Προς το περιεχόμενο

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ


Smakk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Έψαξα όσο μπορούσα αλλά δεν βρήκα ένα αρκετά εστιασμένο νήμα στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης. Δηλαδή, με ιστορίες μελών που είχαν εμπειρία επικοινωνίας και συναλλαγής με τις τεχνικές υπηρεσίες ώστε να έχουμε όλοι μια εικόνα για το ποια εταιρία παρέχει σοβαρή τεχνική υποστήριξη και ποια όχι. 

Προβλήματα πάντα θα υπάρχουν, το θέμα είναι να μην μας βγαίνει η ψυχή να βρούμε την λύση και κλαίμε τις οικονομίες μας.

Είδα κάποιες μεμονωμένες καταχωρήσεις με συγκεκριμένα μοντέλα αλλά η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να έχω πιο συνολική εικόνα για την υποστήριξη που παρέχουν οι εταιρίες στην ΕΛΛΑΔΑ...

Ελπίζω να θέλετε το ίδιο...

Ο λόγος που με ανάγκασε να ανοίξω νέο θέμα - και να βάλω σε μπελάδες ενδεχομένως τους moderators - είναι γιατί σχεδιάζω μέχρι το τέλος του χρόνου να αγοράσω ένα laptop και παρά την εκτεταμμένη μου έρευνα στο ιντερμνετ σε Ελλάδα και Εξωτερικό, δεν έχω βγάλει ακόμη άκρη σχετικά με το ποια εταιρία θα σεβαστεί περισσότερο τα χρήματά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, ss13 είπε

Η Dell με διαφορά έχει το καλύτερο Service , αφού μόλις χαλάσει έρχεται ο τεχνικός στο σπίτι και στο φτιάχνει B)

Αυτό έχω ακούσει κι εγώ, αλλά ισχύει ακόμη; Διαβάζω ας πούμε πολύ καλά λόγια για τα asus και - με έκπληξη ομολογώ - διαβάζω σε site στο εξωτερικό πολύ καλές κριτικές για τα HP (που δεν τα έχω καθόλου σε εκτίμηση...)

Έχεις εμπειρία από service Dell?

(ευχαριστώ για την απάντηση)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, επιβεβαιώνω οτι η Dell, έρχεται στον χώρο σου και σου επισκευάζει τον υπολογιστή σου όσο είσαι μέσα στην εγγύηση την επόμενη μέρα κιόλας. 

Βεβαια, όταν εισαι εκτός εγγύησης, μπορεί να σου χρεώσει μια μπαταρία υπολογιστή 5ετίας 100€ (true story)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είχα 2 λαπτοπ ένα αγορασμένο dell και ένα δώρο hp 

το hp σε 9 μήνες χάλασε το στέλνω μου είπανε ότι χάλασε η μητρική πλακέτα και έβαλαν δικαιολογία ότι το άνοιξα. το αποτέλεσμα μου ζήτησανε 190 ευρώ 

Το dell μου χάλασε 3 φορές  την 3η φορά πήρα έγκριση για αλλαγή και πήρα ένα lenovo 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πιστευω οτι παιζει μεγαλο ρολο το σερβις που ειναι στην περιοχη σου.τι να το κανω εγω αν ο αθηναιος ειναι ξεφτερι και συνεργασιμος και εξυπηρετικος και στην περιοχη μου ειναι ακριβως το αντιθετο.γιαυτο υπαρχουν ποικιλες γνωμες και εμπειρίες.θα σου προτεινα να τσεκαρεις το σερβις της περιοχης σου και οχι τον αμερικανο. Η χ ψ εταιρια μπορει να κανει αντικατασταση για 5 καμμενα πιξελ και το ντοπιο σερβις να σου λεει οτι τα μετραει 4.τρεχα γυρευε μετα.

Η το λαπτοπ σου να ανεβαζει θερμοκρασια να κανει θορυβους κτλπ. Καποιο σερβις μπορει να το βαζε απευθειας για αντικατασταση και καπιο αλλο σερβις ιδιας εταιριας αλλα αλλης περιοχης να σου λεει οτι ετσι δουλευουν αυτα και δεν υπαρχει προβλημα..οποτε απο προσωπικη εμπειρια το σερβις της περιοχης σου μπορει να σε φτιαξει βασιλια η να σε στηλει απο εκει που ηρθες.

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντήσεις. 

Εγώ είχα επί πολλάααα χρόνια ένα Toshiba από τότε που έδινε εγγύηση "ότι κι αν τύχει" και στα σοβαρά σου το έφτιαχναν ή σου έδιναν καινούργιο ακόμη κι αν έριχνες καφέ στο πληκτρολόγιο... (τσεκαρισμένο)

Το έκανα όσο τούμπανο μπορούσα μέχρι που παρέδωσε ψυχή τε και σώματι... πλήρης ημερών και έχοντας βγάλει τρεις φορές κάθε δραχμούλα που αγοράστηκε (τότε είχαμε δραχμές... χαχαχα)

Μια φίλη πήρε HP πριν από ενάμισι χρόνο. Χάλασε (πληκτρολόγιο) μερικές μέρες μετά το τέλος της εγγύησης. Έφαγε εκείνη πρώτα ένα κύμα ταλαιπωρίας και μετά που ανέλαβα να βοηθήσω ήρθε και δεύτερο κύμα ταλαιπωρίας. Μας προέκυψε επίσης σπασμένος μεντεσές οθόνης κτλ και για να μην τα πολυλογώ, το λαπτοπ πλέον δουλεύει με πατέντες...

Εμένα μου έδωσαν από την δουλεία ένα dell μεταχειρισμένο με πρόβλημα στην οθόνη (ενα σημείο σαν κέρμα 2 Ε που ήταν θολό και πιο φωτεινό) το οποίο μέσα σε ένα τρίμηνο παρέδωσε μητρική στο χέρι...

Προς το παρόν δουλεύω με σταθερό υπολογιστή αν και δεν θα έπρεπε... Η αλήθεια είναι ότι η δουλειά μου τα κάνει σμπαράλια τα λαπτοπ. Ανοίγουν στις 10:00, μονίμως στην μπρίζα, πολύ (μα πολύ...) πανικόβλητο πληκτρολόγημα, βροχή μέιλ και ιντερνετ... Και κλείνουν στις 10 το βράδυ...

Όταν πρωτοήρθα και είδα τους συναδέλφους (όλοι δουλεύουν με λαπτοπ), έπαθα σοκ γιατί δεν είχα δει ποτέ λιωμένα πλήκτρα σε πληκτρολόγιο... 

Γι αυτό σας ταλαιπωρώ και ζητάω εμπειρίες από σέρβις, γιατί ετοιμάζομαι να πάρω κάτι και δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα είμαι σε ανοιχτή γραμμή με το σέρβις... Άσε που ΔΕΝ πρέπει με τίποτα νε με κρεμάσει...

Υ.Γ. Μην μου πείτε για Mac γιατί δεν το φτάνω... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...