. Οπότε κάθε μέρα μου τρώει λεφτά η vodafone κι η dimoco χωρίς να μου δίνει επιλογή η vodafone να προστατευτώ. Έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία τι έκανε; Έχω απευθυνθεί στην ΕΕΤΤ και στην δίωξη , η πρώτη δεν έχει απαντήσει κι η δεύτερη με στέλνει στην πρώτη. Υ.Γ αν είναι σε λάθος τομέα ας το αλλάξετε παρακαλώ δε βρήκα κάτι πιο σχετικό. Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2019 από xboomx 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nikolaosdimitriou Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 αμαν πια με τα 5ψηφια. Μας έχουν ζαλίσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μηπως καποιος σε εχει βαλει στο ματι και κανει εκεινος τις εγγραφες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Μηπως καποιος σε εχει βαλει στο ματι και κανει εκεινος τις εγγραφες; Κι έτσι να ναι η Vodafone θα έπρεπε να μου δίνει το δικαίωμα να το μπλοκάρω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, xboomx είπε Κι έτσι να ναι η Vodafone θα έπρεπε να μου δίνει το δικαίωμα να το μπλοκάρω. Δεν γινεται να μπλοκαρεις online εγγραφη δυστυχως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grinder_ Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Wow. Το scam τους πήγε next level. Μέχρι τώρα ήξερα ότι μόνο η cosmote συνεργάζεται άμεσα με την dimoco. Τώρα τους πήρε εργολαβία και η vodafone. Καλά πάμε! Από το "13830/1399" προκύπτει ότι η μοναδική υπεύθυνη είναι η vodafone αφού οι αριθμοί της ανήκουν και τους διαχειρίζεται εκείνη. Άρα φρόντισε να κάνεις καταγγελίες με αποδέκτη την vodafone όσο και αν επιμένουν ότι πρόκειται για "υπηρεσία τρίτων". Ζήτα επίμονα να σου παραθέσουν τους όρους της υπηρεσίας που προσφέρουν και υποθετικά συμφώνησες. Επίσης ζήτα από την ΕΕΤΤ διευκρινήσεις για την λειτουργία και το καθεστώς αυτών των υπηρεσιών. Κάνε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Και στην ΑΠΔΠΧ για να υπάρχει στο αρχείο. Λίγο που είδα πράγματι πρόκειται για κάτι "νέο" και όχι τα πενταψήφια με τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ). Ακόμα και έτσι όμως πρέπει να μας πουν το νομοθετικό καθεστώς κάτω από το οποίο λειτουργούν. Απ όσο έψαξα πρόκειται για υπηρεσία της vodafone με την ονομασία "Charge-To-Bill Service" αλλά βρήκα αναφορές μόνο στην vodafone UK. Το καρτέλ έχει ξεφύγει. Αλωνίζουν ελεύθερα και όχι μόνο δεν υπάρχει υποχώρηση αλλά εμπλουτίζουν την γκάμα της εξαπάτησης των συνδρομητών τους. Προσωπικά "παρακαλάω" να μου τύχει τέτοια "ενεργοποίηση" αλλά ο κύριος αριθμός μου δεν είναι vodafone. Αυτή την φορά δεν θα αρκεστώ στην απλή επιστροφή των χρημάτων αλλά η αγωγή είναι σίγουρη. Και αφού ακολουθούν ίδιο "business plan" και οι τρεις εταιρίες δεν νομίζω να αργήσει η στιγμή...😀 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε Μηπως καποιος σε εχει βαλει στο ματι και κανει εκεινος τις εγγραφες; Καλύτερα να μην σχολιάζεις όταν δεν έχεις ιδέα για αυτό που συμβαίνει. Δεν προσφέρει τίποτα στην κουβέντα αυτού του είδους ο σχολιασμός. 8 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, grinder_ είπε Wow. Το scam τους πήγε next level. Μέχρι τώρα ήξερα ότι μόνο η cosmote συνεργάζεται άμεσα με την dimoco. Τώρα τους πήρε εργολαβία και η vodafone. Καλά πάμε! Από το "13830/1399" προκύπτει ότι η μοναδική υπεύθυνη είναι η vodafone αφού οι αριθμοί της ανήκουν και τους διαχειρίζεται εκείνη. Άρα φρόντισε να κάνεις καταγγελίες με αποδέκτη την vodafone όσο και αν επιμένουν ότι πρόκειται για "υπηρεσία τρίτων". Ζήτα επίμονα να σου παραθέσουν τους όρους της υπηρεσίας που προσφέρουν και υποθετικά συμφώνησες. Επίσης ζήτα από την ΕΕΤΤ διευκρινήσεις για την λειτουργία και το καθεστώς αυτών των υπηρεσιών. Κάνε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Και στην ΑΠΔΠΧ για να υπάρχει στο αρχείο. Λίγο που είδα πράγματι πρόκειται για κάτι "νέο" και όχι τα πενταψήφια με τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ). Ακόμα και έτσι όμως πρέπει να μας πουν το νομοθετικό καθεστώς κάτω από το οποίο λειτουργούν. Απ όσο έψαξα πρόκειται για υπηρεσία της vodafone με την ονομασία "Charge-To-Bill Service" αλλά βρήκα αναφορές μόνο στην vodafone UK. Το καρτέλ έχει ξεφύγει. Αλωνίζουν ελεύθερα και όχι μόνο δεν υπάρχει υποχώρηση αλλά εμπλουτίζουν την γκάμα της εξαπάτησης των συνδρομητών τους. Προσωπικά "παρακαλάω" να μου τύχει τέτοια "ενεργοποίηση" αλλά ο κύριος αριθμός μου δεν είναι vodafone. Αυτή την φορά δεν θα αρκεστώ στην απλή επιστροφή των χρημάτων αλλά η αγωγή είναι σίγουρη. Και αφού ακολουθούν ίδιο "business plan" και οι τρεις εταιρίες δεν νομίζω να αργήσει η στιγμή...😀 Καλύτερα να μην σχολιάζεις όταν δεν έχεις ιδέα για αυτό που συμβαίνει. Δεν προσφέρει τίποτα στην κουβέντα αυτού του είδους ο σχολιασμός. Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω κάνει ήδη καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά το πρόβλημα είναι ότι αυτό θα συνεχίζει καθημερινά διότι δεν μπλοκάρεται. Ευτυχώς έχω κάρτα και μέχρι να λήξει το θέμα δεν ξαναβάζω. Έχω και φοιτητικό και θα κάνω τσάμπα τη δουλειά μου με τα λεπτά προς CU και τα mb με viber κλήσεις για αλλους μέχρι να λήξει εντελώς το θέμα που μπαίνουν τσάμπα κάθε μήνα Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2019 από xboomx Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grinder_ Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Φρόντισε τότε να κρατήσεις screenshots όλο αυτό το διάστημα που υπάρχει χρέωση και επίσης κράτα στο αρχείο σου λεπτομερώς τις επαφές που έχεις με τον πάροχο. Προτίμησε η επικοινωνία σου να γίνεται μέσω mail αφού τηλεφωνικά επαναλαμβάνουν ότι είναι αδύνατο να επιληφθούν της κατάστασης. Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2019 από grinder_ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, grinder_ είπε Φρόντισε τότε να κρατήσεις sceenshots όλο αυτό το διάστημα που υπάρχει χρέωση και επίσης κράτα στο αρχείο σου λεπτομερώς τις επαφές που έχεις με τον πάροχο. Προτίμησε η επικοινωνία σου να γίνεται μέσω mail αφού τηλεφωνικά επαναλαμβάνουν ότι είναι αδύνατο να επιληφθούν της κατάστασης. έχω φροντίσει όλες οι συνομιλίες μου με την vodafone έχουν γίνει με live chat και μετα μου στέλνει όλη τη συνομιλία στο μέιλ αυτόματα , και με τη dimoco έχω μιλήσει μέσω μέιλ και μια μεσω τηλεφωνου . Έχω πει βέβαια στη vodafone να με καλέσει τηλεφωνικά. Έχει νόημα θεωρείς ή να μην το πιάσω για να τα έχω όλα γραπτώς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, xboomx είπε Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω κάνει ήδη καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά το πρόβλημα είναι ότι αυτό θα συνεχίζει καθημερινά διότι δεν μπλοκάρεται. Ευτυχώς έχω κάρτα και μέχρι να λήξει το θέμα δεν ξαναβάζω. Έχω και φοιτητικό και θα κάνω τσάμπα τη δουλειά μου με τα λεπτά προς CU και τα mb με viber κλήσεις για αλλους μέχρι να λήξει εντελώς το θέμα που μπαίνουν τσάμπα κάθε μήνα να κάνεις καταγγελία και στην ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ νέο φρούτο στην αγορά είδαν ότι οι ΥΠΠ με τις φραγές και τον νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ θα πατώσουν καθώς οι πάροχοι αναγκάστηκαν να βάλουν φραγή στα γραπτά μηνύματα από πενταψήφια με χρέωση έτσι έχασαν... και είπαν να βρουν νέο κόλπο... θα γελάσει ο κάθε πικραμένος κάτι μου λέει σύντομα θα πέσουν καταγγελίες και αγωγές στα δικαστήρια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, ikorolis είπε να κάνεις καταγγελία και στην ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ νέο φρούτο στην αγορά είδαν ότι οι ΥΠΠ με τις φραγές και τον νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ θα πατώσουν καθώς οι πάροχοι αναγκάστηκαν να βάλουν φραγή στα γραπτά μηνύματα από πενταψήφια με χρέωση έτσι έχασαν... και είπαν να βρουν νέο κόλπο... θα γελάσει ο κάθε πικραμένος κάτι μου λέει σύντομα θα πέσουν καταγγελίες και αγωγές στα δικαστήρια... Είναι μεγάλη η διαδικασία για αυτή την καταγγελία; και πως αυτό θα με βοηθήσει στο θέμα μου; Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 καθόλου απλά πρέπει να κάνεις εγγραφή μου φαίνεται στην ιστοσελίδα τους βοηθάει στο γεγονός καθώς υπάρχουν προσωπικά δεδομένα και είναι η αρμόδια αρχή για τα προσωπικά δεδομένα όπως π.χ η ΕΕΤΤ είναι η αρμόδια αρχή για τις τηλεπικοινωνίες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, ikorolis είπε καθόλου απλά πρέπει να κάνεις εγγραφή μου φαίνεται στην ιστοσελίδα τους βοηθάει στο γεγονός καθώς υπάρχουν προσωπικά δεδομένα και είναι η αρμόδια αρχή για τα προσωπικά δεδομένα όπως π.χ η ΕΕΤΤ είναι η αρμόδια αρχή για τις τηλεπικοινωνίες Ωραία , και μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις πώς θα βοηθήσει αυτή η καταγγελία στο πρόβλημα μου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, xboomx είπε Ωραία , και μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις πώς θα βοηθήσει αυτή η καταγγελία στο πρόβλημα μου; καταρχήν στο πρόβλημα σου (πιθανή νέου τύπου απάτη) που εξελίσσεται εν όψη αλλαγής του κανονισμού της ΕΕΤΤ δεν ξέρω αν θα βρεθεί λύση με τις καταγγελίες αλλά σίγουρα αν κινηθείς γρήγορα όπως προτείνει και ο φίλος που φαίνεται ότι τα γνωρίζει θα σε βοηθήσει στην συνέχεια για να βρεθεί σίγουρη λύση. ο αριθμός του κινητού σου τηλεφώνου φίλε μου είναι προσωπικά δεδομένα αρμόδια αρχή για τα προσωπικά δεδομένα είναι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με ποιανού την συγκατάθεση (εφόσον εσύ δεν την έδωσες φυσικά) η εταιρεία VODAFONE (είτε COSMOTE/WIND) έδωσε τον αριθμό σου την εταιρεία DIMOCO (ή στην οποιαδήποτε εταιρεία) δυστυχώς τώρα αυτή την στιγμή η ιστοσελίδα τους έχει πέσει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xboomx Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, ikorolis είπε καταρχήν στο πρόβλημα σου (πιθανή νέου τύπου απάτη) που εξελίσσεται εν όψη αλλαγής του κανονισμού της ΕΕΤΤ δεν ξέρω αν θα βρεθεί λύση με τις καταγγελίες αλλά σίγουρα αν κινηθείς γρήγορα όπως προτείνει και ο φίλος που φαίνεται ότι τα γνωρίζει θα σε βοηθήσει στην συνέχεια για να βρεθεί σίγουρη λύση. ο αριθμός του κινητού σου τηλεφώνου φίλε μου είναι προσωπικά δεδομένα αρμόδια αρχή για τα προσωπικά δεδομένα είναι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με ποιανού την συγκατάθεση (εφόσον εσύ δεν την έδωσες φυσικά) η εταιρεία VODAFONE (είτε COSMOTE/WIND) έδωσε τον αριθμό σου την εταιρεία DIMOCO (ή στην οποιαδήποτε εταιρεία) δυστυχώς τώρα αυτή την στιγμή η ιστοσελίδα τους έχει πέσει... Μα πώς θα αποδείξω ότι αυτοί το έδωσαν , αυτοί επιμένουν πως εγώ έδωσα τον αριθμό μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις