polemikos Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Για τη δημιουργία φωτορεαλιστικών τρισδιάστατων σκηνών πολλοί επαγγελματίες χρησιμοποιούν τα 3DS Max ή Maya της Autodesk, χρησιμοποιώντας τον V-Ray renderer της Chaos Group. Παρόλα αυτά, απαιτείται μεγάλο χρονικό διάστημα για τους σταθμούς εργασίας για να προχωρήσουν στο rendering των σκηνών V-Ray. Η Nvidia ωστόσο φαίνεται πως έχει έτοιμη μία άμεση… «αναβάθμιση» για την επιτάχυνση της διαδικασίας. Όσοι λοιπόν έχουν στη διάθεση τους κάποιον σταθμό εργασίας με κάρτα γραφικών GeForce RTX ή Quadro RTX, μπορούν να εγκαταστήσουν τους τελευταίους drivers Nvidia Studio για να επιταχύνουν το V-Ray rendering κατά 40% κατά μέσο όρο σύμφωνα με την γνωστή εταιρεία. Το update λειτουργεί με το V-Ray Next στο 3DS Max από αυτή την εβδομάδα, ενώ θα προστεθεί σύντομα και υποστήριξη για το Maya. Στο 3DS Max δεν χρειάζεται παρά να ακολουθήσετε το παραδοσιακό path CUDA ή αν έχετε στη διάθεση σας κάποια RTX GPU, να επιλέξετε το path RTX για να επιταχύνετε τη διαδικασία rendering έως και 40%. Η Nvidia λέει πως δεν προκαλεί απώλειες στην ποιότητα και δεν χρειάζεται να προχωρήσετε σε αλλαγές στις ρυθμίσεις. Όπως αναφέραμε, ο driver λειτουργεί μόνο με υπολογιστές που διαθέτουν κάρτες γραφικών της Nvidia της σειράς RTX, ακόμα και για φορητούς σταθμούς εργασίας. Οi νέοι drivers θα ενισχύσουν επίσης την απόδοση και άλλων apps όπως των Adobe Premiere Pro, Adobe Lightroom DaVinci resolve, Unreal Engine κ.ά. Oι νέοι drivers Nvidia Studio είναι διαθέσιμοι για κατέβασμα ωστόσο ενδέχεται να απαιτηθεί να αναβαθμίσετε επίσης τις εφαρμογές Autodesk που έχετε στη διάθεση σας. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Retromaniac Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Γιατί τέτοια στροφή από την NVidia ξαφνικά; Τέτοιες ευκολίες έδινε μόνο στις πανάκριβες quadro. Μάλλον θέλει να πιέσει για την εγκαθίδρυση του RT. 1 1
GoMaR Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Το πρωι τους δοκιμασα και στο vray benchmark (παρολο που το bencmark δεν υποστηριζει raytracing) μου εβγαλε λιγοτερο score απο οτι πριν. Δηλαδη εβγαζα 589paths και με τους καινουργιους επεσε στο 575. Βεβαια δε σημαινει απαραιτητα κατι αυτο. 1
Mri2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, GoMaR είπε Το πρωι τους δοκιμασα και στο vray benchmark (παρολο που το bencmark δεν υποστηριζει raytracing) μου εβγαλε λιγοτερο score απο οτι πριν. Δηλαδη εβγαζα 589paths και με τους καινουργιους επεσε στο 575. Βεβαια δε σημαινει απαραιτητα κατι αυτο. Ιασωνα και γω το δοκίμασα, ακριβώς τα ίδια... 1
Retromaniac Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 41 λεπτά πριν, GoMaR είπε Το πρωι τους δοκιμασα και στο vray benchmark (παρολο που το bencmark δεν υποστηριζει raytracing) μου εβγαλε λιγοτερο score απο οτι πριν. Δηλαδη εβγαζα 589paths και με τους καινουργιους επεσε στο 575. Βεβαια δε σημαινει απαραιτητα κατι αυτο. Θέλει το patch για τις quadro. Το έχεις βάλει;
GoMaR Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Γιατί τέτοια στροφή από την NVidia ξαφνικά; Τέτοιες ευκολίες έδινε μόνο στις πανάκριβες quadro. Μάλλον θέλει να πιέσει για την εγκαθίδρυση του RT. Στον redshift και 3ds max, καποιες σκηνες μπορει να εχεις παραπανω αποδοση απο το rtx εως και 50% Απλα υπαρχουν καποιοι περιορισμοι. Γενικα ειναι νωρις ακομα 3 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Θέλει το patch για τις quadro. Το έχεις βάλει; 2χ2070 εχω Οχι ακομα δεν εχω κανει update σε vray.. γιατι δε δουλευω αυτον για gpu rendering. Redshift. Πολυ πιο γρηγορος 😛 1
Bi2Lmet1234 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Απο προχθές που πέρασα τους νέους Drivers νομίζω ότι το Premiere πήγαινε λιγάκι πιο γρήγορα στο Rendering, μπορεί να είναι η ιδέα μου, μπορεί να όντος να εχει διάφορες.
ELMastas Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μόνο για το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι φαντάζομαι,η μήπως έχει και διαφορά και όταν τρέξει κάποιο παιχνίδι με ray traced αν και θα το έλεγαν ακόμα και μικρή διαφορά να είχε.🤔
Bi2Lmet1234 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 29 λεπτά πριν, ELMastas είπε Μόνο για το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι φαντάζομαι,η μήπως έχει και διαφορά και όταν τρέξει κάποιο παιχνίδι με ray traced αν και θα το έλεγαν ακόμα και μικρή διαφορά να είχε.🤔 Το γράφει, είναι για τον NVIDIA Studio Driver. Ίσως βγάλει βγάλει κάτι ανάλογο και για τον Game, αλλά πλέον είναι δυο διαφορετικά πράγματα. https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/blender-nvidia-studio-driver/
ROG-X Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Προφανως και δεν μιλαμε για το τελικο export... 1
GoMaR Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, ROG-X είπε Προφανως και δεν μιλαμε για το τελικο export... Τι εννοείς;
georgepppo Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 σε cpu rendering που τρέχω vray 3.6 με 3ds max μια χαρά γρήγορα τρέχει σε σχέση με άλλους renders τύπου επεξεργαστή .
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Το RTX ειναι για ολα τα engines απλα θελουν κανα 2 μηνο ακομα υπολογιζω για να το υποστηριξουν οι υπολοιποι. Επιπλεον ο Vray ειναι ο least που θα επωφεληθει απο τη συγκεκριμενη τεχνολογια διοτι ειναι by far το χειροτερο gpu engine
nekronon Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) RTX ON 😂 Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2019 από nekronon
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα